Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er!
En wat is er met aurelius? 😳
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
10-04-2021 22:53
Ik ben er!
En wat is er met aurelius? 😳
Die is druk met gamen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik schrok even!
Joeh! Ik schrok al! Aurelius is vast een keer klaar met dat gamen.
Fladder jij hebt weer een ex scharrel tot scharrel gebombardeerd? Girls just wanna have fun😁
Alle reacties Link kopieren
Zo ik lig plat....en de oogjes toe💤
Truste all.

Maar ben wel vast binnen 😄


PS koffie zwart morgen graag ☕🥐🧀
Ik lees (en schrijf af en toe) ook weer mee!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic 👏
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mee lezen en schrijven...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook graag mee, fijne avond en fijne zondag iedereen
Alle reacties Link kopieren
Op naar de liefde!
Alle reacties Link kopieren
:bye:

Julus, wat jammer dat er geen fysieke klik was! Het leek zo hoopvol. Hopelijk vind je een leuk nieuw contact!

Julia, fijn te lezen dat het goed met je gaat!

Fladder, heerlijk genoten van je (ex)scharrel :P Moet gewoon kunnen als de intenties duidelijk zijn!


Hier gebeurt verder niks. Heb mijn dating accounts weer weggedaan en heb mijn date van maandag afgewezen. ‘Geen gevoel’ hebben is dus ook gewoon een dikke nee weet ik nu! Hij was in mijn ogen onattent en ik hoopte ergens dat hij het nog zou goedmaken maar dat deed hij niet, dus uitgezwaaid!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
10-04-2021 22:59
Fladder jij hebt weer een ex scharrel tot scharrel gebombardeerd? Girls just wanna have fun😁
Precies! :)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ik lees ook nog af en toe mee hoor. Gun jullie allemaal de liefde en een heerlijke zomer ! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar heb ik een date komend weekend... bewust zo ver voor me uit geschoven. Hadden enkele dagen leuk contact eerder deze week en dan plots een paar dagen niets meer... kwam hij gisteren weer opduiken met een excuus en vroeg hij al snel om elkaar te ontmoeten. Eerst maar eens bellen en zien hoe dat klikt.

Gedurende de nacht is het weerbericht helemaal omgeslagen! Van nog een verwaterde dag naar droog! Mijn wandeldate met dame van FB groep en honden kan doorgaan, leuk!
Alle reacties Link kopieren
:-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer twee match verzamelaars op Bumble geloof ik 🙄..
De moed zakt me best weleens in de schoenen, misschien wil ik het wel gewoon te graag..
Attraverso schreef:
11-04-2021 10:30
Blijkbaar heb ik een date komend weekend... bewust zo ver voor me uit geschoven. Hadden enkele dagen leuk contact eerder deze week en dan plots een paar dagen niets meer... kwam hij gisteren weer opduiken met een excuus en vroeg hij al snel om elkaar te ontmoeten. Eerst maar eens bellen en zien hoe dat klikt.

Gedurende de nacht is het weerbericht helemaal omgeslagen! Van nog een verwaterde dag naar droog! Mijn wandeldate met dame van FB groep en honden kan doorgaan, leuk!
Ik zou hetzelfde doen. Eerst bellen. Daar verlies je niks mee en kun je snel afkappen.

Hier is het een zonnige dag dus hoop daar ook!
manisha-362 schreef:
11-04-2021 09:48
:bye:

Julus, wat jammer dat er geen fysieke klik was! Het leek zo hoopvol. Hopelijk vind je een leuk nieuw contact!

Julia, fijn te lezen dat het goed met je gaat!

Fladder, heerlijk genoten van je (ex)scharrel :P Moet gewoon kunnen als de intenties duidelijk zijn!


Hier gebeurt verder niks. Heb mijn dating accounts weer weggedaan en heb mijn date van maandag afgewezen. ‘Geen gevoel’ hebben is dus ook gewoon een dikke nee weet ik nu! Hij was in mijn ogen onattent en ik hoopte ergens dat hij het nog zou goedmaken maar dat deed hij niet, dus uitgezwaaid!
Ghehehe, een onattente hork moet je niet willen. Enne..als mensen je de eerste keer al laten zien wie ze zijn, geloof ze maar. Het wordt nooit beter. Wel slechter.
Mimali schreef:
11-04-2021 14:26
Ik heb weer twee match verzamelaars op Bumble geloof ik 🙄..
De moed zakt me best weleens in de schoenen, misschien wil ik het wel gewoon te graag..
Probeer er niet te zwaar aan te tillen. Die matches zijn vreemden. Verder niks. Vaak is er een match maar heft de ander die meteen op. Of ik doe dat zelf.

Je moet op het punt komen dat het je niet veel uitmaakt verder. Dat is het meest relaxte. Een match? Leuk, misschien kletsen. Geen match? Geen probleem. Anders hang je alles op aan matches. Dat is zwaar.
dido68 schreef:
11-04-2021 10:20
Goedemorgen ik lees ook nog af en toe mee hoor. Gun jullie allemaal de liefde en een heerlijke zomer ! :bigkiss:
Ha Dido, hoe is het in de roze bubbel der liefde?
Ik gun mezelf ook een heerlijke zomer. De liefde is optioneel😄
Match op Happn. Vraagt of ik open zou staan voor swingersfeesten. 3 zinnen gewisseld. Ja, zo bereik je je doel zeker😅🤣

Ik lach er om.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 15:11
Probeer er niet te zwaar aan te tillen. Die matches zijn vreemden. Verder niks. Vaak is er een match maar heft de ander die meteen op. Of ik doe dat zelf.

Je moet op het punt komen dat het je niet veel uitmaakt verder. Dat is het meest relaxte. Een match? Leuk, misschien kletsen. Geen match? Geen probleem. Anders hang je alles op aan matches. Dat is zwaar.
Dat is de goede instelling idd ja, en soms lukt het en soms niet..
Nu zit ik twee dagen alleen thuis en dan lukt het even niet..
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 15:20
Match op Happn. Vraagt of ik open zou staan voor swingersfeesten. 3 zinnen gewisseld. Ja, zo bereik je je doel zeker😅🤣

Ik lach er om.
Haha die had ik pas ook op Happn..
Goed dat je er om kan lachen..

Ben jij allang single?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven