Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Snap ik helemaal. Maar die ander gaat er vanuit dat je wil daten, aangezien je op een site staat. Ik kan er ook best van balen als een man alleen maar gezellige afleiding wil. Tegelijkertijd heb ik het zelf ook regelmatig, alleen behoefte om te kletsen. Ik zeg dat dan wel gelijk eerlijk.

Ik denk dat als het echt enorm goed klikt, jij wel die zin hebt in een date😉
Die laat je dan niet schieten. Als je toch al bedenkingen hebt tijdens chatten is de zin niet zo groot natuurlijk. En terecht!


Ik sprak kort met iemand van Paiq. Ik vroeg hoe lang hij single is en hup, weg was ie.
Ik blijf maar bezette mannen treffen🤑
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
12-04-2021 14:53

Ik sprak kort met iemand van Paiq. Ik vroeg hoe lang hij single is en hup, weg was ie.
Ik blijf maar bezette mannen treffen🤑
Wat is er verkeerd aan die vraag dan?

Soms is het ook gewoon onnavolgbaar. Vorige week een man waarbij het wél gewoon goed voelde (no creep vibes). Hij gaf al vrij snel z'n whatsapp. Normaal ben ik daar niet zo snel van, maar ik had hem een berichtje gestuurd. Die avond even leuk zitten appen. Die volgende ochtend stuurt hij me nog een berichtje : werkse vandaag! en vervolgens een uur later ben ik unmatched op tinder. Dus ik stuur nog met een knipoog : jij vond het wel weer leuk geweest, onze match?

Zijn antwoord: tja wat is het nut? We hebben nu elkaars nummer. Terwijl ik dan denk : tja maar op tinder staan zes foto's van mij, die heb je nu ook niet meer. Kennelijk toch niet zo boeiend. Daarna ook niks meer gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Oo wacht, ja dat hij dus niet single was. Nou dan was 'ie daar nog eerlijk over.
Sowieso al vrij bizar als mensen nog in de tinder fase over dat soort dingen gaan lopen fantaseren. Ik hou er in die fase altijd nog rekening mee dat een vrouw ook een chat-bot kan zijn, of een man op zoek naar spanning, of welke catfish dan ook. Pas zodra ik een whatsapp heb en er is gevideobeld ga ik er een béétje vanuit dat de persoon aan de andere kant ook echt is wie ze zegt te zijn

Als je elkaars nummer nog niet eens hebt al gaan praten over hoe je prille relatie er uit kan gaan zien, schei uit :D:D
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 14:54
Ghehehe, een onattente hork moet je niet willen. Enne..als mensen je de eerste keer al laten zien wie ze zijn, geloof ze maar. Het wordt nooit beter. Wel slechter.
Zo waar.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-04-2021 15:20
Match op Happn. Vraagt of ik open zou staan voor swingersfeesten. 3 zinnen gewisseld. Ja, zo bereik je je doel zeker😅🤣

Ik lach er om.
Is het geen marketing?

Zo niet zou, ik terug sturen dat je al zo'n 90 keer geweest bent. :)
Alle reacties Link kopieren
Ritmodelanoche schreef:
12-04-2021 15:09
Wat is er verkeerd aan die vraag dan?

Soms is het ook gewoon onnavolgbaar. Vorige week een man waarbij het wél gewoon goed voelde (no creep vibes). Hij gaf al vrij snel z'n whatsapp. Normaal ben ik daar niet zo snel van, maar ik had hem een berichtje gestuurd. Die avond even leuk zitten appen. Die volgende ochtend stuurt hij me nog een berichtje : werkse vandaag! en vervolgens een uur later ben ik unmatched op tinder. Dus ik stuur nog met een knipoog : jij vond het wel weer leuk geweest, onze match?

Zijn antwoord: tja wat is het nut? We hebben nu elkaars nummer. Terwijl ik dan denk : tja maar op tinder staan zes foto's van mij, die heb je nu ook niet meer. Kennelijk toch niet zo boeiend. Daarna ook niks meer gehoord.
Je kan toch printscreens maken? Het wil toch niet perse zeggen dat hij er klaar mee is. Ik vind dat wel beetje een voorbarige conclusie hoor.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
12-04-2021 16:52
Je kan toch printscreens maken? Het wil toch niet perse zeggen dat hij er klaar mee is. Ik vind dat wel beetje een voorbarige conclusie hoor.
Ja dat vind ik ook.. Als je elkaars nummer hebt hoef je niet meer via tinder te chatten..
Voor mij is op whatsapp gaan de volgende stap na de datingapp. Dus dan hebben we vanaf dan contact via app en hoeven we niet meer via de datingapp te communiceren.
En ik kijk daar dan ook niet meer als iets heel goed klikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik verwijder eigenlijk ook vrij snel een match als we eenmaal overgaan op w’app. Ook omdat ik mezelf beetje ken.. Mocht iemand dan daarna nog een foto veranderen dan wil ik dat eigenlijk niet zien 😅

@Ritmode, heel creepy als iemand al gelijk iets wil vastleggen.. Snap dat hij wellicht nog contact verwacht na 2 dagen intensief appen, maar je bent nog steeds vrij om gewoon te stoppen. Zou in dit geval de match maar gewoon opheffen.

Hier verder rustig, niks meer van de Franse jongen gehoord zoals ik al had verwacht. His loss.. Nog wel leuk gekletst met jongen die uit dezelfde plaats komt met veel gemeenschappelijke kennissen, maar die heeft na vrijdagavond laat niet meer gereageerd. Wellicht dat ik nog berichtje stuur hoe z’n weekend was, maar ook geen zin om teveel aan te trekken als ik al de laatste was die berichtjes had gestuurd 🤪
Jammer Vivi. Dan weet je al dat het eigenlijk klaar is. Groot gelijk om het er bij te laten. Graag of niet toch?
Alle reacties Link kopieren
Als het contact niet lekker of vlot loopt, is het hem vaak niet. Ik zou niks meer sturen Vivi, de bal ligt bij hem als jij de laatste bent die berichtjes heeft gestuurd vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic! Ik was jullie gewoon even kwijt haha

@Viv, toch jammer dat die jongen uit de buurt niets meer laat horen. Vind dat ook altijd lastig, wel of niet nog even een berichtje sturen... Als ik 'm wel leuk vind, dan kan ik het zelf niet laten. Maar doen waar jij je goed bij voelt!

Hier afgelopen weekend ook wat contact via Bumble met iemand uit dezelfde woonplaats. Leuke vent, maar na zondag ook niets meer gehoord. Ook ik had het laatste berichtje gestuurd. Prima, dan niet.. Zó leuk vond ik 'm ook niet denk ik.

Ik had ook nog een match gisteren. Met die gast nog niet gechat, vraagt gelijk om te video bellen. Nou nee dank je..

Ik zit een beetje in tweestrijd. Ergens zou ik wel weer willen daten (met eigenlijk liever iemand van vroeger bijv of uit omgeving), maar anderzijds ook totaal geen zin om weer zo te stressen voor een afspraakje. Wat doe ik mezelf aannn!!! Maar dat chatten als ik me verveel vind ik dan wel weer leuk hahaha
Alle reacties Link kopieren
Lovelylady89 schreef:
13-04-2021 09:20
Ik zit een beetje in tweestrijd. Ergens zou ik wel weer willen daten (met eigenlijk liever iemand van vroeger bijv of uit omgeving), maar anderzijds ook totaal geen zin om weer zo te stressen voor een afspraakje. Wat doe ik mezelf aannn!!! Maar dat chatten als ik me verveel vind ik dan wel weer leuk hahaha
Ik heb dit dus ook! Chatten vind ik leuk maar vaak komt er niks uit, en dan denk ik waarom doe ik dit? Je verteld toch een aantal dingen over jezelf en vaak loopt het dood of is het eenrichtingsverkeer. Lastig... merk wel dat ik toe ben aan een leuke date maar elke keer de teleurstelling is niks.
Alle reacties Link kopieren
Heeeel herkenbaar! Het is inderdaad elke keer de teleurstelling die mij soms wel tegenhoud, plus het stukje dat je idd ook wat dingen over jezelf deelt en moeite instopt.. Meestal merk je het al wel beetje aan hoe het gesprek loopt, maar uiteindelijk kan iemand z’n intentie weer anders zijn. Heel frustrerend soms 😅 Ben wel weer eventjes overgestapt van bumble naar tinder, merkte dat er hoop oude profielen op bumble stonden of veel expats. Niet dat tinder heel ideaal is, maar wel wat meer ‘dynamisch’. Weet ook niet of ik gelijk weer snel wil afspreken, maar beetje rondkijken kan geen kwaad. Want zoals Gelukkigworden ook zegt, uiteindelijk is het redelijk zeldzaam om écht een leuk en vloeiend gesprek met iemand te hebben!
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
13-04-2021 10:39
Heeeel herkenbaar! Het is inderdaad elke keer de teleurstelling die mij soms wel tegenhoud, plus het stukje dat je idd ook wat dingen over jezelf deelt en moeite instopt.. Meestal merk je het al wel beetje aan hoe het gesprek loopt, maar uiteindelijk kan iemand z’n intentie weer anders zijn. Heel frustrerend soms 😅 Ben wel weer eventjes overgestapt van bumble naar tinder, merkte dat er hoop oude profielen op bumble stonden of veel expats. Niet dat tinder heel ideaal is, maar wel wat meer ‘dynamisch’. Weet ook niet of ik gelijk weer snel wil afspreken, maar beetje rondkijken kan geen kwaad. Want zoals Gelukkigworden ook zegt, uiteindelijk is het redelijk zeldzaam om écht een leuk en vloeiend gesprek met iemand te hebben!
Ja heel vervelend en laatst dus iemand in het “wild” tegen gekomen. Weken mee geappt, toe gestemd om een keer wat te gaan doen en dan opeens ook geen reactie meer niks. Uiteindelijk gezegd dat ik hem leuk vond (over mijn grenzen heen gegaan dus) dacht als ik eens anders doe dan normaal en niet terughoudend ben (achterdochtig door de slechte ervaringen) dan is de uitkomst misschien anders. Maar nee haha, dus het is inderdaad heel zeldzaam. Ik hoop wel dat we het nog mee mogen maken. Ik probeer wel positief te blijven en bij mezelf te blijven.
Herkenning alom!

Ik heb geen lopende gesprekken. Er zijn wat mannen die wel wat vragen, maar ik weet al dat ik daar niet warm voor loop.
Op Bumble 2 matches die niet reageren en wat bijna afloopt.

Maar ik ben wel succesvol in mijn werk, dat gaat als een speer.
Je kunt niet alles hebben geloof ik.
Lovelylady89 schreef:
13-04-2021 09:20
Een nieuw topic! Ik was jullie gewoon even kwijt haha

@Viv, toch jammer dat die jongen uit de buurt niets meer laat horen. Vind dat ook altijd lastig, wel of niet nog even een berichtje sturen... Als ik 'm wel leuk vind, dan kan ik het zelf niet laten. Maar doen waar jij je goed bij voelt!

Hier afgelopen weekend ook wat contact via Bumble met iemand uit dezelfde woonplaats. Leuke vent, maar na zondag ook niets meer gehoord. Ook ik had het laatste berichtje gestuurd. Prima, dan niet.. Zó leuk vond ik 'm ook niet denk ik.

Ik had ook nog een match gisteren. Met die gast nog niet gechat, vraagt gelijk om te video bellen. Nou nee dank je..

Ik zit een beetje in tweestrijd. Ergens zou ik wel weer willen daten (met eigenlijk liever iemand van vroeger bijv of uit omgeving), maar anderzijds ook totaal geen zin om weer zo te stressen voor een afspraakje. Wat doe ik mezelf aannn!!! Maar dat chatten als ik me verveel vind ik dan wel weer leuk hahaha
Het is denk ik toch die verveling die ons nekt. Wel aanspraak willen hebben, maar niet perse willen daten.
En vergeet ook niet de grotere groep bezette mannen die nu op de apps zitten! Dat aandeel is erg gestegen helaas.
Vivi3338 schreef:
13-04-2021 10:39
Heeeel herkenbaar! Het is inderdaad elke keer de teleurstelling die mij soms wel tegenhoud, plus het stukje dat je idd ook wat dingen over jezelf deelt en moeite instopt.. Meestal merk je het al wel beetje aan hoe het gesprek loopt, maar uiteindelijk kan iemand z’n intentie weer anders zijn. Heel frustrerend soms 😅 Ben wel weer eventjes overgestapt van bumble naar tinder, merkte dat er hoop oude profielen op bumble stonden of veel expats. Niet dat tinder heel ideaal is, maar wel wat meer ‘dynamisch’. Weet ook niet of ik gelijk weer snel wil afspreken, maar beetje rondkijken kan geen kwaad. Want zoals Gelukkigworden ook zegt, uiteindelijk is het redelijk zeldzaam om écht een leuk en vloeiend gesprek met iemand te hebben!
Zeg maar gerust bijna onmogelijk :D Vooral in deze corona tijden, waarin veel mensen toch in een algehele ''mweh'' gemoedstoestand verkeren. Wat ook wel weer tegenstrijdig is, want ik merk ergens ook weer dat de behoefte aan een ''knuffelmaatje'' in deze tijd groter dan ooit is.

Zelfs ik als man zie opeens nog wel met enige regelmaat vrouwen in hun profiel zetten dat ze gewoon toe zijn aan een lockdown-buddy, zelfs fwb. Dat zijn termen die ik voor de corona tijden echt zelden tot nooit tegen kwam in profielen van vrouwen.
Julus schreef:
13-04-2021 12:57
Het is denk ik toch die verveling die ons nekt. Wel aanspraak willen hebben, maar niet perse willen daten.
En vergeet ook niet de grotere groep bezette mannen die nu op de apps zitten! Dat aandeel is erg gestegen helaas.
Dit dus.
Yup, huidhonger. Big time.
En dus is de trend verlegd van zoeken naar een relatie naar gewoon iemand voor die warmte en gezelligheid. De lat ligt lager en daarmee ook de moeite die je er in wil steken.
Precies. En je ziet het ook aan het verhaal hierboven : als iemand wél de koe bij de horens probeert te vatten is het al snel creepy of ''opdringerig''.

Ik denk ergens wel dat als je op tinder zit met écht een concrete intentie om te daten, je ook wel in zekere zin moét zorgen dat het contact niet verwatert en het dus misschien juist wel wenselijk is als je een soort van stip op de horizon wil plaatsen.

Immers de aandacht hoeft maar even te verslappen, en je bent alweer vergeten en je match (en jijzelf) zijn alweer tientallen matches verder wellicht.
Alle reacties Link kopieren
Het is zo herkenbaar allemaal!
Zo vermoeiend, frustrerend en tegelijkertijd ja maar ik wil ook niet opgeven.. En steeds weer dat wachten als je zelf initiatief neemt om gesprek te starten en erkomt weer niks terug..
In staat zijn om alle apps eraf te gooien maar ja aanbellen doen ze ook niet..
En zo modderen we maar door haha
En de huidhonger (vreselijk woord 🙈) is groot!
Hallo allemaal. Zou ik ook met jullie mee mogen schrijven?
Ik ben rubberlaars, midden 40, 3 kinderen en ook alweer 6 jaar single. Ik lees al een hele poos met jullie mee. En het is zo herkenbaar wat jullie allemaal schrijven.
Ik zou vanavond een date hebben, na 3 weken chatten. De date zou al eerder zijn, maar werd door hem afgezegd omdat hij een corona test moest doen. Nu al sinds woensdag niks meer van hem gehoord. Ik heb zelf van het weekend nog 2x een berichtje gestuurd, maar niks meer. Hetzelfde dus als waar jullie tegenaan lopen.
Nu heb ik bumble geïnstalleerd na er hier over gelezen te hebben.
Sowieso alvast bedankt voor jullie verhalen. Ik heb er heel veel aan.
Welkom! Als ik je een tip mag geven: ga geen weken chatten. Als het niet tot een date komt zou ik afkappen.
Dan is er iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven