Twijfels over huwelijk

27-07-2021 15:45 85 berichten
Hoi, ik ben 23 jaar samen met mijn man, 3 kinderen. Ik heb een lieve, leuke, gevoelige en intelligente man. Toch mis ik iets, eigenlijk al heel lang als ik eerlijk ben. Maar het lijkt wel of ik er nu pas goed over nadenk en wil het nu ook graag goed uitzoeken. Ik mis de fysieke, seksuele aantrekkingskracht. Ik heb al een aantal keer iets met een andere man gehad (ben ik niet trots op maar kan het niet weerstaan). Er is zoveel goed in mijn huwelijk maar ik mis het zo om echt opgewonden te raken van iemand.
Ik heb al een aantal gesprekken gehad met een relatietherapeut en binnenkort gaan we ook samen.
Herkent iemand dit?
Heeft iemand tips of inzichten voor mij, of wil er iemand met mij van gedachten wisselen hierover?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Dutcz schreef:
27-07-2021 18:11
Precies dit ja....

En daarnaast is het gras altijd groener aan de overkant, en als je daar dan bent blijkt het maar al te vaak kunstgras te zijn...
Oh dat is een mooie die ga ik onthouden
Yildizlar2 schreef:
27-07-2021 18:18
Oh dat is een mooie die ga ik onthouden
Een ander vervolg:

Omdat er meer stront onder zit.

Vind ik ook een mooie.
Capibara schreef:
27-07-2021 18:45
Een ander vervolg:

Omdat er meer stront onder zit.

Vind ik ook een mooie.
Haha, die ga ik ook onthouden!
Bedankt voor alle reacties, zal proberen op alles te reageren.

We zijn al eerder een keer door iemand anders uit elkaar geweest, na een maand of 5 weer bij elkaar gekomen toch, er is toch ook veel goeds en vertrouwds.
Van de andere keren dat ik ben vreemd gegaan weet hij niet.

Dat zal inderdaad lastig in gesprek zijn bij de relatietherapeut.

Hij voelt zich wel tot mij aangetrokken.
Maar op dat gebied is het eerlijk gezegd nooit zo heel goed geweest tussen ons, als ik eerlijk ben..
Alle reacties Link kopieren
Twijfels over een huwelijk of relatie is normaal, alles gaat vervelen en andere (bed)partners zijn spannender omdat het nieuw is. Aan het eind van de dag is het belangrijk dat er een bordje eten klaar staat en het huis spic en span is. Voor de spannende erotiek leidt je gewoon een dubbelleven, je leeft immers maar 1x.
Mocht je heilig overtuigd zijn dat je dan iets veel beters bent tegengekomen kan je altijd nog switchen. Met kinderen is dat natuurlijk niet zo makkelijk maar een bevredigde ouder is een leuke ouder.
Alle reacties Link kopieren
DoniaW schreef:
27-07-2021 19:38
We zijn al eerder een keer door iemand anders uit elkaar geweest, na een maand of 5 weer bij elkaar gekomen toch, er is toch ook veel goeds en vertrouwds.
Van de andere keren dat ik ben vreemd gegaan weet hij niet.
Ik heb al een aantal keer iets met een andere man gehad (ben ik niet trots op maar kan het niet weerstaan).

Jij kunt zelf nergens iets aan doen hè?
Alle reacties Link kopieren
DoniaW schreef:
27-07-2021 19:38
Bedankt voor alle reacties, zal proberen op alles te reageren.

We zijn al eerder een keer door iemand anders uit elkaar geweest, na een maand of 5 weer bij elkaar gekomen toch, er is toch ook veel goeds en vertrouwds.
Van de andere keren dat ik ben vreemd gegaan weet hij niet.
o_o En jij was diegene die je man verlaten heeft voor een ander?
Alle reacties Link kopieren
Vraag je man of hij een open relatie wil, dan kan hij zich ook buiten de deur vermaken. :cheers:
Alle reacties Link kopieren
konwalia schreef:
27-07-2021 20:24
Vraag je man of hij een open relatie wil, dan kan hij zich ook buiten de deur vermaken. :cheers:
Lijkt mij ook het beste, aangezien het er eigenlijk dus al nooit inzat?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
27-07-2021 20:06
Jij kunt zelf nergens iets aan doen hè?
Het is me allemaal overkomen :@@:
Arme man.
DoniaW schreef:
27-07-2021 19:38
Bedankt voor alle reacties, zal proberen op alles te reageren.

We zijn al eerder een keer door iemand anders uit elkaar geweest, na een maand of 5 weer bij elkaar gekomen toch, er is toch ook veel goeds en vertrouwds.
Van de andere keren dat ik ben vreemd gegaan weet hij niet.

Dat zal inderdaad lastig in gesprek zijn bij de relatietherapeut.

Hij voelt zich wel tot mij aangetrokken.
Maar op dat gebied is het eerlijk gezegd nooit zo heel goed geweest tussen ons, als ik eerlijk ben..
Toch nog wat eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je dat de uitkomst hiervan is? Dat je weer dol wordt op je man? Dat je toestemming krijgt buiten de deur te neuken? Dat het huwelijk wordt ontbonden?
For whom the bell tolls
Tutjebelletje schreef:
27-07-2021 21:05
Wat wil je dat de uitkomst hiervan is? Dat je weer dol wordt op je man? Dat je toestemming krijgt buiten de deur te neuken? Dat het huwelijk wordt ontbonden?
Dat ik weer dol word op mijn man.

Een open huwelijk is niet bespreekbaar.
DoniaW schreef:
27-07-2021 21:17
Dat ik weer dol word op mijn man.

Een open huwelijk is niet bespreekbaar.

Weer dol worden op je man?

Je geeft net dit aan:
'Hij voelt zich wel tot mij aangetrokken.
Maar op dat gebied is het eerlijk gezegd nooit zo heel goed geweest tussen ons, als ik eerlijk ben..'

hoe dol was je dan ooit precies op je man?

En vooral, hoe dol denk je dat hij op jou zal zijn als hij de waarheid te horen heeft gekregen over je meervoudig vreemdgaan?
Alle reacties Link kopieren
DoniaW schreef:
27-07-2021 21:17
Dat ik weer dol word op mijn man.

Een open huwelijk is niet bespreekbaar.
Nou, met andere kerels van bil gaan, gaat dat niet bewerkstelligen in ieder geval. En je man wordt ontegenzeglijk niet doller op jou als je rond blijft neuken dus jouw oplossing voor dit probleem lijkt me nou net niet zo’n handige.

En om eerlijk te zijn klink je ook niet alsof je zo graag je huwelijk wilt redden.
Ik heb me altijd heel erg vertrouwd gevoeld bij hem. Dat voel ik nog steeds.
We hebben het ook echt best leuk samen. We zijn ook best verschillend, hij houdt bv niet van drukte en onbekende dingen en ik wel.
We hebben allebei een eigen vriendenkring en ook een gezamenlijke.

Hij zal direct bij mij weggaan, als hij alles wist.
Alle reacties Link kopieren
Poeh, de liefde spat er van af. Waarom wil je in dit huwelijk blijven? Omdat het vertrouwd voelt? Gun je je man niets beters dan dat?
Alle reacties Link kopieren
It takes two to tango.

Dol worden op hem, vereist ook dat hij zijn best doet.

Is hij fysiek afgetakeld? Ik kan me voorstellen dat je er dan op uitgekeken raakt.
Alle reacties Link kopieren
DoniaW schreef:
27-07-2021 21:29
Ik heb me altijd heel erg vertrouwd gevoeld bij hem. Dat voel ik nog steeds.
We hebben het ook echt best leuk samen. We zijn ook best verschillend, hij houdt bv niet van drukte en onbekende dingen en ik wel.
We hebben allebei een eigen vriendenkring en ook een gezamenlijke.

Hij zal direct bij mij weggaan, als hij alles wist.
Ja dat staat een beetje haaks op spetterende nieuwe sekscontacten. Dat is spannend omdat het niet vertrouwd is. Maar in elke relatie raak je vroeg of laat gewend aan elkaar. Als je dan je vertrouwd voelt bij elkaar dan heb je heel wat.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Maar ik gun jouw man een betrouwbare vrouw. Dus verlaat hem alsjeblieft.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
DoniaW schreef:
27-07-2021 19:38
Bedankt voor alle reacties, zal proberen op alles te reageren.

We zijn al eerder een keer door iemand anders uit elkaar geweest, na een maand of 5 weer bij elkaar gekomen toch, er is toch ook veel goeds en vertrouwds.
Van de andere keren dat ik ben vreemd gegaan weet hij niet.

Dat zal inderdaad lastig in gesprek zijn bij de relatietherapeut.

Hij voelt zich wel tot mij aangetrokken.
Maar op dat gebied is het eerlijk gezegd nooit zo heel goed geweest tussen ons, als ik eerlijk ben..
Je bedoelt dat jij toen ook vreemdging en dat dat uitkwam? Verder heb je mensen voor wie het nooit genoeg is. Zij zijn nooit tevreden en zullen altijd willen wat ze niet hebben. Zo’n type lijk je mij.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even bij jezelf te rade gaan. Ben je in de overgang? Dat triggert namelijk vaak bepaalt gedrag. En dat heb je vaak zelf niet door. Het gras is nergens groener namelijk, dat lijkt alleen maar tijdelijk. Tenzij er echt gekke dingen spelen. Afnemende aantrekkelijkheid/ gewoontevorming is normaal als jullie daar beiden niets aan doen. Dat heet sleur.
Alle reacties Link kopieren
laat maar
robijntje95 wijzigde dit bericht op 27-07-2021 23:24
Reden: heeft toch geen nut
95.57% gewijzigd
redhead70 schreef:
27-07-2021 21:59
Gewoon even bij jezelf te rade gaan. Ben je in de overgang? Dat triggert namelijk vaak bepaalt gedrag. En dat heb je vaak zelf niet door. Het gras is nergens groener namelijk, dat lijkt alleen maar tijdelijk. Tenzij er echt gekke dingen spelen. Afnemende aantrekkelijkheid/ gewoontevorming is normaal als jullie daar beiden niets aan doen. Dat heet sleur.
Ik heb een rekenkundig vermoeden dat dat niet de reden is geweest dat ze diverse keren vreemd is gegaan.
Maar ik kan het mis hebben
Alle reacties Link kopieren
Capibara schreef:
27-07-2021 18:45
Een ander vervolg:

Omdat er meer stront onder zit.

Vind ik ook een mooie.
:-D

Deze vind ik ook mooi, in dezelfde strekking en ook wel iets voor TO om over te denken:

The grass is only greener on the other side if you don’t take care of your own lawn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven