Onzeker na 1e date

31-03-2021 21:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag voor het eerst sinds hele lange tijd weer een date gehad.
Mijn laatste date was nog voor het corona tijdperk dus ik vond het wel spannend, hoe date je in corona tijd?
Begroeten met een elleboog dus 😁
Het was heel gezellig, lekker gelopen, in het zonnetje gezeten, wat gedronken.
Bij afscheid weer een elleboog.
Ik vond het heel gezellig zei hij, ja, ik ook zei ik.
Laat het even bezinken en dan kijken we over een paar dagen hoe we er dan in staan zei hij toen.
Ik ben naar huis gereden met vlindertjes in mijn buik want hij was wel echt leuk.
Heb hem geschreven dat ik het heel gezellig vond en wel een 2e keer wil afspreken.
Hij zei dat hij het ook heel gezellig vond en stelde voor om na de Paasdagen te kijken of we nog een keer af spreken.

Dat maakt me onzeker, waarom niet meteen afspreken?
Maar misschien hoort dit bij corona daten, voorzichtig zijn?
Ik weet nu ook niet zo goed hoe te reageren, moet ik hem nog wel appen, moet ik wachten tot hij mij appt?
Pfff, ik ga na 2 jaar eindelijk weer eens daten 😅
Alle reacties Link kopieren
Dus hij reageert met dat jullie na de paasdagen nog gaan kijken of jullie nog afspreken? Klinkt niet heel enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even afwachten nu, klinkt idd niet over-enthousiast. Heeft niks met veilig corona daten te maken denk ik. Hoezo is het veiliger om pas na de paasdagen te beslissen? 🙃
En hoe reageerde hij toen jij voorstelde om eerder weer op date te gaan?
Hij is er nog niet over uit.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gewoon familie verplichtingen met Pasen, dus hij wil het daarna weer oppakken of niet...anyway he is Just not into you
beerlover wijzigde dit bericht op 31-03-2021 23:53
Reden: Extra aanvulling
13.27% gewijzigd
Ik vrees dat ik het eens ben met iedereen. Ik denk dat je weinig meer van hem zult horen. Ik vond het gezellig is een beleefde en nette afsluiting van een eerste date. En als hij echt enthousiast is had hij ervoor gezorgd dat hij je weer ( snel) zou gaan zien.
Alle reacties Link kopieren
Je date was vandaag, pasen is dit weekend al. Ik vind na pasen kijken om af te spreken niet gek hoor. Vraag anders of hij volgende week dinsdag,woensdag,donderdag of vrijdag kan. Als hij daar vaag op antwoord zou ik het er verder bij laten. Maar om nu gelijk te zeggen he is just not that into you...wacht gewoon zijn antwoord af en kijk verder na de pasen. Dat duurt geen weken meer.
is ellebogen eigenlijk inmiddels het nieuwe fisten?
Niks om onzeker over te zijn! Pasen is dit weekend al, dus zo lang is het niet?
Alle reacties Link kopieren
missy-81 schreef:
01-04-2021 00:05
Je date was vandaag, pasen is dit weekend al. Ik vind na pasen kijken om af te spreken niet gek hoor. Vraag anders of hij volgende week dinsdag,woensdag,donderdag of vrijdag kan. Als hij daar vaag op antwoord zou ik het er verder bij laten. Maar om nu gelijk te zeggen he is just not that into you...wacht gewoon zijn antwoord af en kijk verder na de pasen. Dat duurt geen weken meer.
Hij zegt niet dat ze na Pasen gaan afspreken maat dat hij dan eens gaat kijken OF hij nog wil afspreken.

Sorry to, ziet er niet zo goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook even afwachten en nergens meer vanuit gaan. Mijn eigen ervaring met mannen is doorgaans dat ze het liefst vandaag nog afspreken als ze het leuk vinden, dus dit komt wel heel lauw over (niks plannen en maar even kijken OF jullie elkaar nog gaan zien). Maar kijk maar even of hij na Pasen nog wat laat horen :)
Na de Pasen is toch dinsdag al, kortom: minder dan een week? Ik vind dat niet heel vreemd hoor, veel mensen zullen nu al wel plannen voor met Pasen hebben.

Kijken ‘of’ jullie weer afspreken: kan iets betekenen kan gewoon een manier van zeggen zijn. Val niet in de valkuil dat je ieder woord uit ieder berichtje compleet gaat ontleden, dan maak je jezelf gek.

Wat je wel kan doen: gewoon een tegenvoorstel. Bijvoorbeeld als je volgende week vrijdag kan, vraag of hij dan ook tijd heeft voor een wandeling oid.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Bedankt voor de antwoorden.
Ik ben inmiddels wat rustiger en wacht het rustig af.
Het was mijn 1e date sinds lange tijd en het was gewoon weer even vreemd en onwennig voor me.
Ik had een hele leuke middag met hem en zelfs onze honden hadden het leuk met elkaar.
Niet heel belangrijk maar toch prettig 😅
Het is inderdaad dit weekend al Pasen dus ik zie wel of hij nog reageert.
Alle reacties Link kopieren
Even afwachten TO maar het begin is best oké toch ?
Bimzarellio...what else
OF.

Ik had gestuurd dat het dan lekker over gaat.. met z'n OF.
Laat hem eerst sturen, hij klinkt niet enthousiast
Is er nog contact geweest na die date? Indien nee, icm met die "kijken of we nog gaan afspreken" wordt het hem niet.
Alle reacties Link kopieren
Er is geen contact meer geweest dus ik beschouw dit als over en uit.
Hij is niet de enige man (met leuke hond 😂) op de wereld.
En die dagen stilte hebben mij ook wel laten beseffen dat hij eigenlijk helemaal niet zo leuk was.
Alle reacties Link kopieren
Helaas.

Als een man zou zeggen het even te laten bezinken en dan zien OF jullie nog af spreken is het hoor mij bij dat bericht al voorbij.

Dan is het blijkbaar niet enthousiast en zit je wellicht te wachten op niks.

Lekker laten gaan en op naar een volgende date.
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen formuleert even handig, dus ga hem nu niet meteen vangen op een simpel woordje als 'of'.

Schrijf hem ook niet meteen af, maar stuur in de loop van de week gewoon zelf nog een berichtje.

Ik vind dat je overanalyseert en hem op deze manier heel weinig kans geeft.
Alcedo schreef:
06-04-2021 09:57
Niet iedereen formuleert even handig, dus ga hem nu niet meteen vangen op een simpel woordje als 'of'.

Schrijf hem ook niet meteen af, maar stuur in de loop van de week gewoon zelf nog een berichtje.

Ik vind dat je overanalyseert en hem op deze manier heel weinig kans geeft.

Nou, in dit geval bedoeld hij het dus wel zo. TO heeft niets meer gehoord. Even bijlezen misschien als je reageert op een topic dat al een paar dagen loopt?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
06-04-2021 10:07
Nou, in dit geval bedoeld hij het dus wel zo. TO heeft niets meer gehoord. Even bijlezen misschien als je reageert op een topic dat al een paar dagen loopt?
Ik heb bijgelezen :)
Alle reacties Link kopieren
En, vandaag nog wat gehoord 'na de Paasdagen' ?

Mijn ervaring is ook dat als een man echt enthousiast is, hij niet zo lauwtjes antwoordt. Next :cheer2:
Als een man echt enthousiast is dan neemt hij niet het risico dat je tussen twee dates een andere man tegenkomt en spreekt hij snel weer af en houdt contact.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven