Wat vindt jouw partner van het Viva-forum?

18-08-2007 00:19 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik vroeg me af wat de meeste partners van de forumsters hier nou vinden van dit forum. Lezen ze weleens mee, weten ze jouw nickname of vinden ze het maar flauwe zeik?

Mijn vriend denkt dat het hier een verkapte datingsite is, zeker sinds hij de naam Tenderlover voorbij zag komen hahaha!



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend weet dat ik hier kom, maar meer weet ie niet. Kan ik het tenminste stiekem over hem hebben hier.. X-D
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft zo zijn eigen fora dus die heeft niks te zeiken haha ;-)



Nee die weet wel wat ik zo'n beetje doe, weet ook mijn nick, en soms vertel ik hem (of hij mij) over een gek of grappig of juist ernstig topic en hebben we het er vaak nog even over. Soms vraagt ie wel wat 'de dames' allemaal wel niet schrijven dat ik soms zo vaak zit te lezen haha maar ja op zijn fora zijn meer mannen en is er vaak minder te tikken/lezen blijkbaar, hoewel die er ook wel wat van kunnen hoor als ze er zin in hebben :-P
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt het echt de grootste onzin. Kan zich er nix bij voorstellen!

Maakt mij nix uit natuurlijk. Tis mijn ding!
Alle reacties Link kopieren
Luna1964 schreef op 18 augustus 2007 @ 00:19:

Hoi,



ik vroeg me af wat de meeste partners van de forumsters hier nou vinden van dit forum. Lezen ze weleens mee, weten ze jouw nickname of vinden ze het maar flauwe zeik?

Mijn vriend denkt dat het hier een verkapte datingsite is, zeker sinds hij de naam Tenderlover voorbij zag komen hahaha!



Groetjes.
Aiaia Wat mijn partner van dit forum zou vinden is hetzelfde wat hij van mijn week en maandbladen zoals flair en viva vind , hij zou het in zijn hand nemen mij met een scherpe neus aankijken eens aan z`n peyes draaien en dan zeggen ``whats you bringing into the house woman throw away this unkosher thing right now``en dan zou hij het gooien waar de rest van mijn bibliotheek belande : in de vuilnisbak
Alle reacties Link kopieren
whitewing schreef op 18 augustus 2007 @ 00:35:

[...]

Aiaia Wat mijn partner van dit forum zou vinden is hetzelfde wat hij van mijn week en maandbladen zoals flair en viva vind , hij zou het in zijn hand nemen mij met een scherpe neus aankijken eens aan z`n peyes draaien en dan zeggen ``whats you bringing into the house woman throw away this unkosher thing right now``en dan zou hij het gooien waar de rest van mijn bibliotheek belande : in de vuilnisbak
Meen je dat nou? Tijd om de Rd4 te bellen om hem op te laten halen. Wat zijn peyes trouwens?



Mijn vriend weet wel dat ik deze site bezoek, maar niet dat ik meeschrijf. Hij denkt dat het de viva als weekblad is maar dan online. Ik denk dat hij het niet leuk zou vinden wanneer hij zou weten dat ik onze problemen hier bespreekbaar maak met wildvreemden, en terecht!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vier jaar geleden een rel gehad met mijn toenmalige vriend. Het was de oorzaak dat het uitging! Ja, je gelooft het niet.

Deze man was stik en stik jaloers, ook als ik bijvoorbeeld zonder hem in de kroeg zat.

Toen hij er lucht van kreeg dat ik wel eens wat flauws (lees: pikant) postte op Sex, heeft ie bonje gemaakt. Hij verdacht mij er nl van dat ik 1 van de mannelijke posters daar IRL kende...(wat niet waar was.)

Darana was het uit.
Ik schreef hier al voordat ik mijn vriend leerde kennen. Hij weet ook dat ik dat doe en ik vertel meestal ook wel op welke onderwerpen. Ik heb geen geheimen voor hem.
Mijn vriend vond het allemaal niet interresant en hij vond het tijdverspilling. Tot hij op uitzending ging naar Afghanistan en ik hier een paar vriendinnen voor life heb ontmoet die mij er doorheen gesleept hebben. Sinds die tijd vind ie het alleen maar fijn dat ik op een forum mijn ei kwijt kan. Zeur ik tenminste niet meer zoveel tegen hem. Haha.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Net als Rosalita schreef ik hier ook al voordat ik mijn man leerde kennen. Hij kent mijn nick, weet wat ik schrijf (en leest dat soms ook) en desgevraagd geeft hij wel eens zijn visie op een onderwerp. Hij vindt het juist een leuk fenomeen zo'n forum, dus we hebben daar nooit problemen over. We hebben ook geen geheimen voor elkaar.

Mocht ik een probleem binnen mijn relatie hebben dan zou ik dat overigens met hém bespreken in plaats van hier.



Marion
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het ook met je partner bespreken én hier zodat het de mede-forummers de gelegenheid geeft om hun visie erop los te laten. Vaak heb je meer aan het advies van mensen die jou niet kennen en dat advies kun je dan gebruiken om het probleem nog eens met je partner te bespreken.
Of als je zoals ik wel honderd keer hetzelfde wil zeggen.... Haha, dan zeg ik het een keer tegen hem en daarna zeur ik hier nog even 99 keer door :)
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf hier onder mn eigen naam (nouja, de naam zoals iedereen me kent) en iedereen mag dat lezen, geen geheimen namelijk.

Mijn swietie leest heel soms mee, maar vindt het vrijwel altijd onzin en zeikerig hahahahaha... tja... ik niet! *grijns*
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend weet dat ik hier veel schrijf en hij weet ook mijn nickname maar het is mijn ding, hij leest dus niet de hele tijd mee ofzo. Als ik dingen tegenkom op het forum praat ik er af en toe wel over met hem. Hij heeft volgens mij wel het idee dat dit echt zo'n vrouwenforum is waar een hoop onzin op staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven