Man gaat over mijn grens

02-05-2021 14:54 2094 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste vivavrouwen,

Nooit gedacht dat ik ooit zo'n topic zou openen. Ik ben erg in de war en weet niet wat ik moet denken.

Een paar maanden geleden ben ik moeder geworden van een fantastisch kindje. We zijn erg trots en mijn man is een geweldige vader. Hij is wel prikkelbaar de laatste tijd, maar dat vond ik begrijpelijk. Hij kan minder goed tegen het slaapgebrek dan ik en hij heeft een paar weken geleden ook aangegeven de intimiteit tussen ons te missen. Mijn hoofd staat hier juist helemaal niet naar op het moment. Toch dacht ik hier niets van. Ik dacht dat het vanzelf wel weer goed zou komen. Alleen dan nu de reden dat ik dit topic open...

Gisteravond was mijn man voor het eerst sinds de bevalling een paar biertjes gaan drinken met een vriend. Toen hij thuis kwam lag ik al in bed. Ik voelde mij een beetje geïrriteerd toen hij boven kwam want ik had hem eerder thuis verwacht en hij rook heel erg naar drank. Maar mijn man gaf aan dat hij zin in mij had. Ik zei dat ik buikpijn had en wilde slapen, maar hij trok zich hier niets van aan en ging door. Ik zei nog een keer dat ik niet wilde, maar omdat hij toch door ging bevroor ik als het ware en toen heb ik het maar laten gebeuren. Daarna viel hij in slaap. Vanochtend heeft hij sorry gezegd en dat hij zich schaamt en toen heb ik gezegd dat het wel goed is. Maar het voelt helemaal niet goed als ik eerlijk ben.

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Mijn man is nog nooit eerder over een grens van mij heengegaan. Ik was altijd heel erg blij met onze relatie en nu met ons gezinnetje. Ik wil het het liefst uit mijn hoofd zetten allemaal maar ik kan hem nauwelijks om mij heen verdragen nu.

Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt? Overdrijf ik?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel weten: hups kind in de kinderwagen en samen linea recta naar het politiebureau om aangifte van verkrachting binnen het huwelijk te doen.

Daarna naar een veilig adres om vervolgens morgen een advocaat opdracht te geven om de echtscheidingsprocedure in werking te stellen.

Niks therapie of verzoeningsgesprekken. Hier geldt het adagium: een keer een dief altijd een dief!
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:30
Nee, vreemdgaan is nooit goed te praten.
Maar hier is wel meer aan de hand denk ik.
Die “maar” vernietigt steeds je eerste zinnetje. Je vind verkrachting wel erg, maaaarrrrrr...
mebuto schreef:
02-05-2021 15:32
Ik zou het wel weten: hups kind in de kinderwagen en samen linea recta naar het politiebureau om aangifte van verkrachting binnen het huwelijk te doen.

Ja, dat is denken aan je kind... :facepalm:
Sjulia schreef:
02-05-2021 15:32
Die “maar” vernietigt steeds je eerste zinnetje. Je vind verkrachting wel erg, maaaarrrrrr...

Oh echt mensen kom op zeg!

Als er weer op alle slakken zout wordt gelegd dan ben ik weg.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:32
Ja, dat is denken aan je kind... :facepalm:
Ja je leert je kind om geen grensoverschrijdend gedrag te pikken, heel belangrijk zolang er typisch zoals jij rondlopen ja.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:33
Oh echt mensen kom op zeg!

Als er weer op alle slakken zout wordt gelegd dan ben ik weg.
Ga alsjeblieft. Walgelijk ben je.
Alle reacties Link kopieren
mebuto schreef:
02-05-2021 15:32
Ik zou het wel weten: hups kind in de kinderwagen en samen linea recta naar het politiebureau om aangifte van verkrachting binnen het huwelijk te doen.

Daarna naar een veilig adres om vervolgens morgen een advocaat opdracht te geven om de echtscheidingsprocedure in werking te stellen.

Niks therapie of verzoeningsgesprekken. Hier geldt het adagium: een keer een dief altijd een dief!
Dit x 1000
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:14
[...]
Voor de man is het ook geen optie om haar te verkrachten als zij heel lang geen seks wil. Hij kan dan 1 zichzelf helpen, 2 een open relatie beginnen of 3 bij haar weggaan. Meer opties zijn er niet. Nou ja hij kan ook nog vreemdgaan of naar de hoeren. Er is geen enkele reden voor het goedpraten van een verkrachting.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:02
Reden: quote verwijderd
10.81% gewijzigd
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:33
Oh echt mensen kom op zeg!

Als er weer op alle slakken zout wordt gelegd dan ben ik weg.
Graag. Voorgoed een optie?
En weer terug naar TO.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:33
Oh echt mensen kom op zeg!

Als er weer op alle slakken zout wordt gelegd dan ben ik weg.
Ik snap niet hoe je Josh Duggar kan verketteren (nouja dat vind ik juist heel logisch), maar hier dan misdrijven zoals verkrachting kunt goedpraten.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:03
Reden: provoceren
0.00% gewijzigd
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:35
[...]
Jaja, nou doei.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:04
Reden: quote verwijderd
19.11% gewijzigd
Timetraveler schreef:
02-05-2021 15:35
Ik snap niet hoe je Josh Duggar kan verketteren (nouja dat vind ik juist heel logisch), maar hier dan misdrijven zoals verkrachting kunt goedpraten.

IK PRAAT VERKRACHTIG NIET GOED!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat heftig.. Ik geloof dat ik in ieder geval voorlopig niet bij hem in bed zou willen slapen. En dat ik super verdrietig zou zijn, maar vooral heel boos. Hij heeft een enorme bom onder jullie relatie gelegd en de toekomst van jullie kindje. Wat een ongelooflijke klootzak..
Ik zou eerst maar eens een gesprek beginnen, laten weten hoe je je voelt en dat alleen 'sorry' niet voldoende is.
Verkrachting is nooit goed te praten!

Sterkte TO :hug:
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:35
IK PRAAT VERKRACHTIG NIET GOED!!!!!
Jawel net nog.


Maar ben je nog niet weg?
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:33
Oh echt mensen kom op zeg!

Als er weer op alle slakken zout wordt gelegd dan ben ik weg.
Mooi, moven.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:30
Nee, vreemdgaan is nooit goed te praten.
Maar hier is wel meer aan de hand denk ik.
Vreemdgaan is niet strafbaar, Verkrachting wel
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:33
Oh echt mensen kom op zeg!

Als er weer op alle slakken zout wordt gelegd dan ben ik weg.
Zorg je ervoor dat je deur goed achter je dichttrekt?
PizzaVreter schreef:
02-05-2021 15:34
Ja je leert je kind om geen grensoverschrijdend gedrag te pikken, heel belangrijk zolang er typisch zoals jij rondlopen ja.
En dat gaat die paar maanden oude baby dan leren van een scheiding? En als het kind groot genoeg is om het te begrijpen zou je hem/haar vertellen waarom jullie zijn gescheiden? En niet te vergeten dat je nog een paar keer per week verplicht contact moet hebben. Dan is het beter om er samen uit proberen te komen lijkt me.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:06
Reden: provoceren
0.00% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:06
Reden: Provoceren, victim blaming, ongepast
99.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Midnight-Blue schreef:
02-05-2021 15:38
En dat gaat die paar maanden oude baby dan leren van een scheiding? En als het kind groot genoeg is om het te begrijpen zou je hem/haar vertellen waarom jullie zijn gescheiden? En niet te vergeten dat je nog een paar keer per week verplicht contact moet hebben. Dan is het beter om er samen uit proberen te komen lijkt me.
Dat je niet ten koste wat het kost in een slechte relatie moet blijven voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:39
[...]
ah toe, dit meen je niet
Verkrachting is nooit goed te praten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:07
Reden: quote verwijderd
21.37% gewijzigd
Midnight-Blue schreef:
02-05-2021 15:38
En dat gaat die paar maanden oude baby dan leren van een scheiding? En als het kind groot genoeg is om het te begrijpen zou je hem/haar vertellen waarom jullie zijn gescheiden? En niet te vergeten dat je nog een paar keer per week verplicht contact moet hebben. Dan is het beter om er samen uit proberen te komen lijkt me.
Niets op dat moment.

Ze hebben er niet zo veel van dan en later hebben ze geleerd dat ze niet bij een partner hoeven te blijven die je verkracht. Lijkt me een zeer goede les, als je tenminste een beetje goede ouder bent. :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven