Iemand opsporen die je lang niet hebt gezien.

08-06-2021 21:49 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van mij is voor zijn neef op zoek naar iemand waarmee hij in hetzelfde appartementen/kamerverhuur complex (een voormalig GAK gebouw) heeft gewoond. Nu weet hij alleen een voornaam helaas.

Hij heeft inmiddels vele oproepen op Facebook geplaatst in heel veel groepen maar meneer is nog niet gevonden. We weten inmiddels wel wat mogelijk de achternaam is want onder 1 van de oproepen reageerde een dame die iemand kent die in dezelfde periode in dat gebouw woonde. Alleen zij zegt dat ze deze persoon al een aantal jaren niet heeft gezien en gesproken.

Wat is nu een goede site om iemand op te kunnen sporen?
Prive detective.
Daar zijn gelukkig geen goede sites voor. ;-)
Misschien een gekke reactie, maar wil die persoon ook gevonden worden?
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
08-06-2021 21:53
Daar zijn gelukkig geen goede sites voor. ;-)
Dit.

Maar misschien kun je zo'n schoolfoto's site proberen. Ik ben de naam even kwijt.

De knul die eerst bij kapper X werkte, had gelukkig een aparte voornaam. Ik heb speciaal facebook aangemaakt om hem te vinden. Godzijdank direct gevonden, hij werkte nu bij kapper Z.

Als je eenmaal een goede kapper hebt...
:cheer2:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Marée schreef:
08-06-2021 21:55
Misschien een gekke reactie, maar wil die persoon ook gevonden worden?
Dat weten ze dus niet omdat die onvindbaar is. Als ze hem vinden en hij wil geen contact dan zal die dat vast wel zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Facebook?
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon blijkt een bejaarde fire fighter te zijn in Arizona.

Mijn man is alleen op internet bekend bij zijn vorige baas.

Ik probeer uit te zoeken hoe ik LinkedIn ophef, dan ben ik ook niet meer te vinden op mijn echte naam.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Als het heel belangrijk is dan een privé detective inhuren. Dat kost wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
08-06-2021 22:03
Dat weten ze dus niet omdat die onvindbaar is. Als ze hem vinden en hij wil geen contact dan zal die dat vast wel zeggen.

Dan zal die persoon vast wel redenen hebben om onvindbaar te blijven. Zolang er geen miljoenen aan erfenis of een kind mee gemoeid zijn, lekker laten rusten.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Zoek je toevallig de man wiens berichtje je meteen gewist had?
Als je de achternaam nu weet, kun je die dan niet gewoon intypen in google en op afbeeldingen klikken? Dan zie je hem er misschien tussen staan.
Chienandalou schreef:
08-06-2021 22:18
Dan zal die persoon vast wel redenen hebben om onvindbaar te blijven. Zolang er geen miljoenen aan erfenis of een kind mee gemoeid zijn, lekker laten rusten.
Nou, dit inderdaad. Als je graag gevonden wilt worden is dat heel gemakkelijk. Ik heb bewust geen social media of openbare profielen. Lekker rustig. Geen behoefte aan uitnodigingen voor een reünie of contact met een oud-klasgenoot uit een ver verleden. Iedereen die ik in mijn leven wil, heeft mijn telefoonnummer.
Alle reacties Link kopieren
Paar andere mensen uit dat gebouw opsporen?
Wie weet weet iemand meer?

En anders ... Google, Facebook, ...

Of als 't openbaar staat ... in die vrouw haar Facebook en haar vrienden duiken?
Wie weet staat ie wel gewoon in haar vriendenlijst of is het een kennis van een vriend.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Nadiaah79 schreef:
08-06-2021 22:03
Dat weten ze dus niet omdat die onvindbaar is. Als ze hem vinden en hij wil geen contact dan zal die dat vast wel zeggen.
Oh, ik zal het even wat duidelijker formuleren: mogelijk is die persoon expres zo onvindbaar en moet je het gewoon laten zitten.
Nadiaah79 schreef:
08-06-2021 22:03
Dat weten ze dus niet omdat die onvindbaar is. Als ze hem vinden en hij wil geen contact dan zal die dat vast wel zeggen.
Jaja.
Alle reacties Link kopieren
Wiezoektwie en soms zie je ook wel eens via marktplaats maar weet niet of dat werkt..
Alle reacties Link kopieren
Rachmaninoff schreef:
08-06-2021 22:23
Als je de achternaam nu weet, kun je die dan niet gewoon intypen in google en op afbeeldingen klikken? Dan zie je hem er misschien tussen staan.
Mijn kennis heeft geen idee hoe die man eruit ziet. Dan zal zijn neef erbij moeten zijn maar die woont niet in de buurt en hij kan niet lezen/schrijven, heeft ook geen smartphone dus foto's doorsturen gaat ook niet.
Alle reacties Link kopieren
In het andere topic schrijf je dat neef van vriend een reünie aan het organiseren is voor dat gebouw. Dan heeft hij toch al lang meer contacten dan alleen die ene vrouw uit dat gebouw die geen gegevens heeft?
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
08-06-2021 22:45
Mijn kennis heeft geen idee hoe die man eruit ziet. Dan zal zijn neef erbij moeten zijn maar die woont niet in de buurt en hij kan niet lezen/schrijven, heeft ook geen smartphone dus foto's doorsturen gaat ook niet.
Dus jouw neef weet niet hoe die persoon eruit ziet en weet alleen een voornaam.
Dat wordt lastig dan. Die kennis kan toch omschrijven hoe die man eruit ziet? Heeft hij een veelvoorkomende voornaam?
Weet hij wel in welke gemeente die man woont? Wat voor werk deed hij destijds? Hobby's?
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
08-06-2021 22:45
Mijn kennis heeft geen idee hoe die man eruit ziet. Dan zal zijn neef erbij moeten zijn maar die woont niet in de buurt en hij kan niet lezen/schrijven, heeft ook geen smartphone dus foto's doorsturen gaat ook niet.
Dan zou ik er als ik die kennis was ofwel niet aan beginnen, ofwel alleen het internet gaan afpluizen als die neef er live bij is.

Want op de huidige manier wordt het wel héél moeilijk.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
08-06-2021 22:28
Paar andere mensen uit dat gebouw opsporen?
Wie weet weet iemand meer?

En anders ... Google, Facebook, ...

Of als 't openbaar staat ... in die vrouw haar Facebook en haar vrienden duiken?
Wie weet staat ie wel gewoon in haar vriendenlijst of is het een kennis van een vriend.
Daar is al naar gekeken maar die vrouw haar vriendenlijst is niet zichtbaar en profiel is verder ook afgeschermd. Ze zei dat ze meneer ook al wel 5 jaar niet heeft gezien of gesproken.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
08-06-2021 22:47
Dus jouw neef weet niet hoe die persoon eruit ziet en weet alleen een voornaam.
Dat wordt lastig dan. Die kennis kan toch omschrijven hoe die man eruit ziet? Heeft hij een veelvoorkomende voornaam?
Weet hij wel in welke gemeente die man woont? Wat voor werk deed hij destijds? Hobby's?
Voornaam komt heel veel voor in Nederland en de mogelijke achternaam ook. Hij weet alleen dat die slank en blond was. Verder weet die niets, die neef en hij waren buren die regelmatig met meerdere mensen een bbq-tje deden maar iedereen is al verhuist en ze weten ook niet waar de gezochte persoon woont.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
08-06-2021 22:45
In het andere topic schrijf je dat neef van vriend een reünie aan het organiseren is voor dat gebouw. Dan heeft hij toch al lang meer contacten dan alleen die ene vrouw uit dat gebouw die geen gegevens heeft?
15 oud bewoners zijn al gevonden maar alleen de gezochte meneer niet en niemand weet waar hij verblijft.
Facebook, dan deblokkeer je de mensen die je geblokkeerd hebt en kun je weer contact onderhouden. Of koffie drinken. Of een reünie hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven