How to fix us [Geen OP]

04-05-2021 12:22 64 berichten
bedankt voor de feedback
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 04-05-2021 15:33
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aan een dood paard moet je niet trekken
Alle reacties Link kopieren
iemand een samenvatting, ik kom er niet doorheen... :'(
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Zes keer scrollen, next.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik vind het heel lastig om de essentie uit je verhaal te filteren. Maar ik vermoed dat dit hem niet gaat worden. Aan/uit/aan/uit. Hoge pieken, diepe dalen. En dan heeft ze ook nog een kind. Wat een treurige, onveilige situatie voor het kind.
Waarom neem je hier genoegen mee? Of hou je wel van wat drama op zijn tijd?
Jammer dat ze met kind helemaal naar jou is gekomen, ik snap daar eigenlijk nooit iets van. Kind helemaal weg uit vertrouwde omgeving ect.

Maar goed, het is toch wel klaar? Er zijn al langere tijd problemen, jullie zijn uit elkaar geweest, jullie hebben beiden met een ander gevoost in die tijd en nu is er geen goed gevoel meer over de relatie.

Wat wil je horen van ons hier precies?
Alle reacties Link kopieren
Wat een tyfuszooi.

Critical down, drive, in touch... Hou op hoor.

Jullie zijn allebei een stel kleuters en moeten eens een beetje normaal gaan doen. Arm kind.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
04-05-2021 12:40
iemand een samenvatting, ik kom er niet doorheen... :'(
Zoals ik het begrijp, kregen ze een relatie en ze gingen samenwonen, toen werd het ruzie toestanden hoge toppen diepe dalen, maar de seks was altijd heel goed. Ze zijn uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen, en nu is de seks niet meer goed. Ze hebben allebei in de tijd dat het min of meer uit was met iemand anders seks gehad.

Ook heeft zij een kind, maar dat komt verder nergens in het verhaal voor.

TO: ik denk dat het niet meer wordt zoals vroeger. De situatie is anders en jullie zijn veranderd. Is dat voor jou onoverkomelijk? Dan is het jammer, maar dan kunnen jullie niet meer verder samen.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk samen te vatten. Knipperlichtrelatie met vertrouwens- en intimiteitsproblemen. Zoiets?

Ik vrees dat je iets zoekt bij haar dat je nooit gaat krijgen.
Je kan dat eenzijdig blijven zoeken of accepteren dat dit het nooit gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens wel vreemd dat je besluit met te zeggen dat je gewoon wil dat de relatie terug wordt wat ze was op intiem vlak.
Er zijn toch wel veel meer problemen dan dat?
Alle reacties Link kopieren
Als je al je Engelse woorden op een rijtje zet, heb je ook een mooie samenvatting:
- How to fix us
- Critical down
- Ups and downs, 3x
- In touch
- Down
- Rebound
- Fling
- Team, job, shit
- Just name it
- I've tried it all
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
04-05-2021 12:53
Als je al je Engelse woorden op een rijtje zet, heb je ook een mooie samenvatting:
- How to fix us
- Critical down
- Ups and downs, 3x
- In touch
- Down
- Rebound
- Fling
- Team, job, shit
- Just name it
- I've tried it all
Ben ik de enige die bij TO's schrijfstijl een beeld krijgt van kalende middelbare vent met petje achterstevoren in een cabrio die wanhopig hip wil blijven
-
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
04-05-2021 12:53
Als je al je Engelse woorden op een rijtje zet, heb je ook een mooie samenvatting:
- How to fix us
- Critical down
- Ups and downs, 3x
- In touch
- Down
- Rebound
- Fling
- Team, job, shit
- Just name it
- I've tried it all
Wuiles' law....not to forget
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben halverwege gestopt maar eigenlijk klink je niet echt als een leuke partner. Laat haar lekker gaan en gun haar een minder gecompliceerde relatie.... en jezelf ook.
Doe jij die lieve dingen omdat ze daar behoefte aan heeft of omdat jij haar kostte wat kost aan je wil binden?

En waarom kies je er voor seks te hebben als voor jou duidelijk is dat ze geen zin heeft?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een paar maanden geleden dit al niet eerder geplaatst?
Alle reacties Link kopieren
oh, ik heb ook even een critical down :thunder:
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat, een critical down?
Het klinkt als een serverprobleem, of iets met een elektrische auto?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
04-05-2021 12:53
Als je al je Engelse woorden op een rijtje zet, heb je ook een mooie samenvatting:
- How to fix us
- Critical down
- Ups and downs, 3x
- In touch
- Down
- Rebound
- Fling
- Team, job, shit
- Just name it
- I've tried it all
OMG WTF Thank you!
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
04-05-2021 13:06
Wat is dat, een critical down?
Het klinkt als een serverprobleem, of iets met een elektrische auto?
Control alt delete
Alle reacties Link kopieren
Veul te lange OP, hier kan ik echt geen soep van koken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat haal jij (behalve een hoop drama) uit deze relatie? Volgens mij was het 2 jaar geleden al een prima moment om er mee te stoppen, dus ik zou niet weten waarom je 2 jaar later nog door blijft sukkelen.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
04-05-2021 12:47
Zoals ik het begrijp, kregen ze een relatie en ze gingen samenwonen, toen werd het ruzie toestanden hoge toppen diepe dalen, maar de seks was altijd heel goed. Ze zijn uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen, en nu is de seks niet meer goed. Ze hebben allebei in de tijd dat het min of meer uit was met iemand anders seks gehad.

Ook heeft zij een kind, maar dat komt verder nergens in het verhaal voor.

TO: ik denk dat het niet meer wordt zoals vroeger. De situatie is anders en jullie zijn veranderd. Is dat voor jou onoverkomelijk? Dan is het jammer, maar dan kunnen jullie niet meer verder samen.
Mijn dank is groot.
Het lijkt mij dat zij niet het beste in elkaar naar boven halen.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Na het lezen moet ik geloof ik even een zalige intieme connectie met mijn wc-pot gaan maken. Merci!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven