eerste date (wat zijn zijn intenties?)

10-06-2021 00:20 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een eerste date gehad.
magnolia111 wijzigde dit bericht op 16-10-2021 19:56
89.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem zou ik zeggen.
Hij wil neuken, zo snel mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het is: "net als ik".
Alle reacties Link kopieren
Haha hij wil je in elk geval uit de kleren hebben. Ik zeg player.
Alle reacties Link kopieren
Nachtelijk blauw weet:

Hij wil zijn sperma in u lozen
Serieuze jongen
Alle reacties Link kopieren
Gadsiedakkie wat onaantrekkelijk. Geen boe of bah durven zeggen op een date maar wel gelijk een neukdate willen fixen per app.
Redelijk belachelijk voorstel als je iemand nauwelijks kent. Met het voordeel van de twijfel heeft hij geen idee hoezeer je iemand hiermee in verlegenheid brengt en wil hij zijn eigen lijf aan je laten zien. In het meer waarschijnlijke geval probeert hij je zo te dwingen om je kleren voor hem uit te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Die wil neuken.
Let’s go Brandon!
Zijn intenties laten zich raden, toch? Hij klinkt in ieder geval niet als iemand die uit is op een serieuze relatie en het klinkt ook niet alsof hij je met respect behandelt.
Alle reacties Link kopieren
Lastige situatie.. als hij regelmatig daarheen gaat omdat hij dat heerlijk vindt en daar écht tot rust komt, kan het zomaar zijn dat hij zich vertrouwd met je voelt waardoor hij graag dit met je wil delen. Ik zou het persoonlijk niet doen (dit is natuurlijk niet van belang). Leer elkaar eerst in een normale setting kennen! Als je hierdoor gaat twijfelen terwijl je de date leuk vond, dan zou ik het hem gewoon vragen:

‘Hey x,
Ik vond de date gezellig maar krijg toch een naar gevoel bij je voorstel voor de volgende date. Wat zijn je intenties?’
Die trainingspakken zijn wel een nekslag hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ‘schat’ bij iemand die je één keer gezien hebt wel de nekslag. Maar ‘schat’ gecombineerd met een activiteit waaruit geen enkel besef van sociale conventies spreekt, is een enkeltje terug naar de krochten van Tinder.
Alle reacties Link kopieren
Deze zou ik niet vertrouwen als jij geen zin in seks hebt.
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Communicatiekind, is that you?
Alle reacties Link kopieren
Als jullie tijdens het wandelen hebben besproken fervente sauna fanaten te zijn is het anders maar zoniet is het wel redelijk duidelijk.
Snap ook die 'schat' niet na een date waar blijkbaar naast een babbel niets is gebeurd.
Nee, mijn goesting zou over zijn.
Beerlover schreef:
10-06-2021 06:37
Communicatiekind, is that you?
Verpest het nou niet
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen weten waar hij die privé sauna met zwembad wilde doen want dat klinkt wel interessant om eens met een vriendin te doen.
Maar verder klinkt het nogal wereldvreemd vanuit hem. Van wandelen naar privé sauna is wel een enorm grote overgang.
Wat voor trainingspakken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de kans om hem zonder trainingspak te zien niet aan mij voorbij laten gaan.

Neem je burkini mee en gaan met die banaan...Afbeelding

To, je hoeft toch niet lijdzaam in te gaan op zijn voorstel. Doe een tegen voorstel. Geef bijv aan, ik vind dat meer een voorstel voor een ander moment, zullen we zondag naar het strand gaan en een drankje doen bij een strandtent.

Je kan zelf ook iets voorstellen, wanneer zijn voorstel net een stap te ver is.
viva-amber wijzigde dit bericht op 10-06-2021 07:18
42.66% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
'Hij draagt ook trainingspakken.'

Dit zinnetje staat tussen de rest van de tekst weggemoffeld. Hoe weet je dat? Had hij op de date en trainingspak aan? Heeft hij dat verteld?

Iedereen die een beetje sportief is, draagt wel eens een trainingspak. Met wat meer context kan ik pas zien of het een probleem is of juist niet.
Hoe weten wij nu of hij serieus is of niet? Goede kans dat hij hoopt dat jullie van bil zullen gaan op de tweede date, maar dat zegt niets over intenties, dat zegt alleen maar dat hij (ook) van bil wil gaan.

Dat heb ik ook met iedere vrouw waar ik een relatie mee zou overwegen.
Privésauna op de 2e date? No deal! Run Magnolia, run.
Ik zou ervan uitgaan dat hij seks wil als hij een privesauna voorstelt. Helemaal prima als jij dat ook wil.
Als je niet zo snel seks wil, maar hem wel beter wil leren kennen, kun je natuurlijk zelf een andere plek voorstellen om af te spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven