Superleuke date gehad, hij volgt echt veel andere chicks

04-08-2021 09:45 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb 1 echt ontzettend leuke date gehad met een man. Hele toffe klik, echt 1 van de leukste date die ik in jaren had. Ik verheugde me enorm op de volgende date.
Hij was ook erg enthousiast, zei dat het lang geleden was dat hij het zo tof had met iemand.
Het lijkt een heel vriendelijk en zacht type.
Maar nu komt het; hij begon mij te volgen op instagram. Ik volgde hem terug en ging eens kijken wie hij als vrienden/volgers heeft.
Echt een lijst van 1000volgers en mensen die hij volgt waarvan 80% vrouwen is! En dan ook nog knappe vrouwen. Als in; modellen, vrouwen met pikante foto’s, jongere meiden etc.
Het valt wellicht te verklaren vanuit zijn werk (hij is muzikant en treed veel op) maar toch voelde dit raar en niet heel comfortabel. Ik kreeg tijdens de date namelijk helemaal niet het idee dat hij een player was. Eerder iemand die niet zo handig is met de vrouwen en wat aandoenlijk. Maar als ik dan zie wie hij allemaal volgt… of zouden dit ‘gewoon’ fans zijn die hij terugvolgt? Of gebruikt hij social media gewoon als datingtool? Ik merk dat mn enthousiasme wat minder is geworden, maar misschien helemaal onterecht. Ik begin dan ook na te denken; heb ik eigenlijk wel zin om te daten met zo’n ‘gewilde’ muzikant waar veel meiden gek van zijn?
Alle reacties Link kopieren
Doe is gek, vraag het hem
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Je hoort het inderdaad heel vaak dat artiesten het ervan nemen.
Dan moet het maar zoals het kan
Laat hem dit lezen en vraag het hem op de man af.
Anderzijds hij neemt jou op date en zegt dat ie sinds tijden niet zo’n leuke date heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren
Er zit een verschil in social media en het echte leven hé.
Eh 'gewilde' muzikant? Muzikant = armoede, en afgelopen jaar helemaal. Weet waar je aan begint zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
De oplossing is simpel. Verwijder je sociale media en ga leven. En doe niet zo onzeker.

Misschien is hij een player en misschien niet. Maar ook iemand zonder instagram kan een player zijn.
Ik heb dus echt geen idee wie mijn partner allemaal volgt op sociale media. Ik zie wel eens sexy modellen voorbijkomen dus dat zal dan wel een aanzienlijk deel van wie hij volgt zijn, als ik het al zie als mijn oog er per ongeluk op valt. Zelf heb ik alleen anonieme accounts voor de juice ;-D

En waarom precies zou dat een probleem zijn? Heb je te veel tijd dat je dit gaat uitpluizen? Je neemt het echt veel te serieus die social media.
Zo gewild is die muzikant niet met "maar"1000 volgers.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zit ook in die branche en toen ik hem leerde kennen moest ik ook even slikken van alle jonge dames op zijn Social media. Voor hem is het vooral netwerk en heeft hij ook de meeste mensen in het echt ontmoet. Tijdens het werk komt hij ook veel barmeisjes/ danseressen tegen enz.

En nee hij neemt het er niet van, ik heb een soort van labradorman. Die meiden zijn z’n type niet… dat ben ik :)

Wat mij overigens hielp was lekker veel mee gaan. Mensen in real life zijn toch minder spannend dan op de perfect picture op instagram op een of andere manier.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Al je theorieën kunnen in meer of mindere mate waar zijn. Ook nog eens tegelijk.

Daar is daten volgens mij voor. Kun je elkaar leren kennen. Vragen stellen. Een gevoel krijgen wat voor vlees je in de Kuip hebt.

Niet alles is te voorspellen op basis van algoritmes. Dus ik zou gewoon nog lekker door ontdekken met die man.
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren
Djeez wat een aannames doe je allemaal zeg
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon met hem blijven afspreken als de date echt zo leuk was en niet zo onzeker doen over zijn Instagram. Wat Cauvechront zegt: daar is daten juist voor, om iemand te leren kennen.

Je hebt leuk contact met de versie van vlees en bloed, waarom de moeite doen om hem stuk te analyseren op basis van wie hij volgt op Instagram?
Alle reacties Link kopieren
Omg, denk je nu werkelijk dat social media gelijk staat aan het werkelijke leven?

Geniet gewoon lekker van je afspraken ik real life en van deze man en stop met wroeten en zoeken naar niets. Maak het jezelf niet onnodig moeilijk.

(Ik begrijp nu ineens waarom zoveel mensen zo onzeker zijn in de liefde En ik ben dankbaar dat ik mijn dates in de jaren 90 had ;) )

* jouw loepende zie ik ook dat je de waarde van vriendschap hecht aan wel/niet volgen op social media. Echt, je maakt je leven hiermee er niet eenvoudiger op.
Alle reacties Link kopieren
Al zou hij ook nog van alles uitspoken met ál die 1000 fotomodellen op zijn instagram. Hij is nu single toch? Dus zijn goed recht. Als hij nu niet open zou staan voor aandacht van vrouwen, hoe had hij dan met jou in contact kunnen komen?

Je weet nog helemaal niet of dit serieus wordt, en hoe het dan gaat als het serieus wordt. Misschien dat dan blijkt dat hij helemaal niks met die meiden doet.

Of had hij vanwege jullie eerste date bij voorbaat al die account moeten ontvolgen? Om ze daarna weer allemaal te gaan volgen als het niets wordt?

Kortom: dit zegt niets over hem. Leer hem eerst wat verder kennen voordat je je in je hoofd haalt dat hij een of andere wilde rokkenjager is.
1000 volgers is toch niet veel? Mijn hond heeft er nog meer. Ik zie vaak dat mannen knappe vrouwen volgen op instagram. Soort hobby, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hij is muzikant toch? Denk dat een hoop dames hem volgen. Kan als een egoboost werken maar je weet het niet, wellicht zitten daar ook fans bij waarmee hij persoonlijke contact of dates heeft meegehad.

Aan jou wat je hier verder mee doet. Maar om vrouwelijke aandacht zit hij iet verlegen.
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
04-08-2021 09:50
Doe is gek, vraag het hem

Wat zeg je?
Ik heb hier gisteren precies hetzelfde topic over geopend!

Ik heb ook geweldige dates( wel al meer), met iemand waar het in real life geweldig mee is!

Hij zei gisteren zelfs nog, dat hij weet dat het maar woorden zijn, maar dat die me echt wil laten merken en voelen dat hij te vertrouwen is..

En dan insta, waar die 80% vrouw volgt, van alles liked etc..

Ik word er mega onzeker van, en vraag me ook af hoe de gedachten erachter is..
Alle reacties Link kopieren
Kun je die 1000 volgers niet één voor één benaderen en vragen wat hun bedoelingen zijn? Sorry, wat een onzekerheid.... en dat na 1 date ! :bonk:
Als jij hem leuk vindt... en hij jou, dan zegt dat toch veel meer dan 1000 volgers?
(zou zo op een tegeltje kunnen.... :-D )
Dat ie andere vrouwen volgt, zou voor mij echt niet belangrijk zijn. Wat voor mij wel belangrijk zou zijn, is of er al een 2e date gepland is? Dat zegt meer over zijn intenties dan volgers op social media.
Heb je even geloept, maar kun je niet beter stoppen met social media? Vijf topics over 5 verschillende mensen wiens social media gedrag jou onzeker maakt is wel een beetje veel…. Als het je zo onrustig maakt, kun je het er ook afgooien natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er echt niet druk om maken als ik jou was.

Als hij niet met jou wilt zijn dan doet die dat ook niet. Dus als hij tijd maakt voor je dan is het goed.

Je kunt ook niet verwachten dat hij na 1 date alle contacten die die heeft met potentiele lovers verbreekt. Dat komt later wel.

Daarbij moet hij misschien denken aan zijn bekend baarheid en zijn 'image'. De volgers kunnen zijn berichten delen waardoor je het misschien meer zakelijk kunt zien.

Zoals eerder gezegd, kun je het hem niet gewoon vragen?
Alle muzikanten neuken er op los .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven