Iemand opsporen die je lang niet hebt gezien.

08-06-2021 21:49 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van mij is voor zijn neef op zoek naar iemand waarmee hij in hetzelfde appartementen/kamerverhuur complex (een voormalig GAK gebouw) heeft gewoond. Nu weet hij alleen een voornaam helaas.

Hij heeft inmiddels vele oproepen op Facebook geplaatst in heel veel groepen maar meneer is nog niet gevonden. We weten inmiddels wel wat mogelijk de achternaam is want onder 1 van de oproepen reageerde een dame die iemand kent die in dezelfde periode in dat gebouw woonde. Alleen zij zegt dat ze deze persoon al een aantal jaren niet heeft gezien en gesproken.

Wat is nu een goede site om iemand op te kunnen sporen?
sprokkelientje schreef:
09-06-2021 13:24
Zijn wij dezelfde persoon? :cheers:
Heerlijk he, die rust
(al heb ik wel pinterest, als enige)
:high5:

Pinterest heb ik ook (😂), wel anoniem. Hoef niet te delen met anderen, ik gebruik het echt als prikbord.

Verder heb ik niks met van alles online delen. Doe ik wel IRL.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
09-06-2021 14:09
Je doet wel erg veel moeite voor een neef van een kennis die een reünie wil organiseren maar die niet kan lezen en schrijven en geen smartphone heeft........
Hij helpt onze familie en vrienden ook altijd als er iets is (dat doe je gewoon als je elkaar al ruim 35 jaar kent), ik plaats overigens zelf nergens oproepen. Alleen hier de vraag hoe hij die persoon het beste op kan sporen.
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
09-06-2021 14:25
Hij helpt onze familie en vrienden ook altijd als er iets is (dat doe je gewoon als je elkaar al ruim 35 jaar kent), ik plaats overigens zelf nergens oproepen. Alleen hier de vraag hoe hij die persoon het beste op kan sporen.
Ok. Probeer een stambomensite.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Arme Henk, die voelt zich straks verplicht om op die suffe reünie te verschijnen.
Na al die moeite om hem op te sporen zal hij geen nee meer durven zeggen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
08-06-2021 22:45
Mijn kennis heeft geen idee hoe die man eruit ziet. Dan zal zijn neef erbij moeten zijn maar die woont niet in de buurt en hij kan niet lezen/schrijven, heeft ook geen smartphone dus foto's doorsturen gaat ook niet.
Wat een bijzondere neef dat er al 2 mensen zomaar helpen bij deze zoektocht.
Zijn de beweegredenen echt zuiver, dat vraag ik me af.
En ook analfabeten kunnen een smartphone hebben hoor, dan spreken ze gewoon spraak berichten in.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
09-06-2021 13:37
Mijn kennis weet een eventuele achternaam, een dame die er in de buurt woont kent een persoon met dezelfde voornaam die hij zoekt en daar woonde. Alleen heeft zij geen idee waar die gebleven is en de achternaam komt nogal vaak voor in deze regio.
Dat zeg ik, je weet alleen een voornaam.
Alle reacties Link kopieren
Meneer is gevonden hoorde ik net. Blijkt nog in hetzelfde gebouw te wonen alleen is verhuist naar appartement ipv een kamer op een andere verdieping nadat die is getrouwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven