Waarom houd jij van je partner?

03-03-2021 20:09 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pure nieuwsgierigheid: waarom houd jij van je partner? Wat maakte dat je verliefd werd op hem of haar? En wat zorgde ervoor dat die verliefdheid uitgroeide tot houden van? Wat maakt dat je elke dag opnieuw voor hem of haar kiest? Wat maakt hem of haar jouw favoriete persoon?

:heart:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Omdat hij er voor me is. In goede en slechte tijden. Hij is zorgzaam, lief en hij neemt me zoals ik ben. Hij heeft leuke humor en we houden ongeveer van dezelfde dingen. Hij is voor mij de allerliefste. En hij ziet er goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Altijd geinteresseerd, een luisterend oor, heerlijke humor, ontzettend lief, mijn steun en toeverlaat, heerlijk kunnen kletsen, sparren, ideeen delen en dromen over wat wellicht ooit nog komen gaat. Inclusief prachtige ogen, een knuffelbeer 3.0 én ook nog eens goed in bed. En idioot knap, vooral in pak (of zonder👀).
Eigenlijk alles wat ik maar wensen kan.
En oja! Ook nog eens de allerliefste papa👧🏻
Ben waarschijnlijk nog 100 dingen vergeten🙈
Alle reacties Link kopieren
Hij is betrokken, heeft humor is oprecht en eerlijk. Vaak vrolijk, houd van mij en doet lieve dingen voor me. Houd onwijs veel van onze meiden en is echt de beste vader op aarde. Lacht leuk ziet er stoer uit en is sirieus met werk en toekomst. Hij is aardig en lief maar geen doetje hij heeft wel een sterke mening en staat daar ook voor. Daar hou ik van
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik viel als jonge meid als een blok voor hem en dat is nooit minder geworden. Hij is heel lief en zorgzaam maar weet mij wel voldoende tegengas te geven. We kunnen ontzettend goed met elkaar praten en lachen! We hebben altijd al dezelfde kijk op het leven gehad, dezelfde normen en waarden. En niet onbelangrijk, hij is heel aantrekkelijk om te zien 😊 beetje ruig wel met prachtige groene ogen 😍
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft mooi zwart vachtje, prachtige gele oogjes, kleine puntige oortjes. Ze geeft veel kopjes, houdt de muizenplaag tegen en stinkt erg uit haar bek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij is lief en rustig. Laat me veel lachen en is een beetje gek. Het allermooiste vind ik dat hij iedereen respecteert en in hun waarde laat. Hij heeft zelf goed gestudeerd, maar hij maakt ook praatjes met de schoonmaak, postbezorger, groenbeheer oid en waardeert hen ook.
Hij heeft een vrolijke lach en pakt door.
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
Toen ik mijn vriend voor het eerst zag wist ik zeker dat ik hem kende. En hij wist ook zeker dat ik hem kende. Het was echt zo’n moment waarop de tijd even stil stond, we elkaar aankeken, en toen een momentje hadden dat we niet op elkaars naam konden komen. Om er daarna achter te komen dat we elkaar helemaal niet kenden. Ik viel die avond overigens absoluut niet voor hem. Hij had veel te veel gedronken en had een relatie. Het viel me wel op dat hij een hele mooie lach heeft.

Pas maanden later kwamen we elkaar weer eens tegen en belanden we die avond bij elkaar in bed waarna ik er achter kwam dat het op dat vlak in ieder geval heel goed klikte. De dag erop besloten we naar de sauna te gaan en kwam ik er achter dat hij eigenlijk heel grappig is. En toen hij heel veel moeite deed om een lieveheersbeestje uit het bubbelbad te redden kwam ik er ook nog eens achter dat hij erg zachtaardig is en veel van dieren houd. Onze relatie is niet altijd gemakkelijk maar die leuke eigenschappen van het begin, zijn humor, liefde voor dieren en de seks tussen ons is wat ik nog steeds heel aantrekkelijk vind. Hij is wel echt mijn favoriete persoon om uitjes mee te hebben, met hem heb ik altijd iets te bespreken en te lachen. Soms liggen we ‘s avonds nog uren te praten in bed terwijl we toch echt al jaren samen zijn.
Alle reacties Link kopieren
- Omdat hij lief en zorgzaam is, maar me ook op de juiste momenten heel goed tegengas geeft.
- Omdat hij er altijd voor me is en helemaal voor me gaat.
- Omdat ik merk dat hij heel veel van me houdt en heel graag aan ons leven samen bouwt.
- omdat ik heel goed met hem kan praten en hij altijd hoort wat ik zeg
- omdat we samen ontzettend veel plezier kunnen maken en kunnen lachen. Hij is de enige persoon die ik altijd om me heen kan verdragen
meisje22 wijzigde dit bericht op 03-03-2021 21:00
0.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Reep-Chocolade schreef:
03-03-2021 20:29
Hij is lief en rustig. Laat me veel lachen en is een beetje gek. Het allermooiste vind ik dat hij iedereen respecteert en in hun waarde laat. Hij heeft zelf goed gestudeerd, maar hij maakt ook praatjes met de schoonmaak, postbezorger, groenbeheer oid en waardeert hen ook.
Hij heeft een vrolijke lach en pakt door.
Want die zijn lager dan je vriend en is het heel aardig dat hij toch met ze praat :rrr:
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
03-03-2021 20:58
Want die zijn lager dan je vriend en is het heel aardig dat hij toch met ze praat :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Fout
Alle reacties Link kopieren
Lief topic :heart:

Ik hou van hem omdat we over veel dingen hetzelfde denken en hij in veel dingen ook m’n tegenpool is.
Hij zorgt voor me en geeft me een schop onder m’n kont. Hij is lief, maar is eerlijk. Het is fijn om dingen samen te doen, maar doet ook z’n eigen ding, zodat ik dat ook kan. En nu hij de vader van m’n kind is, gaat er nog een hele nieuwe wereld open.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Omdat het moet.
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij rustig is en vriendelijk en enorm gevat. Alles is leuk samen met hem

En hij is nogal een druifje. Ik ben dol op druifjes.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
03-03-2021 20:58
Want die zijn lager dan je vriend en is het heel aardig dat hij toch met ze praat :rrr:
Dat las ik er ook een beetje in 🙈 jammer wel...
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Hendrikje106 schreef:
03-03-2021 21:13
Dat las ik er ook een beetje in 🙈 jammer wel...
Maar is dat zijn arrogantie of de hare?
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Hexopbezemsteel schreef:
03-03-2021 21:14
Maar is dat zijn arrogantie of de hare?
Ja dat is nog wel een beetje de vraag inderdaad.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
We leerden elkaar kennen via een gedeelde hobby en werden vrienden. Verloren elkaar uit het oog. Na mijn breakup was hij een van de mensen die weer contact opnam en me uit de put trok. Er kwamen benefits bij de vriendschap. Er kwam een moment dat het ineens duidelijk was dat we stapelgek waren op elkaar. Sindsdien is het zowel verliefd als houden van....
Hij is lief, heeft bijna altijd een goed humeur, gevoel voor (slechte) humor :lol: , een twinkeling in zijn ogen, sterke armen waarin ik me veilig voel. Hij is intelligent, heeft respect voor bijna iedereen (behalve als je het zelf verpest) en helpt wie hij maar kan helpen, zonder iets terug te verwachten. Hij zal nooit iemand kleineren of afkraken. Hij laat me zien hoe mooi het leven is en zal me altijd steunen.

O ja, en de sex is fantastisch!
Hexopbezemsteel schreef:
03-03-2021 21:14
Maar is dat zijn arrogantie of de hare?
Eerder dat als dit opvallend en uitzonderlijk is, je je eens moet gaan afvragen of de rest van je sociale cirkel wel uit leuke mensen bestaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben als een blok gevallen voor zijn stoere kop en dito uiterlijk, en zijn verlegen lach de eerste keer dat we elkaar zagen. Dat contrast doet me nog steeds smelten.

Hij is groot, ik vrij klein ik voel me heel veilig bij hem.
We kunnen enorm lachen en niet normaal, maken veel mee vooral leuke dingen.
Zijn humor, zijn zorgzaamheid, oh en hij is gek op gezelligheid, wijntje, lekkere hapjes, meestal zorgt hij daarvoor.
We kunnen over alles praten, hij is de beste schouder om op te huilen.
En ik heb met niemand zulke fijne seks gehad als met hem. Het is een gentlemen ;-)

Ben gewoon onwijs gek op hem :love:
Alle reacties Link kopieren
Hexopbezemsteel schreef:
03-03-2021 21:14
Maar is dat zijn arrogantie of de hare?
Dat laatste, denk ik. Het zegt veel over haar dat ze dat zo ziet.

Maar, waarom ik van mijn man houd? Omdat hij is wie hij is en vooral voor mij en de kinderen. Hij gaat voor ons maar zonder zichzelf uit het oog te verliezen!
Hij is degene die mij mijn rustige, stabiele basis geeft en me motiveert het maximale uit mezelf te halen, op werkelijk alle fronten!!!
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij de mooiste ogen heeft die ik ooit heb gezien. En leuke sproeten. Omdat hij echt alles voor mij zou doen. Hij is, na heel lang samen, nog steeds supergek op mij en laat me dat ook altijd merken. Hij is superslim en heeft leuke humor. Omdat ik altijd graag alles aan hem wil vertellen en elke dag weer blij ben als hij langs het keukenraam komt met zijn fiets na het werk (pre-Corona dan, toen we nog niet thuis werkten).
Alle reacties Link kopieren
Prachtige verhalen, vooropgesteld. Maar veel eigenschappen bevatten heel veel mensen. Zorgzaam, lief, grappig, slim. Wat maakt jouw partner dan anders/leuker dan iemand anders? Wat maakt dat je alleen van hem of haar houdt en niet van al die andere mensen op deze aarde? :)
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Ik hou in het geheel niet van mijn partner

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven