Verliefd op een ander...

06-04-2021 01:37 34 berichten
Lieve mensen. Ik zit momenteel in een relatie van 1,5 jaar wat verloopt met ups&downs....
Vorig jaar heeft mijn vriend contact gehad met een meisje waardoor het tijdelijk voorbij is geweest... in die tijd had ik ander werk gekregen en daar werkte een collega waarvan ik dacht joh wat een leuke jongen ... we konden het super goed vinden werkte altijd samen en kreeg kriebels in mijn buik.... maar verder gelaten voor wat het was... uiteindelijk met mijn vriend gesproken hem een kans gegeven om hem weer te vertrouwen.. ik ben toen van baan veranderd en heb die andere jongen ook niet meer gezien... kort geleden nam hij via social media contact op en kwamen we aan de praat... ik word gek ik denk de hele tijd aan hem hij wilt afspreken etc maar ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan. Hoe vertel ik het mijn vriend? Ik wil graag open kaart spelen . Haat negeer ik😘
Alle reacties Link kopieren
Kleintjuh1305 schreef:
06-04-2021 01:37
ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan.
Hoe vertel ik het mijn vriend? Ik wil graag open kaart spelen .
Je kunt ermee omgaan door het contact te stoppen, met die excollega bedoel ik dan natuurlijk.

Als je ermee stopt, waarom zou je het dan je vriend vertellen? Of wil je met die excollega afspreken én het je vriend vertellen?
Dan zit er niks anders op dan het gesprek maar gewoon aan te gaan en je relatie open te gooien.
...
Alle reacties Link kopieren
Als je een relatie van 1,5 jaar hebt, hoor je echt nog niet met ups & downs te maken te hebben. Hij rommelt met een ander, jij hebt gevoelens voor een ander.. Ik zou de conclusie trekken dat jullie gewoon niet bij elkaar horen en het uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
In 1,5 jaar tijd allebei al verliefd op een ander. Wat denk je zelf dat de oplossing is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als je verder wil met je vriend, dan stop je met die ex-collega, maar als ik het zo lees moet je sowieso eens goed naar je relatie kijken of je hier mee verder wilt.
Alle reacties Link kopieren
Wil je echt doorgaan met die man die na korte tijd vreemd gegaan is?
Dan zou je moeten stoppen en moeten investeren in je huidige relatie.

Wil je verder ontdekken, vind je je huidige relatie niet fijn of betrouwbaar meer, dan stop je met hem. Ik zou dat heel goed kunnen begrijpen, vooral als je jong bent en als er geen kinderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
06-04-2021 08:33
Als je een relatie van 1,5 jaar hebt, hoor je echt nog niet met ups & downs te maken te hebben. Hij rommelt met een ander, jij hebt gevoelens voor een ander.. Ik zou de conclusie trekken dat jullie gewoon niet bij elkaar horen en het uitmaken.
Dit. Op deze basis zou ik een leven samen te onzeker vinden.
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou uit deze relatie gaan en als single verder gaan, dan kun je doen wat je wil. Deze relatie gaat het sowieso niet worden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tiswa schreef:
06-04-2021 08:33
Als je een relatie van 1,5 jaar hebt, hoor je echt nog niet met ups & downs te maken te hebben. Hij rommelt met een ander, jij hebt gevoelens voor een ander.. Ik zou de conclusie trekken dat jullie gewoon niet bij elkaar horen en het uitmaken.

Inderdaad. In zo'n korte tijd beide verliefd op een ander en je vriend die zo snel vreemdging.
Deze relatie heeft sowieso weinig kans van slagen denk ik.

Je hebt twee keuzes. Of het uitmaken met je vriend en die ex-collega een kans geven.
Of verder hobbelen met je vriend en een punt zetten achter het contact met je ex-collega.

Wat wil je echt?
Ik denk dat je het beste tegen je vriend kan zeggen dat het niet werkt en dan heb je alle vrijheid om met die ander te daten. En waarschijnlijk eindig je dan met man/vrouw nummer 3, of 4, of...
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit met je vriend en kijk dan if het wat kan worden met die ander.
Je huidige relatie is niet goed begonnen, als je vriend zo snel al vreemd gaat was en is hij niet gek genoeg op jou.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
06-04-2021 09:09
Maak het uit met je vriend en kijk dan if het wat kan worden met die ander.
Je huidige relatie is niet goed begonnen, als je vriend zo snel al vreemd gaat was en is hij niet gek genoeg op jou.
Dit en omdat to zo snel al verliefd wordt op een ander, is zij ook niet gek genoeg op hem.

Maar inderdaad, maak het eerst uit met je huidige vriend, voor je überhaupt met een ander gaat daten.
Uitmaken met vriend en rond gaan neuken.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
06-04-2021 08:33
Als je een relatie van 1,5 jaar hebt, hoor je echt nog niet met ups & downs te maken te hebben. Hij rommelt met een ander, jij hebt gevoelens voor een ander.. Ik zou de conclusie trekken dat jullie gewoon niet bij elkaar horen en het uitmaken.
Wat “hoort” is nooit belangrijk, het hangt ervan af wat ze zelf wil.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
06-04-2021 08:33
Als je een relatie van 1,5 jaar hebt, hoor je echt nog niet met ups & downs te maken te hebben. Hij rommelt met een ander, jij hebt gevoelens voor een ander.. Ik zou de conclusie trekken dat jullie gewoon niet bij elkaar horen en het uitmaken.

Precies dit
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken. Na 1.5 jaar zit je nog in de honeymoon fase. Je relatie gaat nooit beter worden dan dit. En zo goed klinkt het niet.

Geen basis voor een duurzame relatie in my opinion.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jullie nog erg jong zijn en 1,5 jaar wellicht al lang lijkt. Ik noem 1,5 jaar de eerste verliefdheid. Als het dan al niet lukt om niet te verliefd te worden op een ander....tja. Het gaat hem niet worden.
clivia52 schreef:
06-04-2021 09:20
Uitmaken met vriend en rond gaan neuken.


Dat zou jij doen?
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
06-04-2021 09:31
Wat “hoort” is nooit belangrijk, het hangt ervan af wat ze zelf wil.
bij een leuke, goeie relatie heb je de eerste paar jaar echt geen ups&downs en struggles enzo
Tiswa schreef:
06-04-2021 08:33
Als je een relatie van 1,5 jaar hebt, hoor je echt nog niet met ups & downs te maken te hebben. Hij rommelt met een ander, jij hebt gevoelens voor een ander.. Ik zou de conclusie trekken dat jullie gewoon niet bij elkaar horen en het uitmaken.
Dit.
Het klinkt alsof jij nog niet klaar bent om je te binden (en hij ook niet).

En trouwens, het is 'hij wil' en niet 'hij wilt'.
Alle reacties Link kopieren
Een relatie van 1,5 jaar vol met ups en downs is niet gezond. Je kan beter deze relatie netjes beëindigen en dan ben je vrij om te doen en laten wat je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
06-04-2021 08:33
Als je een relatie van 1,5 jaar hebt, hoor je echt nog niet met ups & downs te maken te hebben. Hij rommelt met een ander, jij hebt gevoelens voor een ander.. Ik zou de conclusie trekken dat jullie gewoon niet bij elkaar horen en het uitmaken.
Ook mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Haat negeer ik

Wat is dat toch voor nutteloze en irritante toevoeging joh.

Je zegt dat je open kaart wil spelen naar je vriend, dan doe je dat toch? Verder lijkt deze relatie me geen lang leven beschoren met zoveel gedoe in het prille begin al. Je moet het zelf beslissen, maar ik zou je niet aanraden hiermee door te gaan.
Volgens mij weet je al lang al wat je wil. Je vindt het alleen moeilijk om de knoop door te hakken. Je hebt nu geen goud in handen volgens mij en slecht nieuw brengen is nooit meestal niet leuk. Ik zou zeggen snel doen anders ga je er tegenop zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven