Uit naam van de liefde......

17-08-2007 20:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast herkenbaar, of ben ik de enige gek die uit verliefdheid dingen deed waarvan ik later, weer terug bij mijn volle verstand, dacht :

Waarom heb ik dat in hemelsnaam gedaan? Tja uit liefde.....



Ooit uit verliefdheid in het telfoonboek net zolang op die achternaam gezocht tot ik hem vond....wist wel een adres maar toendertijd stond dat niet op alfabet....



Leren zeefdrukken omdat hij dat deed....
Alle reacties Link kopieren
Een keer een tekst op een viaduct waar hij regelmatig langskwam

geschilderd.



Bijna alle kroegen/discotheken in A'dam af geweest op zoek naar hem.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Zeker herkenbaar, ik denk dat veel vrouwen en mannen uit naam van de liefde hebben gedaan alsof ze dezelfde interesse hadden als hun object of affection. Zeker wanneer je nog jong bent.

Zo heb ik eens leren skiën omdat degene waar ik toen smoor op was, een fervente skiër was en graag op wintersport ging. Terwijl ik kou haat en helemaal chagrijnig werd van alles wat je eerst aan moest trekken en mee moest slepen om binnen 10 minuten weer beneden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vaak op zaterdag én zondag mee naar het voetbalveld! Haha gek dat ik was, beetje staan te vernikkelen langs de kant. En 's ochtends ook nog hé, dus de avond ervoor konden we vaak niks leuks doen, ok in de kantine was het wel gezellig maar ja aanmoedigen enzo doe je toch buiten...

En dan ging ie wel eens (dus veel minder vaak!) mee naar mijn sport en zat ie alleen maar binnen bier te drinken. Ach ja, het is niet voor niks een ex en heb er wel wat van geleerd ;-)



Verder schiet me geen maf gedrag te binnen :-p
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik was toen inderdaad best jong haha
Alle reacties Link kopieren
Iedereen in mijn stamkroeg vierde zijn of haar verjaardag de acvond tevoren in de kroeg, ik was er zéker van dat hij dat ook deed.

Dus kocht ik een kadootje wat te groot was om fatsoenlijk in te pakken en gniffelde bij de gedachte dat hij daar de hele avond mee onder zijn arm zou moeten staan. Ik charterde een vriendin die mee moest in het komplot en toog naar het café. Iedereen was er, de hele avond behalve hij.

Ik heb tot 2 uur gewacht met een buxus onder mijn arm, geknipt in de vorm van een hond...!
Alle reacties Link kopieren
Ah Bronny dat kan zo in een film. Klinkt heel zielig.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
noa schreef op 17 augustus 2007 @ 20:51:

Ah Bronny dat kan zo in een film. Klinkt heel zielig.
Nee hoor! Ik ben in het gelukkige bezit van een gezonde dosis zelfspot en moest er zelf het hardst om lachen, hij later ook trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven