gezocht Latin Lover

30-04-2007 13:20 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben er nu na jaren toch echt zeker van dat ik (Hollandse vrouw) het meest op Latino's val: daar versta ik onder Zuid-Amerikaanse mannen die Indiaans -of negerbloed hebben of gemengd zijn met blanken. De mannen waartoe ik mij aangetrokken voel wonen meestal in de cariben en mexico.



Nu is het moeilijk om met deze groep in contact te komen. Ik kan wel naar Z-Amerika gaan, maar als er een realtie ontstaat is het toch fijner als hij hier al woont.



Op datingsites heb ik gezocht, maar daar staan gemiddeld 3 latino's op en dat zijn dan vaak net niet mijn types. Weet iemand een goede datingsite met veel latino's?



Of weet iemand waar er feesten en gelegenheden (behalve zomercarnaval, is mij niet gelukt om daar te "scoren") zijn waar veel single latino mannen komen? En waar ik als niet latino ook welkom ben?



Ik ben benieuwd naar de zoektocht van andere vrouwen, naar hun latin lover en hoe dit verlopen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik gruwel van die mannen, ik kwam ze altijd op de salsaschool tegen waar ik les had. Vrijdansen was helemaal een crime. Ik ben erdoor van salsa les afgegaan. Dus ik zou zeggen, salsadansscholen, salsacafe's, salsadancings, iig in Amsterdam kom jij wel aan je trekken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Iemand (ik weet niet meer wie, volgens mij was het fleurtje) kwam gisteren met deze site:[Bewerkt door moderator, spam/reclame]Veel succes!bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad is de salsascene een goeie optie om in latin people te ontmoeten. Ga op salsales en je hoort ook direkt waar de feesten zijn. Ik heb trouwens geen vervelende ervaringen met deze mannen.Op de deze site zie je waar de feesten zijn [Bewerkt door moderator, spam/reclame], via [Bewerkt door moderator, spam/reclame] naar uitgaansagenda. of Via de site van [Bewerkt door moderator, spam/reclame]. Verder wat uitgaanstips [Bewerkt door moderator, spam/reclame].bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
o ja en [Bewerkt door moderator, spam/reclame] elke maand [Bewerkt door moderator, spam/reclame]. bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat je op een persoon viel en niet op een ras :?
Alle reacties Link kopieren


Ik dacht altijd dat je op een persoon viel en niet op een ras :?



Oh nou ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor! Val zelf ook veel meer op latino's/negers/aziaten (-> exotische mannen) dan op de typische NL mannen:P;)
Alle reacties Link kopieren
Nou ja wipkipje wat is dat nou voor rare opmerking? Je kan toch op donker vallen. Andere mensen vallen voor lang, blond blauwe ogen, grote borsten...

Dit is geen ras-issue. Zo maak je er iets lelijks van. Deze persoon voelt zich gewoon aangetrokken tot een mooie gebruinde huid en een veelal wat gespierder lichaam denk ik. Jij zal ook vast een type hebben waar je aantrekkingskracht groter is.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat je op een persoon viel en niet op een ras :?
Dat dacht ik ook.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alsof een man waarbij alleen maar vrouwen met een DD cup in aanmerking komen niet uitgejoeld wordt... :o wel of geen aantrekkingskracht...
Alle reacties Link kopieren


Nou ja wipkipje wat is dat nou voor rare opmerking? Je kan toch op donker vallen. Andere mensen vallen voor lang, blond blauwe ogen, grote borsten...

Dit is geen ras-issue. Zo maak je er iets lelijks van. Deze persoon voelt zich gewoon aangetrokken tot een mooie gebruinde huid en een veelal wat gespierder lichaam denk ik. Jij zal ook vast een type hebben waar je aantrekkingskracht groter is.
Misschien weet jij niet hoe de mensen in Latijns Amerika en het Caribisch gebied eruit zien, maar dat varieert dus nogal. Een indiaan met een blanke gemengd ziet er héél anders uit dan een neger met een blanke, maar vooruit dan.
Alle reacties Link kopieren
@margaretha2. Ik kom al jaren 2 keer per jaar in de caribe en zuid amerika. Ik weet wat daar rond loopt en dat is idd divers. Ik reageer op wat TO schrijft. Ze gaat voor het exotische type. Dat type is zeker in dat gebied te vinden of het nou indiaans of negroide of een mix is van vanalles en nog wat.
Alle reacties Link kopieren
Hi,Kijk op [Bewerkt door moderator, spam/reclame]: Superlatino4u....(29!! ik ben 41....mafkees!........hahaha.........ik kreeg zijn msn, want meneer valt blijkbaar op hollandse dames!) Zijn msn geef ik hier maar niet openbaar.......kan ik niet maken, hé!Maar log daar eens in, zou ik zeggen!!! Tis een leukertje, hoor! Met een sixpack waar je U tegen zegt!grtz.D. bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reacties (nog meer reacties altijd welkom!).

Ik ga zeker op de getipte sites kijken en ook op netlog.com om deze heer te checken.



Wipkipje: ik val meestal op latino's; net zoals andere mensen b.v. op scandinaviers (trema werkt niet) vallen, of lesbiennes op vrouwen. Dit wil echter nog niet zeggen dat ze b.v. op ALLE  vrouwen vallen. Tuurlijk is het karakter net zo belangrijk. Ik ga echt niet achter ELKE latino aan. Het moet wel klikken.
Alle reacties Link kopieren
quote: dertig06 reageerde





@margaretha2. Ik kom al jaren 2 keer per jaar in de caribe en zuid amerika. Ik weet wat daar rond loopt en dat is idd divers. Ik reageer op wat TO schrijft. Ze gaat voor het exotische type. Dat type is zeker in dat gebied te vinden of het nou indiaans of negroide of een mix is van vanalles en nog wat. Exotisch is nogal breed, het is gewoon alles wat niet inheems hollands is voor ons, dat is overal te vinden, zelfs binnen west Europa, maar zeker in alle andere delen van de wereld. Aziatisch is ook exotisch, Afrikaans ook. Toen ik in Latijns Amerika woonde was ik zelf ook exotisch. Ik vind 't sowieso altijd al raar als mensen op bepaalde lichamelijke dingen vallen, zoals 'alleen op blond haar' of 'alleen op bruine ogen', maar aangezien 'latino' niet echt een ras, of uiterlijk, of lichaamstype of wat dan ook is, snap ik er nog minder van. Clarence Seedorf, Evo Morales, Tego Calderon, Daddy Yankee, Marc Anthony, Wilder Valderrama, Ronaldinho, Oscar de Leon, Juan Luis Guerra Jaime Luis Gomez (black eyed peas)... wat hebben die in Godsnaam gemeen met elkaar? Extra pikant is natuurlijk dat er ook genoeg latino's zijn die je best zou kunnen houden voor Hollander. Valt ze daar dan wel of niet op? Het zíjn ten slotte geen hollanders, al zien ze er misschien wel zo uit. Stel je voor dat je Diego Luna tegen 't lijf loopt op een swingend salsafeestje, wacht je dan eerst af of hij Joop heet of Diego? Pitbull (rapper), Gael Garcia Bernal, Carlos Manuel, Leonid van de Charanga Habanera, Roberto Sanmartín, Kaká, Fher van Maná...?Nou dan weer ontopic, ik zou niet zozeer naar salsafeesten gaan, hoewel op bepaalde feesten wel z'n pick up sfeertje hangt, maar eerder naar een goed reggaetonfeest. [Bewerkt door moderator, spam/reclame]bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Margaretha,



de bekende latino's die ik persoonlijk erg leuk vind zijn: Don Omar; innerlijk ken ik niet, maar vind hem er mooi uitzien en hij heeft een rauwe mannelijk stem. Jody Bernal; vond hem al leuk tijdens "Que si, Que no..." maar ook zijn innerlijk bleek mij aan te spreken tijden's "Bobo's in de Bush" waarvan ik elke aflevering heb gevolgd. Zo vond ik heb grappig en herkende in zijn manier van denken en wat ie over zijn persoonlijke leven vertelde, erg veel van mijzelf.
Alle reacties Link kopieren
Clarence Seedorf is geen latino maar een surinamer.
Alle reacties Link kopieren
Clarence Seedorf is geen latino maar een surinamer.




quote: daar versta ik onder Zuid-Amerikaanse mannen die Indiaans -of negerbloed hebben of gemengd zijn met blanken. unquote



Suriname ligt toch in Zuid Amerika, en er wonen toch mannen met gemengd negerbloed enzo??

of ben ik nu erg naief?
Alle reacties Link kopieren




quote: Karen322 reageerde



Clarence Seedorf is geen latino maar een surinamer.

quote: daar versta ik onder Zuid-Amerikaanse mannen die Indiaans -of negerbloed hebben of gemengd zijn met blanken. unquote



Suriname ligt toch in Zuid Amerika, en er wonen toch mannen met gemengd negerbloed enzo??

of ben ik nu erg naief?





Mijn ouders komen uit Suriname. En een neger is geen latino.

En ja, Suriname is een zuid-amerikaans land.

Je hebt er verschillende bevolkingsgroepen in Suriname wonen. En absoluut is niet iedereen een latino.

Ik zou zeggen : als je Clarence een keer zou ontmoeten, vraag het aan hem...:P
Alle reacties Link kopieren
Karen,



Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat Clarence Seedorf misschien wel in de ruime opvatting van Latino van de TO valt. (zie de aangehaalde quote)
Alle reacties Link kopieren


Karen,



Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat Clarence Seedorf misschien wel in de ruime opvatting van Latino van de TO valt. (zie de aangehaalde quote)






Welke ruime opvatting ? Iemand is een latino of geen latino.

Ik ben toch niet een beetje chinees....:?
Alle reacties Link kopieren
Mwah, een neger hoeft geen latino te zijn, maar een latino kan zeker wel een neger zijn. Suriname is natuurlijk niet spaanstalig wellicht dat men zich daarom niet latijns voelt (hoe zit dat met de Nederlandse Antillen?).



Een zwarte Surinamer (of überhaupt een Surinamer) een surinamer voelt zichzelf misschien geen latino, maar ik garandeer je dat een pikzwarte Cubaan dat honderd procent wél doet, daar hoef je niet eens creools voor te zijn. Net als een zwarte Panamees, Hondurees, Portoricaan, Dominicaan, Venezolaan, Colombiaan, Braziliaan, etc. (hoe zou een Surinamer zich dan indelen? caribeño of zo?). Dus, nogmaals, latino is geen ras en ook geen homogene uiterlijk-groep, dus daarom vind ik 't raar dat je op latino's zou vallen, want wat is dat dan 'de latino' ??!.



Hoe dan ook, niet om dit hele topic nou te vervuilen met discussies over wat een latino is en wat een latin lover is en hoe je die kan herkennen (volgens mij alleen aan zijn paspoort dus ;), niet aan zijn uiterlijk), de link die ik plaatste en weg gehaald is (beetje flauw) was van een Puerto Rican Reggaeton Party, google er maar op dan zal je het wel weer vinden denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Verder zijn er trouwens ook verschillende latijns amerikaanse kerkgenootschappen in Nederland geloof ik, dus als je niet van een goeie perreo houdt, maar meer in de here bent kan je daar ook eens een kijkje gaan nemen :P. Als je alleen wil scoren kan je op bepaalde salsafeesten wel terecht, maar ik weet niet of je daar ook iemand tegen 't lijf loopt waar je een langdurige relatie mee kan opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, Suriname valt niet onder Latijns Amerika maar onder de Cariben vanwege de ontstaansgeschiedenis, maar er zijn wel meer Caribische landen waar men zichzelf wel als Latino beschouwd. Het is denk ik heel afhankelijk per bevolkingsgroep en misschien ook wel van taal.



Dan vraag ik me ook af hoe het zit met Jody Bernal. Die jongen is gewoon hier opgegroeid, dus volgens mij is er buiten zijn uiterlijk weinig 'latinoriaans' aan hem. Gewoon een hollandse jongen. Of gaat het enkel om uiterlijk? Of gewoon om het stereotype? Ik ken genoeg latino's die niet voldoen aan het type 'heet exotische man.'

Maar goed, ik vind het sowieso een beetje raar om op een 'soort' mens te vallen en dan ook nog een groep te kiezen die bijna net ze divers is als de gehele mensheid.
Alle reacties Link kopieren
" Als je alleen wil scoren kan je op bepaalde salsafeesten wel terecht, maar ik weet niet of je daar ook iemand tegen 't lijf loopt waar je een langdurige relatie mee kan opbouwen" aldus Margaretha...



Dus als ik het goed begrijp vind je het vreemd dat TO op Latino's valt.

En ik ben blij dat je het allemaal zo goed kan omschrijven, welke type bij welk ras hoort incl.kerkgenootschappen,enzovoort.....Alsof wij ook nooit buitenkomen of op vakantie gaan of zelf gemengd bloed kunnen hebben...zoals ikzelf.



Maar het is wel zo dat een bepaald soort dat niet relatie-vast is op salsa feesten komt....? Hoezo in hokjes denken? De feesten die ik ken zijn super relaxed, toegankelijk en niet opdringerig.



Bovendien vind ik die uitvoerige beschrijvingen over wat nu wel of geen Latino is een beetje onzinnig. Het lijkt me duidelijk dat TO bedoelt dat ze op donkere jongens valt. Het grote publiek weet wat daarmee bedoelt wordt, maar jij maakt van iets ' onschuldigs en een natuurlijk gevoel'  een hele issue. Echt typisch vind ik dat.



Nog even zo'n hokjes-tekst... "when you had black you never go back..." Dat is pas onzinnig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven