wat moet ik?

16-10-2007 17:25 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb sinds een half jaar een hele lieve leuke vriend! alles gaat goed en ben erg blij met hem! alleen... hij gaat binnekort met een opleiding tot piloot starten.. moet daarvoor 1,5 jaar studeren waarvan 8 maanden in portugal :s en de rest intern in nederland.

daarna is de kans groot dat hij in het buitenland gestationeerd wordt en ik hem alleen op zijn vrije dagen zie..

het is echt een schat maar ik weet niet of ik dit ' kan'. ik ben heel erg van het samen zijn en denk dat ik hem vreselijk ga missen! ik wil hem niet kwijt, maar vind dit ook erg moeilijk!



help!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marijntje,

ik snap het wel, maar wat wil je dat we hier op antwoorden?

Als je echt met hem verder wilt dan moet je er aan wennen dat je hem niet zo vaak meer zal zien, hij gaat echt niet zn droombaan opgeven voor jou...

en als het idee je nix lijkt is het beter dat je NU een besluit neemt om ermee te stoppen, nu zijn jullie "pas" een half jaar samen...het zal veel moeilijker zijn als je over een jaar alsnog besluit uit elkaar te gaan.



Ik ben zelf ook vaak van huis voor mn werk (op het moment 3 weken in het buitenland, begin november een weekje thuis en dan weer 6 weken weg)

maar het gaat inmiddels ook al een jaar goed tussen mn vriend en mij, hij vliegt ook af en toe heen en weer op zn vrije dagen als ik in het buitenland zit, en als ik thuis ben zijn we bijna altijd samen. en we hebben ook veel contact via msn, email en sms.

ik vind het juist wel lekker zo...heb zelf nog niet zo'n zin om 24 uur per dag, 7 dagen per week met iemand samen te zijn, dat komt wel als ik over een aantal jaar getrouwd ben ;-)



anyway, zoals ik al zei, als je echt bij hem wil blijven zul je de situatie moeten accepteren zoals ie is.



xxx
Alle reacties Link kopieren
Als je NU al zegt dat je heel erg van het "samen" bent dan ben ik bang dat je het heel moeilijk gaat krijgen straks.



Heb je het er al met vriendlief over gehad?

Tis toch iets waar uiteindelijk jij een beslissing over moet nemen



Hij zal zijn carriere niet stoppen, en daar geef ik hem geen ongelijk in

Maar ik snap jou ook wel.



Succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven