Hoe versier je een man?

14-10-2007 16:52 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus nog nooit een man versierd en zou ook niet weten hoe ik dat moet aanpakken. Meestal versieren ze mij namelijk, maar dat zijn dan helaas weer niet de mannen die ik leuk vind.

Wel raar, een paar jaar terug leek het allemaal veel gemakkelijker te zijn. Misschien ben ik inmiddels kritischer geworden.

Maar goed, ik dwaal af X-D

Hoe doe je dat, een man versieren? Op iemand afstappen durf ik wel en een praatje maken is ook geen probleem. Alleen kom ik vaak niet verder dan dat....
ik maak altijd eerst oogcontact. als hij meerdere keren terugkijkt, heb ik door dat ie mij ook wel interessant vind, en stap ik op hem af.

daarna begin ik vaak gewoon te kletsen, maar ga ik langzaam maar zeker dichterbij hem staan, kijk hem net wat dieper in de ogen, ik raak hem veel aan tijdens het gesprek, wat toevallige aanrakingen lijken maar het niet zijn.

als hij hier allemaal goed op reageert ga ik het gespreksonderwerp veranderen en geef ik hem complimentjes.

en dan duurt het niet lang of er wordt gezoend of telefoonnummers uitgewisseld...
Alle reacties Link kopieren
Je loopt op hem af, steekt je hand in zijn drankje, vist de ijsklonten eruit. Die gooi je op de grond en crusht ze met je naaldhak. Dan glimlach je lief naar hem en zegt; "Zo. Het ijs is gebroken".

:-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
En daar gaat mijn koffie....:D

Ja jee, zie het al voor me dat je rustig iets staat te drinken ergens en een of andere vrouw loopt op je af en begint met haar hand in je glas te vroeten.

Zo charmant !:P
Alle reacties Link kopieren
Maar echt, afgezien van de uitgaans-versiertips, hoe zorg je ervoor dat iemand die je heel erg leuk vind, een collega waar je leuk mee omgaat, ik roep maar iets, jou net zo leuk gaat vinden? Daar is het risico voor afwijzingsverhaal iets lastiger.

Dus: het omzetten van werkrelatie naar een leuke date. Hoe? Help!
Alle reacties Link kopieren
wel grappig :)

het maakt feitelijk niet zoveel uit wat je zegt, maar t is de manier waarop. n tikkeltje verlegen, of juist heel recht door zee (al kan t zijn dat mannen, en mensen int algemeen trouwens, dat weer best heftig vinden ;) )

het oogcontact doet t altijd goed. lonken, net even te lang kijken, en checken of hij nadat je wegkijkt nog terug kijkt... meestal hoef je er dan niet eens op af te stappen, dan komt ie op jou af.

t is heel ouwbollig.. maar de man is n jager zeg maar... en je moet hem op je laten jagen.. zoiets.
Hmmm ben nog nooit versierd door een vrouw zou dat dan wat zeggen haa
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef op 15 oktober 2007 @ 13:08:

Hmmm ben nog nooit versierd door een vrouw zou dat dan wat zeggen haa
ja
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
en BGB wat zou dat dan zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Dat vrouwen bange onzekere wezens zijn, met een diep gewortelde angst voor afwijzing, ook door onbekende & onbetekenende Mr. Maybe's in de kroeg? X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nee ik denk niet dat, het is iets anders maar niet de juiste plek om dit te bespreken
Alle reacties Link kopieren
Aha. Je bent een vrouw :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Neenee al heb ik wel een aantal vrouwelijke eigenschappen hehe
Alle reacties Link kopieren
Kun je goed schoonmaken? :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ALS ik wil wel:-)
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt bijna nooit zin? :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb alleen opeens zin als er aangekondigd mensen op bezoek komen



Voor de rest vegeteer ik in de tussentijd tussen blikken bier, pizzadozen, hand in den broek ( a la married with children) en den afstandsbediening.



Genoeg beeldvorming denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor broek? :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Zo'n ouderwetse iets te strakke grijze pantalon met iets teveel vlekken (al is 1 vlek natuurlijk al teveel), witte sokken (grijs dus vanwege teveel vuil) in zwarte instappers met te weinig vet erop.



Satisfado?
Alle reacties Link kopieren
Por poco :-]



Soy desolado. Ik verwachtte zo'n lekkere smetteloze strakke witte badmeestersbroek.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
badmeestersbroeken zijn per definitie rood...helaas desculpe
Alle reacties Link kopieren
Claro que no.

In Rusland misschien :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
boebele schreef op 14 oktober 2007 @ 16:52:

Ik heb dus nog nooit een man versierd en zou ook niet weten hoe ik dat moet aanpakken. Meestal versieren ze mij namelijk, maar dat zijn dan helaas weer niet de mannen die ik leuk vind.

Wel raar, een paar jaar terug leek het allemaal veel gemakkelijker te zijn. Misschien ben ik inmiddels kritischer geworden.

Maar goed, ik dwaal af X-D

Hoe doe je dat, een man versieren? Op iemand afstappen durf ik wel en een praatje maken is ook geen probleem. Alleen kom ik vaak niet verder dan dat....
Als je vraagt om een keer voor hem te koken, ben je al een (moeilijk) stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen:"ik heb zin om te neuken, jij ook?"
Ik ben geen badmeester in Rusland geweest:-)



Kan jij je een D. Hasselhoff in witte broek voorstellen? Ha ha ha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven