Deel je grappige, smeuïge, rare dating avonturen

04-10-2021 13:55 443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf een jaartje af en aan online gedate. Niet mijn ding, maar wel smeuïge verhalen opgedaan. Wat zijn jullie grappige, smeuïge, rare dating avonturen?

Ik trap af.
Eerste live date ooit…aardige man, maar hij was overduidelijk een lijstje aan het afvinken in zijn hoofd. Al zijn vragen gingen over zijn wensenlijstje en nergens ging hij dieper op in. Bijvoorbeeld hij vroeg ‘hou je van vakantie in Nederland’, antwoord, ‘niet zo erg’…vervolgvraag kwam niet. Volgende vraag ‘ik zie dat je geen gympen draagt, net als ik, draag je weleens sneakers’ antwoord ‘soms, als ik iets doe waarvoor gympen relevanter zijn dan hakken’ wel vervolgvraag ‘dus je draagt nooit casual sneakers’ antwoord ‘jawel, als ik daar zin in heb, maar ik draag niet standaard gympen’…tussendoor probeerde ik tot een gesprek te komen en stelde zelf vragen. Zodra het bijna tot een gesprek kwam ging hij weer door met zijn lijstje. Nu was het sowieso al niet mijn type, dat overduidelijke lijstje maakte het nog minder, en hij was vrij makkelijk te lezen, zeker ook omdat hij voor de meeste vragen zelf al aangaf wat hij leuk vond. Dus op een gegeven moment ben ik mezelf maar gaan amuseren en heb ik op alle verdere vragen de meest voor hem onwenselijke antwoorden gegeven. Zo werd het voor mij toch een leuke date. Het was verder overigens geen onaardig mens.

Ik heb aangaande fetisjes nog veel meer avonturen beleeft, ik heb zelf niks met fetisjes, voor de duidelijkheid. Maar die staan onder pijler seks bij titel fetisj verhalen. Dus mocht je die willen weten, daar staan ze, geen zin die hier te herkauwen.

Dan was er ook nog een man die mij tijdens de date ging vertellen wat hij allemaal aan mij zou veranderen, dwz aan mijn uiterlijk, want knap vond hij me wel, maar mijn styling vond hij helemaal niks. Daarin was hij bloedserieus, en om de een of andere raadselachtige reden dacht hij én dat ik zat te wachten op zijn stylingtips, en dat het ongevraagd geven ervan voor mij een toegevoegde waarde zouden hebben. Want hij had de tweede date al zo ongeveer gepland en keek zeer verbaasd toen ik aangaf die niet te willen.

Dan waren er ook nog meerdere mannen, die van tevoren al wisten dat ik geen casual seks wenste, daarover volstrekt duidelijk geweest was, maar die tijdens de date slechts daarop aan het aansturen waren. Maar die verhalen zijn niet grappig, niet smeuïg maar vooral irritant.

Dus wat zijn jullie grappige, rare dating verhalen
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic. Laat het bij relaties zetten....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
04-10-2021 14:36
Leuk topic. Laat het bij relaties zetten....
Ja? Is dat de betere pijler? Hoe doe ik dat?
Alle reacties Link kopieren
Ha, dank je wel, moderator, denk ik, die topic verplaatst heeft! Zonder dat ik er maar iets voor heb gedaan!!!
Alle reacties Link kopieren
En date met een man die ik via internet had leren kennen, `zo'n 18 jaar geleden ofzo. Ik dacht aan zijn foto's al te zien dat hij zelf niet heel lang was, maar hij gaf aan ongeveer 1.72 te zijn, dus iets kleiner dan ik (1.75). Ik houd wel van langere mannen, maar om een man gelijk af te wijzen omdat hij iets kleiner is, nee.
Verder waren de gesprekken wel leuk, dus hadden we in mijn stad afgesproken voor een date. Ik had wel hakken aan gedaan (want die droeg ik toen standaard), maar niet zulke hoge.
Zie ik hem staan, is hij dus echt NIET groter dan 1.65 (ik denk dat hij eerder rond de 1.60 was), als het niet kleiner was, echt niet overdreven. Ik dacht eerst echt dat ik te maken had met iemand met een ernstige groeistoornis of een vorm van dwerggroei, geen grap. Zijn lichaam had ook bijzondere verhoudingen.
Ik ging naast hem lopen en het verschil was echt enorm, ik voelde me echt een reus en probeerde niet te laten zien dat ik zo geschrokken was.
Verder was het geen bijzondere leuke date, maar ook niet rampzalig. Ik moest echter wel steeds het gesprek op gang houden (in een cafe met harde muziek, dus moest echt de hele tijd krom staan om in zijn oor te kunnen roepen) en kwam weinig vanuit hem.
Ik had de indruk dat hij zich ook erg ongemakkelijk voelde en schrok van het lengteverschil, maar IK had toch echt eerlijk gezegd hoe lang ik ben, hij niet.
Was geen lange date en geen vervolg.
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
04-10-2021 15:48
En date met een man die ik via internet had leren kennen, `zo'n 18 jaar geleden ofzo. Ik dacht aan zijn foto's al te zien dat hij zelf niet heel lang was, maar hij gaf aan ongeveer 1.72 te zijn, dus iets kleiner dan ik (1.75). Ik houd wel van langere mannen, maar om een man gelijk af te wijzen omdat hij iets kleiner is, nee.
Verder waren de gesprekken wel leuk, dus hadden we in mijn stad afgesproken voor een date. Ik had wel hakken aan gedaan (want die droeg ik toen standaard), maar niet zulke hoge.
Zie ik hem staan, is hij dus echt NIET groter dan 1.65 (ik denk dat hij eerder rond de 1.60 was), als het niet kleiner was, echt niet overdreven. Ik dacht eerst echt dat ik te maken had met iemand met een ernstige groeistoornis of een vorm van dwerggroei, geen grap. Zijn lichaam had ook bijzondere verhoudingen.
Ik ging naast hem lopen en het verschil was echt enorm, ik voelde me echt een reus en probeerde niet te laten zien dat ik zo geschrokken was.
Verder was het geen bijzondere leuke date, maar ook niet rampzalig. Ik moest echter wel steeds het gesprek op gang houden (in een cafe met harde muziek, dus moest echt de hele tijd krom staan om in zijn oor te kunnen roepen) en kwam weinig vanuit hem.
Ik had de indruk dat hij zich ook erg ongemakkelijk voelde en schrok van het lengteverschil, maar IK had toch echt eerlijk gezegd hoe lang ik ben, hij niet.
Was geen lange date en geen vervolg.
:)
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
04-10-2021 15:48
En date met een man die ik via internet had leren kennen, `zo'n 18 jaar geleden ofzo. Ik dacht aan zijn foto's al te zien dat hij zelf niet heel lang was, maar hij gaf aan ongeveer 1.72 te zijn, dus iets kleiner dan ik (1.75). Ik houd wel van langere mannen, maar om een man gelijk af te wijzen omdat hij iets kleiner is, nee.
Verder waren de gesprekken wel leuk, dus hadden we in mijn stad afgesproken voor een date. Ik had wel hakken aan gedaan (want die droeg ik toen standaard), maar niet zulke hoge.
Zie ik hem staan, is hij dus echt NIET groter dan 1.65 (ik denk dat hij eerder rond de 1.60 was), als het niet kleiner was, echt niet overdreven. Ik dacht eerst echt dat ik te maken had met iemand met een ernstige groeistoornis of een vorm van dwerggroei, geen grap. Zijn lichaam had ook bijzondere verhoudingen.
Ik ging naast hem lopen en het verschil was echt enorm, ik voelde me echt een reus en probeerde niet te laten zien dat ik zo geschrokken was.
Verder was het geen bijzondere leuke date, maar ook niet rampzalig. Ik moest echter wel steeds het gesprek op gang houden (in een cafe met harde muziek, dus moest echt de hele tijd krom staan om in zijn oor te kunnen roepen) en kwam weinig vanuit hem.
Ik had de indruk dat hij zich ook erg ongemakkelijk voelde en schrok van het lengteverschil, maar IK had toch echt eerlijk gezegd hoe lang ik ben, hij niet.
Was geen lange date en geen vervolg.
:rofl: Scherp.
Ik vraag mij altijd af waarom mensen liegen over dit soort dingen. Lengte, leeftijd of foto's van 10 jaar geleden. Het komt toch altijd uit?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
04-10-2021 15:48
En date met een man die ik via internet had leren kennen, `zo'n 18 jaar geleden ofzo. Ik dacht aan zijn foto's al te zien dat hij zelf niet heel lang was, maar hij gaf aan ongeveer 1.72 te zijn, dus iets kleiner dan ik (1.75). Ik houd wel van langere mannen, maar om een man gelijk af te wijzen omdat hij iets kleiner is, nee.
Verder waren de gesprekken wel leuk, dus hadden we in mijn stad afgesproken voor een date. Ik had wel hakken aan gedaan (want die droeg ik toen standaard), maar niet zulke hoge.
Zie ik hem staan, is hij dus echt NIET groter dan 1.65 (ik denk dat hij eerder rond de 1.60 was), als het niet kleiner was, echt niet overdreven. Ik dacht eerst echt dat ik te maken had met iemand met een ernstige groeistoornis of een vorm van dwerggroei, geen grap. Zijn lichaam had ook bijzondere verhoudingen.
Ik ging naast hem lopen en het verschil was echt enorm, ik voelde me echt een reus en probeerde niet te laten zien dat ik zo geschrokken was.
Verder was het geen bijzondere leuke date, maar ook niet rampzalig. Ik moest echter wel steeds het gesprek op gang houden (in een cafe met harde muziek, dus moest echt de hele tijd krom staan om in zijn oor te kunnen roepen) en kwam weinig vanuit hem.
Ik had de indruk dat hij zich ook erg ongemakkelijk voelde en schrok van het lengteverschil, maar IK had toch echt eerlijk gezegd hoe lang ik ben, hij niet.
Was geen lange date en geen vervolg.
Ha, kan gebeuren. Zelf voorkeur voor grote kerels, vanaf 1.85. Niet noodzakelijk. Ik had in de voorkeuren aangegeven dat ik matches wilde die iig groter waren dan ik (geloof dat ik minimaal 1.75 gezegd had, ik ben 1.63). Had een date met iemand, die volgens zijn foto fris en fruitig en goed verzorgd oogde. Was wel een verrassing toen daar ineens een volstrekt verregende hele scruffy, veel ouder ogende man binnen kwam die ook nog kleiner was dan ik.
Alle reacties Link kopieren
BeauCis schreef:
04-10-2021 16:09
Ha, kan gebeuren. Zelf voorkeur voor grote kerels, vanaf 1.85. Niet noodzakelijk. Ik had in de voorkeuren aangegeven dat ik matches wilde die iig groter waren dan ik (geloof dat ik minimaal 1.75 gezegd had, ik ben 1.63). Had een date met iemand, die volgens zijn foto fris en fruitig en goed verzorgd oogde. Was wel een verrassing toen daar ineens een volstrekt verregende hele scruffy, veel ouder ogende man binnen kwam die ook nog kleiner was dan ik.
o_o En waarom denken mensen daar mee weg te komen??
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.86 en gaf dat ook aan op in mijn bio. Er reageerde iemand die zei dat hij iets kleiner was, geen probleem wat kleiner maakt me niet zo uit. Toen hij aan kwam bleek hij 2 koppen kleiner. Oké prima, we zien wel. Binnen 5 minuten noemde hij me al een keer een 'giant' (hij sprak Engels). Ik gaf aan dat ik daar niet zo van gediend was. Ook dat liet ik gaan.
We gingen picknicken in het park en toen begon hij zijn vragenlijstje af te gaan. Vind je je werk leuk? Vind je je leven leuk? Hoe zijn je vriendinnen? Hij zei ook serieus dat hij dat lijstje af aan het gaan was om te kijken of ik voldeed. We zaten inmiddels dus ik kon ook niet echt weg gaan. Vervolgens begon hij over zijn bitcoins en dat hij daardoor miljonair was was en waar hij dat allemaal aan uit gaf. Hoe hij me ten huwelijk zou vragen kwam ook nog aan bod. Heb uiteindelijk maar afscheid genomen en gezegd dat het niks ging worden.
Rare vent. Maar er zal ongetwijfeld een meisje langskomen wat op zijn geld zal vallen :hihi:
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
04-10-2021 16:12
o_o En waarom denken mensen daar mee weg te komen??
Vermoed dat zo iemand afgaande op foto en info geen dates krijgt en de illusie heeft dat hij op persoonlijkheid compenseert wat hij verder tekort denkt te komen. Alleen heeft zo iemand dan en al gelogen en in de meeste gevallen ook niet bepaald de rest van de persoonlijkheid om het gebrek aan looks te compenseren.
Alle reacties Link kopieren
Ow, weet er nog een…weet niet of iemand ‘mannengeheim’ en dat soort sites kent, maar een van de tips die daar gegeven wordt is…de man moet tijdens de eerste date al fysiek contact zoeken. Want dan zou hij moeten kunnen meten of zij hem ziet zitten. Dus per ongeluk expres even haar aanraken.

Er zijn mensen die van nature heel fysiek zijn. Maar die slaan ook zo hun arm om hun maten, geven hun oma een dikke knuffel, zijn fysiek bij iedereen, en die herken je vrij makkelijk.

Ik had een date met iemand die vermoedelijk wat teveel info online gevonden had. Die vent greep werkelijk iedere mogelijke en onmogelijke situatie aan om even aan mij te zitten. Niks aanranderigs, gelukkig, maar wel dat hij om de haverklap per ongeluk of expres aan mijn handen zat, of aan mijn arm.

Ik werd er helemaal iebelig van. Het was date 1. Van een klik was geen sprake. Ik had echt de neiging te roepen ‘blijf nou eens met die griezelige tengels van me af’. Begrijp me goed, ik ben wél fysiek, maar alleen wanneer ik om iemand geef, ik zit er echt niet te wachten dat een vreemde om de haverklap aan me loopt te plukken en frunniken.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-10-2021 15:52
:)
Niet eens bewust zo geschreven :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap ook niet dat hij dacht dat dat niet zou opvallen ofzo. Hij leek zich er ook ongemakkelijk bij te voelen maar hij had het zelf kunnen voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had toen ik rond de 25 was een date met een jongen (ik kon hem echt geen man noemen, echt een jongen nog) van een jaartje jonger. We hadden elkaar geloof ik op tinder ontmoet. Heel aardige gast, had al door dat hij wat ‘zachter’ was.

Nou het was gewoon echt sneu. Hij zat de hele date gewoon te trillen als een rietje. Zo intens nerveus, hij maakte mij nerveus ermee. Het was overigens wel heel gezellig en daardoor ontdooide hij uiteindelijk wel wat, maar echt zelden zo’n nerveus iemand gezien.

Het werd hem niet, ik zou dwars over hem heen walsen in een relatie. Maar wel leuke tijdelijke vriendschap aan overgehouden.
Alle reacties Link kopieren
Een date met een man die boven de mixed grill bij de Griek zijn afgeschoren armhaarstoppels liet voelen en maar door bleef emmeren over zijn scheerdingen.

Verder veel tindertegenvallers, vooral personen die in werkelijkheid in helemaal niets op hun foto’s lijken.

Gelukkig ben ik nooit serial dater geweest. Ik plukte mijn mannen meestal van een dansvloer of achter of voor een bar vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van eten, uit eten gaan en koken. Ik ging uit eten met iemand waar ik een soort van crush op had, we kenden elkaar via vrienden en een keer een biertje mee gedronken, dit was onze eerste date. We kregen de menukaart en hij deed er echt lang over om te kiezen wat hij wilde eten. Ik stelde voor om een flesje wijn te bestellen, en hij keek me aan of ik had voorgesteld om in de toiletten even coke te gaan snuiven. Alsof ik een oneerbaar voorstel deed. Hij vond een fles wijn te duur, voor dat geld kon je bij de supermarkt wel een doos wijn kopen. En op het menu vond hij niks dat hij lekker vond, en toen hij iets bestelde ging hij ook nog miemelen over 'Is dat met rode uien want die vind ik niet lekker, en kan de saus apart worden geserveerd.' Voorgerecht wilde hij niet want ook duur en hij zag niks wat hij lustte.

Kortom: dat was een hele lange avond, en de verliefdheid was subiet over en het bleek dus ook nog een zuinige zeurkous te zijn. Bah, wat een afknapper!
makreel wijzigde dit bericht op 04-10-2021 16:52
0.56% gewijzigd
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
04-10-2021 16:49
Een date met een man die boven de mixed grill bij de Griek zijn afgeschoren armhaarstoppels liet voelen en maar door bleef emmeren over zijn scheerdingen.

Verder veel tindertegenvallers, vooral personen die in werkelijkheid in helemaal niets op hun foto’s lijken.

Gelukkig ben ik nooit serial dater geweest. Ik plukte mijn mannen meestal van een dansvloer of achter of voor een bar vandaan.
Klinkt als een smoothy…das voor sommigen ook een fetisj…die geilen op haarloze huid…hebben vast ook een naaktkat als huisdier :hihi:
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
04-10-2021 16:52
Ik hou van eten, uit eten gaan en koken. Ik ging uit eten met iemand waar ik een soort van crush op had, we kenden elkaar via vrienden en een keer een biertje mee gedronken, dit was onze eerste date. We kregen de menukaart en hij deed er echt lang over om te kiezen wat hij wilde eten. Ik stelde voor om een flesje wijn te bestellen, en hij keek me aan of ik had voorgesteld om in de toiletten even coke te gaan snuiven. Alsof ik een oneerbaar voorstel deed. Hij vond een fles wijn te duur, voor dat geld kon je bij de supermarkt wel een doos wijn kopen. En op het menu vond hij niks dat hij lekker vond, en toen hij iets bestelde ging hij ook nog miemelen over 'Is dat met rode uien want die vind ik niet lekker, en kan de saus apart worden geserveerd.' Voorgerecht wilde hij niet want ook duur en hij zag niks wat hij lustte.

Kortom: dat was een hele lange avond, en de verliefdheid was subiet over en het bleek dus ook nog een zuinige zeurkous te zijn. Bah, wat een afknapper!
OMG…

Had wel iemand, met wie ik date vier ofzo had. Hij zou bij mij komen, ik zou koken. Van tevoren had ik gevraagd of er iets was wat hij niet lekker vond. Hij beweerde niet zo moeilijk te zijn (jaja)…stond ik tomaatjes te snijden, vertelde hij schaamvol die niet te lusten…vond ik al vrij irritant…want ik had het gevraagd van tevoren, had hij wat gezegd, had ik wat anders gemaakt. En dat zei ik ook. Toen zei hij…’maar als je ze heel klein snijdt dan proef ik ze niet zo, dat doet mijn moeder ook altijd’…die vent was vijfenfokkingveertig!!! Maar ik probeerde nog enigszins meegaand die tomaatjes dan maar heel erg klein te snijden, als in minder dan halve cm per blokje…kwam hij naast me staan en begon ze nóg kleiner te snijden.
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
04-10-2021 16:44
Ik had toen ik rond de 25 was een date met een jongen (ik kon hem echt geen man noemen, echt een jongen nog) van een jaartje jonger. We hadden elkaar geloof ik op tinder ontmoet. Heel aardige gast, had al door dat hij wat ‘zachter’ was.

Nou het was gewoon echt sneu. Hij zat de hele date gewoon te trillen als een rietje. Zo intens nerveus, hij maakte mij nerveus ermee. Het was overigens wel heel gezellig en daardoor ontdooide hij uiteindelijk wel wat, maar echt zelden zo’n nerveus iemand gezien.

Het werd hem niet, ik zou dwars over hem heen walsen in een relatie. Maar wel leuke tijdelijke vriendschap aan overgehouden.
Och, wat rot voor die jongen.
Alle reacties Link kopieren
BeauCis schreef:
04-10-2021 16:59
OMG…

Had wel iemand, met wie ik date vier ofzo had. Hij zou bij mij komen, ik zou koken. Van tevoren had ik gevraagd of er iets was wat hij niet lekker vond. Hij beweerde niet zo moeilijk te zijn (jaja)…stond ik tomaatjes te snijden, vertelde hij schaamvol die niet te lusten…vond ik al vrij irritant…want ik had het gevraagd van tevoren, had hij wat gezegd, had ik wat anders gemaakt. En dat zei ik ook. Toen zei hij…’maar als je ze heel klein snijdt dan proef ik ze niet zo, dat doet mijn moeder ook altijd’…die vent was vijfenfokkingveertig!!! Maar ik probeerde nog enigszins meegaand die tomaatjes dan maar heel erg klein te snijden, als in minder dan halve cm per blokje…kwam hij naast me staan en begon ze nóg kleiner te snijden.
Wat romantisch! :flirting:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
04-10-2021 17:01
Wat romantisch! :flirting:
Droomman idd…we zijn nu getrouwd en hebben 333 kinderen…
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
04-10-2021 16:09
:rofl: Scherp.
Ik vraag mij altijd af waarom mensen liegen over dit soort dingen. Lengte, leeftijd of foto's van 10 jaar geleden. Het komt toch altijd uit?
Snap ik ook niet. En ik heb het zelf ook een paar keer meegemaakt. Zoals deze. Leuke meid, leuke foto's, aardige stem aan telefoon (2x gebeld, leuke gesprekken) en snel een date. Kwam ik aan op station, zag ik een dikkige, wat oudere vrouw en ze vroeg mij "ben jij <mijn naam> ?". Ik schrok, wist niet wat ik zeggen moest, maar ze zag aan mijn lichaamstaal al dat ik afknapte. Ze zei "Net een maande geleden die foto geplaatst". Ik dacht 'ja je kunt dan nog steeds een foto van 10 jaar geleden plaatsen'. Voor de beleefdheid even een kop koffie gedronken en ben meteen weggegaan.
Ja, helaas ook vrouwen die zo doen.
Ik heb zo veel rare dates gehad de afgelopen tijd. De vent die bij onze wandeldate (tja, je moet iets in coronatijden) stug een halve meter voor me bleef lopen en iedere keer als ik weer naast hem ging lopen weer naar voren stoof.

De vent die me precies, en vooral ook heel erg ongevraagd, wist te vertellen wat al zijn vrienden verdienden, welke auto's ze reden en hoe duur hun huis was. Ging ongeveer zo:
Ik: Goh, een huis in Amersfoort. Dat is inderdaad een mooie, bosrijke omgeving. Houd je eigenlijk van wandelen?"
Hij: "Vriend X heeft net een Audi gekocht. Maar ja, die verdient natuurlijk ook flink bij dat consultancybureau."
Ik: "Leuk zeg, een Audi. Zeg, zie je jezelf dit werk nog doen over 5 jaar?"
Hij: "X en zijn vriendin hebben ook net een huis gekocht in Amsterdam-Noord."
En dan een uur lang zo door.

Of de vent waar ik eerlijk tegen gezegd had dat ik het heel gezellig met hem vond, maar er volgens mij niet meer in zat dan vriendschap (redelijk bekend eufemisme voor: "hier scheiden onze wegen" toch?). Belde de beste man me de dag erna, dat hij nog eens had nagedacht, maar dat hij al genoeg vrienden had en dat hij bij dezen de vriendschap met mij verbrak. Je begrijpt dat ik ontroostbaar was... ;-D
Alle reacties Link kopieren
the-dowager schreef:
04-10-2021 19:39
Ik heb zo veel rare dates gehad de afgelopen tijd. De vent die bij onze wandeldate (tja, je moet iets in coronatijden) stug een halve meter voor me bleef lopen en iedere keer als ik weer naast hem ging lopen weer naar voren stoof. Whahahaaaaaa, ik zou me hier eerst even over verbazen, me wellicht bijna ergeren, maar vermoedelijk vooral heel hard erom moeten lachen. Want das toch te absurdistisch voor woorden….hahaha, ik zie jullie in gedachten lopen….

De vent die me precies, en vooral ook heel erg ongevraagd, wist te vertellen wat al zijn vrienden verdienden, welke auto's ze reden en hoe duur hun huis was. Ging ongeveer zo:
Ik: Goh, een huis in Amersfoort. Dat is inderdaad een mooie, bosrijke omgeving. Houd je eigenlijk van wandelen?"
Hij: "Vriend X heeft net een Audi gekocht. Maar ja, die verdient natuurlijk ook flink bij dat consultancybureau."
Ik: "Leuk zeg, een Audi. Zeg, zie je jezelf dit werk nog doen over 5 jaar?"
Hij: "X en zijn vriendin hebben ook net een huis gekocht in Amsterdam-Noord."
En dan een uur lang zo door. OMG

Of de vent waar ik eerlijk tegen gezegd had dat ik het heel gezellig met hem vond, maar er volgens mij niet meer in zat dan vriendschap (redelijk bekend eufemisme voor: "hier scheiden onze wegen" toch?). Belde de beste man me de dag erna, dat hij nog eens had nagedacht, maar dat hij al genoeg vrienden had en dat hij bij dezen de vriendschap met mij verbrak. Je begrijpt dat ik ontroostbaar was... ;-D. Ook wel eens gebruikt omdat ik hem wel echt aardig vond, maar niet aantrekkelijk. Hij vond mij vermoedelijk wel aantrekkelijk maar niet zo aardig, want vriendschap wilde hij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven