Vriendin is vreemdgegaan, relatietherapie en hoe verder?

19-02-2021 21:10 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
........
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-03-2021 09:21
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En hoe heeft zij haar spijt naar jou toe betuigd ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
+/- 10 keer over de schreef? Of je nou een eikel bent geweest of niet, Dat is geen reden om zovaak over de schreef te gaan.
Na 1x had ik al gezegd daar is het gat van de deur. En ik snap je punt vanwege je zoontje maar toch
Alles gebeurd met een reden
Verhaal heeft altijd twee kanten en spijt hebben komt ook van twee kanten. ik lees alleen maar dat jij je zelf de schuld van alles geeft... Twee kijven is twee schuld.
Probeer je hier jezelf te overtuigen of wil je alleen je ei kwijt?
Alle reacties Link kopieren
M’kay
Damned if I don’t
op je titel dan maar.


Vriendin is vreemdgegaan, relatietherapie en hoe verder?
Relatietherapeut weet jullie te helpen, die hoort alle twee jullie verhalen.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ja tuurlijk... Jij bent de eikel.
Echt waar? Ga je haar dit vergeven?
Ze is een smerige #%^*!
Lastig, ik kan wel begrijpen dat jouw vriendin zich niet gesteund, geliefd, enz voelde. Maar dat geeft geen recht om 10 keer over de schreef te gaan.

Wel goed dat je jou eigen tekortkomingen van de afgelopen 2 jaar inziet.
Yolo666 schreef:
19-02-2021 21:47
Lastig, ik kan wel begrijpen dat jouw vriendin zich niet gesteund, geliefd, enz voelde. Maar dat geeft geen recht om 10 keer over de schreef te gaan.

Wel goed dat je jou eigen tekortkomingen van de afgelopen 2 jaar inziet.
Als dit al als een verwijt tegen hem is gebruikt... Afschuifsysteem!
Alle reacties Link kopieren
Goed zo! Ga ervoor!
ik geef mn bek ook maar een douw
30wortels schreef:
19-02-2021 21:50
Als dit al als een verwijt tegen hem is gebruikt... Afschuifsysteem!
Dan lees je blijkbaar niet goed..
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb van alles enorme spijt en heb haar vandaag lekker in de watten gelegd.
Heb de was gedaan, de droger meerdere keren aangezet, de vaatwasser in en uitgeruimd, een uurtje buiten met mijn zoontje gewandeld en Quality time doorgebracht en onze zoon bezig gehouden en naar bed gebracht."

Als dit is wat je onder "lekker in de watten gelegd" verstaat....volgens mij is dit gewoon standard operation. De droger meerdere keren aangezet...nou nou...pas op dat je niet te moe wordt hoor. Denk om je gezondheid. En aandacht voor je zoontje, doe je dat normaal niet ofzo....raarrrrr
Alle reacties Link kopieren
.......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:07
97.42% gewijzigd
Knap dat jullie eruit willen komen, maar daarvoor moet je beide verantwoordelijkheid nemen voor eigen daden. Ongeacht jouw daden had zij haar heil niet bij een ander moeten zoeken. Is daar al over gepraat? Ik vind het een heel goed teken dat jij je eigen aandeel ziet en ik hoop dat de 2 qua werk uit elkaar gehaald kunnen worden. Dat lijkt mij geen vreemde eis van je.
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 21:55
We hebben gepraat, en ze heeft gewoon ingezien toen ze ineens per ongelijk zwanger raakte dat ze enorm fout bezig was... Ze is heel slecht in haar gevoelens te uiten etc.
Ik denk juist dat ze daar heel goed in is. Non-verbaal.
Alle reacties Link kopieren
.......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:07
97.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:07
97.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:08
97.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 21:58
Ik heb het enorm moeilijk...
Ik hou teveel van haar en mijn zoon!
Ik kan niet stoppen met houden van, nooit gekund... Zelfs mijn exen wens ik het beste, en deze hebben mij ook bedrogen... Maar vaak relaties van 6 maanden tot 1 jaar Max...
Stel je zelfs eens de vraag waarom mensen je bedriegen aangezien je exen dit ook deden
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Yolo666 schreef:
19-02-2021 21:47
Lastig, ik kan wel begrijpen dat jouw vriendin zich niet gesteund, geliefd, enz voelde. Maar dat geeft geen recht om 10 keer over de schreef te gaan.

Wel goed dat je jou eigen tekortkomingen van de afgelopen 2 jaar inziet.
Ze deed alles, en ik vluchtte en deed helemaal niks... Hij precies het zelfde deed ook alles en vrouw zo lui als vloeken. Ik snap het wel! Ik keur het niet goed, maar ik denk dat onze liefde voor onze zoon ons kan helpen....
Alle reacties Link kopieren
Lekker verhaal dit....een vader die dit zo even over zijn eigen dochter zegt.
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:09
Ze deed alles, en ik vluchtte en deed helemaal niks... Hij precies het zelfde deed ook alles en vrouw zo lui als vloeken. Ik snap het wel! Ik keur het niet goed, maar ik denk dat onze liefde voor onze zoon ons kan helpen....
De liefde voor je zoon gaat je hier echt niet bij helpen. Jullie 2 moeten dit oplossen en oppassen dat hij niet het slachtoffer word. Wat is haar kant van het verhaal eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:08
98.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er is blijkbaar bitter weinig gepraat de afgelopen jaren in huize vD. Jij trekt je terug terwijl je toch een gezin hebt. Zij gaat rampetampen met een ander. Jij vertelt dat aan haar ouders. Mooie boel. Relatie therapie lijkt me inderdaad een heel goede stap. Is er überhaupt wel communicatie tussen jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven