Tijdelijke break

05-09-2007 21:54 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vriend na 3 jaar samen zijn, al weer enige maanden verliefd op zijn ex is. Hij is ook al een tijd met haar vreemdgegaan. Nadat ik erachter kwam heeft hij voor mij gekozen, zegt hij..... We hebben nu een break. Ik zwerf nu van vriendin naar vriendin en voel me zo rot. Het ene moment denk ik "ik wil hem terug, we beginnen overnieuw" en het ander moment denk "hoe kan ik hem ooit nog vetrouwen?". Maar ik hou zo veel van hem. Hij zegt dat hij geen contact meer met haar wil, maar ze blijft hem bellen omdat ze zich rot voelt en hij kan haar niet negeren. We hebben een soort break dus ik moet het even laten gaan, maar het is zo moeilijk. Zijn er meer die dit meegmaakt hebben? Het ene moment laat hij merken dat hij voor me gaat en het andere moment merk ik er ook niets van. Zo verwarrend!
Sorry, mijn mening: Als mijn partner vreemd gaat....weg ermee!!! Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger. Vreemdgaan betekent voor mij zwakte en onbetrouwbaarheid...die gasten zijn mij niet waard.



Zolang die ex van hem blijft bellen kan hij dat hoofdtuk niet afsluiten. En waarom kan hij haar niet negeren? Duidelijk dat je vriend niet kan kiezen, anders had hij zich wel anders gedragen tegenover jou. En dat hij haar niet kan negeren zegt toch ook al genoeg??



Wees verstandig en kap ermee, hij is jou niet waard.



Sterkte Guus!
Alle reacties Link kopieren
Guus je "vriend" wil geen contact met je ex. Maar ze belt steeds? neem een ander telefoonnummer zou ik zeggen zodat er niet meer gebelt kan worden. Als jouw "vriend" voor jou gaat moet dat niet zo moeilijk zijn voor hem.

Zo negeert hij haar niet maar zorgt dat ze niet meer kan bellen en zijn telefoonnummer niet heeft.

Ik denk wel dat je er goed aan gedaan hebt om even een [periode ingesteld te hebben van rust en elkaar niet zien.Zodat jullie allebei alles op een rijtje kunt zetten. En vooral ook wat hij eigenlijk wil.Jij bent zeker van je zaak maar bent nog wantrouwent (waar je alle recht op hebt) Hij hangt nog te zeer aan zijn vorige relatie en dar zal hij zelf iets aan moeten veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik nu dat hij is vreemgegaan, dat jullie relatie is stopgezet en dat jij nu rondzwerft omdat jullie niet meer samenwonen? Als dat het geval is dan zou ik heel rap naar huis gaan, hem buiten de deur zetten en vannacht weer in je eigen bed gaan slapen. Hoedanook: sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan in een dronken bui is misschien nog te vergeven. Maar wat jouw vriend heeft gedaan is gemeen. Willens en wetens heeft hij je bedrogen, met de gebruikelijke leugens die daarbij komen kijken. En nu is hij nog steeds verliefd op haar. Het is duidelijk dat hij twijfelt om vol voor jou te gaan anders had hij het contact allang met haar verbroken en was hij het risico wel uit de weg gegaan.

Mijn advies is ook: zet HEM de deur uit want nu voel jij je rot omdat je van vriendin naar vriendin trekt en hij zit lekker warmpjes binnen. Hij moet zich rot voelen, niet jij!

Sterkte ermee!

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven