datende mannen

25-09-2021 15:39 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje begeef ik mij op de online datingmarkt. Ik heb ook uit nieuwsgierigheid een profiel op de sexueel gerichte sites gemaakt (zelf wel op zoek naar iets vasts) Nu valt het mij op dat daar heel veel mannen staan die ook op normale datingsites en apps staan, soms met de vulgairste zaken. Hoe kan ik nu nog een man vertrouwen die een online profiel heeft die zich voordoet als serieuze dater maar ondertussen ook alkerlei andere dingen uitspookt.
Alle reacties Link kopieren
Het kan prima samengaan toch? Ik ga iedere date ook serieus in, maar vaak komt het niet tot een relatie, maar iets anders. Verliefdheid kan je nou eenmaal niet afdwingen.
Alle reacties Link kopieren
Zo zijn mannen.
Alle reacties Link kopieren
Dat staat inderdaad niet op hun voorhoofd geschreven.
't Zijn smeerlapkes, Glitterrosa!

Ik begrijp wat je wil zeggen, zit gelukkig in een vaste relatie. Maar heb me ook al dikwijls afgevraagd: Stel, dat ik opnieuw moest beginnen, ik zou geen enkele man op een dating app vertrouwen.

Daarom dat ik denk dat Tinder en hoe-heten-ze-nog-allemaal, niet geschikt is voor ernstige daters.

Langs de andere kant, waar ligt de vijver waaruit je nog kan vissen?

Ik zou het niet weten, maar ik begrijp heel goed dat sommige mensen totaal hopeloos worden als ze even met hun zoektocht bezig zijn.

Toch wens ik je succes!
Alle reacties Link kopieren
“'t Zijn smeerlapkes, Glitterrosa” :cry:
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
25-09-2021 15:44
Zo zijn mannen.
Maar het probleem is denk ik ook dat als ze wel een serieuze relatie krijgen dat veel mannen die andere sites/apps niet willen opzeggen en er ook vaak nog op kijken/afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt uit nieuwsgierigheid een profiel aangemaakt op de seksueel gerichte sites. Wie zegt dat die mannen dan niet slechts nieuwsgierig zijn? Dus waarom zouden diezelfde mannen jou wel kunnen vertrouwen? Staat toch ook niet op je voorhoofd dat je alleen uit nieuwsgierigheid daar bent?
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Hoe kan een man jou nog vertrouwen, met een online profiel waarop je jezelf voordoet als serieuze dater, terwijl je intussen duidelijk ook allerlei andere dingen uitspookt met je profiel op andere sites.
Grappig dat je mannen beschuldigt van exact hetzelfde als wat jij doet?

Ik zie het probleem niet zo hoor. Een dage met iemand is niet direct een relatie. En zoals eerder gezegd verliefdheid dwing je niet af. En wanneer zo'n man dan ook af en toe gewoon een seksdate wil... so what. Seks is iets natuurlijks en zeker niet vies. (Mits beiden er hetzelfde instaan natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Jij doet hetzelfde toch?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Zoveelste topic.
Alle reacties Link kopieren
glitterrosa schreef:
25-09-2021 15:56
Maar het probleem is denk ik ook dat als ze wel een serieuze relatie krijgen dat veel mannen die andere sites/apps niet willen opzeggen en er ook vaak nog op kijken/afspreken.
Die dump.je dus
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
25-09-2021 15:44
Zo zijn mannen.
Ja, zo zijn wij nu eenmaal.... we lopen allemaal onze p*k achterna.
Wat een onzin. Beter zoeken.... er zullen ook gewone mannen zijn op de dating-sites, die niet op de puur-sex-georienteerde sites staan.
Of je zoekt steeds de verkeerde uit.
Maar bovendien: wat is er nu ook verkeerd aan het zoeken naar een vaste relatie (op een normale datingsite) en intussen zoeken naar puur genot op de sex-georienteerde sites?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn heelveel, hele leuke mannen op de wereld. Gewoon je radar beter afstellen en de rondneukende hufters links laten liggen.
Alle reacties Link kopieren
glitterrosa schreef:
25-09-2021 15:56
Maar het probleem is denk ik ook dat als ze wel een serieuze relatie krijgen dat veel mannen die andere sites/apps niet willen opzeggen en er ook vaak nog op kijken/afspreken.
Dat is ongeveer mijn ervaring... Merkte al meerdere keren dat mannen dingen die ze in hun single leven deden die niet in een relatie passen, (stiekem) bleven doen terwijl ik er al meerdere maanden mee aan het daten was...
kerst schreef:
25-09-2021 15:44
Zo zijn mannen.
Vrouwen ook hoor. Heel gek, maar ook vrouwen houden van seks in alle soorten en maten.
DS1971 schreef:
25-09-2021 17:58
Vrouwen ook hoor. Heel gek, maar ook vrouwen houden van seks in alle soorten en maten.

Hé bah... dat kun je niet zo stellen hoor. Vrouwen zijn netjes en kleuren altijd binnen de lijntjes :devil: ;-)
Alle reacties Link kopieren
Sinjoren schreef:
25-09-2021 16:20
Hoe kan een man jou nog vertrouwen, met een online profiel waarop je jezelf voordoet als serieuze dater, terwijl je intussen duidelijk ook allerlei andere dingen uitspookt met je profiel op andere sites.
Omdat die mannen mij benaderen met voorstellen in berichten en echt willen afspreken. Terwijl ik nooit zou afspreken in het echt. Dat is wel een verschil.
glitterrosa wijzigde dit bericht op 25-09-2021 18:20
0.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
glitterrosa schreef:
25-09-2021 18:18
Omdat die mannen bij benaderen met voorstellen in berichten en echt willen afspreken. Terwijl ik nooit zou afspreken in het echt. Dat is wel een verschil.
En hoe kunnen zij dat weten??
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-09-2021 18:20
En hoe kunnen zij dat weten??
ik verwijder het profiel omdat ik eens wilde kijken hoeveel mannen van Tinder ik tegenkwam bijvoorbeeld en dat blijken er enorm veel te zijn. Ik zou in een relatie ook nooit op zo’n site zitten
glitterrosa schreef:
25-09-2021 18:18
Omdat die mannen mij benaderen met voorstellen in berichten en echt willen afspreken. Terwijl ik nooit zou afspreken in het echt. Dat is wel een verschil.

Oohh jij zit daar alleen om ze lekker te maken en uit te lokken? Echt. . Doe jezelf een plezier en verwijder je profiel op die sites als je daar geen trek in hebt. Wat is de toegevoegde waarde voor jou om op zulke sites actief te zijn? Of wil je een leuke man op een andere site controleren of hij daar toch ook geen profiel heeft?
Alle reacties Link kopieren
Maar wat voor vieze dingen dan?

Willen ze je poeperd likken terwijl je een Duits uniform aanhebt?

Willen ze je met hun beste vriend spitroasten?

Willen ze uitleggen waarom DVDA niet kan?
Alle reacties Link kopieren
Ken jij leuke mannen TO? Gewoon aardige? Heb je fijne familie? Leuke exen? Collegas?
glitterrosa schreef:
25-09-2021 18:18
Omdat die mannen mij benaderen met voorstellen in berichten en echt willen afspreken. Terwijl ik nooit zou afspreken in het echt. Dat is wel een verschil.
Twee maten, twee gewichten. Jij doet hetzelfde als die mannen, maar bij jou is de bedoeling zogenaamd zuiver, en bij hen niet.
Doe jezelf en die mannen een plezier, verwijder je profiel van al die sites en probeer nog eens als je wat volwassen bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven