contact met jeugdliefde

16-10-2007 17:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb twee weken geleden contact gehad met een ex vriend via hyves. Ik heb 6 jaar een relatie gehad en het is nogal vervelend uit gegaan. Van de 1 op de andere dag. Ik woonde met hem samen. Hij had vrijwel meteen een nieuwe vriendin en ik had hem nooit meer gesproken. Nu heb ik hem een berichtje gestuurd hoe het met hem was en hij heeft een lief berichtje terug gestuurd. Nu zag ik dat hij ineens zijn hyvespagina op privé heeft gezet. Sinds dat mail-contact met mij. Nu zit ik ermee waarom zou hij dat hebben gedaan. Ik weet dat hij regelmatig bij mij kijkt. Ik ben goldmember hahaha. Ik ben zeer gelukkig, getrouwd en kinderen. Toch steekt het mij wel. Waarom ineens zijn krabbels privé? bedankt alvast voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
dat soort dingen zijn precies waarom ik overweeg mezelf helemaal van hyves af te halen... Zo ontzettend stom dat gegluur bij elkaar...
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
Kun je zien wie er allemaal op jouw hyves zit te 'gluren'? :-O



Ik hoop van niet, want ik heb afgelopen vrijdag aardig de krabbels van mijn ex en zijn nieuwe vriendin zitten bekijken.

Gewoon uit nieuwsgierigheid X-D
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Als jouw ex en/of zijn vriendin goldmember zijn Calvijn1.... Ja, dan kunnen ze zien dat je hebt zitten gluren ;-)
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
Je kunt dat toch uitzetten? En dan zien toch ook goldmembers het niet? Toch? Toch? Hoop, hoop...



Ik heb mijn profiel trouwens ook op privé staan. Inderdaad vanwege dat gegluur. (Maar zelf doe ik het lekker wel natuurlijk, haha!)
-
Alle reacties Link kopieren
summer73 schreef op 16 oktober 2007 @ 18:06:

Als jouw ex en/of zijn vriendin goldmember zijn Calvijn1.... Ja, dan kunnen ze zien dat je hebt zitten gluren ;-)






Dus nu moet ik gaan zitten gluren om te kijken of ze goldmember zijn? X-D



Hoe wordt je goldmember eigenlijk?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Nee, hoor! Hij woont in een andere stad waar ik niemand ken. En ik kon zien dat er iemand uit ..... gekeken had. Krijg ik nog serieuze reacties of niet? hahaha
Alle reacties Link kopieren
jullie zijn dus geen vrienden??

-anders kan je wel kijken-



maak hem vriend en kijk wat er gebeurt



Misschien staat het wel op prive om een hele andere rede
Ik vraag me af waarom je je er zo druk over maakt; je bent zeer gelukkig getrouwd, toch? Hij is een ex met wie het vervelend uit is gegaan. Laat hem!
Alle reacties Link kopieren
Even off-topic; Je kunt toch alleen zien dat iemand heeft zitten te gluren als je aangevinkt hebt dat je zichtbaar wil zijn.



Op hyves staat:

" Mijn laatste bezoek is zichtbaar voor (dit geldt dus ook voor bezoeken aan Goldmembers):" Alleen vrienden /Vrienden van vrienden /Hyvers /Niemand



En als het is ingesteld op niemand kunnen ook goldmembers dat niet zien.



En weer on-topic; ooit gedacht aan het idee dat zijn vrouw het mss niet leuk vindt en dat hij er gezeik mee krijg? Ik roep maar wat, je weet nooit hoe sommige mensen denken en redeneren. Mss wilt hij ook wel het verleden het verleden laten...??
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af waarom jij je daar druk over maakt ? En er zelfs een topic over opent...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.

Andere mensen zien dingen van de objectieve kant.

Inderdaad wat maakt het uit! gr moedermama

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven