Aan de kant gezet - voel me zo slecht

26-09-2021 09:41 176 berichten
Hallo,

Ik moet even van me afschrijven.

Ruim vijf maanden geleden heb ik iemand ontmoet waar het leuk mee klikte. We zagen elkaar regelmatig en het was heel fijn. Onlangs werd hij super druk wat me natuurlijk aan het denken zetten. Ik had het gevoel dat hij wat afstandelijker was ( in manier van appen ook). Ik heb dat vorige week gevraagd (app): wil je me eerlijk nog zien? Toen hebben we heel gesprek gehad waarin hij aangaf 'natuurlijk, sorry als het anders overkomt' hij zegt dat die me mist , dat die zo blij is dat ik geduld heb blabla. Dat het echt druk is met werk en dochter dat dat alles is etc.

Daarna heb ik hem afgelopen maandag gezien. Samen gewerkt (hij moest half drie weg ik ben daar in zijn huis gebleven gebleven). Twee Keer seks gehad, hij zei dat het goed was me weer te zien. Aangezien we elkaar wat minder zagen soms hebben we wel is pikante fotos verstuurd. Afgelopen maandag vinden we t wel leuk om hem een lapdance te geven en dit heeft hij gefilmpt. Gewoon kus knuffel toen hij weg moest en we spreken elkaar. Ik had een briefje achtergelaten daar heeft die me nog over geappt 'your the best'

Hij organiseert vandaag een event en ik had gezegd idd misschien wel even te Komen kijken. Toen krijg ik donderdag ( via Instagram) een bericht: als je gaat Komen is er wel iets dat je moet weten. Er gaat iemand zijn die ik heb ontmoet.

Ik voelde me zo misselijk, zo voor de gek gehouden. Hij heeft hier maandag niets over gezegd. Natuurlijk wilde ik hem spreken en heb ik hem geappt ( niet belachelijk veel maar meer Dan ik misschien had gewilt maar goed) . Hij zou t vrijdag uitleggen maar ik wil liever face to face maar meneer heeft geen tijd . Volgende week misschien. Ik voel me zo zo slecht zo gebruikt en weggegooid ( vooral na maandag) . Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken.

Ik hoop hem volgende week nog te spreken want ik heb zo veel vragen.
Ps. We hebben t duidelijk over gehad dat we niet wilde scharrelen / hook up.
En ik vraag me af: hoe kan Ik het beste op zo'n gesprek nog voorbereiden. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat je vragen niet beantwoorden, zinloos gesprek. Scheld hem de huid vol over de telefoon om je boosheid te uiten, en snijd daarna alle banden door.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Isabel!

Maar: niets voorbereiden, dat duidt erop dat je het heel goed wil doen. Lijkt me dat hij dat niet heeft verdiend.

Geen moeite meer in stoppen: loslaten, afscheid te nemen en rouwen.

Sterkte de komende tijd en vergeet niet dat er mannen zijn die wel de moeite waard zijn!
Alle reacties Link kopieren
Macarinata schreef:
26-09-2021 12:07
Hij gaat je vragen niet beantwoorden, zinloos gesprek. Scheld hem de huid vol over de telefoon om je boosheid te uiten, en snijd daarna alle banden door.
En dit moet je dus vooral niet doen... Met een beetje pech maak je m flink pissig en stuurt hij dan die beelden door of zet het online. Ik zou hem geen aandacht meer geven.
Alle reacties Link kopieren
Waarom 2x posten?
https://forum.fok.nl/topic/2622327/aan- ... roerd.html
Hoezo gebruikt? Het is een kwal hoor daar niet van.

En misschien een idee, niet zo snel overal beelden van laten maken of versturen. Of je moet niet erg vinden dat ze strakjes overal te vinden zijn.
Helaas is dat niet jouw schuld maar zulke kwallen zitten er nu eenmaal bij.

Ik zou geheel geen gesprek meer willen. Of het moet gaan om een face to face waarbij je zelf alle beelden van zijn telefoon mag wissen.
Ik zou er geen energie meer in stoppen. Wat moet je nog met hem?
Alle reacties Link kopieren
Voorbereiden op zo'n gesprek? Wat dacht je om gewoon je gevoel en gedachten te uiten? Hij komt bij mij over als iemand die (nu) met je speelt en je niet serieus neemt: 'volgende week misschien tijd'. Dat het face to face moet (bepaalt hij dat?) Vertraagt alleen maar en hij hoopt zeker dat van uitstel afstel komt. Vertel hem zeker en z.s.m. nog wat je van de hele gang van zaken vindt.

Enne, misschien had je beter moeten/kunnen letten op eerdere signalen dat hij niet meer zo geïnteresseerd was. Dat gevoel klopte dus achteraf maar hij is daarover niet eerlijk geweest dus snap je gevoel nu erg goed.
P80 schreef:
26-09-2021 12:11
Waarom 2x posten?
https://forum.fok.nl/topic/2622327/aan- ... roerd.html

Wat maakt dat uit dan? :sarcastic:

TO ik begrijp je post niet helemaal maar de strekking is dat hij inmiddels een ander ziet tegelijk met dat jullie samen waren?
Ja dat is vet kut! Je kunt erover praten om het voor jezelf af te sluiten en kenbaar maken dat je zo niet met mensen omgaat. Of je kunt hem gewoon de huid vol schelden en overal blokkeren. Daar is geen foute beslissing in, als jij er zelf maar achter staat. Echt een luizenstreek van hem!
Veel sterkte en ben niet te streng voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 11:07
En ik vraag me af: hoe kan Ik het beste op zo'n gesprek nog voorbereiden. Iemand tips?
Niet doen zo een gesprek, antwoorden die je beter gaan laten voelen komen er toch niet er is niks aan te begrijpen/af te sluiten/uit te spreken... hij wil je niet meer heeft dat als een hork aangepakt incl nog even zijn geil kwijt kunnen en daarmee is het verhaaltje uit (plus zijn your the best is ook nog eens fout geschrevenen).

Dat waarschuwen dat er iemand is op dat event vandaag is zodat jij niet komt en roet in het eten gooit met haar voor hem uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-09-2021 22:29
Reden: Ongepast
96.84% gewijzigd
Deze loser heeft duidelijk geen zin in dat gesprek dus ik zou er niet op rekenen dat dat er nog komt. En het gaat je toch niet brengen waar je op hoopt dus waarom nog tijd eraan besteden.

Niet zo'n gesprek maar chocola, vriendinnen en hem blokkeren gaan je hier doorheen slepen.
Je kan ook wel heen gaan en even vertellen hoe leuk de laatste keer was met hem aan die persoon. :-D
MrsMorrison schreef:
26-09-2021 12:19
Wat maakt dat uit dan? :sarcastic:

TO ik begrijp je post niet helemaal maar de strekking is dat hij inmiddels een ander ziet tegelijk met dat jullie samen waren?
Ja dat is vet kut! Je kunt erover praten om het voor jezelf af te sluiten en kenbaar maken dat je zo niet met mensen omgaat. Of je kunt hem gewoon de huid vol schelden en overal blokkeren. Daar is geen foute beslissing in, als jij er zelf maar achter staat. Echt een luizenstreek van hem!
Veel sterkte en ben niet te streng voor jezelf!
Ja blijkbaar maar dat niet heeft gezegd en maandag er niets over heeft gezegd? Is het zo raar dat ik een face to face gesprek wil om mezelf te uiten en wat vragen te stellen aangezien we elkaar biina 6 maanden gezien hebben
FeeLucifer01 schreef:
26-09-2021 12:14
Hoezo gebruikt? Het is een kwal hoor daar niet van.

En misschien een idee, niet zo snel overal beelden van laten maken of versturen. Of je moet niet erg vinden dat ze strakjes overal te vinden zijn.
Helaas is dat niet jouw schuld maar zulke kwallen zitten er nu eenmaal bij.

Ik zou geheel geen gesprek meer willen. Of het moet gaan om een face to face waarbij je zelf alle beelden van zijn telefoon mag wissen.
Hoezo gebruikt? Omdat ik het heb gevraagd omdat we maandag seks hebben en hij dingen heeft gefilmpt ( en hij weet dat ik een seksueel trauma heb) omdat die twee dagen daarna via Instagram iets stuurt en daarna me sort of negeert na 6 maanden
FeeLucifer01 schreef:
26-09-2021 12:38
Je kan ook wel heen gaan en even vertellen hoe leuk de laatste keer was met hem aan die persoon. :-D
Haha ja had ik aan gedacht was tof geweest maar ik weet dat ik me emoties niet Onder controle zou kunnen houden
Alle reacties Link kopieren
Hadden jullie besproken dat het een (beginnende) relatie was? Hij zei dat het "goed was je te zien" en op een lief briefje van jou appt ie: "you're the best"
Voor mij zijn dit echt dingen die een scharrel zou zeggen, er spreekt geen echte verliefdheid of intimiteit uit. Ook het feit dat jullie elkaar onregelmatig zagen en dan maar pikant gaan appen , vind ik meer scharrel-achtig . Maar blijkbaar zag jij het niet zo, en dat heeft hij heus wel aangevoeld. Daarom is het niet tof dat hij niet duidelijk en eerlijk is geweest.
Ik weet niet wat je met dit gesprek wilt? Wil je dat hij van gedachten verandert? Want dat gaat niet gebeuren. Waarschijnlijk ga je horen dat ie je leuken lekker vindt , maar verder geen gevoelens heeft. Wat jij daarover aan hem kwijt wilt, moet je voor jezelf bedenken, maar eigenlijk denk ik dat dit gesprek je niet heel veel gaat brengen. Echt rot voor je to, maar ik ,en heel veel vrouwen hebben wel eens zo iets meegemaakt en je leert er van. Er zijn leukere mannen. Echt.
sugarmiss schreef:
26-09-2021 12:34
Waarschijnlijk wil hij een intelligentere vriendin.

Hem laten filmen terwijl jij hem een Lapdance geeft. Pikante foto's naar hem sturen. De gemiddelde 14 jarige is nog minder naïef.
Thanks
Alle reacties Link kopieren
Wat een lamlul!

Zou geen millimeter macht meer aan hem overlaten. Het is duidelijk een eikel, zou hem dat vertellen en direct dat je geen behoefte hebt aan één of ander smoesje en dat je hem niet meer hoeft te spreken. Je gaat toch niet zitten wachten tot hij een keer tijd heeft om jou te vertellen hoe hij je heeft ingewisseld...

Die vragen, daar ga je toch nooit een bevredigend antwoord op krijgen.

Sterkte!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
26-09-2021 12:34
Waarschijnlijk wil hij een intelligentere vriendin.

Hem laten filmen terwijl jij hem een Lapdance geeft. Pikante foto's naar hem sturen. De gemiddelde 14 jarige is nog minder naïef.
Wat een nare reactie dit.
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 12:41
Ja blijkbaar maar dat niet heeft gezegd en maandag er niets over heeft gezegd? Is het zo raar dat ik een face to face gesprek wil om mezelf te uiten en wat vragen te stellen aangezien we elkaar biina 6 maanden gezien hebben
Volgende keer meer op je intuïtie vertrouwen en rode vlaggem serieus nemen. Tuurlijk zei hij maandag nog dat hij je wilde zien. Anders was je niet met hem het bed in gedoken.
Doe jezelf daarnaast in de toekomst een plezier en stuur geen pikante foto's meer en laat je ook niet meer filmen tijdens lapdances, seks, of wat dan ook.
Laat dat gesprek ook maar waaien. Antwoorden krijg je toch niet en er is zelfs een kns dat hij je weer het bed in lult. Niet doen.
meisje22 wijzigde dit bericht op 26-09-2021 12:48
9.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat erg dit.

Die andere meid wordt nu ook al flink bedonderd.
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 12:41
Ja blijkbaar maar dat niet heeft gezegd en maandag er niets over heeft gezegd? Is het zo raar dat ik een face to face gesprek wil om mezelf te uiten en wat vragen te stellen aangezien we elkaar biina 6 maanden gezien hebben
Je kan het wel willen maar je ziet niet eens dat hij helemaal niet van plan is dat gesprek met jou te voeren. Volgende week ... Geloof je het zelf?
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 12:43
Hoezo gebruikt? Omdat ik het heb gevraagd omdat we maandag seks hebben en hij dingen heeft gefilmpt ( en hij weet dat ik een seksueel trauma heb) omdat die twee dagen daarna via Instagram iets stuurt en daarna me sort of negeert na 6 maanden
Dat doe je toch zelf? Als je dat niet wil moet je dat niet doen. Echt hoor.

Dat het een kwal is wel duidelijk maar die dingen doe jij zelf, alleen doen als je dat echt wil dan voel je je niet gebruikt als het niet werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven