Man kreeg melding van "private message"

21-02-2021 12:20 187 berichten
Vannochtend keek ik hoe laat het was op mijn man zijn telefoon. Toen stond er een melding tussen waar mijn oog op viel.
Het was van "Private message" en het stond er alsof het geen app was maar gewoon toch als melding. Er stonden 2 rode uitroeptekens achter private message !!
Het vreemde is dus, toen ik mijn vinger op de melding deed(zoals je bij whatsapp oid vaak het bericht via dbovenste balk leeste) vloepte de melding weg en was ook echt nergens meer te vinden.
Nu vraag ik mij af,
Heeft iemand hier verstand van en weet wat voor een app of site dit is en hoe kan ik deze vinden in zijn telefoon? (Dit maakt mij namelijk nogal denken waarom of wat dit is?)

Groetjes
Even aan hem zelf vragen??
Vraag het hem
Je hebt erg veel vertrouwen in hem als je het hem niet gewoon vraagt. Wat is de reden daarvoor?
Alle reacties Link kopieren
Wat de rest zegt. Vraag het hem. Raar om op basis hiervan als een privé detective zijn telefoon door te spitten.
Star3 schreef:
21-02-2021 12:22
Je hebt erg veel vertrouwen in hem als je het hem niet gewoon vraagt. Wat is de reden daarvoor?
Als iemand het voor je verbergt blijkbaar (anders moest ik hier toch van af weten) wat schiet ik dan met een vraag op? Moet ik dan wel openheid verwachten? En als het niets is of een virus misschien weet iemandvan jullie het voordat ik mijn man er juist mee lastig val.
Wat zegt je man er over?
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:28
Als iemand het voor je verbergt blijkbaar (anders moest ik hier toch van af weten) wat schiet ik dan met een vraag op? Moet ik dan wel openheid verwachten? En als het niets is of een virus misschien weet iemandvan jullie het voordat ik mijn man er juist mee lastig val.
Maar dan ga je er dus al van uit dat er wat aan de hand is? Bijzonder

Ik heb ook apps op mijn telefoon die mijn man niet kent
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:28
Als iemand het voor je verbergt blijkbaar (anders moest ik hier toch van af weten) wat schiet ik dan met een vraag op? Moet ik dan wel openheid verwachten? En als het niets is of een virus misschien weet iemandvan jullie het voordat ik mijn man er juist mee lastig val.
Ik snap het "verbergen" deel niet. Moet hij van alles waarvan hij een melding krijgt een melding maken bij jou dan? En zijn telefoon ligt gewoon open en bloot voor jou om in te gluren. Dus als hij wat te verbergen heeft dan doet hij het niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je bang voor?
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:28
Als iemand het voor je verbergt blijkbaar (anders moest ik hier toch van af weten) wat schiet ik dan met een vraag op? Moet ik dan wel openheid verwachten? En als het niets is of een virus misschien weet iemandvan jullie het voordat ik mijn man er juist mee lastig val.
Gewoon vragen wat dat voor soort berichtje is is lastig vallen?
Alle reacties Link kopieren
http://privatemsg.net/en/

Zou van deze site kunnen zijn, ziet er ook met rood uit.

Geen idee hoor, google alleen private message en zag dit.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:28
Als iemand het voor je verbergt blijkbaar (anders moest ik hier toch van af weten) wat schiet ik dan met een vraag op? Moet ik dan wel openheid verwachten? En als het niets is of een virus misschien weet iemandvan jullie het voordat ik mijn man er juist mee lastig val.
Hoezo moest jij er vanaf weten? Ik heb geen idee wat voor apps mijn man op zijn telefoon heeft of hoe updates of whatever op zijn telefoon eruit zien.
Alle reacties Link kopieren
2 rode uitroeptekens bij een mail betekend bij mij scamgevaar, zal dat met die messenger berichten ook niet zo zijn?
Star3 schreef:
21-02-2021 12:33
Hoezo moest jij er vanaf weten? Ik heb geen idee wat voor apps mijn man op zijn telefoon heeft of hoe updates of whatever op zijn telefoon eruit zien.
Niet?
Jeetje.
Heftig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man van de week ook, stomtoevallig dat ik het zag. Wij maakten er samen grapjes over.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als spam.
Mooiedagvandaag schreef:
21-02-2021 12:30
Ik snap het "verbergen" deel niet. Moet hij van alles waarvan hij een melding krijgt een melding maken bij jou dan? En zijn telefoon ligt gewoon open en bloot voor jou om in te gluren. Dus als hij wat te verbergen heeft dan doet hij het niet goed.
Ja maar als het een app is ofzo alles wat ik vind zijn juist apps waarmee je bepaalde berichten en oproepen etc verbergt zodat anderen het niet kunnen zien. Neem aan dat je dat niet op jou tefoon hebt toch. Het is geen gewone facebook melding ofzo🤣
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:35
Ja maar als het een app is ofzo alles wat ik vind zijn juist apps waarmee je bepaalde berichten en oproepen etc verbergt zodat anderen het niet kunnen zien. Neem aan dat je dat niet op jou tefoon hebt toch. Het is geen gewone facebook melding ofzo🤣
Die je dit vaker? Allerlei complotten rondom je partner verzinnen ipv gewoon even iets te vragen?
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:35
Ja maar als het een app is ofzo alles wat ik vind zijn juist apps waarmee je bepaalde berichten en oproepen etc verbergt zodat anderen het niet kunnen zien. Neem aan dat je dat niet op jou tefoon hebt toch. Het is geen gewone facebook melding ofzo🤣
Je gaat er dus al vanuit dat jouw man iets te verbergen heeft. Lekker huwelijk heb je.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
21-02-2021 12:33
Hoezo moest jij er vanaf weten? Ik heb geen idee wat voor apps mijn man op zijn telefoon heeft of hoe updates of whatever op zijn telefoon eruit zien.
Eens. Vreemde redenering, to. Hoezo zou je er vanaf moeten weten? Ik weet ook echt niet welke apps mijn man op zijn telefoon heeft en hoe specifieke pop-ups daarvan eruit zien.
En ook eens met het feit dat hij niet bepaald geheimzinnig met zijn telefoon doet, als jij er gewoon op kijkt hoe laat het is. Dat maakt dat ik het erg gek vind dat jij er meteen vanuit gaat dat hij wel iets te verbergen zal hebben.
Je hebt er al mee zitten klooien en nu is het weg, dus hij kan je ook niet meer antwoorden.
attribuutje schreef:
21-02-2021 12:34
Mijn man van de week ook, stomtoevallig dat ik het zag. Wij maakten er samen grapjes over.
Zal dan toch misschien spam zijn of een virus hopenlijk 🙂
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een vergelijkbaar iets gehad, was bij mij een virus dat dit soort pop-ups bleef geven. Als je direct wantrouwend wordt en niet als eerste neiging gewoon hebt 'oh, even aan mijn man vragen wat dit is' zit er iets niet helemaal goed in de relatie denk ik.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:37
Zal dan toch misschien spam zijn of een virus hopenlijk 🙂
Die jij nu misschien hebt geinstalleerd doordat je het bericht probeerde te openen.. zal hij blij mee zijn dan O_o

Best een slimme aanpak van een virusverspreider dan. 100% kans op installatie in huishoudens met wantrouwige partners :facepalm:
anoniem_275457 wijzigde dit bericht op 21-02-2021 12:42
21.59% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven