Vriend die vreemdgegaan is!!

08-08-2007 18:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_53485 wijzigde dit bericht op 23-07-2009 21:38
Reden: oud nieuws
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meid, even een knuffel van mijn kant!

Ik heb verder niets zinnigs te zeggen, maar wil je even virtueel steunen in je verdriet.

Sterkte in deze moeilijke periode!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Hoi, da's inderdaad zwaar klote! Hoop dat het mij niet overkomt... dus van mijn kant ook van harte sterkte en succes de komende tijd. Straks ben je blij dat je er vanaf bent maar daar zal nog wel even wat water eerst voor door de Maas moeten stromen...



Maarreh, even voor de mede-forummers het opnemen: kan me voorstellen dat je er even he-le-maal niks mee hebt nu je vent vreemd is gegaan maar *zwaait met witte vlag* niet afreageren op de minaressen hoor! Bewaar dat maar voor die lul die zich nu jouw EX mag noemen...



groet,

TD
pupindy schreef op 08 augustus 2007 @ 18:26:

Ik zie wel een topic voor minaressen, waar ik misselijk van wordt maar geen topic over zelf bedrogen te worden.

Mijn vriend heeft 4 maanden geleden opgebiecht dat hij verliefd was op zijn collega maar voor mij wilde gaan. Hij bezwoer dat er niets was gebeurd. 2 weken later kom ik erachter dat hij met haar belde en smsde, hij bezwoor dat dat het enige was en ik was zo stom om mijn oogkleppen op te houden. Nu zijn we bij elkaar weg en heeft hij zijn geneuk, bedrieg, belieg en alles opgebiecht. Hij heeft mij de kans ontnomen om te kunnen vechten voor ons relatie van 7 jaar waarin we gelukkig waren. Hij wil wel verder maar heeft het gevoel niet meer, nee logisch als je achter mijn rug om met een ander iets opbouwt. Nu is hij terug naar zijn ouders, gaat waarschijnlijk doodleuk verder met waar hij mee bezig was. ik heb me in mij leven nog nooit zo vergist in iemand en dat doet Fokking pijn, niet normaal.




Hallo Pupindy,



Allereerst ook van mij een knuffel!! Natuurlijk is het niet goed te praten dat hij is vreemdgegaan, maar tevens schrijf jij dat hij je nu geen kans meer geeft om te vechten voor jullie relatie. Is dit, omdat hij alles uiteindelijk heeft opgebiecht en verteld heeft dat ie wel met haar naar bed is geweest? Als dit zo is, had je dan liever gehad dat hij het niet allemaal eerlijk had gezegd, maar jou in de waan had gelaten dat er verder niks was gebeurd?



Als hij sowieso al aangeeft dat het gevoel er niet meer is, dan is het zeker een gesloten boek voor hem en rest jou alleen maar jezelf hierbij neer te leggen, hoe moeilijk dit ook is. Hou de eer aan jezelf, huil een paar dagen/weken de longen uit je lijf, praat jezelf helemaal moe met een vriendin en laat hem zien dat je zonder hem kan!! Ik weet, het klinkt allemaal heel simpel, weet dat dit absoluut niet zo is, maar uiteindelijk verdien jij beter!!



Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!



dikke kus Lois
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotstreek zeg!!!!! Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_53485 wijzigde dit bericht op 23-07-2009 21:39
Reden: wil dit bericht niet zichtbaar houden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee dit is ook op geen enkele manier goed te praten..... Wat ontzettend rot voor je, ik weet helaas hoe het voelt, want ook ik ben ooit zo beduveld....en wat een gelul dat ie je belt en zegt dat ie je niet kwijt wil... en dat ie spijt heeft tegenover jou maar niet tegenover zichzelf. Maar wil hij nou gewoon weer met jou verder dan?



Dit raakt je gewoon zo ontzettend diep, en weet je, hij heeft je vertrouwen zo kapot gemaakt, dat zal heel lang duren voor je dat weer hebt bij hem als je het al weer krijgt.



Heel veel sterkte en een digitale knuf van deze kant
Alle reacties Link kopieren
Hey pupindy,



is het niet een idee om het contact (en dat hoeft niet voor altijd te zijn) helemaal te verbreken, zodat jullie allebij weer verder kunnen (of het althans proberen :-))? Als hij je blijft telefoneren wordt het er niet makkelijker op denk ik.



In elk geval sterkte!!
Eerst een dikke knuffel, echt k*t voor je!



Maar neem jezelf niets kwalijk. Je hebt het niet gezien, oogkleppen op gehouden zeg je zelf... maar zeg nu eerlijk... had je het op enig andere manier willen doen? Je had een relatie met iemand die je 100% van je vertrouwen hebt gegeven, helaas was hij dat vertrouwen niet waard... maar jij hebt het geprobeerd, meer kun je niet doen. Oogkleppen zou ik het dus ook niet willen doen, enkel vertrouwen. En met minder dan 100% vertrouwen kun je mijn inziens ook geen relatie hebben, helaas loop je wel de kans op flink op je bek te gaan, zoals jou is gebeurd. Maar als je het mij vraagt... JIJ hebt je best gedaan, JIJ hebt alles gegeven, JIJ hebt JEZELF (en ook hem natuurlijk) een kans op geluk gegeven en hij... hij heeft zichzelf die kans ontnomen, is zonder glorie en zonder normen en waarden en zonder enig recht op trots afgedropen. Wat er ook is gebeurd en hoe hij zich ook heeft gevoeld, niets geeft hem het recht om te doen wat hij gedaan heeft, jij vertrouwde hem.... Concentreer je dan ook op hem en niet op haar, zij is bijzaak, was het niet met haar geweest dan vast wel met een ander, want het ligt aan hem, hij heeft die keuzes WILLEN maken, heel simpel want anders had hij het ook niet gedaan. Zij is niets en niemand in het bijzonder.... Of ze nou mooier of minder mooi, liever of minder lief, leuker of minder leuk is dan jij... heeft er geen bal mee te maken, ze was beschikbaar en willig om zijn behoeftes te bevredigen en daar is eigelijk ook alles wel mee gezegd denk ik.



Hij heeft je op een ontzettend lage en vernederende manier bedrogen. En zelfs nu komt hij nog met dingen aanzetten die nergens op slaan... hij heeft geen spijt voor zichzelf?? Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je er persoonlijk geen spijt van kan hebben als je een ander gekwetst, bedrogen en belogen hebt... Maar weet je, iemand die zoiets niet snapt, daar kan je als brugman tegen lullen maar die snappen het gewoon niet.. gevoelskwestie denk ik. Blijkbaar kan hij het voor zichzelf rechtvaardigen en daar is hij vast mee geholpen, maar jij niet.



Vreemdgaan (vooral de vernedering en het liegen dat daarmee gepaard gaat) maakt meestal zoveel stuk dat het beter is voor jezelf te kiezen, geloof me, dat is ook de makkelijkste weg (al lijkt dat vaak niet zo, gevoelsmatig). Als je blijft loop je de kans meer van jezelf in te moeten leveren (ook gevoelsmatig) dan goed voor je is, over zoiets heenkomen duurt lang en gaat met veel ruzies en laag gevoel van eigenwaarde gepaard. Maar die keuze is aan jou. Vraag je af of je hem ooit nog kan vertrouwen, of je je leven met iemand wil delen die jouw vertrouwen niet waard is en waarvan zijn behoeftes voor hem belangerijker zijn dan de jouwe. Iemand die niet oprecht is en je recht in je ogen kan beliegen. En neem de tijd ervoor, en voor jezelf. Ik zou je aanraden om een tijd geen contact te hebben, zoals ik het proces een beetje ken: eerst ben je knoertboos, haat je hem en wil je hem nooit meer zien, daarna verdrietig,wil je weten waarom (een vraag waar trouwens geen bevredigend antwoord op bestaat) en wil je praten, daarna bang om hem kwijt te raken, daarna verlang je heel erg naar hem en denk je dat alles wel weer terug kan komen zoals het was (waarmee de zwarte piet naar de minnares wordt gespeeld) daarna kan je het toch niet vergeten... en deze emoties volgen elkaar vaak in onwillekeurige volgorde op. Ik denk dat het wel een week of 2/3 duurt voordat je een beetje helder na kan denken over een eventuele toekomst. Maar ja, dat is waarschijnlijk allemaal heel persoonlijk.



Misschien een kleine tip, wil niet alles (details) weten. Waarschijnlijk wil je het wel, maar het is niet goed voor je. Of je nou wel of niet verder met hem gaat... Je pijnigt jezelf er alleen maar mee. Als je de ruwe lijn weet (wat er gebeurd is, sex of geen sex, of er gesproken is over gevoelens of niet) weet je meer dan genoeg en dat zal al pijnlijk genoeg zijn voor je.



Veel sterkte meis, 7 jaar is niet niks en dit zal waarschijlijk een emotionele achtbaan voor je zijn. Je hebt veel van jezelf gegeven en je houd ongetwijfelt van deze man. Het is niet eerlijk...
Alle reacties Link kopieren
PUmpindi heel vervelend allemaal,snap alleen niet zo goed waarom hij je nu nog blijft lastig vallen,als hij zegt dat het gevoel er niet meer is.

Of is het gevoel nu terug nu hij je niet meer heeft??

dat hij zegt dat het hem spijt dat hij je zo verdriet heeft gedaan,maar geen spijt heeft van dat het gebeurd is met de colega zijn twee verschillende dingen weet je.

Kan het niet goed uitleggen,maar hij zal zich indd schuldig voellen dat jij nu zo verdriet hebt en hij dat je heeft aangedaan.

Denk als hij dat van te voren had kunnen inschatten dat het heel anders gelopen zou zijn.

dat hij geen spijt heeft van de sex hoor je wel vaker en dat blijkt ook wel anders was het ook een eenmalig iets geweest.

je leest vaak van vreemdgangers dat ze onzettend spijt hebben van het gelieg en het verdriet wat ze hebben veroorzaakt daarmee

je leest ook vaak dat ze geen spijt hebben van de affiare op zich.danwel dat ze ervan geleerd hebben,.

dat ze de ervaring niet hadden willen missen(spanning)

sterkte
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat kunnen mannen soms toch ongelooflijke eikels zijn! De beste wraak, je leven weer oppakken en proberen niet te lang te treuren, dat is hij gewoon ook niet waard!



Sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
Wat een moeilijke tijd moet dit voor jou zijn! Een dikke virtuele :hug: voor jou!



En onthou wel dat jij veel beter bent dan een man die je voorliegt en je bedriegt!
Alle reacties Link kopieren
:mad: hoi,hoi

Allereerst ook een knuffel en sterkte.Ik weet hoe je je voelt,ik zit hier nu midden in.Mij werd vorige week even medegedeeld dat hij al 3 maanden met een vriendin van mijn sliep i.p.v even met de jongens een biertje aan het drinken was.Geloof me dit heb ik ook niet zien aankomen.Het lullige hier is,is dat ik miijn carriere 9 jaar geleden even in de ijskast heb gezet voor ons,om na de dood van zijn vader de 2 horecazaken tot een goed einde te brengen en nu dat einde bijna in zicht is en ik verder kan met mijn studie,word ik en de 2 honden doodleuk aan de kant gezet voor een jong ding dat niet zoveel meegemaakt heeft.Dit is een beetje de beknopte versie,maar ik wens je veel suc6.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven