Als je vriend niet 100% voor jou kinderen gaat. [Geen OP]

06-04-2021 20:57 98 berichten
Herkenbaarheid
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 09:29
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
98.61% gewijzigd
Ja, gaan. Wees dan een sterke moeder en gun je 2 kinderen een veilig en rustig thuis.
Als zo'n kwal de liefde van je leven is dan zou ik wat therapie adviseren. En je kinderen horen altijd boven welke nieuwe vent dan ook te staan.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet leuk. Lees ik nu goed dat je samenwoont? Ik zou alleen een vriend willen die ook van mijn kinderen houdt (op termijn dan). Hij is dus niet de liefde van je leven.
Misschien wordt het tijd dat je je focust op je kinderen en zorgt dat deze in rustig vaarwater komen.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Soft ei of niet. Jouw kinderen verdienen jouw bescherming. Wegwezen dus.
Doe ze het niet aan om (gedeeltelijk) te moeten samenleven met mensen die hen niet moeten.

Er is maar 1 antwoord op je vraag....
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 11:50
99.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kies asjeblieft voor je kinderen. Deze relatie overleeft het uiteindelijk niet, en je kunt wel de schade voor je kinderen beperken door nu weg te gaan. Waarom zou je ze blootstellen aan ietmand die nooit onvoorwaardelijk van ze zal houden, of ze überhaupt kan verdragen? Iemand die zo met jou en je kinderen omgaat is níet de liefde van je leven, al zegt je gevoel wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt al 2 liefdes van je leven.

Die 3de is enkel maar bijzaak.
En hoort leuke aanvulling te zijn ipv alleen maar drama.


Ga op zijn minst alleen wonen samen met je kinderen en hoogstens latten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik ga er vanuit dat de liefde voor je kinderen onvoorwaardelijk is en voor hem niet. Laat hem gaan, dit gaat niet goed komen.
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig wat maken jullie een sooitje van het leven van de kinderen
Alle reacties Link kopieren
Wat een knurft, runnn.
Alle reacties Link kopieren
Wonen jullie samen of logeren jij en de kinderen bij hem?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop zo dat je nog een eigen huis hebt, o, laat dat alsjeblieft zo zijn!
Alle reacties Link kopieren
Hij is de liefde van je leven?????

Nou, heb jij even pech.
Later is nu
Herkenbaarheid
anoniem_642fa5aa7473b wijzigde dit bericht op 07-04-2021 06:22
Reden: Herkenbaarheid
91.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bloem1970 schreef:
06-04-2021 21:08
Ik hoop zo dat je nog een eigen huis hebt, o, laat dat alsjeblieft zo zijn!
Of dat je al een half leven ingeschreven staat bij de woningbouw.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Je woont samen dus? Hoe lang zijn jullie bij elkaar? Hoe was het in het begin met de kinderen? Ik kan me voorstellen aan de hand van dit beperkte deel van het verhaal dat hij jouw kinderen gewoon niet zo tof vindt. Of in ieder geval pittig om mee te leven. Dan is mijn vraag, waar je nu niets meer aan hebt, weet ik wel, maar toch: waarom woon je samen met een man die jouw kinderen niet aardig vindt? Waarom leek je dat een goed idee?
Het is zo ontzettend moeilijk om een samengesteld gezin echt te laten slagen, in dit geval is de kans op een succesvolle relatie en fijn gezinsleven echt nul procent. En dat had je wellicht ook wel op je klompen aan kunnen voelen, niet?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is niet meteen een hufter, het kan best zijn hij dingen ziet waar ouders die 'balk' hebben tav een eigen kind.

Dat is niet een goed of een fout. Het is een confrontatie met de constatering dat samengestelde gezinnen nu eenmaal onwijs moeilijk is, zeker met meerdere kinderen in diverse leeftijden.

Natuurlijk voel je je klote, en hij vast ook.
Het gegeven is wel dat dit de realiteit is en als jullie beiden reële volwassenen zijn dan neem je de verantwoordelijkheid voor de kinderen, zonder wijzende vingers. Het is eenmaal wat het is.
Misschien is terug naar enkel samen zijn los van de kinderen een optie voor jullie. Zo niet, zou ik het laten gaan hoe verdrietig ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je ook niet respectvol over zijn oudste kind praten.
Volgens mij is de tip van latten een hele goede als er wel liefde is maar samenwonen als samengesteld gezin niet in het belang is van jullie kinderen.
Hoe gaat het als jullie zonder kinderen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
06-04-2021 21:09
Hij is de liefde van je leven?????

Nou, heb jij even pech.
Ja, dat is wel klote. Vind je de liefde van je leven, blijkt het een sukkel die je kinderen niet uit kan staan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe snel kan je aan andere woonruimte komen?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Zachtdekentje schreef:
06-04-2021 21:09
Die hebben dus niks mee gekregen.

Kinderen voelen haarfijn aan of ze al dan niet gewenst en geliefd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dit is precies de reden dat ik een latrelatie heb. Ik denk dat je het niemand kwalijk kan nemen. Van je eigen kinderen kun je altijd meer verdragen en is onvoorwaardelijk. De kinderen voelen deze spanningen ook aan en dan vertonen ze sneller zulk gedrag.

Waarom ben je gaan samenwonen? Een eigen plekje met je kinderen is ideaal. Waarbij je in zulke situaties altijd kan terugkeren naar je veilig haven!

Je kan elkaar opzoeken als je zin hebt en dan is het echt leuk en speciaal.
Je houd van deze kneus schrijf je.
Ga dan latten en voorkom zulk moeilijk gedoe. Het kan echt!
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend niet 100% voor jouw kinderen gaat.

Dat kan denk ik niet.
Maar jij moet wel vol voor jouw kinderen gaan.
En leer ruzie maken, communiceren, daar heb je nog veel aan.

Als iemand zou dreigen dat ik mijn spullen kon pakken dan ging ik meteen kijken wat ik al kon huren. Dat komt of goed of over een week of wat erger terug.

Wil je dat het goed komt: leer samen communiceren.
Wil je dat je met je kinderen gelukkig wordt: check wat je kunt huren. Of kopen.
Je kinderen zouden je prioriteit moeten zijn, niet de zogenaamde liefde van je leven. En dat laatste is hij niet, want zo leuk klinkt hij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven