Advies what to do

28-11-2021 22:45 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik had hier al topic over onzekerheid en stress tijdens daten, dit vooral omdat hij (ineens) minder liet horen & ik het heel eng vind na aantal nare ervaringen mezelf open te stellen en risico te lopen op een gebroken hart. Waardoor ik heel veel nadenk en analyseer etc.

Maar, de man in kwestie is geweldig, matchen goed, liggen op 1 lijn, willen hetzelfde in het leven, hebben alles op de rit etc.

Nu liet dir afgelopen week minder horen.. kreeg vrijdags appjes met vele excuses en waarom etc. Hij is die avond nog naar mij gekomen.
Het was weer zoals alle dates, en genoten.

Ik ben het gesprek met hem aangegaan, gezegd dat ik het niet heel leuk vond helemaal niks te horen, en dat een bijvoorbeeld 1 appje einde van de dag wel fijn zou zijn. Gewoon om even over je dag te hebben.

Hij begreep het, en snapte mij.. hij was echt serieus met mij, en wil nog het liefst heel lang met mij zijn..

Maar dan. Hij verrekt vrijdag, krijg een ik ben thuis met hartjes etc.

Sindsdien niks! Heb hem zaterdag nog 2 appjes gestuurd, 1 x heel vroeg 1 begin van de avond.
Hij heeft dit gelezen, is vandaag ook online op social media.
Ik stuur half uur geleden toch nog een hey.. en ook die wordt genegeerd

Ik vind het eigenlijk echt niet fijn op deze manier, als je iets op wil bouwen vind ik wat meer contact wel fijn, en dat hoeft niet 24/7 te zijn, en ook niet de hele dag door.. maar heel weekend gewoon niks terwijl je schijnbaar wel tijd hebt voor social media.

Aan de ene kant wil ik niet weer over beginnen hij weet wat ik denk en vind, maar ik wil eigenlijk ook niet over mijn grenzen gaan, hoe fijn het ook is met deze man. Ik krijg hier het gevoel bij alsof het toch maar mooie praatjes of iets zijn..

(Social media is die overgens niet actief in dingen plaatsen al 3 jaar niet), maar ja.. hoe kan ik dit nu het beste doen zodat ik me niet zo dom voel, het voelt alsof er gewoon niet gedacht wordt aan mij, en wat ik zou willen..

Of ben ik nou onnozel aan het doen?
Alle reacties Link kopieren
Stel je niet aan, neem een borrel en ga slapen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Echt raar als je hiermee verder gaat. Hij vind je leuk, als hij zin in je heeft. De dingen die hij dan zegt zijn leugens, nep.
Je laat je toch niet zo behandelen? Een grote rotzak is het. Uit het oog, uit het hart. Je bent minder dan shit voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je niet toe bent aan een relatie. Val hier zeker niet meer deze man mee lastig. Je hebt gezegd wat je wil zeggen, dit is niet voldoende voor jou.
Ikzelf vind het allemaal niet echt als weinig contact klinken. Het lijkt daarnaast alleen om de actie 'appen' op zich te gaan.
En waarom is 'social media' exclusief tijd voor jou?
Ik zit ook op Social media maar dan te kletsen over make up of met collega's of hier op het forum. Niks wat ten koste gaat van aandacht voor mijn man. Integendeel, die is allang blij dat ik niet met hem over cosmetica praat 😂!
Ik zou niet zo zitten te wachten op hartjes etc en liever een paar keer per week wat betekenisvoller contact hebben.
Wil je elke dag een hartje, wil je dagelijks contact, dan is dit niet de persoon lijkt.
Je hebt je punt al gemaakt.
surebaby wijzigde dit bericht op 28-11-2021 22:57
21.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
28-11-2021 22:53
Echt raar als je hiermee verder gaat. Hij vind je leuk, als hij zin in je heeft. De dingen die hij dan zegt zijn leugens, nep.
Je laat je toch niet zo behandelen? Een grote rotzak is het. Uit het oog, uit het hart. Je bent minder dan shit voor hem.
Huh? Omdat hij niet op commando hartjes appt? Als volwassene is een paar keer per week wat intensiever contact toch voor veel mensen prima?
Als ik niks te melden heb zou ik ook niet appen om het appen.
Zonder de gehele geschiedenis te weten, is het duidelijk dat jullie andere behoeftes hebben in de mate van contact. Accepteer je dat of niet?
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
28-11-2021 22:53
Echt raar als je hiermee verder gaat. Hij vind je leuk, als hij zin in je heeft. De dingen die hij dan zegt zijn leugens, nep.
Je laat je toch niet zo behandelen? Een grote rotzak is het. Uit het oog, uit het hart. Je bent minder dan shit voor hem.

Ik vind het zo lastig, aan de ene kant denk ik inderdaad van het is gewoon makkelijk wat die zegt.
Aan de andere kant vertelde die al hele plannen wat die met mijn zoontje wilde gaan doen als die hem zou ontmoeten etc.

Ik geef hem ruimte om lekker zijn eigen dingen te doen app dus ook heel weinig, maar andersom vind ik ook belangrijk dat met mijn dingen rekening gehouden worden.. dus twijfel hier ook echt over..
Die is wel klaar met daten denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, heb de afgelopen 2 jaar veel gedate. Meestal is dit geen goed teken. Waarschijnlijk kom je te ‘needy’ over en benauwt het hem. En dikke kans dat hij met meerdere mensen contact heeft en er toevallig eentje weer net leuker is. Zo gaan die dingen. Ga niet jagen, if you’re not a priority don’t be an option.
Alle reacties Link kopieren
Ik accepteer en respecteer dat hij geen vele apper is. Dus heb ik aangegeven dat ik het fijn zou vinden wel 1 x per dag of 2 dagen iets te horen, gewoon om even de dagen door te nemen, vragen hoe het gaat en wanneer we elkaar weer zien ofzo, gewoon interesse.

Dus ik accepteer zeker onze verschillen hierin, en nee ik wil geeb hartje ofzo, ik zou juist graag paar x per week een beter contact hebben, dieper contact maar ook dat is lastig. Met zijn telefoon is niet te bellen( ding is zo goed als kapot heb ik ook gezien) want dat stelde ik bijvoorbeeld al voor.

Maar zo een heel weekend 0 horen, terwijl je het wel leest, vind ik alsof mijn kant dan weer niet gehoord wordt, terwijl ik zijn kant ook accepteer ( ik ben zelf vab meer appen maar snap dat die dat niet zo is),

Nu weet ik na mijn hey eigenlijk niks meer te zeggen.. en denk ook niet dat ik dat nog moet doen, maar het voelt voor mij alsof het zo maar makkelijk is dat ik er ben als die maar zin en tijd heeft, en anders niet..
Alle reacties Link kopieren
Nou sorry hoor, maar als je iemand echt leuk vind, dan klets je graag met iemand. En een heel weekend niks laten horen is voor mij echt een no go. Blijkbaar ben je geen prioriteit. Als een man echt into you is, dan is een berichtje sturen of even bellen echt de kleinste moeite, zelfs als je heel druk bent. Wat ik overigens altijd onzin vind, als mensen zeggen: oh ben zo vreselijk druk, kon ff niks laten horen. Dan heb je dus geen tijd en de wil voor een relatie. Als iemand je leuk vindt, dan máákt diegene tijd.
Alle reacties Link kopieren
Flitsie schreef:
28-11-2021 23:00
Herkenbaar, heb de afgelopen 2 jaar veel gedate. Meestal is dit geen goed teken. Waarschijnlijk kom je te ‘needy’ over en benauwt het hem. En dikke kans dat hij met meerdere mensen contact heeft en er toevallig eentje weer net leuker is. Zo gaan die dingen. Ga niet jagen, if you’re not a priority don’t be an option.
Ik voel me zo dom, en gewoon alweer voor schut gezet.
Hij weet dat ik al paar x flink belazerd ben.
Hij is dat zelf ook

We zijn al 2 maanden verder, en gezegd alleen met elkaar te zijn, en niet meer op datingapps te zitten, en dat als die het zou willen eindigen Hij het niet zo doet.

Ik probeerde het zo hard te geloven ondanks alle shit ervaringen, en nu ben ik hier ook bang voor, en dan voelt het gewoon weer alsof ik nooit niks en niemand ooit meer kan vertrouwen, want het voelde eindelijk wel eens echt goed
Hij is er klaar mee. Laat gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bij je eerste topic dacht ik nog dat het misschien zo kon zijn dat je wat te onzeker was en dat er verder niet zoveel aan de hand was en hij wel into je was. De signalen leken (overwegend) goed te zijn. Nu bij je tweede topic denk ik dat hij zich aan het terugtrekken is uit het contact.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
28-11-2021 22:56
Huh? Omdat hij niet op commando hartjes appt? Als volwassene is een paar keer per week wat intensiever contact toch voor veel mensen prima?
Als ik niks te melden heb zou ik ook niet appen om het appen.
Dat is ook prima. Maar hij heeft duizend maal excuses aangeboden, voor het feit dat hij niet terug appte. En hij zei dat haar begreep, dat hij het met haar eens was, dat hij vanaf vrijdag wel zou antwoorden op haar berichten. En dat is waar het niet meer leuk verloopt, wat mij betreft. Hij is niet eerlijk naar haar, ongeacht of, wat zij wel of niet verwacht, normaal is. Zeg dan gewoon eerlijk, dat je dit niet zult doen, omdat je daar geen behoefte aan hebt.
Nu lijkt het een beetje, alsof TO twee verschillende mannen aan het daten is. Namelijk, de uber betrokken man die vanalles belooft, spijt heeft en volledig op éen lijn zit met TO. En een man, die in zijn vrije tijd de meeste berichtjes gewoon negeert, terwijl hij ze wel ziet, en echt nog wel weet, wat hij heeft beloofd. Dat vind ik gewoon vals.
Miirraa917 schreef:
28-11-2021 23:02
Ik accepteer en respecteer dat hij geen vele apper is. Dus heb ik aangegeven dat ik het fijn zou vinden wel 1 x per dag of 2 dagen iets te horen, gewoon om even de dagen door te nemen, vragen hoe het gaat en wanneer we elkaar weer zien ofzo, gewoon interesse.

Dus ik accepteer zeker onze verschillen hierin, en nee ik wil geeb hartje ofzo, ik zou juist graag paar x per week een beter contact hebben, dieper contact maar ook dat is lastig. Met zijn telefoon is niet te bellen( ding is zo goed als kapot heb ik ook gezien) want dat stelde ik bijvoorbeeld al voor.

Maar zo een heel weekend 0 horen, terwijl je het wel leest, vind ik alsof mijn kant dan weer niet gehoord wordt, terwijl ik zijn kant ook accepteer ( ik ben zelf vab meer appen maar snap dat die dat niet zo is),

Nu weet ik na mijn hey eigenlijk niks meer te zeggen.. en denk ook niet dat ik dat nog moet doen, maar het voelt voor mij alsof het zo maar makkelijk is dat ik er ben als die maar zin en tijd heeft, en anders niet..
Dit is toch wel klaar mag ik hopen?
Alle reacties Link kopieren
Als ik had gestaan op app contact met mijn man, was hij nu niet mijn man geweest.
Wij gebruikten de telefoon dan ook om elkaar te bellen. Beide uit werk, na het eten, gewoon even bellen. En afspreken.

Kun je ook eens proberen?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
En ik zou weer geen zin hebben in elke dag bellen. Zo is iedereen anders.


In dit geval is hij al uitgestapt. Op een beetje slappe manier maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Je kan 100 redenen bedenken (hij is niet goed met appen, hij houdt liever van face to face), maar als jij er onzeker van wordt dan wordt dit 'm gewoon niet.

Raar ook dat hij zegt dat hij het helemaal begrijpt maar er letterlijk de volgende dag al weer schijt aan heeft.

Ik lees dat je een zoon hebt, laat het asjeblieft gaan! Ik spreek uit ervaring (helaas)
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik lees dat zijn telefoon zogenaamd niet kan bellen. Nou, dan kun je je conclusie wel trekken.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Of het klaar is (van mijn kant) weet ik niet, er gaat zoveel door me heen op het moment.

Ik vind inderdaad dat als we een gesprek hebben en je dingen beloofd en het met me eens bent, het wel belangrijk dat je daar dan ook rekening mee houdt. Goed dat ik dan op zaterdag niks hoor, prima. Maar als je dan vandaag tijd hebt om op social media te zitten, kan je ook even een appje sturen dan toch?

Ik heb ook gevoel dat die dus terug trekt, en dat had ik van de week ook, maar hij zei vrijdag dat die dat dan gewoon zou zeggen en niet op die manier zou doen, ik ook gevraagd dat gewoon te doen omdat ik liever weet waar ik aan toe ben dan niks te horen.

Bellen gaat dus niet helaas, die telefoon ligt half aan diggelen waardoor de speaker functie al kapot is, berichtjes zijn wel aangekomen en gelezen.
Maar inderdaad gewoon even de dag doornemen, even kletsen.. dat lijkt mij heel normaal

Ik voel ergens nu de drang om nog te appen, om te weten hoe en waar ik aan toe ben, en eigelijk gewoon is een gesprek..
Maar aan de andere kant denk ik, nee heb mijn best gedaan ( en ben totaal niet needy, heb de afgelopen week eigenlijk altijd gewacht tot hij appte, en nu dit over een heel weekend ook maar 3 appjes gestuurd)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat dit zijn normale dagelijkse telefoon is. Waarom repareert hij hem dan niet, of koopt een andere? Snap dat niet.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Miirraa917 schreef:
28-11-2021 23:06
Ik voel me zo dom, en gewoon alweer voor schut gezet.
Hij weet dat ik al paar x flink belazerd ben.
Hij is dat zelf ook

We zijn al 2 maanden verder, en gezegd alleen met elkaar te zijn, en niet meer op datingapps te zitten, en dat als die het zou willen eindigen Hij het niet zo doet.

Ik probeerde het zo hard te geloven ondanks alle shit ervaringen, en nu ben ik hier ook bang voor, en dan voelt het gewoon weer alsof ik nooit niks en niemand ooit meer kan vertrouwen, want het voelde eindelijk wel eens echt goed
Nee lieverd, je bent niet dom. Twijfel niet aan jezelf. Juist dapper, dat je je toch weer open durfde te stellen.
Wat dom zou zijn is, als je dit accepteert. Niemand hoeft zo met jou om te gaan. Dit kon je niet weten van te voren, maar nu weet je het. Hebben jullie ook seks, iedere keer als hij tijd voor je heeft? Zo ja, dat bevestigt, wat ik al dacht. Laat je niet gebruiken. Hij vindt je leuk op het moment dat hij een gaatje heeft kwa tijd. Niemand wil zich vervelen. En sommige mensen kunnen nou eenmaal heel intens in het moment leven en dus grootspraak hebben, en daarna weer verder leven, alsof er niks gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Niet appen, laat maar zitten. Hou die eer aan jezelf.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Meestal als je dat gevoel hebt, klopt het ook.
En meestal als je een onzeker gevoel hebt is dat niet voor niets.
Alleen al het feit dat je er een topic, twee topics voor opent, zegt ook al dat je gevoel je zegt dat het ergens niet klopt.
Als iemand echt wil of echt into het contact is dan kan je dat echt wel merken, zodra je erover gaat twijfelen, er onzeker van word, het moet gaan anaslyseren, dan weet je eigenlijk al dat het niet goed zit.
Kijk alleen maar naar de vele andere topics met soortgelijke situaties als dit, wijs er maar eentje aan die 'goed is afgelopen'. Vrijwel altijd bij dit soort verhalen blijkt dat de ander inderdaad is uitgecheckt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven