Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.



Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.



Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.



Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!



Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...



Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Alle reacties Link kopieren
Hij kiest voor haar. Het spijt me voor jou, maar de kans dat hij voor jou kiest is best wel minimaal.
Alle reacties Link kopieren
Je weer best waar je aan toe bent...

Pak het smoezen lijstje van hier er maar even bij...



Tips wil je?

RENNEN..........................(en dan van hem af hè, niet naar hem toe)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hij kiest voor z'n vrouw. Die kans is ongeveer 99%.



Overigens is het smoes numero uno dat ze geen seks meer hebben. Het kan wel, maar zelfs al spreekt hij de waarheid, dan kun je je afvragen waarom dat zo is, en waarom hij niet eerder is gaan scheiden, gewoon voor zichzelf. Het is op z'n minst dus een laffe hap, die vent van je. En, mijn grootste bezwaar nu (hey, ik ken het type), wel ingegeven door egoisme: je geeft hem alles wat hij wil, maar jij krijgt kruimels. Hij blijt in de comfortzone van het huwelijk wat hij gewend is, de financieen die hij gewend is, de routine van de vreethap om 18u die hij gewend is, maar met extra seks en een leuke dame om zich man bij te voelen. Dus die gaat niet kiezen als het aan hem ligt.
Alle reacties Link kopieren
Stiekem weet je precies waar je aan toe bent, niet?...
Alle reacties Link kopieren
Voor wie hij kiest?

Voor zichzelf natuurlijk.

Hij maakt een afweging wat hem het meeste op gaat leveren tegen de laagste kosten, en die route gaat hij dan bewandelen.

Naar alle waarschijnlijkheid zal dat terug naar huis zijn, met de staart tussen zijn benen en de spijt op zijn tong.



Waarom had je eigenlijk hogere verwachtingen van een man die zijn eigen vrouw belazerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:43:



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.



Och arme, dat is al zo vaak voorbij gekomen. Niet heel erg schrikken als ineens een nieuwe baby zich aandient......
Alle reacties Link kopieren
Ligeia, dat dacht ik ook.



Wat een eensgezindheid hier.
Alle reacties Link kopieren
Als zijn vrouw hem terug gaat hij naar haar terug. Als zij bedankt voor de eer maak jij een kans. Maar wie wil nou zo'n vent?
voor zn vrouw...
Alle reacties Link kopieren
quote:fille wrote on 24 July 2009 @ 20:50:

Ligeia, dat dacht ik ook.



Wat een eensgezindheid hier.Da's het befaamde (of beruchte) Viva-groepsgevoel...
Alle reacties Link kopieren
Meis, kap ermee. Kies voor jou. Voor jezelf. Mochten jullie echt elkaars liefde zijn: kap de boel af tot hij thuis alles geregeld heeft, gescheiden is, een nieuw huis heeft, etc. Anders blijf je een bijzit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bagheera schreef op 24 juli 2009 @ 20:50:

[...]





Och arme, dat is al zo vaak voorbij gekomen. Niet heel erg schrikken als ineens een nieuwe baby zich aandient......duhuh dan heeft zij (de echtgenote) hem dronken gevoerd en lichtelijk aangerand, want echt schatje, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk meer.
Alle reacties Link kopieren
En daar is ie weer :-)



1. Het is met jou zo anders



2. Ik hou zo van jou



3. Mijn vrouw en ik leven al jaren als broer en zus



4. Het gevoel dat ik bij jou heb, heb ik nog nooit gehad



5. Als mijn schoonmoeder weer beter is vertel ik het haar



6. De kinderen hebben het er moeilijk mee



7. Mijn vrouw dreigt zelfmoord te plegen als ik wegga



8. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest



9. Nee, dit gaat niet alleen om de sex



10. Ik ga nu echt bij d;r weg

11. De kinderen moeten wat ouder zijn



12. Je bent m'n zielemaatje



13. Ik moet eerst mijn zaken op orde hebben



14. Ik blijf alleen bij haar omdat ik medelijden met haar heb



15. Jij bent het enige wat mijn leven nog zin geeft



16. Ik kan niet zonder mijn kinderen



17. Ik moet haar langzaam voorbereiden



18. Ze dreigt mijn hond af te laten maken (echt gehoord!!)



19. Zij heeft geen leven zonder mij, daar moet ik haar eerst bij helpen



20. Nog even geduld binnenkort zullen we echt samen zijn



21. Het is voor mij ook niet makkelijk



22. Als ik je 20 jaar eerder was tegen gekomen dan wist ik het wel



23. Laten we nu gewoon van elkaar genieten, we zien wel hoe het loopt



24. Morgen vertel ik mijn vrouw alles



25. eigenlijk ben jíj mijn grote liefde



26. Laten we van elkaar genieten zonder dat ik alimentatie hoef te betalen (wordt misschien niet gezegd, maar zeker gedacht!)



27. Nee ik ga al jaren niet meer met haar(zijn vrouw) naar bed



28. Ik heb het tegen haar verteld (yeah right!), maar ze kon niet met het idee leven mij te verliezen



29. Ik hou gewoon van 2 vrouwen. (kan dat?)



30. \heb dit nog nooit meegemaakt. (sure)



31. kan je niet loslaten. (laat me los)



32. Vergeet jou nooit meer. (vast wel)



33. Je kunt altijd op me rekenen. (ja, ja)



34. Hou van je. (dan zat je daar niet meer, lul)



35. Bel je morgen. (altijd wanneer het jou uitkomt).



36. Dit gaat nooit meer over. (tuurlijk)



37. Kom zo snel mogelijk (klaar).



38. Jij bent de lekkerste



39. potverdorie nu ging ik echt voor je weg thuis en had ik toch even vergeten dat de wachttijd bij voor een huurhuis bij de bouwvereniging minimaal 2 jaar is, na datum inschrijving dan he, heb je nog even geduld ?



40. wil wel een huis met 3 slaapkamers hoor dus kan niet het eerste beste accepteren, mijn 2 kinderen moeten kunnen blijven slapen



41. shit is die huur zo hoog dan ? sorry eerst nog even sparen



42. ik ben mijn vrouw zo gek aan het proberen te krijgen dat ze meer gaat werken, hoef ik minder partneralimentatie te betalen en hebben wij samen meer, maar haar rotbaas wil haar uren niet uit breiden, heb je nog effe geduld ?



43. Mijn zoon staat vlak voor zijn examen dus het kan nu even niet.



44. Volgens mij heb jij ook contact met andere mannen en dat vind ik best wel eng hoor



45. we gaan voor de laatste keer als gezinnetje op vakantie en dan vertel ik het haar, kan hun vakantie toch niet verpesten, moet het wel fatsoenlijk afsluiten hoor



46. die vakantie was al lang geboekt meid, kan die niet annuleren want kost me dan 3000 euro en dat geld hebben wij samen straks hard nodig



47. Hoe ik nog een erectie kan krijgen bij mijn eigen vrouw ? je weet toch wel dat mannen dat ook zonder dieper gevoel gewoon kunnen, staat echt los van wat ik met jou heb hoor



48. de dingen die ik samen met jou doe heb ik nog nooit met mijn eigen vrouw gedaan, zo intens hoe jij dat doet (haha natuurlijk trut die moet je ook doen bij mij want anders hou je me niet)



49. we moeten de beperkte tijd die we samen hebben wel nuttig besteden, douchen we nu of erna ?



50. zonder condoom is toch een teken van onze wederzijdse liefde en vertrouwen in elkaar, meen je dat ik het anders zonder zou doen ?



51. die andere meiden waarmee ik mail en waarmee ik op msn ben ? die stellen niks voor



52. vertel jij het je vriendinnen over ons ? ik vertel niemand nog iets hoor, doen we straks, is beter voor ons



53. denk dat het toch beter is als je al onze mails en sms steeds direct verwijderd, we herinneren het ons toch later allemaal als we samen zijn hoor



54. Jouw kinderen een probleem? ben je gek vind het heerlijk om weer opnieuw in de kleine kids te zitten en die van een ander op te voeden juist nu ik tot rust was gekomen



55. als we nu eens doen alsof als ik weg ben, blijft je ex-man alimentatie betalen en kan je niks maken en hebben wij het goed samen



56. het was weer geweldig zoals altijd met je, kijk even snel of er geen haren op mijn colbertje zitten





57. heerlijk meid, mijn vrouw is bij het gymen gegaan, kunnen we elkaar weer vaker zien



58. Natuurlijk probeer ik thuis zo normaal mogelijk te doen, valt me wel zwaar zonder jou (hij gelooft zich zelf...)



59. en op vakantie doe ik altijd wat zij graag wilt. (ze zijn al meer dan 10 jaar bijelkaar maar hij heeft geen eigen mening...hahhahahaha?



60. de inrichting....hij heeft thuis een hele andere inrichting omdat ZIJ dat zo mooi vindt want hij vindt jouw inrichting natuurlijk veel en veel mooier (heeft ook al geen smaak hahahah)



61. met haar wil ik oud worden met jou wil sex



62. telefoontje na elkaar gezien te hebben: "mmmmm 't was zo heerlijk weer bij jou, we hebben zo'n bijzondere band, ik mis je nu alweer en ooo hahaha er zat lippenstift op mijn shirt...heb toch maar even een nieuwe gekocht...."



63. ze(zijn vrouw) gaat vanavond niet sporten...ik kan dus niet...



64. ik denk aan je xx



65. ik heb ff de tijd nodig om alles op een rijtje te zetten, weg van alles, dus als ik terug kom na mn vakantie (met haar) heb ik een beslissing genomen.



66. ik ga nu met vakantie, bel je meteen als ik terug ben, na 11uur ben ik niet meer alleen



67. als zij een weekend naar haar moeder is kan ik een keer bij je de nacht doorbrengen...



68. t gaat nu slecht met mn vader en mn vriendin zorgt ook voor hem, dus dit is gewoon niet t juiste moment



69. ik heb t zo druk, ik heb nog geen tijd gehad om dit bespreekbaar te maken thuis



70. ik moet nu echt gaan slapen schat, morgen kom ik er op terug



71. Mijn vrouw wil alleen maar recht op en neer, jij bent tenminste spannend en creatief



72. We doen het nog maar eens in de drie maanden hoor, echt waar! en ik doe het alleen maar omdat ze anders argwaan krijgt



73. Ze begrijpt niet dat een man nu eenmaal geboren is om te jagen. Dat vind ik zo knap aan jou... JIJ begrijpt dat tenminste



74. Zo'n k*t situatie hier....



75. Waar zit je?



76. Ik heb over je gedroomd



77. Overal haren



78. Je bent een schat



79. Wat moet ik dan zeggen, dat ze niet mee mag?



80. kan niet bellen, ik bel nog (of was ie al geweest?)



81. Wat naar voor je, ik bel je morgen



82. (geen respons)



83. Wat doe je vanavond?



84. Niet bellen, of sms-en



85. we zijn verplicht nog samen te wonen,omdat ik haar niet zomaar uit het huis kan zetten met onze kinderen.



86. Ik slaap al apart



87. vannacht als ze slaapt ben ik weer online.



88. volgens mij heeft ze wat door dus ik kom iets minder



89. maar ik hou alleen van jou en wil zoveel mogelijk bij je zijn



90. maar we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen, ik raak mijn bedrijf half kwijt als ik bij haar wegga, dus je begrijpt wel dat dat niet kan he...



91. hoezo je bent verliefd op me? Ik dacht dat je het alleen maar voor de lol deed!



92. mijn kinderen beginnen te vragen waar ik heenga als ik zeg dat ik geen tijd heb om met hen te spelen. hou daar asjeblief rekening mee!



93. ow sorry, deze maat is natuurlijk die van mn vrouw en niet die van jou! Ik ruil m wel ff.



94. Ik ben eigenlijk nooit echt verliefd geweest op mijn vrouw. Natuurlijk ben ik van haar gaan houden, je bouwt toch een band op door de jaren heen. Maar wat ik nu voor jou voel is zo groot, zo allesoverheersend. Eigenlijk ben ik nooit gelukkig geweest in mijn huwelijk en nu heb ik geleerd eindelijk wat echte liefde is...



95. Mijn vrouw is voor mij niet sexueel aantrekkelijk meer. Zoals jij je kleedt, prikkel je me elke keer opnieuw. Zo'n verademing na de verschoten joggingbroek en het kapotte t-shirtje.



96. Met jou kan ik over mezelf praten, mezelf uiten zonder dat ik me hoef in te houden. Dat heb ik met haar nooit gekund, moest altijd rekening houden met haar gevoelens.



97. Bij jou kan ik weer de vrolijke, onbezorgde jongen zijn die ik eigenlijk ben. Ik vind mezelf terug zoals ik vroeger was, voordat ik verstrikt zat in een web van verplichtingen



98. Ik was te jong denk ik toen ik haar trof, destijds gevallen voor een leuk snoetje, nu weet ik wat ik wil en dat ben jij.



99. Onze gezamenlijke interesses vind ik ook zo geweldig, heb ik nog nooit meegemaakt, zullen we naar boven gaan?



100. Jij hebt geen kinderen, ik ben toch bang dat je er moeite mee gaat krijgen als die van mij steeds weer bij ons zijn, daarmee beperk ik je in je vrijheden, tot ziens.



101. Ik heb er met mijn moeder over gepraat en ze had toch zoiets van "jongen je hebt het toch zo slecht nog niet".



102. dat ik nu afscheid van je neem na 2 jaar twijfelen wil echt niet zeggen dat ik minder van je houd.



103. Ik denk dat ik gewoon gedoemd ben tot een liefdeloos leven, ik blijf thuis en berust er in en richt me op andere zaken die iets kunnen bijdragen aan mijn leven.



104. Problemen zijn er om op te lossen "wie van de 2 dames lost ze even voor me op?



105. Mijn huwelijk was gearrangeerd door mijn ouders, ik houd niet van haar en ben doodongelukkig, maar nu heb ik jou en de kracht om mijn leven te leiden zoals ik wil! De enige waar ik ooit voor gevallen ben, zij het voor zeer korte tijd want uiteindelijk bleek het een excuus als alle andere. Desalniettemin.. zeer geraffineerd!



106. mijn schoonfamilie is ook mijn familie geworden, ik kan hen het echt niet aandoen dat ik bij haar weg ga....



107. Mijn schoonvader/moeder is zo ziek nu, het zou zijn/haar dood betekenen als ik nu bij mijn vrouw wegga



108. Hou gewoon van 2 vrouwen



109. wij vertellen mijn vrouw niets, is beter voor ons beiden (ofwel mij), doe je zo onnodig pijn mee (ofwel kan mij problemen gaan geven die ik niet wil en die het me niet waard zijn)



110. Ze wil me niet laten gaan.



111. wanneer spreken we volgende week af ? moeten wel voorzichtig zijn dus ga ik deze keer vroeger naar huis...anders krijgt ze argwaan



112. néééé ik kan haar nu niet verlaten want ze heeft een depressie en HIJ wilt haar helpen...deze depressie kan maanden duren...maar ik heb wel nog een avondje tijd voor jou schat



113. we leven als broer en zus....dat noemen ze toch incest ?????? hahahaha



114. ik wil jou nooit kwijt, jij betekent alles voor mij. ( je ziet nu ook dat ALLES niks betekent....maar hij neemt genoegen met die enkele uurtjes...en dat noemt hij dan alles.....)



115. ik kan toch 8 jaar niet zomaar weggooien?



116. ik stond op het punt mijn vrouw te verlaten, verteld ze dat ze zwanger is, dus ik kan nu moeilijk weggaan( en jullie sliepen apart?)



117. Mijn vrouw begrijpt me niet



118. Maar nu het goeie nieuws schatje, misschien is ze zwanger van een ander, dat weten we na een DNA test die we over 24 maanden laten doen, we sparen er al voor, heb je nog even ...



119. T verschil tussen wat ik voor jou voel en wat ik voelde voor mn vriendin een jaar geleden toen ik haar net had ontmoet? Dat was vanuit een andere invalshoek. Lang vrijgezel geweest en had geen zin meer om te stappen en wilde gewoon bij iemand zijn. Maar wat ik voor jou voel heb ik nog nooit voor iemand gevoeld!



120. Met jou kan ik zo goed praten! Jaja...praten: N**KEN zul je bedoelen!!



121. In mijn hart ben ik al met je getrouwd.



122. Jij bent de vrouw waar ik een gezin mee wil beginnen ik weet zeker dat jij een goede moeder voor mijn kinderen gaat zijn. ( en dan panisch raken als het condoom losraakt, want oei het is nu toch niet het goeie moment)



123. Wij hebben een lijntje, (gsm en internet ja).



124. Mijn vrouw wordt al zo oud en jij bent zo jong, (zelfde leeftijd).



125. Jij bent echt het tegenover gestelde van haar, (maar met haar ben je getrouwd).



126. Zij wil het niet oraal doen, (maar je "doet" kennerlijk nog wel iets met haar)?



127. Ze wil niks leuks meer doen, (maar met mij kun je het ook niet).



128. De kinderen ruzieen steeds met haar omdat ze zo'n bitch is. (Wanneer ruzie jij eens met haar en zeg je dat ze een bitch is)?



129. Ik wil niks impulsiefs doen. (wat was dit dan)?



130. We moeten ons verstand blijven gebruiken. (in plaats van onze ...)?



131. En dan heb ik nog een hele hoop ik moet nu zus of zo en daarom kan ik nu geen contact met je hebben.



132. Maar eerst nog dit en dat uitzoeken, maar omdat ik nu zus en zo moet doen, kom ik daar niet aan toe.



133. Met mijn vrouw vrij ik, met jou heb ik tenminste seks.



134. Mijn werk is blablabla Mijn collega's zijn blablabla Mijn hypotheek is blablabla Mijn plannen zijn blablabla Mijn hond is blablabla Mijn kinderen zijn blablabla Oh is het al zo laat, ik moet rennen, waar is mijn jas, ah daar. Zeg hoe is het eigenijk met jou? Goed? Nou dag.



135. Weet je wat, hier is mijn thuisnummer, regelen jullie het maar onderling wie mij krijgt.



136. Ja schatje, ik heb net een lunchafspraak speciaal voor jou verzet, ik kan een half uurtje, hoezo jìj hebt al gelunchd, je wilde me toch vaker zien?



137. een dag zonder jou is een dag niet geleefd!(zag hem soms wel 5 weken niet maar hij leeft nog wel hoor!!!)



138. Ik had het op vakantie willen vertellen, maar we waren met een hele groep en ik wilde de anderen niet met onze problemen opzadelen.



139. De kinderen gaan weer naar school en hun prestaties zullen eronder lijden. Ik kan ze dat nu echt niet aandoen. Dat begrijp je toch wel, schatje??



140. De tent moet dit weekend uitwasememen. Dus nu heb ik even geen tijd om het te vertellen...



141. De vakantie was zo duur, ik kan het me nu niet permitteren om alleen te gaan wonen.



142. Ik ben anders die al die andere getrouwde mannen...



143. nog een paar leuke: we vrijen bijna nooit meer, we hebben vooral een geestelijke relatie,zij wil nooit meer sex sinds de kids, jij bent veel mooier,liever, enz, ik denk dat ik over een jaar (of twee) wel gescheiden ben, ze claimt me en ik durf haar niet alleen te laten.



144. Het heeft niets met jou te maken, zou zonder dat ik jou kende toch ook gaan scheiden (mooi niet maar je moet even inzien dat jij afhankelijk bent van mij en niet andersom)



145. Als je zo blijft zeuren, kan ik net zo goed bij mijn vrouw blijven. Ik ga heus wel bij d;r weg! Wacht nou maar rustig af



146. Binnenkort zijn mijn (schoon) ouders xx jaren getrouwd. Als ik nu bij mijn vrouw wegga dan verpest ik het feest en dat kan ik ze niet aandoen.



147. Je weet meer dan mijn vrouw



148. Nog nooit heb ik zulke dingen gedaan als met jou. (alleen achterop het bed?)



149. Ze moet eerst beter worden en dan kan ik een goede keuze maken.



150. Ik hou gewoon van je, dat maakt het zo moeilijk.



151. Ik kan jou overal mee naar toe nemen.



152. Ik kan gewoon niet hier de stad in, als ik iemand tegen kom, heb ik weer een probleem



153. Je kon niet komen, al die ouwe wijven waren er weer.



154. Met jou kan ik gewoon zo open over sex praten......! (als het maar over sex gaat natuurlijk)



155. Ik moet deze week even op m'n tellen passen, maar volgende week heb ik weer alle tijd voor jou.



156. Ik wist niet dat ik genoeg liefde had voor 2 vrouwen. (of hadden we die al gehad?)



157. Ik zou zo graag iets leuks met je willen doen, maar ik ken zo veel mensen. Waar moeten we dan heen? Stel dat we betrapt worden? Dat zou pas zonde zijn....dan is alles voorbij. Dat wil je toch ook niet liefje?



158. Ik zou niets liever iets leuks met je willen doen....lekker uit eten of zo! Dat verdien je gewoon. Maar ik ken zoveel mensen.....Waar moeten we dan heen? En wat nou als we betrapt worden? Dan is het nooit meer zoals het was. Dat wil je toch ook niet liefje? Maar anders gaan we wel een heel stuk rijden en iets leuks samen doen. Denk maar na wat je wil doen. Ik vind alles goed lieverd! Als je er nooit meer op terug komt........ Hoor je hem er dus ook niet meer over! Hij vind het allang goed zo.



159. Ik ben zo bang voor de reactie van mijn ouders



160. ik ben zo bang voor de reactie van mijn vrienden



161. hadden we elkaar maar 10 jaar eerder ontmoet (yeh right toen was ik 15)



162. als ik wegga zie ik mijn kinderen nooit meer(nee bezoekregelingen bestaan niet!)



163. dan moet ik mijn huis verkopen (ja stel je voor)



164. ik kan dat niet verkopen aan mijn schoonouders (echt waar)



165. was het maar allemaal anders geweest (voorafgegaan door een putdiepe zucht)



166. ik kan er ook niets aan veranderen



167. na zijn vakanties (tot 4 keer toe)"ja ik wilde wel iets voor je meenemen maar ja E. was erbij, volgend jaar neem ik iets voor je mee. (waarna het jaar erop weer dezelfde onzin verkocht werd)



168. ik ben geen man om me te binden, wat je ziet is wat je krijgt.



169. Ik kan nu dat huis dat ik aangewezen krijg (na een jaar wanhopig reageren op huizen) niet nemen, want ik heb mijn zoon (18) nog niet voor kunnen bereiden op het idee dat ik ga vertrekken thuis. En nu is hij helemaal over de 'pis'. Dat ik dat nu ben.............dat is niet zo belangrijk.



170. Nee, ik kan nog niet naar de advocaat, want het convenant is nog niet klaar. Daar ben ik pas een half jaar mee bezig. (elke dag een letter typen, denk ik........)



171. Mijn vrouw wil me uitkopen. Maar eerst moeten een rijke oom en tante doodgaan, dan heeft ze daar geld voor. (niet letterlijk, maar ben bang dat het daar wel op neer komt)



172. Er is licht aan het eind van de tunnel



173. Als ik een keus kon maken deed ik het, MAAR je weet ook wel dat het nu niet kan.



174. dat mijn vrouw en ik sex hebben staat los van wat ik voel voor jou....



175. Ik kies voor jou; praktisch ga ik nu niet nog meer ingrijpende beslissingen nemen....



176. Jij biedt weer openingen, die ik dan weer gretig aanpak (...laat me met rust?, ik heb het al zo moeilijk)



177. Ik wil je nog wel 1 keer zeggen (en dat is dan ook de laatste keer) dat je je geen zorgen moet maken over mijn huiselijke situatie. Als er ook maar enige twijfel in mijn hart zou zijn, zou ik hier niet aan beginnen. Ik ben heel erg blij met wat ons nu overkomt, maar ik zou er mee stoppen als er onduidelijkheid zou zijn over mijn relatie met mijn vrouw. Als die onduidelijkheid van 1 kant zou komen (van mijn vrouw's kant), dan zou ik er nog over nagedacht hebben, omdat dat ook een vervelende belasting voor een nieuwe relatie zou zijn. Maar zelfs dat is niet het geval en mocht zoiets toch nog aan de orde komen in de toekomst, dan is de keuze ook duidelijk (nog meer afstand nemen, dus apart gaan wonen) hahahahahahahahah, in deze fase zitten we dus nu.....en denk maar niet dat hij apart gaat wonen.............



178. Voel me een beetje als Icarus die samen met jou naar de zon vliegt. De kunst is om niet te hoog te willen vliegen en toch je dromen te blijven volgen. (vloog zo het bed van zijn vrouw weer in....tja)



179. L., ik ben zo blij dat je mijn lief wilt zijn! Onthoud goed dat ik maar één liefdesrelatie heb, en dat is met jou en met niemand anders. (ja, ja, sex hebben is natuurlijk geen liefde?????)



180. Ja, ik leef nog, maar tussen hoop en twijfel. Hoop op een mooi leven met jouw en twijfel aan mezelf.



181. Waar ik qua beslissing probeer achter te komen, is - kort gezegd - of ik voldoende afstand kan nemen van 19 jaar relatie met mijn vrouw (emotioneel en praktisch) om het moois dat wij (zonder twijfel) hebben een kans te kunnen geven. Natuurlijk had ik mij dat een maand terug moeten bedenken, maar dat is achteraf gepraat. Als het een oppervlakkige flirt of een supervrijblijvende verhouding was, zou ik er geen seconde over nadenken en maar zien hoe het verder loopt, maar dat is het niet. Bovendien heb jij mij ook een paar indringende vragen op dat gebied gesteld, waar ik echt heel goed naar wil kijken. (eerst was het nog: dan gaan mijn vrouw en ik apart wonen.....tja)



182. Ik hou maar van 1 vrouw en dat ben jij. Dat ik bij mijn vrouw in bed slaap heeft er niets mee te maken. We hebben geen logeer bed. En we liggen 3 meter van elkaar af. (is een bed niet gewoon 2.00 m breed?)



183. Je wil wel erg graag leuk gevonden worden door andere mannen. Je hebt zo een ander. Je kan me zo inruilen. (zucht.....)



184. Ik kan niet zomaar 23 jaar huwelijk weggooien. (ja die heeft hij ook gebruikt)



185. Mijn vrouw wil het onderste uit de kan. Ik word financieel uitgekleed. Ik kan niet eens een leuk bestaan opbouwen zo zonder financiële middelen. (ik ben ook gescheiden en financieel achteruit gegaan. Maar dat is allemaal geen vergelijking)



186. Hou toch eens op met dat gezeur. ALLES komt goed......(met sintjuttemus?)



187. Als je het niet meer uit kan houden, moet je maar stoppen met me.(jeah, right!)



188. Bij jou kan ik huilen. (ja, ik bij hem ook, jank me kapot)



189. Mijn scheiding is veel moeilijker dan de jouwe.



190. Jij hebt het veel gemakkelijker dan ik



191. Met mijn vrouw heb ik een andere relatie dan met jou, jullie vullen elkaar juist aan en er is dus echt geen concurrentie



192. ik heb echt geen sex meer met mijn vrouw



193. je moet me niet bellen als je weet dat ik bij haar ben, want dat zit ik in een heel andere energie en kan ik toch niet echt contact krijgen met jou



194. Ik kan het mijn vrouw niet vertellen, dat zal haar breken en dat heeft ze niet verdiend. (zal ik het dan maar voor je vertellen?)



195. Ik kan mijn kinderen niet in de steek laten. (wat als ik een kind van je krijg?)



196. Mijn vrouw doet alles voor me.....(wat wil je hiermee zeggen?)



197. Ze is nog steeds niet de ouwe, het gaat wel beter, maar het is nog een lange weg.



198. Af en toe hoop ik echt dat je een ander vindt waar je verliefd op wordt.



199. Als je met een andere man naar bed gaat, dat zou ik niet pikken.



200. Ik pik het ook niet als je met een andere man danst.........dat doe ik ook niet met een andere vrouw!



201. Ik vind het niet prettig als je uitgaat....dat doe ik toch ook niet.

202. Ik vind het niet prettig als je op een terras zit waar mannen zijn. Dat doe ik ook niet met andere vrouwen.



203. Waarom heb je je kuisheidsgordel niet om en zit je niet braaf achter de gerrariums!!!



204. met een andere man naar de speeltuin is ook niets, ook al heb je er een heel nest kinderen bij van beiden op dat moment



205. ik wil zo graag alles samen met jou doen. (Waarom doet hij het dan niet, ik heb de tijd ervoor maar hij moet zonodig getrouwd blijven...)



206. ik heb je nodig in mijn leven, je bent alles voor mij. (ook weer zoiets, wat betekent "alles", de paar uur dat we samen zijn )



207. hou nog even vol, we hebben één doel voor ogen en dat is ons samen zijn. (zeker als we oud en versleten zijn )



208. Ik kom snel met duidelijke antwoorden, maar wil daar toch wel genoeg tijd voor nemen, en met name ook weer meer in balans zijn voordat ik klare wijn kan schenken



209. Wat is er volgens jou dan meer aan de hand? Ego’s zijn sterk en hardnekkig hoor, zeker als de mannelijkheid in het geding komt. (hier vond ik het niet zo leuk dat hij weer met zijn vrouw sliep)



210. Ja, je weet niet hoeveel dat mij frustreert. Iets moois beginnen en het nooit af maken omdat ik bang ben voor, eh, voor wat eigenlijk



211. Terwijl ik dit schrijf besef ik ook dat dit bij jou niet het geval is: ik hou wel van jou, en je laat me ook heel - dat is juist het bijzondere. Het is de situatie waar ik kapot aan ga, niet mijn liefde voor jou. (en toch verkiest hij in de situatie te blijven....)



212. Ik weet het niet. Ik zou willen dat ik het pad verder met je had kunnen aflopen, maar zoals ik het nu zie, kan dat niet op een voor ons beide acceptabele manier (een manier waarop er recht aan ons beiden wordt gedaan). (hij is toch zo'n slachtoffer van de situatie, alsof hij niet mag kiezen........)



213. Je hebt zeker meer liefde en verliefdheid in mij los gemaakt dan wie dan ook. Het rare is alleen dat ik daardoor ook weer op een andere manier naar mijn vrouw ben gaan kijken, mijn gevoelens voor haar weer helderder ben gaan zien. En als alle woede, teleurstelling en frustratie weggeschraapt wordt, blijkt dat ik nog steeds veel om haar geef. (deze geeft mij het meeste pijn gedaan, herkenbaar?)



214. Jij begrijpt alles



215. Ooit zullen wij samen zijn (Hij vergeet de N uit te spreken)



216. Je kunt me altijd bereiken (Alleen tussen kantoortijden niet op vrije dagen en niet ´s avonds en in het weekend)



217. Voor jou heb ik alles over! (O ja wat dan)



218. ondanks dat ik zo depressief ben, heeft mijn vrouw bij liever zo mee op vakantie dan helemaal niet (en ondertussen lekker neuken in die caravan, zoals ik nu weet, natuurlijk heeft ze hem liever mee, is die man nou zo naief?)



219. ik ga volgende week met mijn vrouw praten, dat heb ik mezelf beloofd......ook over ons?? (waauw) ja ook over ons, en....hebben jullie gepraat? hoe was het?? Nou......we hebben wel gepraat ja..ook over ons??...nou niet expliciet over ons nee, meer over waar zij nou staat, na 27 jaar!! (dit is echt gebeurd)



220. ik kan niet zoveel tegelijk aan (eerst ander werk, toen dat er was, eerst de kinderen afstuderen (eind 2005) eerst......enz



221. als deze hele situatie er niet was, nou dan wist ik het wel: dan ging ik 200% voor jou....(vergis ik mij nou of kan hij de situatie bepalen of niet?)



222. (Nog een echte, wel vers vertaald uit het engels) We zijn het er over eens dat ik eerst alleen ga wonen. Maar.... ik heb nog nooit iets aan het huishouden gedaan. Ga nu dus razendsnel met mijn vrouw meekijken hoe je de was moet sorteren en hoe je de machine start en zulke zaken, moet ook eerst een beetje koken van haar zien te leren.



223. Binnenkort ga ik de belastingformulieren de eerste keer helemaal zelf invullen. Als ik dan de definitieve aanslag binnen heb dan kan ik echt gaan kijken waar ik financieel kom te staan na de scheiding. Hoop dat die jongens van de belastingdienst een beetje snel zijn dit jaar met hun werk. "ooo jij weet iemand die dat nu al gratis binnen 1 week voor me zou willen bekijken ?" "ahummmmmmmm, nee denk niet dat dat lukt want in onze financiële situatie liggen er een aantal zaken toch wat complexer dan normaal, zit namelijk ook met provisie en zo die sterk kan wisselen".



224. Ja, mijn vrouw en ik hebben wel in 1 bed geslapen (sliepen apart) maar ze was ook zo ziek/depri/jarig.



225. "O jij weet een leuke kamer voor me en ik kan er direct in en het is goedkoop ?" "hmmmm 25 km van mijn werk is toch wat ver weg" "hmm wil eigenlijk een compleet huis, de kinderen he" "bij nader inzien kan ik toch wel wat meer betalen, heb ik gister berekend, wou ik je net vertellen" "niet gemeubileerd ? tja dat is ook even moeilijk dan, hoe kom ik aan spullen", "gemeubileerd ? hmm zou toch graag wat eigen spullen kopen zodat het wat meer eigen is" "wel lief dat je zo met mij meedenkt" (Stomme trut moei je er niet mee, je haalt mijn smoes onderuit)



226. Ik wil het initiatief tot scheiden bij haar leggen, dan zal ik mijn kinderen kunnen blijven zien en hoef ik niet zoveel alimentatie te betalen. Dus ik gedraag me thuis zoveel mogelijk als een klootzak, dan is ze me zo zat(niet dus, hij is na 2,5 jaar nog steeds getrouwd)



227. Ik slaap elke nacht op de bank



228. Ik heb een hond gekocht voor mijn zoon, ondanks dat mijn vrouw het niet wilde. Zie je nu wel dat ik er alles aan doe zodat zij maar gauw genoeg van me heeft? Waarom geloof je me niet?



229. Als ik nu weg ga, moet ik van mijn vrouw de hond meenemen, en daar zou mijn zoon kapot aan gaan.



230. Ik wordt binnenkort overgeplaatst, mijn gezin gaat dan niet mee, dus ik verhuis dan alleen. Dan kunnen de kids eraan wennen, en dan zetten we de scheiding in(dit was september 2001).



231. Nog even geduld schat, de overplaatsing zit er toch echt aan te komen. Uiterlijk januari 2002.



232. Er zijn wat problemen op het werk, maar na de zomer van 2002 worden we overgeplaatst.



233. Als ik in april 2003 nog niet overgeplaatst ben, ga ik toch bij mijn vrouw weg. Jij hebt nu mijn hoogste prioriteit.



234. Dit najaar wordt ik echt overgeplaatst. Dan kunnen we voor altijd samen zijn.



235. We gaan drie weken op vakantie. Ik heb toch ook recht om tijd met de kinderen door te brengen(en de weekenden dan???) Ik doe het voor de kinderen, niet voor haar. Ja, natuurlijk gaat zij wel mee.



236. Het geluk van mijn kinderen gaat boven mijn geluk hoe graag ik nu mijn leven met jou zou willen delen.



237. Jouw huis is niet echt geschikt om samen te wonen. (hoezo zit er dan geen dak op ofzo?)



238. Ik ben slachtoffer van mijn eigen verantwoordelijkheden.



239. Als de ware bestaat dan ben jij dat.(maar ik blijf toch maar bij mijn vrouw)



240. Mijn vrouw is ingeschreven bij de woningvereniging, maar ze zet er niet echt haast achter zodat we het huis kunnen gaan verkopen. Als zij iets heeft om te wonen zijn we er.



241. "Ik moet toch even uitkijken want ik ken toch verhalen van mannen die financieel helemaal uitgeknepen werden in zo een situatie". "Ik wil je helpen, mag ik eens met 1 zo een man praten die je kent ?". "uhhhh dat wordt even moeilijk ....."



242. Hoe kan ik nu verder gaan met jou als je zo weinig vertrouwen in mij hebt? Je hebt geen idee hoeveel pijn je me daarmee doet, je brengt me aan het twijfelen.



243. Ik ben bang mijn baan te verliezen, mijn baas is tegen scheidingen(echt gehoord!!!!!!)



244. Mijn vrouw en ik zijn nu losser dan ooit, toch kan ik niet de volledige keus voor jou maken (nu ligt het niet meer aan de "situatie" maar aan mij.



245. Nu geeft mijn vrouw mij wel ruimte en ben jij degene die aan mij trekt (je woont met haar in huis, je hebt met haar kinderen, je hebt met haar 20 jaar geschiedenis, en....je slaapt weer met haar, ze hoeft dus niet te trekken.....wat heb ik?)



246. Met jou voel ik een totale en diepe verbondenheid, die ik niet met mijn vrouw voel...toch kan ik niet voor jou kiezen (sukkel, waarom zeg je dan zulke dingen?)



247. dit voelt niet meer goed............ (aacchhhh, grrrr, dit vind ik echt de alle ergste....geen discussie meer mogelijk, het voelt gevoel niet meer goed)



248. Ik heb onze droom nog niet opgegeven,ik wil met JOU oud worden! ( terwijl ik oud word van de zenuwslopende situatie)



249. De scheidingsbemiddelingsman is op vakantie.(komt dat even goed uit!)



250. Oh ja, nog reageren op huizen. Nee, deze keer zit er niets tussen. Kan ik ook niets aan doen....ze zijn te groot, klein, duur, verkeerde wijk.........(En dan reageren op hetzelfde huis, dat hij 2 weken geleden NIET genomen heeft.)



251. Welke advocaat zou ik nemen, even zoeken en navragen hoor........een keer......Oh, nog niet gedaan, helemaal vergeten.(ouderdom he!)



252. Ik wil niet de grote boeman zijn.(Ben je toch maar is en blijft een goeie!)



253. Ik ga niet vreemd, ik ben jou trouw! (lig nog wel naast mijn vrouw in bed, maar we hebben beide de handjes boven de dekens....hahahaha)



254. Je houdt niet op met zeuren, ik heb het nu wel gehoord! Elke keer hetzelfde verhaal en verwijten.



255. Ik vind het niet leuk dat je uitgaat. Ik ga ook niet uit, en dat doe ik voor jou, omdat ik de verleiding wil weerstaan.(Euhh?)



256. Liefde is niet navigeren op berekeningen maar op gevoel je hart is hierbij je enige compas. (gevolg we zijn nog steeds geen moer verder en hij is nog steeds bij zijn vrouw dus eigenlijk weet ik genoeg)



257. Het gaat heel slecht met haar. Als ik nu van haar af ga, dan gaan er echt hele erge dingen gebeuren. Ze heeft in het verleden als eens een zelfmoordpoging gedaan.



258. Een paar maanden nadat het bedrog door zijn vrouw was ontdekt , vertelde mn lover;"Ik heb na maanden weer sex met mij vrouw gehad en nu vindt ze t wel lekker,(zijn vrouw wees em al jaren af in bed-ook een smoes waarschijnlijk...)ik heb namelijk wat dingetjes op haar uitgeprobeerd die ik altijd met jou deed....".Hoe kan iemand zo ranzig zijn om dit te zeggen?Niet te geloven toch?



259. Zodra die kleine van de borstvoeding af is ga ik het haar vertellen!



260. Ik heb ook nog een paar goede gehoord de afgelopen 8 jaar: Ik zweer je dat ik deze week bij haar wegga



261. we slapen al jaren niet meer met elkaar, mijn vrouw wil niet meer.



262. de laatste keer dat ik met haar naar bed ben geweest is toen ze zwanger raakte van de jongste.



263. toen ik vanavond thuis kwam wilde ze zelfmoord plegen



264. mijn zoontje moest zo huilen toen ik zei dat ik weg zou gaan, zij gooide haar geluksring, van mij ooit gekregen, door de kamer



265. ze dreigt me de kinderen nooit meer te laten zien



266. ze dreigt me dat ze bij haar ouders in de buurt gaat wonen als ik wegga in R'dam west en ik wil niet dat mijn kinderen daar opgroeien



267. heb nog even geduld want ik ga echt weg en ben bezig met de scheiding te regelen.



268. Tijdens vakanties en feestdagen: ja de kinderen hebben het recht om deze dagen met hun vader en moeder door te brengen



269. ik zal nooit accepteren dat je met een ander gaat, je bent van mij



270. Zij begrijpt me niet, jij wel, jouw vertel ik mijn diepste gevoelens IK HOU VAN JE



271. heb nog even geduld ( een jaar of 80 zeker)



272. de sex met jou is fantastisch



273. zij maakt alleen maar ruzie



274. ik heb er moeite mij om de kinderen los te laten



275. en de allermooiste in het begin: ik probeer me bewust niet te hechten aan mijn jongste zoon, want ik ga toch binnenkort weg



276. ik zweer je op alles wat me lief is vanavond ben ik voorgoed bij je



277. mijn vrouw is wel lief en verzorgt me goed, maar ze wil geen sex meer



278. ik slaap alleen ( ja ja zeker al jaren op de bank)



279. mijn vrouw scheert zich niet....hahahahaha(sorry echt gehoord) en jij wel



280. mijn vrouw wil alleen soms met me vrijen als ze een wijntje op heeft ....



281. zij is helemaal hier komen wonen (buitenland) en heeft alles achtergelaten voor mij, ik kan haar nu niet zomaar de deur uitzetten; (nee, wat je nu doet is niet wreed zeker!)



282. maar het is niet voor eeuwig tussen ons, dat weet zij net zo goed als ik, het is een kwestie van tijd; (goh, 2 jaar later... wat gaat de tijd toch snel he?!)



283. ze is mijn soulmate maar ze kan me niet geven wat wij samen hebben, dat kan alleen jij; (goeie sex dus)



284. we kunnen het huis nog niet verkopen want dan blijf ik met een schuld zitten. en ik moet al zoveel allimentatie betalen als ik van haar afga.



285. zij heeft zoveel schulden gemaakt dat ik bij haar moet blijven anders dan krijg ik de helft op mijn dak.( alsof hij dan niet nu dezelfde schulden heeft)



286. een familielid ligt slecht dan kan ik het toch echt niet vertellen.



287. ik ben van haar af en woon nu even bij mijn ouders maar ik ga wel even iedere dag naar huis om het voor de kinderen langzaam af te bouwen.



288. ben toch maar weer terug want mijn jongste werd zo histerisch



289. Ik mag van mijn vrouw niet meer aan tafel mee-eten bij haar en de kinderen.



290. Ik heb zo veel spullen/troep en een drukke baan, dus voorlopig geen tijd en moed om alles uit te zoeken om te verhuizen.



291. ik voel me bij jou de gelukkigste man van de wereld.



292. Er wordt al niet eens meer voor me gekookt.



293. je bent mijn leven.



294. je bent mijn adem.



295. je bent mijn alles. (al bekend)



296. je bent mijn sieraad voor het leven. (vond ik geweldig)



297. je opent een wereld voor mij waarvan ik het bestaan niet kende.



298. Ik kan niet meer zonder je leven.



299. Je geeft mij het gevoel dat ik een man ben.



300. Ze heeft een alcoholprobleem waar ze eerst vanaf moet en dat is mijn schuld dus zorg ik eerst dat ze "clean" wordt.



301. Mijn vrouw en ik hebben de scheiding besproken het is voorbij, maar er is voor jou 1 probleem denk ik en dat is dat we over een paar weekjes ons 12 en half jarig huwelijksfeest gaan vieren op Kreta.



302. Tussen nu en een half jaar moet alles geregeld zijn.



303. Ik vind wel dat t moet kunnen dat we volgend jaar als "gezin" toch weer op vakantie gaan.



304. Familie stelt zijn woning beschikbaar voor 10 dagen aan mij om rustig na te kunnen denken maar ik kan niet zonder de kinderen.



305. Ik kan niet alleen zijn ik zou continue in de kroeg zitten.



306. Ik ben daar alleen om praktische redenen.



307. Zij is niet in staat me de warmte en aandacht te geven die ik zo nodig heb en van jou wel krijg.



308. Hoe kun je nou denken dat je niet belangrijk bent.... je bent mijn vrouwtje, mijn nr1.



309. Ik ben jouw man



310. Wetende dat hij geen kindjes meer kan maken en ik ze helaas niet kan krijgen komt hier: Je zou een betere moeder voor mijn kinderen zijn dan mijn eigen vrouw.



311. Als je nu zwanger zou zijn dan zou de beslissing makkelijk zijn (deze deed pijn tot op mijn bot).



312. Hoe kun je me zo laten vallen (steunde hem niet genoeg).



313. Het spijt me dat ik je zoveel verdriet doe, het enige wat ik wil is je gelukkig maken, je laten stralen.



314. In tranen kruip ik 's nachts tegen mijn vrouw aan terwijl zij niet weet dat ik huil om jou.



315. Ik ben te laf om te kiezen.



316. Je bent te zelfstandig, te onafhankelijk.



317. Je geeft me alles wat ik thuis mis.



318. Ik kan niet eerlijk zijn tegen mijn vrouw omdat ze me dan laat vallen.

319. de hoop iets met je op te bouwen door meer tijd met elkaar door te brengen, waardoor ik misschien? afstand van mn vrouw kan nemen en besluiten bij haar weg te gaan.



320. Geduld is een schone zaak.



321. Ik zal altijd van je blijven houden.



322. Mijn vrouw weet nog niet de helft van wat jij weet over mij ik kan tegen jou tenminste eerlijk zijn. Thuis is geen communicatie.



323. ze staat bij een makelaar ingeschreven maar het valt niet mee om een huis in haar prijsklasse te vinden



324. ik mis je leuke kanten maar niet je gezeur



325. sorry dat ik ff niks van me heb laten horen, maar had mobiel in w.c. laten vallen...



326. Ik heb een hekel aan vreemdgaan , ben ik helemaal geen type voor... (dit na anderhalf jaar buitenechtelijke relatie...)



327. Ik heb een gerucht gehoord dat jij iets met een arts assistent hebt. (WHahahahahaha, WAS DAT MAAR ZO!)Daarom kon ik het huis wat onze nieuwe start was, niet nemen............



328. Als hij bij zijn vrouw is mist hij mij. Als hij bij mij is mist hij zijn kinderen (en vrouw)



329. Ja ik weet het, ik ben een twijfelkont



330. Ik ga aan mijn huwelijk werken. Volgende dag: Nee hoor dat heb ik helemaal niet gezegd.



331. Jij bent de een na beste...........Nee, ik bedoelde niet dat mijn vrouw de beste was, ik bedoelde mezelf.



332. De sex is ook wat minder de laatste tijd tussen ons.................



333. Ik bel je ff, moet je wat vertellen over een mailtje, vergadering enz enz. (hij zit me gewoon weer binnen te hengelen met mooie praatjes)



334. Je gaat toch niet iedereen in vertrouwen nemen als het over is tussen ons he! (neeeeeeeee hoor, ECHT WEL!)



335. heb je een uitnodiging voor de races in Assen, nee is mij te ver rijden hoor daar begin ik niet aan,...Ja we gaan weer op vakantie met de auto ja naar Italie, ver rijden nee hoe kom je erbij maar 13 uur!!



336. Ik heb nooit betaald voor sex



337. ik koop je een huis



338. Zij is eigenlijk nooit mijn type geweest,



339. Het overkwam me,



340. Als ik sex met mijn vrouw heb ,denk ik aan jou... hahaha



341. Ze heeft het uitgemaakt, dit doet me vreselijk verdriet, ik wil haar eigenlijk niet kwijt. Tussen ons zal het toch nooit werken, we verschillen teveel van elkaar. Jij zult nooit trouw aan me kunnen zijn en daar kan ik niet mee leven ( niet verzonnen, maar echt gezegd!! ).



342. Ik moet nog vaak aan je denken als ik sex heb, dat was altijd geweldig! Ik kan echter geen contact meer met je hebben, ik weet dat ik je daar alleen maar verdriet mee doe.



343. Ik wil zo graag vrienden met je blijven.. Ik wist niet dat vrienden altijd het bed met elkaar deelden, maar goed er zal wel iets aan mijn definitie schorten ( ahum )..



344. Ik kan je charmes niet weerstaan.



345. Ik kan geen "nee" zeggen tegen jouw vragende blik. ( had ik dan zaadvragende oogjes ofzo? haha)



346. Nee, oraal is alleen voor ons



347. Ik ben zo blij dat ik je stem nog weer even heb gehoord. Dan kan ik tenminste lekker gaan slapen nu. (lekker naast z'n vrouw ja!)



348. Je bent geen tweede keus! Je bent juist heel speciaal en ik hou van je.



349. Ik kom je niet alleen opzoeken voor de seks. Ik ga je dat bewijzen. (nog niks van gemerkt, haha)



350. ik wil eerst een half jaartje proberen hoe het loopt tussen ons voordat ik mijn vrouw verlaat voor jou HET IDEE ALLEEN AL!



351. "Om te weten hoe het met jou is zou ik meer tijd met je moeten doorbrengen en dan zou ik bij m'n vriendin moeten weggaan." (omdat ik te ver weg won om al te vaak stiekem langs te kunnen komen)



352. "Ik heb het risico niet willen nemen want straks passen wij misschien helemaal niet bij elkaar."



353. Ik hou niet meer van mijn vrouw, want ik hou alleen nog maar van jou. Maar ik kan het mijn vrouw niet aan doen om te gaan scheiden uit dankbaarheid voor haar, omdat ze me zo goed verzorgd heeft toen ik een paar jaar geleden een hersenbloeding heb gehad. (Als je je dankbaarheid wilt tonen maak dan wat van je huwelijk, ga niet vreemd en blijf me niet lastigvallen, SUKKEL!!!) ..En de volgende dag stond hij me met tranen in de ogen weer op te wachten dat hij niet zonder me kan....maar vrouw verlaten....no way! Loser!



354. Ik hou wel zo ontzettend veel van je, en dat doet pijn. Die twee weken dat we op vakantie waren kon ik niet slapen omdat ik steeds aan jou dacht,ik wilde gewoon bij jou zijn. Maar pijn maakt kwetsbaar en daar kan ik echt niet tegen, veel te dicht bij, dus verdwijn ik af en toe voor een half jaartje uit beeld. Maar dat je niets van me hoort betekent niet dat ik niet van je hou. zo ben ik nu eenmaal.

Vertaling: eigenlijk wil ik alleen maar neuken. Mijn vrouw interesseert me geen reet maar ze hoeft

het ook niet te weten. Jij stelt gewoon te veel eisen en daar hou ik niet van, dus verdwijn ik af en

toe een tijdje in het niets. als ik dan terugkom heb je mij zo gemist dat je weer even niet zeurt. Jaja, nou ja, zijn vrouw interesseerde hem inderdaad geen reet, want ze gooide hem buiten en hij vond het wel best. Dat was dan tenminste niet gelogen.



355. We lullen teveel en we neuken te weinig



356. Jij maakt het beest in me los



357. Ik zou binnen 10 minuten bij je kunnen zijn..maar ik ben bang dat ik last krijg van mn geweten (en dan vervolgens een 10 pagina's lange verhandeling per MSN wat ie allemaal wel niet met me zou willen doen...loser!)



358. Jij bent de droom van iedere man, in elk geval de mijne



359. jij bent veel beter voor mijn ego, bij mijn vrouw verlies ik altijd met spelletjes, omdat ze zo slim is (en ik dan? blond of zo?)



360. de borsten van mijn vrouw zijn veel groter, en ik val nou eenmaal op grote borsten, daarom kan ik bij jou niet klaarkomen (wel 6 uur lang met een stijve naast me liggen...maar dat is natuurlijk iets anders dan seksueel opgewonden zijn, toch?).......en daarom ga ik toch maar met mijn vrouw verder (verzuip in die borsten!!!!!)



361. Als ik bij haar wegga slaan haar vader en broer me in elkaar...



362. Als ik haar verlaat is zij al haar vrienden kwijt, want al mijn vrienden zijn haar vrienden.



363. Mijn grootste fout is dat ik 9 jaar geleden niet voor je heb gekozen (als je er zo'n spijt van hebt, waarom kan je het nu dan nog steeds niet!)



364. Ik ga aan mijn vriendin voorstellen een open relatie te hebben (ja, denk je nou ik echt dat ik daar aan mee ga doen!)



365. Ik kan nu niet kiezen, maar we hoeven nu ook geen beslissing te nemen. Laten we gewoon genieten van elkaar en van wat we met elkaar hebben....



366. "Ik zou niets liever willen dan voor jou kiezen, maar wil je geen hoop geven (duh). Kunnen we niet gewoon genieten en lol maken (vrijvertaald= durf niet bij mijn vrouw weg nu mijn huis niet af is dus kunnen we niet gewoon af en toe lekker neuken want daar heeft zij even geen zin in) En ja hoor, ik trap erin. Stom ik weet het, maar houd deze topic in mijn achterhoofd bij elk sms-je die ik krijg.



367. Ik heb haar beloofd te gaan winkelen, en ik heb het al zo vaak afgezegd, ik kan echt niet vanavond.



368. (over sex met zijn vrouw) Nee, ik voel er niks meer bij, maar ze blijft zo aandringen, ik moet wel...(pfff...)



369. Weet je wel hoeveel alimentatie ik moet gaan betalen?



370. Nee, schat, volgende week kan ik niet, dan ben ik 15 jaar getrouwd(!!!)



371. "Vanavond kan ik niet, lieverd. Ze belde net. Ze wil er een gezellige avond van maken, want ze heeft zo'n test gedaan en ze is zwanger."



372. Schat, ik weet dat je zekerheid wil, maar het gaat allemaal niet zo snel. We zijn toch al 15 jaar bij elkaar.



373. Ik kan het toch ook niet helpen ik houd gewoon van jullie allebei (alleen weet zijn vrouw niet dat hij nog van iemand anders houdt)



374. Ik ga scheiden. Morgen vertel ik het haar. Yeah right. Zelfde als het bordje in een bar, morgen gratis bier.



375. Ik voel mij wel verbonden met haar maar al lange tijd niet meer getrouwd.



376. "Jij bent echt de enige waar ik ooit zoiets voor heb gevoeld" Ja hoor, tuurlijk schat...



377. "ik voel gewoon dat jij mij begrijpt en mijn vrouw doet dat niet"



378. Waar was je 6 jaar geleden?



379. Ben nog nooit eerder vreemdgegaan (O, wat voel ik me speciaal als 2de keus)



380. Ik ben niets zonder 1 van jullie...Lekkerrr.Geloof het zelfs



381. schat je bent echt de beste die ik ooit in bed heb gehad.. Hoeveel heb je dr dan gehad??



382. Lieverd, ik zou zo mn vrouw voor je verlaten..



383. Trouw met me...Ik zeg huh???Paar dgn. later zeg ik hem dat hij dat dus zei (in een nogal 'wilde bui').Zegde hij daarop:Als ik met je ben zeg ik op dat moment!!!!!ware dingen.Conclusie?Precies. Moet er wel bijzeggen dit was heeeeeeeeeeeel in het begin toen alles nog vlekkeloos verliep,.En er nog geen houden van bij was gekomen.Nu wel dus en dat maakt het ook zo moeilijk om los te geraken.



384. Ik heb geen sex meer met haar, al jaaaaaaaaaren niet. Eigenlijk stelt het helemaal niets meer voor... (In de tijd dat hij het met mij deed kreeg ze wel 2 kinderen. Zeker met het raam open geslapen.....?)



385. Ik heb geen sex meer met haar........ Een paar maanden na die uitspraak: De keren dat ik sex had, kun je op 1 hand tellen. (ik heb 5 vingers hoor.......)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen zin hebben zo lang te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met digi, wat levert jou deze relatie op.

Je zit alleen maar te wachten
100% zeker dat hij voor jou kiest. Hij vraagt je binnenkort ten huwelijk (liefst bovenop de Eiffeltoren, of tijdens een romantische duikvakantie op Curaçao) en dan leven jullie nog lang en gelukkig. Oh en zijn puberende kinderen zullen ook dol op je worden en die ex, daar hoor je nooit meer iets over.



Nu even serieus... Wat denk je zelf?! (ik denk dat ik dit weer terug neem als motto)
Alle reacties Link kopieren
OMG wat is die lijst lang
Alle reacties Link kopieren
bemoedigende woorden.... Trek je hardloopschoenen aan en ren.



Een man die 10 maanden 2 vrouwen erop na kan houden... Jij bent niet belangrijk dat is hij. Jij vult de gaatjes als hij even tijd heeft.



Je zou kans gemaakt kunnen hebben als je in het begin had gezegd je bent getrouwd als je vrij bent en ik ben dat ook nog kom dan maar weer langs. Wedden dat hij gewoon lekker getrouwd zou zijn gebleven. Je bent een avontuurtje meer ben je niet helaas.



Dus de enige tip die ik je kan geven: aan de kant zetten doorgaan met je eigen leven en niet je geluk van hem af laten hangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprankelend schreef op 24 juli 2009 @ 21:00:

OMG wat is die lijst lang Moet je nagaan hoe lang hij vooruit kan. Dat rekt hij wel een jaartje of wat.
Alle reacties Link kopieren
Overigens zou ik hem niet meer terugnemen als ik zijn vrouw was. De leugens of waarheden die hij over mij -als zijn vrouw- heeft verteld tegen iemand waarmee 'ie eerst enkel wilde neuken, zouden mij zo agressief maken dat het beter is dat hij een straatverbod krijgt. Voor z'n eigen veiligheid.



Een vent met ballen wil je toch zeker? Eentje die, als het erop aankomt, gewoon knopen doorhakt? En niet zo'n lafbek is? Want he, je kan natuurlijk stom blijven zitten in een bloedeloos huwelijk (als dat echt het geval is..), jarenlang, da's dan domheid en lafheid. Maar als dan iemand je wakkerschudt, dan ben je toch wel vent genoeg om te zeggen 'verrek, het kan anders, waar was ik al die tijd'? En ook man van vrouw genoeg om te zeggen 'zij verdient ook beter, die vrouw die ik eeuwige trouw heb beloofd'?
Alle reacties Link kopieren
quote:sprankelend schreef op 24 juli 2009 @ 21:00:

OMG wat is die lijst lang Als dan nog het licht niet hebt gezien dan ben je echt reddeloos verloren
Alle reacties Link kopieren
quote:orchidea schreef op 24 juli 2009 @ 21:01:

bemoedigende woorden.... Trek je hardloopschoenen aan en ren.



Een man die 10 maanden 2 vrouwen erop na kan houden... Jij bent niet belangrijk dat is hij. Jij vult de gaatjes als hij even tijd heeft.

Je zou kans gemaakt kunnen hebben als je in het begin had gezegd je bent getrouwd als je vrij bent en ik ben dat ook nog kom dan maar weer langs. Wedden dat hij gewoon lekker getrouwd zou zijn gebleven. Je bent een avontuurtje meer ben je niet helaas.



Dus de enige tip die ik je kan geven: aan de kant zetten doorgaan met je eigen leven en niet je geluk van hem af laten hangen.Neenee, hij vult de gaatjes als hij even tijd heeft



Sommige mannen geloven er zelf in hoor, in die oprechte liefde voor hun maitresse. Heb er zelf een aan m'n kont nu. Die gelooft zichzelf echt. Ik hem niet, daar niet van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:43:

Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.



Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.



Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.



Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!



Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...



Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!



Nope, geen bemoedigend woordje. Jij was eigenlijk een spannend avontuur voor één keer. Blijkbaar ben je goed in seks dus duurt het langer, maar hij kiest voor zijn vrouw.



En jij bent behoorlijk dom als je hiermee doorgaat want je doet alleen jezelf pijn. Hij niet, jij doet dat en het is je eigen verantwoordelijkheid.
Helemaal eens met Digi.



Bovendien, hij heeft al een x iemand belazerd (zijn vrouw dus, met jou), dus wie zegt dat hij jou wel trouw zou zijn.



En dan nog iets, ken je zijn vrouw? Want nu hoor je alleen van hem wat hij haar verteld. Voor het zelfde geld weet zij helemaal van niets. Kan ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven