Na jaren nog steeds niet los kunnen laten...

25-03-2021 18:10 50 berichten
Iedereen veel dank voor de reacties! In verband met herkenbaarheid haal ik mijn verhaal weg. Het is ook al afgesloten, zie mijn reactie op de laatste pagina :)
anoniem_64394d2641e7c wijzigde dit bericht op 07-04-2021 15:51
Reden: herkenbaarheid
93.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een deja vu.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
25-03-2021 18:37
Ik heb een deja vu.
Dat kan, ik zal vast niet de eerste/laatste zijn die zoiets meemaakt. Ik kan wel met alle eerlijkheid zeggen dat ikzelf nog nooit eerder dit verhaal heb geplaatst...
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
25-03-2021 18:37
Ik heb een deja vu.
Ik ook!
Ruim een jaar geleden hadden jullie al reisbeperkingen door corona?

Dit speelt zich af in Wuhan?
DS1971 schreef:
25-03-2021 18:45
Ruim een jaar geleden hadden jullie al reisbeperkingen door corona?

Dit speelt zich af in Wuhan?
Een jaar geleden was in Nederland de eerste lockdown, dus in de periode dat we aan het daten waren hebben we daar wel mee te maken gehad helaas
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou het nu wel werken?
Alle reacties Link kopieren
Jij bent niet meer hetzelfde en hij is ook veranderd.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hem zeker een berichtje sturen, dan weet je in ieder geval dat je het hebt geprobeerd vanuit jouw kant.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
25-03-2021 18:37
Ik heb een deja vu.
Ik heb er twee
leeg
Waarom niet? Ook nu was er een duidelijke reden in de omstandigheden waarom het beter was. De omstandigheden zijn veranderd, dus ik zou het gewoon uitspreken. Als het voor hem een nee is, kun je dat maar beter weten toch? Dan kun je evt. écht door en hem een plekje geven.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je te verliezen?
where ever you go, go with your heart
DS1971 schreef:
25-03-2021 18:45
Ruim een jaar geleden hadden jullie al reisbeperkingen door corona?

Dit speelt zich af in Wuhan?
Hoezo?
Het is al 2x niets geworden. Dat zegt echt veel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
25-03-2021 19:07
Het is al 2x niets geworden. Dat zegt echt veel hoor.
Dat denk ik ook.
E is altijd wel 'iets' wat tegenzit. Geen budget hebben als student is normaal, bijvoorbeeld.
Ik zie mijn blutte zelf nog soep uit blik eten met mijn eerste vriendje. Of als dagactiviteit een zelfbedrukt shirt maken (bieb voor een plaatje, kopiëren, goedkoop shirt ergens kopen, halve stad door voor goedkope printwinkel, tussendoor zak chips eten op een bankje).
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
25-03-2021 19:07
Het is al 2x niets geworden. Dat zegt echt veel hoor.
Dat is ook wel weer waar.
Ik zou het doen als ik jou was en mocht het niet wederzijds meer zijn dan kun je dat hoofdstuk voorgoed voor je afsluiten want het lijkt erop dat dat bij jou nog niet het geval is.
Zou het gewoon proberen, anders blijft het altijd wat als......
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
25-03-2021 18:45
Ruim een jaar geleden hadden jullie al reisbeperkingen door corona?

Dit speelt zich af in Wuhan?
:bonk:
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
25-03-2021 19:58
Zou het gewoon proberen, anders blijft het altijd wat als......
Dit. Gewoon doen. Je krijgt altijd meer spijt van dingen die je niet geprobeerd hebt, dan van dingen die je wel hebt geprobeerd.

Jouw relaas doet me ook een beetje denken aan "Angie" van The Rolling Stones.
De timing,was dus elke keer niet goed. Maar het zijn ook weer geen dingen die een relatie onmogelijk maakten. Er is dus iets waardoor het niet werkt maar het voelt als onaf, omdat het telkens niet lang duurde.

Hij heeft in dit jaar ook niks meer laten horen. Je zou iets kunnen sturen, maar dikke kans dat het ook nu niks wordt.
Jullie zijn kennelijk niet meant to be.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een eerste liefde !? Als dat zo is snap ik het helemaal. Als hij ongebonden is en jij ook, en je bent over je vorige relatie heen, wat houd je dan tegen? Het had inderdaad zo moeten, zijn een jaar geleden. Bel hem, app hem, het lijntje is nu nog kort.
Once upon a time you dressed so fine
Threw the bums a dime in your prime, didn't you?
Luci_Mster2 schreef:
25-03-2021 19:07
Hoezo?
Omdat ze schrijft dat het ruim een jaar geleden is en het heeft over beperkingen vanwege corona.

Die beperkingen gingen hier 1 jaar en 9 dagen gekeden in. In Wuhan was dat in januari al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven