Oproep voor vrouwen met vriend met kinderen deel 6

10-11-2006 14:54 498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, aan mij de eer!



Iedereen die mee wil discussiëren over stiefkinderen, (h)exen, co-ouderschap, alimentatie is welkom, zolang we elkaar blijven respecteren.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
Je was me voor Smollie :D

Ik laat de andere wel sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik was je niet voor, hoor Sue. Allebei om 14.54 uur...

We waren tegelijk en zoals een goede vriendin van me dan zegt: Great minds think alike.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
de andere zakt vanzelf weg. daar kan niet meer op gereageerd worden... vol is vol.. ;)
Alle reacties Link kopieren
haha zie nu die andere pas.. jeeeeeeeez wat gaat het traag hier.... moet elke keer op vernieuwen drukken.. grr.. tijd om weekend te gaan houden..
Alle reacties Link kopieren


Ik was je niet voor, hoor Sue. Allebei om 14.54 uur...

We waren tegelijk en zoals een goede vriendin van me dan zegt: Great minds think alike.
:D
Alle reacties Link kopieren
Zeg nog even over die HEMA he. Ik heb vroeger op het HK gewerkt, moet ik mijn connecties aanboren over die dipsaus?
Alle reacties Link kopieren
PP bank? advocaat? gooi het in de groep meid, ik ben de draad kwijt....



Zondag ja inderdaad lekker WOW'en! grappig dat jij en je man ook van de pc spelletjes zijn:)
Alle reacties Link kopieren
Hema.... weer zoiets wat we hier niet hebben en wat ik echt mis, ideale winkel:(
Alle reacties Link kopieren
quote: Livingston reageerde



Zondag ja inderdaad lekker WOW'en! grappig dat jij en je man ook van de pc spelletjes zijn:)



Liv, jullie WOW'en???  Wij COD'en :D op het net. Jullie ook op het net?
Alle reacties Link kopieren
WOW=world of warcraft, van COD heb ik de Call Of Duty (of is het iets anders) dit voor de nietgamers onder ons...

bij WOW moet je wel een abonnement hebben, maar je zit inderdaad met mensen van over de hele wereld te spelen.
Alle reacties Link kopieren
Had het nog niet in de groep gegooid, omdat het besloten forum nie toegankelijk was een dagje.

Niets geheimzinnigs, maar ik had een vervelend telefoontje, althans, PP man, maar voor mij bedoeld.

Mijn ex man blijkt weer eens ergens een schuld te hebben, flink geld geleend, niets betalen en met de noorderzon vertrokken.

Nu doet hij dat al jaren maar gelukkig heb ik er niets meer mee te maken.

Ben al sinds jaren bij hem weg, heb nog een tijdlang kunnen betalen omdat hij een lening op ons beider naam had genomen, handtekeningen vervalst, credit cards van mij gestolen, noem maar op, waardoor ik een krappe 50 á 60.000 schuld had. Had, want met letterlijk droog brood en heel veel overwerken heb ik dat al een hele tijd afbetaald, al voor ik mijn huidige relatie begon.



Maar de bank zoekt hem dus. Nu hebben wij een aantal websites, waaronder 1 privé, was oorspronkelijk bedoeld voor de bruiloft, veel familie in buitenland etc, dus leek ons wel leuk, die is er nog steeds en houden we geregeld bij, paar foto's, paar verhaaltjes, dat soort dingen, niet zo heel spannend.

Nu staat die website natuurlijk wel geregistreerd, kan maar op 1 naam en dat is de naam van PP man, met ons vorige adres erbij en zijn privé telefoonnr. Dat kan echt alleen de enige link zijn dat ze ons gevonden hebben en ze dachten dat als ze hem bellen, ze mij wel krijgen en dat ik ze wel kan vertellen waar mijn ex man uithangt. (wij hebben echt behoorlijk alles dichtzitten en zijn bepaald niet makkelijk te vinden, ondanks dat we een privé website hebben incl foto's)

Nu weet ik dat werkelijk niet en dat wil ik heel graag zo houden, ik wil ook helemaal niet geconfronteerd worden met hem en hoop eigenlijk dat hij dood en begraven is, dus PP man weigerde de telefoon aan mij te geven, was ook echt overdonderd, ze belden 's-avonds, geheim nr en dramden best wel door.



Ik stond dus later te ontploffen en heb nu dus aantal klachten ingediend, dat dit natuurlijk hele grove schending van privacy is, dat ik niets met hem te maken heb, dat hij hun client is en zij zo stom zijn geweest om hem geld te geven (simpele BKR toetsing en ze hadden al kunnen zien dat hij niet de meest handige persoon is om geld te geven) maar ik ben dus nu weer geconfronteerd met een hele nare periode in mijn leven.

Die had ik wel afgesloten, ik kan er ook prima over praten, maar dat komt omdat het in het verleden ligt, door dit telefoontje staat hij gevoelsmatig bij mij in de keuken en dat vind ik echt ongelooflijk asociaal van die bank.

Dus klacht en nu geëist dat er een excuus alsmede verwijdering van mijn naam / contactgegevens uit hun dossier, omdat ik op geen enkele manier gekoppeld wil worden aan die vent.



pff, lang verhaal, sorry daarvoor, maar dit was dus even 1 van mijn mindere weken. Ik denk erover om onze sites ook tijdelijk uit de lucht te halen, want de lol is er nu even vanaf, maar ik kon vooral de hele week niet slapen omdat ik werkelijk alles van die periode (huwleijk + scheiding) weer flink in mijn hoofd zat en dat was op zijn zachtst gezegd geen vrolijke boel.



P
Alle reacties Link kopieren
ook nog even iets leuks;

Ben van plan om lekker aangeschoten te worden vanavond, dus voor ons is het Gran Turismo of Grand Theft San Andreas, doorspekt met een beetje Ico, Prince of Persia, Project Zero en op de PSP een beetje Everybody's Golf :P
Alle reacties Link kopieren
PP, wat irritant zeg. Ja, schuldeisers kunnen goed zoeken, dat blijkt maar weer. Kan me voorstellen dat dat alles weer even helemaal terug brengt.



Lief, krijg je ook nog personeelskorting bij de hema? Geweldig zeg!! Nou, ik ben wel benieuwd in welk dipje deze stokjes gedipt moeten worden.



Liv, misschien moeten we een inzameling voor je houden? Wat dingen van de hema, kruidnootjes, drop, stroopwafels e.d. in een doosje met Tie En Tie richting jou?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
PP... wat onbeschoft zeg van de bank!! en terrecht dat je eist dat ze je met rust laten!! Misschien is toch nog niet alles verwerkt van die periode omdat je er toch weer wakker van ligt.. ook heel begrijpelijk, maar vaak voelt het alsof iemand een bus zout in een (nog een klein stukje ) open wond gooit..Zolang jijzelf weet dat ze je niets kunnen maken.. hoofd omhoog.. dikke.... vinger richting bank.. adios.. zoek het uit..
Alle reacties Link kopieren


ook nog even iets leuks;

Ben van plan om lekker aangeschoten te worden vanavond, dus voor ons is het Gran Turismo of Grand Theft San Andreas, doorspekt met een beetje Ico, Prince of Persia, Project Zero en op de PSP een beetje Everybody's Golf :P


:o nu ga je wel heel snel PP. Ik neem aan dat dat allemaal spelletjes op de ps zijn? Of spelen jullie ook op het net??



En aangeschoten, hmmm, denk dat ik dat morgen maar eens wordt :D
Alle reacties Link kopieren
PP dat is inderdaad klote, zat ook door ex in schulden onvrijwillig. Nu de afgelopen maanden vrijwillig omdat vriend door zijn ex in de schulden zat. Als het goed is 10.000 Euro per volgende week afgelost! Dan zijn we beide schuldenvrij. Maar het gevoel bracht ook veel naar boven van vorige huwelijk, dus kan me goed in je invoelen. Ik zou ook klacht indienen, dit zijn geheime gegevens, hoe komen ze eraan? Zou ook woedend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Aangeschoten... ik kan me de dag niet meer heugen. Maar ik word ook nooit aangeschoten. Ik ben of broodjenuchter of ladderzat. Je weet wel, dat je later moet horen dat je tussen de fietsen op de grond lag en gewoon bleef liggen. Dat je tegen iemand die je heel erg aardig vindt hebt gezegd: Ik houd van je, ik houd echt van je, niet zoals ik van lief houd, maar op een andere manier, op een goede manier. ik houd echt van je. Op zich niets mis mee, maar dat je het 100 x hebt gezegd...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
nop, wij spelen eigenlijk alleen Playstation2 en PSP, geen pc games en ook niet online.

Vroeger wel eens gedaan, maar toen kochten we een PS2 en the rest is history zogezegd ;)

Dus het zijn allemaal PS2 games. Ik geloof wel dat er sommige op de pc zijn, maar dat weet ik niet zeker.



Over die ex / bank etc;

Op zich is het wel redelijk verwerkt, heb er toen ook tijdlang over gesproken met een psycholoog, maar helemaal wegstoppen kan met een aantal dingen niet. Die periode was dermate zwaar, naar en mens onterend, die raak ik denk ik nooit meer helemaal kwijt.

Ik heb er wel veel van geleerd, maar het blijft altijd een hele pijnlijke periode.

Met sommige dingen leer je leven, ze gaan niet over.

En als het dan opeens weer echt heel tastbaar wordt en dan ook nog door zo'n arrogante financiele instelling die zijn eigen centjes zo belangrijk vind dat ze dwars over menselijke gevoelens stampen, dan wordt echt het ergste in mij wakker.
Alle reacties Link kopieren
Waah Smollie, dat brengt heugelijke tijden met zich mee!

 zo heb ik ooit eens een (dacht ik) prachtig boeketje wilde bloemen geplukt, nadat ik met een vriendin een keer of 100 van de fiets was afgedonderd.

We dachten een leuke verrassing voor haar vriend mee te nemen.

Hij had een hele vreemde blik in zijn ogen toen hij 's-ochtends kwam vragen wat toch die enorme baal brandnetels in een vaas op tafel deden....
Alle reacties Link kopieren
Oke, ben weer helemaal op de hoogte van de ps2-spellen nu.



Ben benieuwd of je ook echt excuses van de bank krijgt, maar dat zou iig wel moeten. Ze zijn hiermee echt een grens over gegaan. En ik zou er ook niet op zitten wachten om zo'n telefoontje te krijgen. Het is niet voor niets een ex, dus verleden tijd!



Smollie, ik ga alle 3 de stadia door hoor :D, maar in een fietsenstalling...dat is toch al wel heeeel veel jaartjes geleden hoor;)))
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa daar zijn we in deeltje 6!!



PP wat vreselijk dat telefoontje wat je had! Terecht dat je een klacht ingediend hebt, ik zou ook echt woest zijn! Wat ontzettend asociaal zeg!

Hoop dat je het weer een beetje van je af kunt zetten dit weekend en lekker van je vrije tijd kunt genieten.



Kan absoluut niet met jullie meepraten over games ed, ik doe dat echt nooit.



Ga nog ff snel wat doen.



Fijn weekend alvast!



x
Alle reacties Link kopieren
Die brandnetels... geweldig!!



Het was geen fietsenstalling, gelukkig... Maar je kent dat wel, zaterdagavond, drukke kroeg, tigduizend fietsen en ik schijn er tussen te hebben gelegen. Ik zweer je, ik weet van niets. Ik weet dat de rosé me goed smaakte en dat we naar een andere kroeg gingen verhuizen. In de periode tussen die 2 kroegen lag ik op de grond (het is een jaar geleden en best koud buiten) en ik wilde ook niet opstaan, hoorde ik. In diezelfde periode tussen twee kroegen heb ik ook nog een potje gejankt op iemands schouder, geen idee meer waar dat over ging. En, wat ik me nog heel goed herinner, hahahaha, was dat in kroeg 2 de glazen water en cola light die me aangedragen werden niet te tellen waren.



Oh ja, en de volgende ochtend herinner ik me nog levendig...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
maar het zijn de leukste momenten :P

zo hadden mijn ex vriendje en ik ooit een hele lelijke oude auto gekocht, een opel ascona, echt zo'n hele foute bak, bruinig-geel en je kon zonder overdrijven onder je voeten de weg zien.

Die stond dus geparkeerd voor de kroeg, waar wij op een terrasje zaten.

het werd later en later, op een bepaald moment staat er een hele lelijke auto achter ons geparkeerd.

Dat konden we natuurlijk niet toelaten, onze auto moest wel de lelijkste blijven!

dus we zijn er met 3 man op gedoken, onze eigen auto wel te verstaan, flink op het dak gestampt en gelukkig was de eer gered en was het weer de lelijkste auto ;)



(voor diegenen die zich dat afvragen, we zijn er natuurlijk niet in die ladderzatte staat mee naar huis gereden, maar meegelopen met een vriend die om de hoek woonde en na het kijken van en in slaap vallen bij Space balls weer bijgekomen zodat we nog voor de lunch thuiswaren..)
Alle reacties Link kopieren
Lol Smollie. Erg is dat dan he, al moet ik er achteraf ook vaak om lachen hoor.

Heb gelukkig nooit zo'n last van de dag erna, al merk ik wel dat ik wat ouder ga worden ;). Heb iets meer tijd nodig om bij te komen tegenwoordig.



Wat ik me nog kan herinneren is dat we na een hele lange dag doorzakken (om 9.00 begonnen :$) zo rond een uurtje of 11 's avonds in een kroeg stonden waar ze een groot schilderij van wijnflessen hadden hangen.....nou, je wil niet weten hoe moeilijk het was om die flessen te pakken te krijgen :P en het is ook niet gelukt uiteindelijk hoor, maar wel een hele goede poging gedaan van zo'n kwartier.



En die brandnetels PP, hadden jullie de dag erna niet heel veel last van je handen dan;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven