Hij vindt mij niet leuk

27-09-2021 20:03 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Vivaleden,

vanwege herkenbaarheid toch maar even een nieuw account aangemaakt. Het gaat om het volgende:
Laatst bij een festival een oude bekende tegengekomen die zijn nummer gaf onder het mom van; we spreken een keer wat af. Laten kwam ik hem weer tegen en hebben we gekletst en gezoend. Na even aarzelen met hem mee gegaan. Bij hem thuis aangekomen vind ik hem wat zenuwachtig lijken (onderweg naar hem toe trouwens ook) waarna hij vaak vraagt of ik hem wel leuk vind, of dat hij irritant is, of ik iets te drinken wil, etc. Rond half 1 s'nachts (we kwamen rond 23:00 uur bij hem thuis aan) belt opeens een meisje hem en ik weet gelijk dat het het meisje is waar ik hem die middag mee heb zien praten, ook haar kent hij al even. Hij lacht en zegt dat dat klopt maar dat ik veel leuker ben. Hij bekent mij al een tijd leuk te vinden, wat ik wel verrassend vind aangezien ik daar nooit van gemerkt heb. Hij stelt die avond twee keer voor om binnenkort een keer op date te gaan en dit lijkt mij een leuk idee. Rond 1:00 uur ben ik naar huis gegaan en heb hem geappt dat ik veilig thuis ben aangekomen, hij schrijft nog dat hij het jammer vind dat ik niet ben blijven slapen.

Volgende avond appt hij mij rond 1 uur s 'nachts of ik zin heb om met hem en een vriend te gaan zuipen, ik ben nog gesloopt van het festival en zeg dat we beter een andere keer kunnen afspreken.
Een week later (nu een week geleden) app ik hem zelf om te vragen of die week ergens kan afspreken, ik krijg al snel een reactie dat dat helaas niet lukt omdat hij bomvol zit..
Mijn gevoel zegt gelijk dat hij geen interesse meer heeft, ook omdat hij niet met een tegenvoorstel komt.
Normaal heb ik hier geen enkel probleem mee en ben ik vaak 'opgelucht' omdat ik iemand toch nooit echt leuk vind en ik blij ben dat dit wederzijds is. Nu merk ik toch dat ik met vlagen best teleurgesteld ben en niet snap waarom hij het de eerste keer zelf twee keer voorstelt, zegt dat hij mij leuk vindt, etc. Ik merk dat het me onzeker maakt en ik niet snap waar dit opeens vandaan komt..

Niemand kan hier uiteraard antwoord op geven behalve hij, maar ik zie het ergens niet zitten om hem nog een bericht te sturen ook al baal ik toch wel. Ik wilde dit denk ik gewoon even van me af schrijven, er zullen ongetwijfeld meer mensen hier zijn die dit herkennen.
moondag wijzigde dit bericht op 27-09-2021 21:58
4.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de chronologie in je verhaal verwarrend.

En op dit moment zou ik nog geen harde conlusies trekken... zou het een weekje afwachten. Als ie dan nog niet happig is weet je genoeg.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als iemand die je slechts leuk genoeg vond om even mee te rommelen en die voor de sfeer jou nog even een beetje vleide. Die zenuwen zouden ook kunnen zijn omdat hij wel zin had in seks, maar daarover een beetje nerveus was.
Alle reacties Link kopieren
Vind jij hem eigenlijk wel leuk?
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe oud je bent en hoeveel ervaring je hebt op dit gebied.
Ik kan me niet herinneren dat ik in dit soort situaties in mijn verleden me vaak heb afgevraagd waarom een jongen dingen zei en vervolgens andere dingen deed. Als hij dat deed, liet ik het los en ging ik verder. Hij was verder een verspilling van tijd voor me.
In het hele begin, heb ik natuurlijk wel dit soort vragen gehad, maar ik kreeg al snel door dat de acties van een man veel meer zeiden dan de woorden.
Iemand kan zo ontzettend veel zeggen. Meestal zijn ze de dag daarop al weer vergeten wat er is gezegd.
Woorden zijn vaak zo leeg en zonder waarde.
Alle reacties Link kopieren
tyche schreef:
27-09-2021 22:10
Vind jij hem eigenlijk wel leuk?
Ja sinds die avond eigenlijk wel
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
27-09-2021 22:13
Ik weet niet hoe oud je bent en hoeveel ervaring je hebt op dit gebied.
Ik kan me niet herinneren dat ik in dit soort situaties in mijn verleden me vaak heb afgevraagd waarom een jongen dingen zei en vervolgens andere dingen deed. Als hij dat deed, liet ik het los en ging ik verder. Hij was verder een verspilling van tijd voor me.
In het hele begin, heb ik natuurlijk wel dit soort vragen gehad, maar ik kreeg al snel door dat de acties van een man veel meer zeiden dan de woorden.
Iemand kan zo ontzettend veel zeggen. Meestal zijn ze de dag daarop al weer vergeten wat er is gezegd.
Woorden zijn vaak zo leeg en zonder waarde.
Ik ben 25, en eigenlijk is deze situatie mij niet herkenbaar. Ik heb juist vaak dat een jongen een beetje afstandelijk doet wat ik begrijp als je geen echte interesse hebt. Ik weet ook over wat voor praatjes je het hebt en normaal herken ik dit gelijk maar nu leek het toch echt anders, maar helaas ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
Moondag schreef:
27-09-2021 23:18
Ik ben 25, en eigenlijk is deze situatie mij niet herkenbaar. Ik heb juist vaak dat een jongen een beetje afstandelijk doet wat ik begrijp als je geen echte interesse hebt. Ik weet ook over wat voor praatjes je het hebt en normaal herken ik dit gelijk maar nu leek het toch echt anders, maar helaas ben ik bang.
Anders hou jij hém vanaf nu gewoon achter de hand. Klinkt alsof je gevoel wel redelijk juist zit hoor. Zet hem on hold, laat verder initiatief verder vanuit hem komen en ga lekker door met je dating leven.
Als hij contact zoekt en met een voorstel komt, en jij hebt er nog zin in, let dan wel goed op je grenzen en blijf bij jezelf.
Ik bedoel, duik er niet te hard op en doe geen dingen waar je later wellicht spijt van krijgt (bijvoorbeeld met hem naar bed terwijl je eigenlijk ergens wel weet dat hij met je speelt, tenzij je dat niet erg vindt natuurlijk).
Gewoon rustig aan aftasten en steeds kijken of het nog goed voelt.
Gewoon zo laten. Dit is het niet.


Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Laat gaan. Zo leuk is hij blijkbaar niet..
Alle reacties Link kopieren
hij het jammer vind dat ik niet ben blijven slapen.

Volgende avond appt hij mij rond 1 uur s 'nachts of ik zin heb om met hem en een vriend te gaan zuipen,

Hij vindt je leuk genoeg om te neuken, alleen jij doet het niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Was hij dronken?
Alle reacties Link kopieren
Misschien had hij het zo druk dat het even niet in hem was opgekomen dat jij er meteen keiharde conclusies uit zou trekken als hij niet direct met een tegenvoorstel kwam. Het lijkt mij althans raar dat hij je een aantal dagen eerder nog zelf meevroeg en dat jij toen weigerde (toen deed je volgens mij ook geen concreet tegenvoorstel behalve "andere keer") en dat hij daarna opeens zijn interesse verloren zou zijn.

Verder lees ik ook niet echt dat je hoteldebotel van hem bent. Alles bij elkaar zou ik even afwachten hoe het zich ontwikkelt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
28-09-2021 09:15
hij het jammer vind dat ik niet ben blijven slapen.

Volgende avond appt hij mij rond 1 uur s 'nachts of ik zin heb om met hem en een vriend te gaan zuipen,

Hij vindt je leuk genoeg om te neuken, alleen jij doet het niet.
Dit ja echt. De toon van zijn praatjes was waarschijnlijk anders dan anders omdat hij nerveus overkwam, maar dit klinkt toch als een (nerveuze) man op zoek naar een wip hoor.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
28-09-2021 09:48
Misschien had hij het zo druk dat het even niet in hem was opgekomen dat jij er meteen keiharde conclusies uit zou trekken als hij niet direct met een tegenvoorstel kwam. Het lijkt mij althans raar dat hij je een aantal dagen eerder nog zelf meevroeg en dat jij toen weigerde (toen deed je volgens mij ook geen concreet tegenvoorstel behalve "andere keer") en dat hij daarna opeens zijn interesse verloren zou zijn.

Verder lees ik ook niet echt dat je hoteldebotel van hem bent. Alles bij elkaar zou ik even afwachten hoe het zich ontwikkelt.
Beide voorstellen van hem thuis waren na middernacht, en dus zou ik die als sekslokroep kwalificeren en niet als date-uitnodiging. De uitnodiging van haar kant werd afgewimpeld. Denk dus dat het met de echte interesse vanuit hem wel meevalt helaas.
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
28-09-2021 09:51
Dit ja echt. De toon van zijn praatjes was waarschijnlijk anders dan anders omdat hij nerveus overkwam, maar dit klinkt toch als een (nerveuze) man op zoek naar een wip hoor.
Of iemand die acteert dat hij geen player is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
28-09-2021 09:15
hij het jammer vind dat ik niet ben blijven slapen.

Volgende avond appt hij mij rond 1 uur s 'nachts of ik zin heb om met hem en een vriend te gaan zuipen,

Hij vindt je leuk genoeg om te neuken, alleen jij doet het niet.
Ja, dit. Overduidelijk.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
28-09-2021 09:56
Of iemand die acteert dat hij geen player is.
Dat zijn de ergsten!
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je leuk voor de neuk.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties, ik weet nu voldoende en laat hem inderdaad maar links liggen. Weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven