“Wat ik nu toch heb gehoord...”

31-03-2021 16:19 1415 berichten
Naar aanleiding van het au-pair topic over echtgenoten die met de au-pair een baby maken.

Wat is het ergste verhaal dat je hebt gehoord in de categorie ‘wat ik nu toch heb gehoord....’?

Dus: werd de bruid op haar bruiloft betrapt met de beste vriend van de gom, etc. Verhalen die de Privé nog niet uit hun duim zou kunnen zuigen omdat het té ongeloofwaardig is.

Ik ben benieuwd :biggrin:
Een vader die er met de kraamhulp vandoor ging.
Alle reacties Link kopieren
Collega woonde al jaren samen. Kreeg een nieuwe, veel jongere vriendin (precies zijn ex, maar dan jonger). Zijn nieuwe vriendin kwam binnen een paar weken bij hem inwonen. Maar ex woonde er ook nog.
Hij lag dus met zijn nieuwe vriendin in de slaapkamer, terwijl ex er naast lag in de logeerkamer. Ex heeft zo'n 6 maanden moeten wonen met ze, voor ze een eigen huisje had.
Een stel die ging trouwen en een nieuw huis hadden gekocht. Waren 10 jaar samen.
1 week na de bruiloft kwam de bruidegom erachter dat zijn nieuwe vrouw het met een collega deed. De minnaar was ook op de bruiloft.
anoniem_64d6a152a54dc wijzigde dit bericht op 31-03-2021 16:32
0.71% gewijzigd
Henk-en-Roelie schreef:
31-03-2021 16:21
Een vader die er met de kraamhulp vandoor ging.
:woa: dit is wel heel erg zeg!
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
31-03-2021 16:21
Een vader die er met de kraamhulp vandoor ging.
Dat is niet heel uitzonderlijk. Kraamhulp is het beroep van het meest met ongewenste seksuele aandacht te maken heeft. Het is de sector die meer te maken heeft met seksuele intimidatie dan bijv bij de politie of het leger.
viva-amber wijzigde dit bericht op 31-03-2021 16:35
17.39% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
31-03-2021 16:33
Dat is niet heel uitzonderlijk. Kraamhulp is het beroep van het meest met ongewenste seksuele aandacht te maken heeft.
Dit klinkt echter wel als gewenste aandacht, als hij er met haar vandoor ging :mrgreen:

Maar het zal je gebeuren zeg, wat een eikel van een vent ben je dan.
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
31-03-2021 16:34
Dit klinkt echter wel als gewenste aandacht, als hij er met haar vandoor ging :mrgreen:

Maar het zal je gebeuren zeg, wat een eikel van een vent ben je dan.
Dat is wel weer raar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Een vroegere mannelijke collega werd door zijn toenmalige nieuwe vriendin regelmatig mishandeld. Ze heeft zelfs zijn kaak gebroken.
Zijn vrienden bleven maar aandringen dat hij moest "knokken voor de relatie, het komt vast weer goed". Heb ik nooit begrepen. Hoe kun je bij iemand blijven die jou aftuigt. Hij bleef verliefd want "zo'n mooie vrouw". Uiteindelijk is dat gekke wijf er met zn beste vriend vandoor gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Schaamteloze tvp :popcorn:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
viva-amber schreef:
31-03-2021 16:33
Dat is niet heel uitzonderlijk. Kraamhulp is het beroep van het meest met ongewenste seksuele aandacht te maken heeft. Het is de sector die meer te maken heeft met seksuele intimidatie dan bijv bij de politie of het leger.
Bullshit

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2019/05 ... nsberoepen

Ze halen de top 5 niet eens.....
tvp :)
Alle reacties Link kopieren
Mag het alleen in de relatie zweer zijn?

Docent meldt zich langdurig ziek en is onder tussen stiekem ergens anders aan het werk. Na 2 jaar ziekte kwam het pas bij het UWV aan het licht. De werkgever stapte naar de rechter en eiste meer dan 30.000 loon terug: https://www.rtlnieuws.nl/economie/life/ ... rugbetalen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
De gehele fractie van een plaatselijke politieke partij die onderling aan partnerruil deden, met instemming van de partners, totdat... jaloezie een rol ging spelen en ingrijpen van het plaatselijke bestuur nodig was. De lijsttrekker is uiteindelijk via partijkanalen weggepromoveerd naar een andere provincie .
De toekomst is niet meer wat het was
Helaas weet ik niet meer helemaal hoe het verhaal ging maar het ging om een ambtenaar of een random kantoormedewerker die tijdens zijn werk steeds bedragen afrondde/afroomde en daardoor na jaren een fortuintje had vergaard. Het geld heeft hij vernietigd en zichzelf aangegeven.
Alle reacties Link kopieren
De thuishulp die met de nog in diepe rouw zijnde vader van het gezin in bed duikt... (ja, die man was ook hartstikke fout, maar die zat zó diep in z'n verdriet, die zocht vooral troost...)
Man ging in zijn ogen volstrekt gelegitimeerd vreemd omdat zijn vrouw twee weken na een zware bevalling nog steeds geen seks wilde en dus was hij zielig.
Mannen die vragen aan de gynaecoloog om nog wat extra hechtingen erbij te zetten na een knip tijdens de bevalling.
Ik heb genoten van het verhaal van een man die dacht zijn vrouw te betrappen op vreemdgaan met de buurman, nadat hij 2x een gebruikt condoom in de prullebak had gevonden.

De beelden van de verborgen camera bevestigden zijn idee van de buurman alleen die deed het niet met zijn vrouw, maar met zijn (gelukkig volwassen) zoon.
Bij de gemeente was twee jaar geleden een 'klein huwelijk'. Dan mag je met 10 mensen komen. Er waren er 9. De bruid zou wat later haar entree maken, maar kwam uiteindelijk helemaal niet opdagen.
Toen iedereen dat doorhad (er was eerst veel bezorgd, later zenuwachtig en toen boos gebel) werd er tegen ons nog iets gezegd als dat er een nieuwe datum gekozen zou worden, maar voor zover ik weet is die voor hen samen niet meer gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Op de middelbare school had ik een vriendin die nogal losbandig was. Haar ouders gingen scheiden omdat haar moeder verliefd werd op een vrouw. En wat jaren later kreeg haar moeder een veel jongere vriend waar mijn vriendin vervolgens mee in bed belandde...
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
boannan schreef:
31-03-2021 16:58
Op de middelbare school had ik een vriendin die nogal losbandig was. Haar ouders gingen scheiden omdat haar moeder verliefd werd op een vrouw. En wat jaren later kreeg haar moeder een veel jongere vriend waar mijn vriendin vervolgens mee in bed belandde...
Ach.... ik ken een een stel dat met stiefzoon en schoondochter naar een parenclub gaan....
Henk-en-Roelie schreef:
31-03-2021 16:21
Een vader die er met de kraamhulp vandoor ging.

Dat verhaal ken ik ook.
B.W. te L?
Oh ik bedenk me er nog 1, heel erg.

Getrouwde vrouw raakt verliefd op een internetliefde in Afrika. Maakt eerst het gezamenlijke spaargeld over naar de internetliefde. Vervolgens is zij ook gaan frauderen op het werk en verduisterd alles bij elkaar zo’n half miljoen. Dit maakt zij over naar de internetliefde. De praktijken komen aan het licht en vrouw wordt ontslagen. Man komt er op deze manier ook achter dat al zijn spaargeld weg is, vrouw tonnen aan schuld heeft opgebouwd. Omdat ze getrouwd waren, is man mede verantwoordelijk voor de opgebouwde schuld en heeft nu tonnen schuld die hij nooit zal kunnen afbetalen gedurende zijn leven.
anoniem_64d6a152a54dc wijzigde dit bericht op 31-03-2021 17:05
3.04% gewijzigd
Andersom schreef:
31-03-2021 17:01
Dat verhaal ken ik ook.
B.W. te L?
Allen de L klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven