zwanger maar niet van mijn man

13-10-2007 21:16 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, help, help, help

In een dronken bui ben ik met mijn baas in bed beland en nu blijk ik dus zwanger te zijn.

Mijn man en ik proberen al jaren kinderen te krijgen en ik weet nu dus niet zeker of mijn man de vader is.



Ik ben ten einde raad en twijfel of ik een abortus zal plegen omdat ik bang ben dat het anders ooit nog uitkomt als hij niet de vader blijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je niet meteen een morning after pill gebruikt dan,neem aan dat je de volgende dag weer nuchter was,.....
Alle reacties Link kopieren
laat je meteen even op soa's testen ...
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef op 13 oktober 2007 @ 21:21:

Waarom heb je niet meteen een morning after pill gebruikt dan,neem aan dat je de volgende dag weer nuchter was,.....
mosterd....
Alle reacties Link kopieren
eerlijk zijn



oudbollig maar waar

al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel



wat als je kindje de flaporen van je baas heeft of -a la passievrucht- je man onvruchtbaar lijkt te zijn
anoniem_56550 wijzigde dit bericht op 13-10-2007 21:26
Reden: ff wat duidelijker
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb medelijde met je man!
pfff jezus wat een toestand!

HOe lang ben je zwanger nu dan?
Alle reacties Link kopieren
Opbiechten.



Kan me ook niet voorstellen dat als je na jaren eindelijk zwanger bent, je dat kindje weg kan laten halen omdat het misschien van je baas is.....
Alle reacties Link kopieren
Is dit wel echt?
Tja, dat krijg je met die mensen die The Secret lezen. Dan geef je wel eens een verkeerd ordernummer door aan het grote omniversum...
Maakt het uit of het echt is? Het staat hier toch als topic en daar reageren we toch op?



Paperclip, heb je zelf enig idee wat je moet doen? Wat is volgens jou een oplossing? Ik kan ook alleen maar bedenken dat met je man praten en vertellen hoe het zit de enige manier is om hiermee om te gaan. Je hele zwangeschap in de zenuwen zitten is niet bevorderlijk en stiekem een abortus is ook heel zwaar.



Hoe zal je man reageren denk je?
Alle reacties Link kopieren
Eeeeeeh... als je al jaren zwanger probeert te worden dan drink je toch juist geen alcohol...?



Even serieus, ik vind dat je het je man moet vertellen. En ik snap het ook wanneer je geen abortus zou willen plegen. Maar dit is iets waar jullie samen uit moeten komen (ik ga ervanuit dat je je man boven je baas verkiest...). Sterkte ermee meid!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
gezien de eerder genoemde mogelijkheid dat je partner onvruchtbaar zou kunnen zijn ... denk ik dat opbiechten de beste weg is.

zeker gezien je aangeeft dat je man en jij al jaren kinderen willen krijgen ...

volgens mij kun je niet ongemerkt een abortus doen. dat valt vanzelf op aan je houding gedrag of humeur dat er iets aan de hand is ... komen vanzelf vragen op...
koetje1984 schreef op 13 oktober 2007 @ 21:37:

Eeeeeeh... als je al jaren zwanger probeert te worden dan drink je toch juist geen alcohol...?









Is dat zo? Nooit rekening mee gehouden, maar goed, misschien is dat anders als je al jaren bezig bent.



Topic lijkt me fake. Ben er nog niet uit of dat wat moet uitmaken, of niet.
Alle reacties Link kopieren
koetje1984 schreef op 13 oktober 2007 @ 21:37:

Eeeeeeh... als je al jaren zwanger probeert te worden dan drink je toch juist geen alcohol...?



Liefs




ik probeer al bijna twee jaar zwanger te worden en zit met een lekker wijntje bij de pc. van de zomer af en toe flink getetterd met de rosé bij de BBQ ....

als je zwanger bent drink je niet ...



voorlopig heb ik af en toe een lekker wijntje gewoon verdiend!
Alle reacties Link kopieren
fleurtje .... twee mensen een gedachte ....
Beetje tegenstrijdig: topictitel "zwanger maar niet van mijn man" en in je openingspost geef je aan dat je niet weet van wie je zwanger bent.



Opbiechten, dat lijkt me de enige oplossing.

Je man komt erachter (of iemand anders, kan ook nog). Schuldgevoelens tegenover je man, je kind... Tja, praten dus.
Wat maakt het toch uit of een topic fake is? Het kan de aanleiding zijn voor een discussie, andere mensen kunnen er nog iets aan hebben.... Waarom altijd gelijk die twijfel zodra het onderwerp iets minder gangbaar is?
Alle reacties Link kopieren
Opbiechten denk ik. En eens gaan bedenken wat je mist bij je partner dat je met een ander in bed beland. Drank of geen drank, als je het niet ergens had gewild, was het niet gebeurd. Er van uitgaande natuurlijk dat je niet verkracht bent.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Kijk Yamuna, als je dat wijntje nou zou laten staan...



Nee hoor, maak een grapje. Heel flauw grapje. Het lukt of het lukt niet; het duurt kort of het duurt lang... Die paar wijntjes zullen het verschil niet maken. Lijkt me. Dus... Neem er nog een, sigaretje erbij. Heerrrrlijk.
Celeone schreef op 13 oktober 2007 @ 21:44:

Waarom altijd gelijk die twijfel zodra het onderwerp iets minder gangbaar is?
Dat het minder gangbaar is (wat het overigens niet is, in mijn optiek), is voor mij geen reden om te twijfelen. Wél de manier waarop het geschreven is.
Ok, laat ik het serieus nemen.



Ik denk dat het allemaal niet zo per ongeluk is gebeurd, zelfs niet het zwanger worden. Drank is geen excuus. En als je écht niet zwanger had willen worden, dan had je het óf niet gedaan, óf een condoom gebruikt. In je achterhoofd zal heus wel een stemmetje hebben gezeten die gezegd heeft dat er een kans op zwangerschap was.

Kennelijk wilde je (onbewust) zó graag zwanger worden, misschien niet zozeer van je baas, maar van welke man dan ook. Zo graag, dat het er (onbewust) niet meer toe deed of het van je man was of van willekeurig wie.
Alle reacties Link kopieren
Als het echt is, zijn alle adviezen en meedenken gewenst. Maar als het fake is, is het een beetje zonde van ieders tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zat het nu ook alweer met vreemd zaad? Heeft dat nu juist meer of minder kans om raak te schieten? Wie weet het?
Ik doel nu ook niet specifiek op jouw reactie fleur. Maar het is naar mijn idee wel zo dat bij ieder topic dat een onderwerp heeft dat meer iets is voor een soap of wat de gemiddelde mens niet zou overkomen, al vraagtekens worden geplaatst. Lijkt me ook zo kwetsend voor degene die dat probleem wél heeft, of dat nou de TO of iemand anders is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven