man - alweer gedumpt door vrouw.. :(

31-08-2010 17:20 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi...



Eergisteren was het 'weer' zo ver - voor de zoveelste keer [6x achter elkaar, ofzo - met één uitzondering] ben ik gedumpt door een dame.



Na ruim een jaar een relatie te hebben gehad, heeft ze me [notabene via de telefoon] laten weten dat ze me toch niet zo leuk vond. Dat had ze een maand eerder ook al gezegd, maar 2 weken later belde ze weer dat ze zich had vergist...



Dus toen ben ik in zee gegaan met haar [dom, naïef, whatever - ik was gek op haar], maar na nog eens een paar weken heeft ze weer besloten dat ik niet leuk ben [haar woorden- niet de mijne!].



Nu zit ik dus maar te zitten, en denk ik de hele tijd aan alles wat we samen deden [wat altijd wel heel leuk was] en de hele tijd denk ik "de laatste keer dat we uitgingen was toen-en-toen", "de laatste keer gezoend was toen-en-toen" en "nooit meer een arm om haar heen slaan" of "nooit meer leuk heen-en-weer sms-en".



Ik probeer wel flink mijn zinnen te verzetten, maar ik woon pas sinds kort in de stad waar ik nu woon [Rotjeknor] en ken daar niemand.. en ik sport elke dag, maar ik train altijd alleen, en ik werk elke dag [duh...], maar ik heb een eigen bedrijf en kom niet voortdurend onder de mensen daardoor [nadeel van ZZP'er].



Kortom; wie heeft de gouden tip om uit de impasse te komen en weer een beetje zin te krijgen in "het leven"...



Probleem is echt dat ik hier niemand [nog] ken, en dus ook niet echt mijn hart / gevoel kan luchten...



Enige dat ik nu kan bedenken is bier kopen [een vrouw zal wijn doen, denk ik], dus ik ga maar even de straat op



Thx! Jeroen...
Alle reacties Link kopieren
vergeet de chocolade niet .

Nee joh, rot voor je zeg.

Kun je niet een leuke sport in teamverband ofzo gaan doen?
Eh je bent vrijgezel, hebt een baan, woont in Rotterdam en bent op zoek?



Ik weet niemand



Maar sterkte
Alle reacties Link kopieren
chocolade en bier? hmm... denk dat ik maar brood ga bakken met kaas
Alle reacties Link kopieren
Wat is rotjeknor eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Och arme Jeroen

Ik woon niet in Rotjeknor, jammer





Opstaan en weer verdergaan, zeggen we altijd hier.

Sterkte en succes
Alle reacties Link kopieren
quote:JeroenDwT schreef op 31 augustus 2010 @ 17:26:

chocolade en bier? hmm... denk dat ik maar brood ga bakken met kaas Chips dan??
Alle reacties Link kopieren
quote:Erine schreef op 31 augustus 2010 @ 17:26:

Wat is rotjeknor eigenlijk?Rotterrrrdam!
Alle reacties Link kopieren
quote:HartenVrouw schreef op 31 augustus 2010 @ 17:26:

[...]



Rotterrrrdam! Ooh excuse me!! Nooit van gehoord, klinkt ook zo stom!
Rotterdam is ook stom
Alle reacties Link kopieren
Maar je hart luchten kun je toch ook via de telefoon?? Bel je moeder/broer/ vriend weet ik veel wie.

Maak leuke plannen voor dit weekend, hoeft toch ook niet perse in Rotjeknor (ahum) te zijn??



Het is jammer/kl*te dat je relatie over is, maar je wilt toch ook geen relatie met iemand die niet graag bij jou wil zijn??
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 31 augustus 2010 @ 17:29:

Rotterdam is ook stomEcht waar?? Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ga uit! Ga de stad in. Voor je het weet heb je aanspraak en zo leer je mensen kennen. Niet door een six-pack (of 2... ) te kopen en binnen te gaan hangen.



Wat vindt jouw ex niet leuk aan je? Zijn het dingen die je doet of laat? Heeft ze een punt? Hoe dan ook, het is belangrijk om jezelf te zijn en als dat niet leuk genoeg is, dan komt er vast weer een volgende die je wel leuk genoeg vindt.



Liefdesverdriet moet slijten, maar ga jezelf niet gek maken met "de laatste keer met haar eten, was daar... etc" Daar schiet je niks mee op. Iemand die de relatie verbreekt via de telefoon lijkt me nou niet een echt leuk persoon. Dus kom op! Uithuilen en opnieuw beginnen. Ik snap dat ik makkelijk lullen heb. En zelf kan ik echt NIET omgaan met liefdesverdriet. Maar het is zo zonde om te blijven hangen.



Ga anders de stad een beetje ontdekken. Ga naar een tent die je aanspreekt, bezoek musea, zoek iets dat bij je past in Rotterdam. Wie weet kom je daar leuke mensen tegen waar je aansluiting bij vindt. En wie weet wat daar tussen zit. Alleen zijn kan ook leuk zijn, als je je leven een beetje op de rit hebt. Werk daar eerst aan. En sterkte, want hoe dan ook, het blijft volkomen ku.. naar.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Uuuuhm:

- de kroeg in

- op vakantie gaan

- de buren uitnodigen voor een tentje of een borrel

- mensen bellen die je wel kent

- borrel houden voor je ZZp-contacten

- goed boek lezen

- toeristisch rondje Rotjeknor doen
Alle reacties Link kopieren
En ga lekker langs de haven lopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kleintjecool schreef op 31 augustus 2010 @ 17:33:

En ga lekker langs de haven lopen!Maar niet in een dronken bui
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
@jeroen



Ja het is k** en het blijft ook even k**.Dit forum helpt wel. Maar na een jaar via de telefoon uitmaken is wel echt een lullige streek zeg!! Heeft ze wel een reden gegeven??
Alle reacties Link kopieren
ga op dansles, altijd mannentekort daar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Meld je aan bij Badoo of Knuz en leer nieuwe mensen kennen en wie weet bloeit er nog wat moois. moet je nu misschien nog niet aan denken, maar is een leuke afleiding. Er zijn ook veel mensen die nieuwe vriendschappen zoeken!



Enne wat een rotstreek trouwens, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Jeroen

Sterkte met je situatie!

Ga eens lekker uit, kom onder de mensen probeer nieuwe contacten te leggen met andere dames, wie weet wat er op je wacht buiten die respectloze dame die je gedumpt heeft!



Ze had geen lagere streek met je kunnen uithalen, ze wist gewoon dat je nog gek op der was, lekker makkelijk was ze zeg "ohja ik vergis me je bent uberleuk!!" Kom op zeg over zoiets "vergis"je je niet , iemand gebruik je op voorbedachte rade. Sterkte man!



Ohja lekker chocola helpt mij ook altijd! haha maargoed geniet van je bier!
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..


Enne.. Rotjeknor is da bom!
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam is top! En ondernemers uit Rotterdam ook



Er zijn op dit moment veel initiatieven voor ondernemers om ook wat meer "onder de mensen" te zijn. Zakelijk interessant en vaak nog gezellig ook! Bijvoorbeeld op flexwerkplekken, workshops of bedrijfsverzamelgebouwen. Hier kun je andere ondernemers tegenkomen.



Google bijvoorbeeld eens op seets2meet rotterdam, het COID (als je in deelgemeente Delfshaven woont) of een netwerk voor een bepaalde branche.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend lullig dat ze dit zo heeft afgehandeld zeg!



Ik heb helaas ook niet de gouden tip die je verder gaat helpen en kan alleen maar herhalen wat de rest hier zegt.. Je zegt dat je ZZP'er bent, zijn er geen netwerkborrels of iets dergelijks binnen je sector én in Rotterdam?

Zoek idd naar dingen die je interesse hebben, kijk of je een teamsport kunt gaan doen of iets dergelijks.



En om je hart te luchten.. blijf niet in Roffa hangen maar bel of bezoek idd mensen waarvan je weet: hier kan ik ff alles kwijt.



Succes!



(En Rotterdam is helemaal niet stom.)
Alle reacties Link kopieren
De buren uitnodigen voor een tentje?Hoe moet ik dat voor me zien?Maarja, je kan het proberen;)



Wat iedereen zegt, zoek afleiding en je mag best verdrietig zijn, bel mensen op etc!Zit in zelfde situatie en weet hoe klote het is, afleiding is bij mij het sleutelwoord!
Alle reacties Link kopieren
En ga volgende maand naar de FRANK-borrel in de Cruise Terminal, was er afgelopen vrijdag, is een grote vleeskeuring en erg hip gedoe maar wel lachen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven