Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Richting de 5, 5 jaar en jij?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 14:54
Ghehehe, een onattente hork moet je niet willen. Enne..als mensen je de eerste keer al laten zien wie ze zijn, geloof ze maar. Het wordt nooit beter. Wel slechter.
Dat klopt zeker! Alleen soms vraag ik mezelf af of ik niet te snel afknap op bepaalde missende eigenschappen, of dat ik te streng selecteer... aan de andere kant wil ik ook iemand die zich van z’n beste kant laat zien, dus als er dan al bepaalde zaken worden overgeslagen in dit stadium wordt dat er in de toekomst sowieso niet beter op :lol:
Alles wat geen goed gevoel geeft is reden om af te kappen voor mij. Waarom zou je dan doorgaan? Bij de juiste match klopt alles. Dat is 1 ding wat ik geleerd heb uit mijn relaties. Daar voelde het meteen heel goed en waren er geen twijfels.
Je hoeft jezelf geen tekort te doen.

En soms is de timing niet goed, maar de persoon wel geschikt. Ook dan zal het vanzelf uitdoven.

Gevoel en timing moeten dus matchen m.i.
Ik blijf jullie volgen en hopelijk wordt het voor iedereen een heerlijke zomer met of zonder vent :jump:
Daar gaan we voor!!

Ben jij nu samen met je lover?
Julus schreef:
11-04-2021 16:32
Daar gaan we voor!!

Ben jij nu samen met je lover?
Ik heb gewerkt dit weekend en lief heeft de kids. Gisteravond wel lekker via teams gekletst en dan zou ik hem wel door het scherm willen trekken hahaha.
Woensdag hebben we lekker de tijd voor elkaar gelukkig. Het is soms best wel lang wachten, maar des te leuker om elkaar weer zien.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 16:02
Richting de 5, 5 jaar en jij?
6.5 jaar...
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Datertje! Stiekem een beetje jaloers op je (niet in slechte zin hoor, want het is absoluut enorm gegund!), ik zou ook zo graag weer op die roze wolk zweven! ;-D
Ik gun het iedereen die er naar opzoek is en daarom blijf ik jullie ook volgen.
Het is zo fijn om zo heerlijk verliefd te zijn en dat geldt voor beide. Je staat ermee op en je gaat ermee naar bed. Zo fijn die kriebels die ik contant heb.
Ik voel mij echt een bevoorrecht mens.
Nagedachtenis?

Wel lief dat er aan mij gedacht wordt :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
11-04-2021 16:50
6.5 jaar...
Hier 7 jaar ...
Ik dik een jaar intussen al weer.

Overigens heb ik de boeken van Thom Arisman ontdekt, die schrijft/schreef collumns over zijn leven als single man en die zijn weer gebundeld in 6 boekjes intussen.

Leest erg makkelijk en leuk weg..een beetje als dit topic alleen dan over 1 persoon ipv de wisselende cast hier
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
11-04-2021 16:31
Ik blijf jullie volgen en hopelijk wordt het voor iedereen een heerlijke zomer met of zonder vent :jump:
Voor iedereen een vent, ook voor de mannen :p
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees( volg, ) ook mee en misschien schrijf ik mee als ik weer ga daten.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 15:12
Ha Dido, hoe is het in de roze bubbel der liefde?
Ik gun mezelf ook een heerlijke zomer. De liefde is optioneel😄
Daar zit ik niet in haha. Misschien uit zelfbescherming, maar als ik hoteldebotel ben wordt mijn hart weer gebroken. Dit keer hou ik mijn hoofd erbij.
We hebben het wel heel leuk samen !
Alle reacties Link kopieren
Aurelius schreef:
11-04-2021 18:09
Ik dik een jaar intussen al weer.

Overigens heb ik de boeken van Thom Arisman ontdekt, die schrijft/schreef collumns over zijn leven als single man en die zijn weer gebundeld in 6 boekjes intussen.

Leest erg makkelijk en leuk weg..een beetje als dit topic alleen dan over 1 persoon ipv de wisselende cast hier
Sex & the Single: De avonturen van een hardcore single man - Thom Arisman
De enige (echte) dicklit-schrijver van Nederland meldt zich. Op niets verhullende, schaamteloos openhartige en verslavend hilarische wijze beschrijft Thom Arisman zijn single-avonturen. Herkenbaar voor singles, voor vrouwen en mannen. De fortysomething journalist, schrijver en columnist Thom is een hardcore single, en dat bevalt hem heel goed. Maar dat betekent niet dat hij de zoektocht naar die Ene, Grote liefde heeft gestaakt. Integendeel, hij heeft zijn jachtterrein vergroot. Na de Nederlandse vrouwen zijn nu ook de Vlaamse vrouwen niet veilig voor hem. Dit boek 1 is het eerste deel van een gloednieuwe dicklit-triologie. Auteur én hoofdpersonage Thom Arisman schreef jarenlang een razend populaire column in Flair. Hij is auteur van de bestseller-trilogie Thom Single Man, Mr. Single en Single van beroep. ‘Thom is mannelijk en grappig, maar diep van binnen ook kwetsbaar. Deze mannelijke Bridget Jones is een aanrader.’ – VIVA ‘The guy you love to hate.’ – VERONICA MAGAZINE ‘Thom is verslavend.’ – FLAIR
wij slapen nooit.
Aurelius schreef:
11-04-2021 18:09
Ik dik een jaar intussen al weer.

Overigens heb ik de boeken van Thom Arisman ontdekt, die schrijft/schreef collumns over zijn leven als single man en die zijn weer gebundeld in 6 boekjes intussen.

Leest erg makkelijk en leuk weg..een beetje als dit topic alleen dan over 1 persoon ipv de wisselende cast hier
Jij groentje!😁😜

Ik lees 6, 5 en 7 jaar single. Ik bijna 5,5 jaar.
Datertje schreef:
11-04-2021 16:46
Ik heb gewerkt dit weekend en lief heeft de kids. Gisteravond wel lekker via teams gekletst en dan zou ik hem wel door het scherm willen trekken hahaha.
Woensdag hebben we lekker de tijd voor elkaar gelukkig. Het is soms best wel lang wachten, maar des te leuker om elkaar weer zien.
Dat verlangen en opbouw naar elkaar zien maakt het juist zo leuk vind ik.
Zo blijft het ook leuk.
dido68 schreef:
11-04-2021 19:34
Daar zit ik niet in haha. Misschien uit zelfbescherming, maar als ik hoteldebotel ben wordt mijn hart weer gebroken. Dit keer hou ik mijn hoofd erbij.
We hebben het wel heel leuk samen !
Dat is ook een manier. Zolang je iemand maar wel echt toelaat zodat er verbinding kan ontstaan. Zo te lezen is de balans goed. En het draait om leuk hebben samen dus dat is helemaal goed😀
Ik heb 3 mannen die mij aanspraken op Paiq. 3x mwah. Kijk liever een film. Dan weet ik weer genoeg😅
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 21:29
Ik heb 3 mannen die mij aanspraken op Paiq. 3x mwah. Kijk liever een film. Dan weet ik weer genoeg😅
Inderdaad.

Ik zit in monarca op Netflix.

Vanmiddag lekker weer en gestart met de snoei van mijn 3 bolcatalpa's.
Dit jaar een electrische zaag gekocht haha... lekker uitgeleefd.
Volgende week boom 2.
Julus schreef:
11-04-2021 21:29
Ik heb 3 mannen die mij aanspraken op Paiq. 3x mwah. Kijk liever een film. Dan weet ik weer genoeg😅
Paiq heeft een hoog "mwah" gehalte :geek:

ik heb vanavond voor de 2e keer drankjedoen.nl gedaan, was best aardig dit keer..er zijn intussen ook vrouwen van boven de rivieren op.
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
11-04-2021 22:24

Dit jaar een electrische zaag gekocht haha... lekker uitgeleefd.
Volgende week boom 2.
o_o Jou kunnen ze beter te vriend houden dus :-P)
wij slapen nooit.
Julia komt er aan
https://www.sheknows.com/wp-content/upl ... nunvw5.gif


weet niet waarom maar krijg geen plaatje direct zichtbaar hier
Aurelius schreef:
11-04-2021 22:30
Paiq heeft een hoog "mwah" gehalte :geek:

ik heb vanavond voor de 2e keer drankjedoen.nl gedaan, was best aardig dit keer..er zijn intussen ook vrouwen van boven de rivieren op.
Heb even gekeken. Op zich slim concept. Maar ik heb een hekel aan videobellen. Ik kom dan niet tot mijn recht omdat ik niet op mijn gemak ben dan.

En ik moet alles mbt werk al online doen. Dan ga ik liever op wandeldate ipv weer achter een scherm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven