verliefd op de verkeerde.

02-09-2007 16:17 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik ben verliefd geworden op mijn zwager,ik kan hem al heel lang .

Tussen en en mij bestond altijd al een speciale band.

Vorig jaar hoorde ik van hem dat het niet zo geweldig thuis met hem ging zijn vrouw wilde maar 1 of 2 x per jaar sex en dat werd eigenlijk een probleem voor hem.

Ik had ook de nodige problemen thuis en we hadden goede gesprekken en daar bleef het dus niet bij,we zijn verliefd op elkaar geworden en kunnen elkaar niet meer missen.

Maar nu komt het,hij kan niet bij zijn vrouw weg en ik niet bij mijn man,want we hebben beiden nog kleine kinderen.

Aangezien ik heel veel van hem hou kan ik niet verdragen als hij een keertje sex met haar heeft,wat eigenlijk niets voorsteld want de sex is zeer slecht bij hem thuis.

Hij vind niet erg als ik sex met mijn man heb,hij doet het liever zelf zegt hij maar het is gewoon niet anders.

Hij heeft met mij heerlijke sex nog nooit had hij deze ervaringen gehad.

Ik ben erg blij dat ik hem deze ervaringen mocht geven,ik hou heel erg veel van hem maar we zouden nooit een paar kunnen vormen en dat vind ik heel erg moeilijk .

Mijn leven staat al 15 maanden op de kop en ben erg ontevreden met deze situatie .

Wie kan mij raad geven wat ik moet doen .
Ik kan zo een-twee-drie niets verzinnen, behalve allebei scheiden en samen emigreren. Maar ik begrijp dat dat geen optie is.

Dan is er nog de mogelijkheid om je te houden bij je keuze, nl je huwelijk en deze akelige relatie op te geven. besef je wel wat je tweegbrengt als het uitkomt? Dan gaat het nl niet alleen over jou, je zwager en jullie partners, maar lijdt de hele familie!!

Overigens, heb die info over de slechte sex alleen van hem of ook van zn vrouw?
Alle reacties Link kopieren
ok, kleine kinderen of niet, maar in een huwelijk blijven waarin bedrog en leugens de boventoon voeren lijkt me voor je kinderen ook niet leuk, zeker als ze wat ouder worden. het lijkt me verschrikkelijk maar je bent niet verliefd op de verkeerde maar misschien getrouwd met de verkeerde?
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt dat de sex zeer slecht is maar heeft dus blijkbaar nog wel sex met haar??! Maar maak je er misschien niet meer van dan er eigenlijk tussen jou en je zwager is namelijk goede sex. Misschien een ideetje om de tijd die jullie aan elkaar besteden die is aan de eigen partners te besteden misschien dat dat dan nog wel wat wordt.
Alle reacties Link kopieren
hopelose schreef op 02 september 2007 @ 16:17:

Aangezien ik heel veel van hem hou kan ik niet verdragen als hij een keertje sex met haar heeft,wat eigenlijk niets voorsteld want de sex is zeer slecht bij hem thuis.

Dat zeggen alle getrouwde mannen tegen hun minnares. Wake up ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik vind je bijzonder zielig, echt te triest voor woorden. Want je hebt echt de meest respectvolle manier gekozen om hier mee om te gaan, NOT. Ik zou allebei snel een scheiding aanvragen want jullie verdienen elkaar. Medelijden met jullie partners en die verdienen beide honderd duizend keer meer dan zo'n achterbakse partner. Misselijk gewoon.
Alle reacties Link kopieren
@mabel007, op de een of andere manier denk ik niet dat de rest van de familie en hun gezinnen er iets toe doen, anders waren ze hier in de eerste plaats niet aan begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Dat je heel erg fout bezig bent en dat dit hele grote consequenties zal hebben als het uitkomt weet je zelf ook wel neem ik aan, ik zal het er niet verder inwrijven.Hou je in Sjaan, hou je in ;-)



Ik zie het zo:

Jij had problemen thuis.

Hij had het ook niet zo leuk thuis blijkbaar.

En dus werden jullie verliefd denk je.



Ik zie het meer als vluchten bij elkaar.

Jullie missen iets in je eigen relatie wat jullie nu dus bij elkaar zoeken.Ik denk dat dit helemaal niet zoveel met verliefd of houden van te maken heeft maar eerder met een vlucht uit de realiteit.



En de realiteit is dat jullie beiden in jullie bestaande relaties niet gelukkig zijn en dit zo laten.Waarom?

Waarom steek je de energie niet in je bestaande relatie of een scheiding maar hierin?
Alle reacties Link kopieren
Goh,

Er zijn veel vrouwen die, al die niet noodgedwongen want weduwe bijv., kind(eren) alleen opvoeden.

En geen vrede met de situatie? Verander die dan, is mijn raad.
Alle reacties Link kopieren
Ehm.. verliefd op je zwager.. die is getrouwd met.. je zus dan???? Even een klein detail, om de slapstick compleet te krijgen X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Of de broer van haar man ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat zoek je hier trouwens, medelijden? Dat we met je meeleven dat je het zo erg vind dat hij nog sekst met zijn vrouw? Ik vraag me af hoe je erbij komt dat je niet kan scheiden met kleine kinderen, denk je dat het minder erg is als ze ouder worden? Ik vraag me trouwens ook af hoe oud jullie kinderen precies zijn, en idd zoals Verry Cherry al vroeg, ben je verliefd op de man van je zus of op de broer van je man?

En wat heb je eigenlijk ondernomen om je eigen relatie te verbeteren, zelfde geldt voor hem? Of werd je op een ochtend wakker en besloot je dat je erg ontevreden was en ging je dat met je zwager bespreken ipv met je man?
Alle reacties Link kopieren
Hopelose reageert niet meer. Ik vraag mij af wat ze aan het doen is. Hoewel ik wel een idee heb.
Wat zou jij jezelf adviseren Hopelose, als je zelf niet in deze situatie zou zitten?



Als je gewoon een verhouding wil hebben met je zwager dan heb je verder geen advies nodig neem ik aan, dan weet je wat je wil en neem je genoegen met de situatie zoals hij nu is.



Wil je echter iets aan je situatie doen dan lijkt het me zaak dat jullie allebei je partner inlichten. Kijken wat zij er van vinden. Wie weet willen zowel jouw man als zijn vrouw jullie met geen tang meer aanpakken en dan ligt de liefdesweg voor jullie open.



In ieder geval is het redelijk om jullie parters mee te laten beslissen over hun huwelijken met jullie en hun levens. Kinderen hoeven geen belemmering te zijn bij een scheiding, kinderen zijn gebaat bij gelukkige ouders en dan het liefst nog met elkaar maar als dat niet kan, dan zijn ouders die gescheiden zijn en een goede omgangsregeling treffen ook afdoende.



Kom op meid, een beetje ballen tonen nu. Dit gelieg en bedrieg en gerotzooi duurt al veel te lang. Het wordt tijd voor duidelijkheid voor jullie allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt niet te kunnen scheiden omdat je kinderen nog klein zijn. Da's interessant. Temeer daar het bestaan van de kinderen an sich klaarblijkelijk geen beletsel vormt voor het aangaan van een langdurige buitenechtelijke relatie met een aangetrouwd familielid. Welke normen en waarden wilde je de kinderen ook al weer meegeven?
Alle reacties Link kopieren
Ik las dit en ik dacht, volgens mij wil hij niet scheiden. Zij is verliefd op hem, maar hij wellicht niet op haar?
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
En misschien is hij ook wel helemaal niet eerlijk over hoe de seks thuis is, misschien vindt hij het wel gewoon lekker om van twee walletjes te eten. De enige manier om daar achter te komen is open kaart te spelen ook naar jullie partners toe. Kijken of hij dan nog zo happig is, als hij moet kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, als hij tegenover zijn vrouw als niet eerlijk is dan lijkt me dat deze man er tegenover anderen ook geen probleem van maakt om de boel bij elkaar te liegen. Ik denk trouwens dat je meer op het minnaressentopic thuishoort, want jouw situatie is verre van uniek.
Alle reacties Link kopieren
Als je kon kiezen tussen een goede relatie met je man ( waaraan je wel zult moeten werken door te praten , eventueel samen in therapie te gaan , vergeven van het een en ander , maar je weet wat je hebt gehad en je kan proberen dat weer terug te krijgen. Bovendien krijg je in - bijna - elk huwelijk een vertrouwd gevoel ...al zullen sommige mensen dit als sleur bestempelen en anderen als een comforbale deken ) of scheiden en een relatie met je zwager , met alle bijbehorende problemen ( kindertjes die in bed plassen of het even niet zo lekker doen op school , boze familie , roddels uit de buurt , verhuizing, bezoekrecht, afwachten hoe je zwager in het dagelijks leven is ) ........naar welke kant neigt de weegschaal ?



http://www.selesia.com/weegschaal.jpg



Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje vreemd dat hij er geen moeite mee heeft dat jij sex hebt met je man.... als hartstochtelijk verliefde vent wil je toch niet dat een andere man jouw geliefde bepotelt ?

Heb je weleens voorgesteld om spijkers met koppen t slaan en wat zegt hij dan , dat hij niet weg kan wegens de kinderen ?

Wat voor een indruk maken ze samen , op een verjaardag ofzo ; dat ze het echt niet meer fijn hebben samen ?

Jammer dat je niet vertrouwelijk met je schoonzus bent ( alhoewel , dit zou het bedrog nóg "erger " maken ) , anders had je eens een boom op kunnen zetten hoe zij het ervaart om een jong gezin te hebben , vragen of zij gelukkig is , etc. Want er bestáát natuurlijk een kans dat ze helemaal niet zo'n rothuwelijk hebben ; hoe groot was de kans dat jullie samen wat zouden krijgen als hij gezegd zou hebben dat hij een topwijffie heeft, een tophuwelijk en een topprdetop sexleven ? Ik schat die kans heel klein..........



Wat heb je gedaan om je eigen problemen op te lossen ipv ze te bespreken met je o zo aantrekkelijke en al-te-graag=klaarstaande/liggende zwager ?

Zou je ze op willen lossen of wil je een paar nieuwe ( andere) problemen er voor in de plaats ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Amen Bianc!
Alle reacties Link kopieren
Even een antwoord op jullie vragen,ik ben verliefd op de broer van mijn man.Ik heb een goede band met zijn vrouw van haar weet ik ook dat ze niet van sex houd ze is er vies van,als ze het doen gaat het licht uit en duurt het 5 minuten.

Ik heb jullie reacties gelezen,ik heb goed nagedacht en ben van mening dat deze relatie geen toekomst heeft waarom zou ik dan nog doorgaan hiermee.

Ik heb hem verteld dat ik verder geen contact meer met hem wil,en dat hij maar moest eens goed met zijn vrouw moest praten over hoe het verder moet met hun.

Laat hij maar werken aan hun relatie en ik aan de mijne.
Alle reacties Link kopieren
http://www.elektronicaforum.nl/files/applaus.jpg





Wat ga je doen aan de problemen in je eigen relatie ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kijk, en hier zie je dan weer heel duidelijk het nut van dit forum.

Een, toch niet gering, probleem binnen één dag uit de wereld.

Ik geef onszelf een schouderklopje !!
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Wat goed van je zeg! Ik hoop dat je je geluk vindt, hetzij in je huwelijk of anders je eigen weg kiest. Veel succes iig
Alle reacties Link kopieren
mabel007 schreef op 03 september 2007 @ 12:44:

Kijk, en hier zie je dan weer heel duidelijk het nut van dit forum.

Een, toch niet gering, probleem binnen één dag uit de wereld.

Ik geef onszelf een schouderklopje !!
Zo zie je maar weer het forum werkt beter dan een therapeut en is bovendien nog goedkoper ook. :cheers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven