Geen interesse meer?

21-04-2021 09:43 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik het nummer van een man die in een supermarkt werkt. Ik vond hem altijd wel iets hebben, maar mijn moeder was aan het zeuren dat ik het moest weggooien omdat hij allemaal problemen zou hebben, gescheiden was en een kind heeft. En wat zullen ze wel niet bij de supermarkt denken. Ik liet me er geheel door beinvloeden en heb zijn nummer meteen weggegooid.

Elke keer als ik hem zag, toonde hij steeds meer interesse en die van mij groeide ook. Hij staarde veel, flirtte etc. Tot ik afgelopen maandag mijn stoute schoenen aantrok en naar die zaak waande. Ik verzon wat en zei dat ik zijn nummer had kwijtgeraakt. Toen vroeg hij die van mij en ik gaf het hem, hij kwam wel awkward over. Hij zei dat hij me zou bellen.

Ik maakte een grapje over dat hij eerst zijn nummer gaf. Hij zei heel verlegen en ongemakkelijk: ik weet het niet waarom. Ik vond je wel leuk en hier kon ik niet echt met je praten. Zijn lichaamstaal was zo ongemakkelijk en hij zei toen van ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. (En deze keer waren al zijn collega's niet bij de afdeling waar hij werkte. Terwijl hij eerder heel makkelijk en vrij met me durfde te praten terwijl er zelfs klanten en zijn collega's bij stonden)

Ik kon zijn ongemakkelijke houding niet goed plaatsen. Was het nervositeit vanwege zijn leidinggevende en directe collega's die hem een standje hebben gegeven omdat hij met mij sprak (want ze staarden ons steeds vreemd aan. Ik ga er bijna vanuit dat ze mij niet in zijn buurt willen hebben om 1 of andere reden), was het verlegenheid of het feit dat hij van me af wilde?

Verlegenheid wil ik bijna wegstrepen, omdat hij zich eerder nooit verlegen rondom mij heeft gedragen. Eerder heel direct en initiatief nemend.
Heb verder ook helemaal niets meer gehoord. Vind het echt teleurstellend. Wat denken jullie van zijn gedrag?
alitta wijzigde dit bericht op 21-04-2021 09:50
5.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niets. Misschien is hij ongemakkelijk met flirten en helemaal met collega's in de buurt met misschien een standje van hen.
Hoelang heeft hij niets laten horen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je interesse in hem als persoon of in de eerste de beste die jou aandacht geeft?
Alle reacties Link kopieren
Moet jij niet eens eerst met jezelf aan de slag?
Ipv van dat hopeloze geanalyseer van de ander
lorrelies wijzigde dit bericht op 21-04-2021 09:50
0.52% gewijzigd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat jij heel veel probeert in te vullen.

Natuurlijk is het awkward om op je werk benaderd te worden door een potentiële date. Leuk maar ongemakkelijk.

Wacht het nog even af.
...
Alle reacties Link kopieren
Oh... ik moest even loepen zie ik.

Hoe lang ga je door met het overanalyseren van mensen?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
21-04-2021 09:48

Natuurlijk is het awkward om op je werk benaderd te worden door een potentiële date. Leuk maar ongemakkelijk.

Dit.
Was er een collega in de buurt? Gênant.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij van je eigen gedrag?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
21-04-2021 09:50
Oh... ik moest even loepen zie ik.

Hoe lang ga je door met het overanalyseren van mensen?
Wat moet ik anders doen? Ik wacht steeds maar op een telefoontje of appje dat niet komt.
Ja, hij heeft geen interesse meer.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
21-04-2021 09:46
Niets. Misschien is hij ongemakkelijk met flirten en helemaal met collega's in de buurt met misschien een standje van hen.
Hoelang heeft hij niets laten horen?
19 april heeft hij mijn nummer gekregen. Nu al 2 dagen niets gehoord
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
21-04-2021 09:51
Dit.
Was er een collega in de buurt? Gênant.
Nee, ik lette op dat er toen niemand was. We waren helemaal alleen.

Hoezo genant. Hij was steeds degene die steeds moves maakte en ik wilde hem nu laten blijken dat ik hem wel zag zitten. Maar dat is niet gelopen zoals ik had gedacht?
Kennelijk is de interesse voorbij. Dat gebeurt soms.
Alle reacties Link kopieren
cunnilinguist schreef:
21-04-2021 09:54
Kennelijk is de interesse voorbij. Dat gebeurt soms.
Die vlam doofde dan wel erg snel bij hem uit. Ben echt heel erg teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
21-04-2021 09:52
19 april heeft hij mijn nummer gekregen. Nu al 2 dagen niets gehoord
Nou en, jij hebt 2 maanden niks van je laten horen. Dát is pas lomp. En dan daarna nog liegen dat je zijn nummer bent kwijtgeraakt. Wat je zaait, oogst je.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ah, jij bent het, vd brillenman. Dus, terwijl je nog aan het daten/flirten was met Hans Anders, had je ook al de Super man om zijn nummer gevraagd? Dat ik je eerste topic nog grappig vond, wel beetje vreemd, geloof ik er inmiddels niet zoveel meer van.
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
21-04-2021 09:56
Die vlam doofde dan wel erg snel bij hem uit. Ben echt heel erg teleurgesteld.
En hoelang zat er tussen het geven van zijn nummer en dat jij contact opnam?

Twee maanden....


Hevig teleurgesteld...
lorrelies wijzigde dit bericht op 21-04-2021 10:00
8.98% gewijzigd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
21-04-2021 09:56
Ah, jij bent het, vd brillenman. Dus, terwijl je nog aan het daten/flirten was met Hans Anders, had je ook al de Super man om zijn nummer gevraagd? Dat ik je eerste topic nog grappig vond, wel beetje vreemd, geloof ik er inmiddels niet zoveel meer van.
Hij gaf heel onverwachts zijn nummer. Ik vroeg er niet naar. Daar had ik toen niets mee gedaan.
Misschien heeft hij inmiddels een vriendin, ik denk dat je te lang hebt gewacht.
Waarom ben je eigenlijk zo verbaasd dat hij niet maanden smachtend op je gewacht heeft? Ben je zo'n fantastische catch?
Alle reacties Link kopieren
Lorrelies schreef:
21-04-2021 09:57
En hoelang zat er tussen het geven van zijn nummer en dat jij contact opnam?

Twee maanden....


Hevig teleurgesteld...
Hij gaf het ergens midden maart geloof ik. En toen kwam ik hem 1,5 week later weer tegen en we raakten weer in gesprek. Mijn interesse groeide in die momenten moet ik zeggen, maar ik had zijn nummer inmiddels niet meer.
Hoe krijg je het bedacht. Eerst vindt de brillenman jou leuk en nu de supermarktman. Mij overkomt het nooit en jou elke keer weer.
Alle reacties Link kopieren
Rachmaninoff schreef:
21-04-2021 10:02
Waarom ben je eigenlijk zo verbaasd dat hij niet maanden smachtend op je gewacht heeft? Ben je zo'n fantastische catch?
Snap je niet dat mijn interesse pas later is toegenomen. Ik heb dit nooit zien aankomen. Mijn gevoelens voor hem zijn heel onverwachts ontstaan waar ik hem eerst wel leukig vond.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft geen interesse meer, maar heeft uit beleefdheid jouw nummer maar gevraagd. Dat maakte het gesprekje waarschijnlijk wat awkward.

Daarnaast: als iemand na 2 maanden niet meer hapt is dat toch niet ‘een erg snel gedoofde vlam’? Hij gaat gewoon door met zijn leven.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
21-04-2021 09:56
Nou en, jij hebt 2 maanden niks van je laten horen. Dát is pas lomp. En dan daarna nog liegen dat je zijn nummer bent kwijtgeraakt. Wat je zaait, oogst je.
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven