Ik ben helemaal op....

14-10-2007 13:01 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo tis heerlijk hier ff van me af te schrijven.



Ik ben op! Ik heb het helemaal gehad......al 10 maanden lang om het weekend op en neer naar de achterhoek vanuit Brabant, vanaf augustus een halve dag meer gaan werken, mijn dochter naar school en alles moet maar koek en ei en leuk zijn en ik moet het allemaal maar gewoon trekken...nieuwe relatie, daar moet je energie in steken, dat doe je dan ook. Je kind gaat naar school, daar moet je energie in steken.....het huishouden moet gedaan, geen zin, ga toch verhuizen maar je kan je huis niet laten verslonsen want je woont er zelf ook nog dus daar moet je energie in steken, je kind gaat het weekend naar papa, daar moet je energie in steken en mama!!!! mama gaat naar de achterhoek, daar moet je energie in steken....of mijn dochter is thuis en mijn vriend komt hier, daar moet je energie in steken......en IK !!!! WAAR BEN IK IN DIT VERHAAL!!! juist nergens....en ik heb ook geen energie meer.....



Dus wat heb ik gedaan, aan de bel getrokken dat het zo niet langer kan. Ik kan niet meer al die weekenden op en neer naar de Achterhoek, ik heb er geen zin in in ben op! en daarom ben ik denk ik mijn relatie nu ook even zat....even niets meer moeten, ik moet naar de Achterhoek, ik moet, ik moet, ik moet niks...ik moet aan mezelf denken.....

En daarom kan alles me nu gestolen worden ...behalve mijn kind natuurlijk.....ik wil genieten van haar en van mezelf, van mijn baan.....maar alles is een zootje nu.



Binnenkort moeten we gaan tekenen voor ons nieuwe huis en het gelijk weer gaan verkopen.

Ik moet binnenkort verhuizen met mijn dochter naar mijn ouders, ik moet mijn eigen huis uit...wat ik zo inpulsief heb verkocht..maar goed....daar waren we samen bij.



Ik wil te snel alles leuk en normaal hebben maar dat kan niet...het breekt me op nu....ik heb geen energie meer.

en nu ga ik ook zo twijfelen aan de relatie.....maar als ik eraan denk dat het dadelijk gewoon allemaal normaal is hier met huis en werk dan zie ik het helemaal zitten....dus volgens mij ben ik gewoon op en moet ik aan mezelf denken....



Mijn vriend begrijpt het allemaal en daarom heb ik dit weekend alleen voor mezelf. Ik ben lekker gaan lezen en wat gaan poetsen en opruimen en strijken, lekker op mijn gemak. Met mijn moeder ff naar de stad met mijn vader uiteten....en vanmiddag even op visite bij mijn oma. Daar kwam ik ook zo weinig meer de laatste tijd.



Mijn vader zegt dat als ik nu op ben en ik niet in balans ben dat dan natuurlijk mijn relatie ook teveel is...dat het wel goed komt.

Mijn vriend is ook superlief, hij snapt het allemaal en wil me de tijd geven.....maar ik ben bang voor alles wat komen gaat....ik denk te veel na.....dat moet ik niet doen maar ik moet keuzes gaan maken....de tijd dringt...zo voelt dat.....en wie kan mij helpen??? wie kan mij vertellen of ik idd echt ook over de relatie zo twijfel of dat het idd gewoon allemaal teveel is en dat je daarom ook je relatie even niet ziet zitten....is dat normaal omdat je van elkaar ver weg woont en dat een van de redenen dat het even teveel is.



In ieder geval ben ik op!!! helemaal op!!! burn out...nou das overdreven mss maar ik ben wel op!



Zo dat lucht op zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
Tjee mijn hart begint al te rennen als ik dit lees, hemeltje lief wat moet jij veel vanjezelf. Ipv moeten zou je ook kunnen genieten..

En hoezo 'de tijd dringt' voor wat?

En als ik dan zie wat jij allemaal stopt in dat weekend dat je lekker voor jezelf zou hebben, word je toch gek van. Probeer eens te genieten!

Pak een tijdschrift en plant je kont in een stoel. Is makkelijker gezegd dan gedaan (ik herken het namelijk wel hoor) maar het is zo lekker! Al zou je maar met jezelf afspreken dat jij een uur lekker mag niksen, niks moeten (maarja waarschijnlijk ervaar jij dat tijdschrift op dat moment vast als moeten...)

Veel sterkte in het vinden van je balans!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dmsd,



Klinkt zoooo herkenbaar!



Je bent altijd bezig. Ik heb ook af en toe gezegd, nu ik!! Een weekend voor mezelf en dan geniet ik echt.

Je hebt het gevoel dat er van alle kanten aan je getrokken wordt, heb ik tenminste.

Heb je een keer een weekendje kindervrij, heb je nog verplichtingen.

Sterkte met het vinden van je balance!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik heb een heerlijk weekend gehad en tis ook heerlijk om wat meer adem te kunnen halen en niet verstikt te zitten in dingen moeten. We belden ook elke dag 3 keer, 's morgens voor het werk, na het werk en na het eten....

Wat een rust nu dat we maar even 10 min. bellen, ff vertellen wat we te vertellen hebben en dat was het.....wat een rust...en ben blij dat mijn vriend het ook allemaal begrijpt....heerlijk toch eigenlijk.



Het voelt in ieder geval nu al heel goed.



Thx crosskabouter, fijn te horen dat jij het herkent...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven