voor het eerst in mijn leven iemand echt leuk vinden

17-08-2007 10:54 11 berichten
Hallo allemaal,



Dit klinkt echt absurd, maar vind voor het eerst van mijn leven echt leuk, en volgens mij is het verliefdheid zoals dat zo mooi heet, een prettig gevoel als ik aan hem moet denken en beetje zenuwen .en ben toch echt al 22,5..:-O



Maar goed onverwacht zag ik hem woensdagmorgen, maar eigenlijk alleen maar hoi gezegd en toen ging hij verder met zijn werk.,hij vroeg mijn moeder naar de vakantie, maar verder heb ik geen woord met hem gerept. Hij is ongeveer 26-27 jaar oud en vrijgezel.



Hij werkt als vertegenwoordiger van een kleinere winkel, en moet heel soms zelf in de winkel staan. Zo ook morgen, wat ik toevallig via via weet.(mijn moeder kent zijn vader) en het is nooit zo druk in die winkel, dus wou eigenlijk wel even langs, heb al bedacht wat ik koop,een gloeilamp voor op mijn kamer O.o



Maar ik weiger eigenlijk om morgen zo de gloeilamp te kopen en weer te vertrekken zonder verder leuk gesprekje ofzo, maar heb dus geen idee hoe ik dit moet aanpakken, en ben echt niet een held ofzo.. eerder heel verlegen.



Dus HELP hoe moet ik dit aanpakken :cry: :-(
Alle reacties Link kopieren
wat leuk voor je!



En idd lastig als je niet goed weet hoe je het aan moet pakken, nou ben ik zelf ook niet zo'n ster in die dingen, maar mss kun je beginnen met een terugkoppeling naar het gesprek tussen je moeder en hem?



Of je vraagt of hij je wilt helpen met het uizoeken van een lamp en kom je zo een beetje in gesprek?



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Nou, begin in elk geval eens te stoppen met huilen :). Is nergens voor nodig, want je vindt voor het eerst iemand leuk, eigenlijk dus een feestelijke gebeurtenis!



Maar wat te doen. Lastig hoor. Je kunt heel spontaan doen en hem vertellen dat je hem zo leuk vindt, maar misschien vind je dat wat teveel van het goede en lukt je dat niet. Dan hebben we plan B. : schrijf het op en geef het hem of laat het achter C. .zing het D knoop een gesprekje aan en stuur het aan op een vrijblijbend drankje later in de week



Maar vooral: blijf jezelf en doe wat je gevoel je ingeeft. Je hebt niks te verliezen, maar kunt alleen maar meer duidelijkheid creeeren voor jezelf door er gewoon wat mee te doen.



Succes!
haha, okay no tears,:)

nou die lamp is dus gewoon grote fitting 40 watt en niet te fel. hahahaha dus eigenlijk zou ik die zo zelf kunnen pakken, maar wil graag dat hij me even twee aanwijst en dan even vertelt het verschil ofzo.



Neeeeee, ik ga niet vertellen dat hij leuk is ofzo.. alleen leuk kijken en spontaan zijn:) maar dat aansturen op een drankje zou ik wel willen, maar klinkt ook oh zo eng. brrr
Alle reacties Link kopieren
Vooral luid en duidelijk aankijken!! Beetje flirten met je ogen. Laat zien dat je hem leuk vindt.

Laat hem daarna jagen. (Nee, dat is niet ouderwetsch)
Alle reacties Link kopieren
vraag info over spaarlampen! goed voor jou en het milieu....;)
Alle reacties Link kopieren
hoi

wat je ook kan doen is vragen of een kleurtje[gekleurde] mooi is in de woonkamer

en vraag lachend of dat ook bij de service hoort dat hij even komt kijken



kijk maar hoe hij reageert



wijfie
Hoe kent jouw moeder zijn vader? Misschien kan je daar iets over zeggen?

Je kan ook zeggen dat je hoopt dat de oude gloeilamp kapot is en dat je niet de hele lamp hoeft te vervangen want dat is als vrijgezelle vrouw zonder handige kerel een lastig klusje.... (of woon je thuis bij een handige vader, dan gaat t trucje niet door natuurlijk ;-) )



Je kan ook vragen waar hij wel eens uit gaat of laten vallen waar jij wel eens uit gaat. Ook altijd goed....
nee, helaas het trucje gaat niet op, want woon thuis....:S:S dat krijg je hé dus een kleutje op de muur is geen idee, en het vervangende leuke idee helaas ook niet.



Mijn moeder kent zijn vader via werk en hoorde natuurlijk wel eens wat over leuke man in kwestie.



Ik weet dat hij heel weinig uitgaat (ook geen vriendin |-) en vrienden gesetteld, wie wil er nog mee..) en hij gaat zondagsochtends naar de kerk, tjah dan kun je al wel een beeld vormen van deze liefaardige, verlegen man. dus ik moet volgens mij ook niet te overdadig overkomen, want hij is heel rustig en nuchter. Dus als ik zo'n populair miepje zou zijn,val ik geloof ik al af..
Ga je zelf ook naar de kerk? Je zou kunnen zeggen dat je gehoord hebt dat hij naar de kerk gaat en dat je wel eens mee wilt.

Of voorzichtig laten vallen dat je veel over hem gehoord hebt.... dan komt het gesprek vanzelf op gang.
nou ik heb gisteren overleefd 8-P haha.

Ging gisteren naar de winkel, hij was nog even een gezin aan het helpen die nog wat vragen hadden, dus had rustig de tijd om even zelf tekijken.Keek wel tussendoor met een blik: wat doe jij nou hier?



Na enkele minuten was hij klaar en kwam vragen of hij kon helpen. Tjah.. ik moest een lamp hé, wat voor een lamp zet ik hier niet neer, maar er moest een beetje uitleg bij, wat was het verschil etc. Hij wist er ook niet echt wat vanaf,of deed hij alsof..?? hij verkoopt ze in ieder geval niet zo vaak, want moest op het doosje kijken voor branduren etc.



Daarna nog even gevraagd of het een beetje te doen was vandaag(volop zon buiten) en dat ik iets had gehoord over zijn vakantie. Keek hij eerst : huh, hoe bedoel je. dus nogmaals gevraagd: hoe kom je aan zulke dingen? Nou toen gewoon antwoord gekregen. en heb ik maar prettig weekend gewenst en ben weggegaan.



Wat me wel opviel was dat hij me oprecht aankeek in de ogen, toen we aan het praten waren :-] en niet op een manier zoals: jaja, mazzel en allerlei kanten op tekijken of er niet ergens werk is te doen. :worship: maar tjah nu weet ik niet zeker of hij me leuk vind en hoe nu verder.... :~)



Hij weet wel waar ik nu een dochter van ben, maar mijn naam weet hij niet(ja ik ga me ook niet voorstellen: ik ben...) hij is verder ook niet actief op het internet of iets dergelijks, heb al een beetje gezocht bij Hyves, Google etc. O_o ben eigenlijk wel blij dat het niet zo'n pc verslaafde dan is:nerd:



maar tjah dat jagen zonder naam voor hem wordt volgens mij erg moeilijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven