Singles , Deel 104

01-05-2007 18:57 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we gezellig weer verder.Het vragenlijstje voor alle nieuwkomers : - Leeftijd? - Hoe lang al single? - Langste relatie ? - Kortste relatie? - Regio? - Aan het daten? - Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) - Sterrenbeeld ? - Kinderen of kinderwens ? - Hobby's (speciaal voor Q) bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Ow trouwens, Des, ik was mijn notitieboekje aan het nakijken en zag de naam Björn staan bij een datingsite-man. Hoe is het daar nog mee of heb ik dat verhaal gemist? (lees: overheen gelezen hihi)




Heh ??? k heb ooit wel eens een Bjorn gedate , maar dat is lang lang geleden en toen had ie een vriendin (zonder dat ik daarvan op de hoogte was)



Maar geen idee wie jij nu bedoeld in je notitieboekje ??
Alle reacties Link kopieren
Zullen we afspreken dat we vanaf deel 105 er zelf aan gaan denken het lijstje in de openingspost te kopieeren? De engel wordt stapelgek van ons!
Alle reacties Link kopieren
Tja eh .. die stomme lijstjes wordt daar niet goed van haha





Waarom kan bv niet diegene die t topic heeft geopend ook zelf de openingspost veranderen ??? dat kunnen ze toch veel slimmer maken
Alle reacties Link kopieren
Ja... dat had ook gekund. Maar aangezien dat niet zo is is het misschien toch een goed idee om er zelf aan te denken...
Alle reacties Link kopieren
Ow erg, normaalgesproken ben ik echt gemanierd, maar als ik alleen ben

vind ik het weleens fijn om dat juist niet te zijn. Zit ik hier dus met

mijn deur open, harstikke mn best te doen met boeren, hoor ik ineens de

buuf hoesten, beetje zo van ahum. En nu moet ik ook nog naar buiten om

mn was op te hangen. Zo genant.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Groeten van Miranda die heeft het druk die moet namelijk naar de TANNIS
Alle reacties Link kopieren
Noa : das heeeeeeeeel genant
Alle reacties Link kopieren






Lelie, ik heb t vast al 3 x gevraagd, maar wanneer vertrek je?



Ik heb geloof ik ook al ongeveer 4 keer geantwoord ;); volgende week! :)





Ik heb de RPjongen een mail gestuurd. Omdat ik daar toch wat meer in kwijt kan dan in die smsjes steeds heen en weer (dat is ook leuk, maar toch).

Heb hem gezegd dat ik hem wantrouw. Stom misschien, maar jammer dan. Hij reageerde vrij snel daarop (ik wist ook dat ie online was). Hij weet er niet veel op te zeggen, hij is een beetje geschrokken. Hij wil niks voor me invullen en het bij mij laten wat ik ermee wil of niet. Hij is nieuwsgierig naar me en zegt nooit eerder echt zo'n contact te hebben gehad met iemand.



God Christ!
Alle reacties Link kopieren
Dessie gaat eens heerlijk voor zichzelf zorgen en lekker aardbeien eten.

en daarna eens lekker een poosje in bad.
Alle reacties Link kopieren
Ow erg, normaalgesproken ben ik echt gemanierd, maar als ik alleen ben vind ik het weleens fijn om dat juist niet te zijn. Zit ik hier dus met mijn deur open, harstikke mn best te doen met boeren, hoor ik ineens de buuf hoesten, beetje zo van ahum. En nu moet ik ook nog naar buiten om mn was op te hangen. Zo genant.
@Noa: we kunnen wel eens samen een duet boeren...altijd gezellig! :P
Alle reacties Link kopieren
En dan...in het kader van "het is toch mooi weer en ik lig in mijn hangmat" heb ik nog deze in de aanbieding:





Tengo un corazón

Mutilado de esperanza y de razón

Tengo un corazón que madruga donde quiera

¡ay!

Y este corazón

se desnuda de impaciencia

Ante tu voz,

Pobre corazón

Que no atrapa su cordura



Quisiera ser un pez

Para tocar mi nariz en tu pecera

Y hacer burbujas de amor por dondequiera

Pasar la noche en vela

Mojado en ti



Un pez

Para bordar de cayenas tu cintura

Y hacer burbujas de amor baja la luna

Saciar esta locura

Mojado en ti



Canta corazón

con un ancla imprescindible de ilusión

Suena corazón

No te nubles de amargura



Y este corazón

Se desnuda de impaciencia

Ante tu voz,

Pobre corazón

Que no atrapa su cordura



Quisiera ser un pez

Para tocar mi nariz en tu pecera

Y hacer burbujas de amor por dondequiera

Pasar la noche en vela

Mojado en ti



Un pez

Para bordar de cayenas tu cintura

Y hacer burbujas de amor baja la luna

Saciar esta locura

Mojado en ti



Una noche

Para hundirnos hasta el fin

Cara a cara

Beso a beso

Y vivir

Por siempre

Mojado en ti
Alle reacties Link kopieren
Overigens op de voet gevolgd door deze:



C'est un beau roman

C'est une belle histoire

C'est une romance d'aujourd'hui

Il rentrait chez lui, là-haut vers le brouillard

Elle descendait dans le Midi, le Midi



Ils se sont trouvés au bord du chemin

Sur l'autoroute des vacances

C'était sans doute un jour de chance

Ils avaient le ciel à portée de main

Un cadeau de la Providence

Alors, pourquoi penser aux lendemains



Ils se sont cachés dans un grand champ de blé

Se laissant porter par le courant

Se sont raconté leurs vies qui commençaient

Ils n'étaient encore que des enfants, des enfants

Qui s'étaient trouvés au bord du chemin

Sur l'autoroute des vacances

C'était sans doute un jour de chance

Qui cueillirent le ciel au creux de leur main

Comme on cueille la Providence

Refusant de penser aux lendemains



C'est un beau roman

C'est une belle histoire

C'est une romance d'aujourd'hui

Il rentrait chez lui, là-haut vers le brouillard

Elle descendait dans le Midi, le Midi



Ils se sont quittés au bord du matin

Sur l'autoroute des vacances

C'était fini le jour de chance

Ils reprirent alors chacun leur chemin

Saluèrent la Providence

En se faisant un signe de la main



Il rentra chez lui, là-haut vers le brouillard

Elle est descendue là-bas dans le Midi

C'est un beau roman

C'est une belle histoire

C'est une romance d'aujourd'hui
Alle reacties Link kopieren
Q wij hadden altijd op msn ff een euh talk to desert moment(schop onder der reet geef modus) .. Maar zie je niet meer op msn .. waar ben juh  ?
Alle reacties Link kopieren
Zwaait even stiekem naar Lelie en Q....
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat dat best een ranzig liedje is Q?



Quisiera ser un pez

Para tocar mi nariz en tu pecera

Y hacer burbujas de amor por dondequiera

Pasar la noche en vela

Mojado en ti



Ik zou wel een visje willen zijn

Zodat ik mijn neus in jouw vissekommetje kon stoppen

En liefdesgolfjes maken waar je maar wilt

Een slapeloze nacht hebben

In jouw vocht...



Zoiets zingt ie...

Alle reacties Link kopieren
Zwaait even stiekem naar Lelie en Q....
Hey Zam! *;
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat dat best een ranzig liedje is Q?



Quisiera ser un pez

Para tocar mi nariz en tu pecera

Y hacer burbujas de amor por dondequiera

Pasar la noche en vela

Mojado en ti



Ik zou wel een visje willen zijn

Zodat ik mijn neus in jouw vissekommetje kon stoppen

En liefdesgolfjes maken waar je maar wilt

Een slapeloze nacht hebben

In jouw vocht...



Zoiets zingt ie...

Mwah..zo ranzig vind ik het nou ook weer niet. Het is een erg lekker nummer, maar by far niet het mooiste nummer van de cd. Juan Luis is top!
Alle reacties Link kopieren
Juan Luis is inderdaad top! Ken je "lagrimosa" Prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Hey Zamir! :)
Alle reacties Link kopieren
Nou... ik heb met Moonman gebeld (of hij eigelijk met mij). Ik kon wel merken dat hij het erg moeilijk vond allemaal. Hij zei dat hij wel van me houd en het liefst met mij samen is. Maar dat hij ontzettend veel moeite heeft met de afstand en dat hij daarom niet wist wat hij moest doen. Ik vroeg hem of het dan misschien beter was om uit elkaar te gaan, maar dat wilde hij liever niet. Toen stelde hij voor om tijdelijk uit elkaar te gaan, dat we wel bij elkaar terug zouden komen wanneer we zouden merken elkaar echt te missen. Ik zei hem toen dat ik dat heel moeilijk zou vinden omdat ik dan op hem zou zitten wachten. En dat het idee dat hij dan ondertussen misschien wel met andere meiden zou gaan mij alleen maar pijn zou doen. Hij bleef erbij het een tijdje aan te kijken, en even had ik de neiging om er in mee te gaan. Maar toen had ik zoiets van 'dan ben ik mezelf alleen maar aan het pijnigen'. Dus heb ik hem gezegd dat we dan maar beter uit elkaar konden gaan, want dat het altijd zo is dat je een poging kunt wagen weer bij elkaar te komen wanneer je elkaar teveel mist. Daarvoor hoef je niet 'tijdelijk uit elkaar'. Hij vond dat wel moeilijk, veel gezucht aan beide kanten, en toen heeft hij ermee ingestemd.

Ik merkte dat ik het niet veel langer ging trekken, dus ik heb gezegd hem wel weer te spreken en het gesprek afgerond.



Zucht, dat hij me duidelijk heeft gemaakt ook nog van mij te houden maar dat de afstand het (te) moeilijk maakt, maakt dit besluit wel extra frustrerend. Wanneer wij in dezelfde stad hadden gewoond was er wss geen probleem geweest.

Ik voel me kut, maar ik ben wel trots op mezelf dat ik de kracht heb gevonden om deze beslissing te maken. Wie had dat ooit gedacht :(
Alle reacties Link kopieren
En ik ben heel trots op jou, Moon. Ik vind dit echt enorm sterk van je. Je komt er terzijnertijd echt wel achter of het een goede beslissing was of niet. Voor nu is het heel pijnlijk en frustrerend maar echt de beste optie voor mijn gevoel. Zorg maar heel goed voor jezelf de komende tijd. Heel veel knuffels van mij *;



Ik reageer morgen wel op de rest. Ik heb al de hele dag last van een heel vervelende hoofdpijn dus ik denk dat ik vroeg mijn bed instap vanavond. Slaap lekker alvast iedereen!! XxX
Alle reacties Link kopieren
Moon, hartstikke k*t! Maar ik ben wel heel erg trots op je. Sterkte meisje! *;
Alle reacties Link kopieren




quote: Lalein reageerde



Ow trouwens, Des, ik was mijn notitieboekje aan het nakijken en zag de naam Björn staan bij een datingsite-man. Hoe is het daar nog mee of heb ik dat verhaal gemist? (lees: overheen gelezen hihi)



Heh ??? k heb ooit wel eens een Bjorn gedate , maar dat is lang lang geleden en toen had ie een vriendin (zonder dat ik daarvan op de hoogte was)



Maar geen idee wie jij nu bedoeld in je notitieboekje ??
oh ik dacht gelezen te hebben dat je op RP (geloof ik) chatte ofzo met iemand die bjorn heette....
Alle reacties Link kopieren
Zo een heel bericht getikt in dat andere deel, is hij allang gesloten!! Gelukkig nog kunnen kopieren snel!



Zo HE HE, ik ben bijgelezen......... iets van 12 pagina's!!!



Ik ben gisteravond teruggekomen. Was echt zo lekker.. Helemaal relaxed en dus helemaaaaal geen zin om te werken vandaag! Voelde zo "doelloos" om op een kantoor te zitten de hele dag.. pfff...



Na al jullie verhalen over wijntjes heb ik zelf tijdens het lezen ook maar een flesje rose opengerokken! :D En dat doe ik dus echt nooit he, drinken in mn eentje.. Maar wel lekker even.



Oh Moon wat een verhalen allemaal van jou... *; Echt zo naar joh.. :( Ik kreeg ook helemaal een knoop van dat sms verhaal.. En hij reageerde idd niet fijn en dat ie met 'een meisje' naar de bioscoop zou gaan!!? Getver.. Ik hoop dat je je goed staande weet te houden in het gesprek van vanavond.. Ik denk dat ik de hele dag aan het freaken was geweest als ik jou was en nauwelijks meer zou kunnen bellen, laat staan wat uitbrengen... Mocht het zo ver komen, dan hoop ik voor je dat je het op een zo goed mogelijke manier af kunt sluiten.. :( Het blijft hoe dan ook rot en zal veel verdriet geven, maar daar kom je uit, echt waar hoor.. En als er iemand is die een heel lief vriendje verdient dan ben jij het wel, Moon!!! *; Moonjerk heeft idd zn ogen heel diep in zn broekzakkie zitten.. Inmiddels heb ik dus gelezen dat je hem al hebt gesproken.. Weet je, als hij er te makkelijk over had gedaan dan had je dat ook een heel erg rotgevoel gegeven denk ik. Juist omdat jij ook zoveel om hem geeft. Dit is misschien frustrerend maar misschien wel rationeler.. Nu weet je in ieder geval wel dat jij voor hem ook veel betekent.. En wat knap van je joh.. dat je bij jezelf bent gebleven en voor jezelf hebt gekozen en niet als gekke henkie hebt gezegd - nou ok dan, tijdelijk uit elkaar.. Dat heb je goed gedaan, al voelt het nu waarschijnlijk echt heel erg rot.. :(*;



Lelie nog een weekje te gaan maar he?? Heb je alles al een beetje voorbereid? En sjeez... een nieuwe RP.. denk je dat je hem nog gaat zien voor je weg gaat? Heftig zeg, zo vlak voor je reis. Zal je altijd zien he?



Zooo Jannek, echt goed van je dat je jezelf op Koninginnedag in het centrum van A'dam hebt begeven.. Ben er 1 keer geweest en ik werd GEK..



En jij ook goed Marias, moest wel een beetje om je lachen dat je jezelf compleet verdoofd daar naartoe hebt gesleept :D Maar.. je hebt doorgezet!



Ik heb zelf eigenlijk niks gedaan meer gister. Beetje uitgepakt en vroeg mn bed in gegaan.



O ja en jullie zijn ook flink met Paiq bezig geweest lees ik he? Ik heb de uitnodiging gehad Marias, zal morgen ofzo even kijken. Ben wel benieuwd geworden nu!



Sjeez Jannek dat je Safariman uitgerekend daar tegenkomt... Ben je nog aan het mailen? Hoe voelt dat? Toch tegen wil en dank weer contact..



Shape, ja die V.. haha ik moest wel lachen dat ie voor de rechtbank moet komen. Is zn verdiende loon! Moet gewoon zo zijn!



Lief meisje, hoe is het met jou? Hou je het nog vol..? ;) Anders kom je hier posten he?



Miran, dat klinkt leuk van die RP man! :) (o ja en dat vriendinnetje van je broer die heeft het wel goed voor elkaar dan he? hihihihihihihiihih;))



En voor Noa, Mo, Nemo, Des, Cardhu, Lalein, Q, Zeepaardje, Sam, een bosje :R (en mocht ik iemand vergeten zijn, dan schaam ik me diep....)



O ja.. en van DSJ heb ik niks meer gehoord en daar baal ik best wel van.. :( Wou hem vnv een smsje sturen maar ik kwam er niet uit wat ik wou zeggen.. dus toen heb ik het maar gelaten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven