How to fix us [Geen OP]

04-05-2021 12:22 64 berichten
bedankt voor de feedback
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 04-05-2021 15:33
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En nee, ze heeft jou niet bedrogen, want het was voor de zoveelste keer weer uit. Waarschijnlijk op jouw initiatief? En wat lief dat je haar fling wil vergeten zeg. En wat je verkeerd doet? Zowat alles. Controleer je haar ook?
Life is short. Eat dessert first.
"Dat is een tijdje goed gegaan, maar we hadden nog steeds enorme ups and downs, geregeld momenten dat we ermee wouden stoppen (meestal op mijn initiatief dat ik het niet meer zag zitten"

Dus jij wilde er vaak mee stoppen en nu ben je helemaal gepikeerd dat ze, toen jullie nota bene uit elkaar waren, een ander heeft gehad in de tussentijd. Gatverdamme wat ben jij een claimerige griezel zeg. Ze heeft inderdaag niks verkeerd gedaan. En jij die 2 dagen na de break-up een fling je bed in trekt, dat is schijnbaar wel helemaal ok? Lekker dubbele standaarden hanteer jij.
Alle reacties Link kopieren
Je moet schrijver worden. Mooie schrijfstijl heb je.

Man, man niet door te komen dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
04-05-2021 13:20

makreel schreef: ↑04-05-2021 12:53
Als je al je Engelse woorden op een rijtje zet, heb je ook een mooie samenvatting:
- How to fix us
- Critical down
- Ups and downs, 3x
- In touch
- Down
- Rebound
- Fling
- Team, job, shit
- Just name it
- I've tried it all

er is nog haar 'drive'
Ik vind dat de 'dinner', 'telco' en 'business trip' er ook nog in moeten voor een volledig beeld.

Ik heb trouwens heel erg het gevoel dit verhaal al gelezen te hebben een aantal maanden terug.
Alle reacties Link kopieren
EHV1981 schreef:
04-05-2021 14:03
Je moet schrijver worden. Mooie schrijfstijl heb je.

Man, man niet door te komen dit verhaal.
Met Engelse woorden voor extra dramatische ondertoon.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wil je dit echt nog voortzetten? Dit gaat niet meer worden wat het was (misschien nog een keer voor even maar daarna toch weer ellende)

Laten gaan.

Doe jezelf iets leuks kado (mooi duur horloge, weekendje weg met een vriend als het weer kan, een nieuwe auto bedenk iets waar je echt gelukkig van word)

En als je er klaar voor bent lekker op zoek gaan naar een leuke nieuwe partner waar je niet zo'n hoofdpijn van krijgt
Stromboli schreef:
04-05-2021 14:04
Ik vind dat de 'dinner', 'telco' en 'business trip' er ook nog in moeten voor een volledig beeld.

Ik heb trouwens heel erg het gevoel dit verhaal al gelezen te hebben een aantal maanden terug.
En de gebruikersnaam.
Ik heb ook het gevoel dit al eens gelezen te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Stromboli schreef:
04-05-2021 14:04
Ik vind dat de 'dinner', 'telco' en 'business trip' er ook nog in moeten voor een volledig beeld.
Zeker weten. :cheer2:

Maar ja. OP weg
Oh damn, dit was dus een legitiem verhaal en niet verzonnen? Wat heb je toch een rare snuiters op deze aardbol.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
04-05-2021 14:12
Zeker weten. :cheer2:

Maar ja. OP weg
Na ja, gelukkig hebben we dan de samenvatting nog :-D
Alle reacties Link kopieren
Ook wel mooi dat in de gewijzigde OP, van de 4 woorden er weer eentje in het Engels is. :rofl:
Graag gedaan/ you're welcome.
Alle reacties Link kopieren
OP weg, slotje dan maar?
Mén wat heb ik hier een grafhekel aan :thunder:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Stromboli schreef:
04-05-2021 14:04
Ik vind dat de 'dinner', 'telco' en 'business trip' er ook nog in moeten voor een volledig beeld.

Ik heb trouwens heel erg het gevoel dit verhaal al gelezen te hebben een aantal maanden terug.
Vergeet "whatswrong" niet!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven