Vriend msn't en ontvangt foto's van andere dames

16-10-2007 19:29 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ging net achter pc en vriend had zn hotmail open laten staan.Zie ik een map met een meisjesnaam.Uit nieuwschierigheid maak ik die map open en blijkt dat hij met haar msnt en naaktfoto's van haar heeft.Hij geilt helemaal op haar.....

In eerste instantie denk ik zal ik heb ermee confronteren en kijken wat hij zegt of zal ik maar doen alsof ik van niets weet....

Wie van jullie meiden heeft een goed advies voor mij??????
Alle reacties Link kopieren
Confronteren!



Heb je zitten snuffelen of stond het echt open?

Zou er zelf vreselijk van balen en met 100 vragen zitten.
Alle reacties Link kopieren
@Sproos

Mail stond echt open.Weet zelfs zijn inlognaam niet.Msn was afgemeld en zijn inbox stond open met daarnaast zn mappen.Hij moest even weg.normaal sluit hij altijd alles af en checkt dubbel voordat hij deur uitgaat.
Alle reacties Link kopieren
Ook al heb je zitten snuffelen, dat is dan niet voor niets geweest.

Hem ermee confronteren, want dit kun je echt niet voor je houden lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
ik zou hem ernaar vragen, geef hem de ruimte om eerlijk te zijn

-met terugwerkende kracht-
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde zijn mail afsluiten zodat ik de mijne kon openen,maar die meidennaam sprong erzo uit dat ik idd mn nieuwschierigheid niet kon bedwingen en heb zodoende in de map gekeken en paar mailtjes van haar geopend.Daarin stond oa dat hij graag zoals afgesproken was in msn wat foto's van haar wilde en hij er erg blij mee was dat hij ze gekregen heeft.

bah word er eigenlijk misselijk van......
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem ook ermee confronteren. Als je dat niet doet blijft het waarschijnlijk toch aan je knagen. En dan maar horen wat zijn uitleg is.
Alle reacties Link kopieren
kent hij haar irl?

ken jij haar?



anders is er misschien meer aan de hand? Je komt niet zomaar aan iemands hotmail adres (en gaat msn'en en foto's sharen)
Alle reacties Link kopieren
@ Sourire

weet niet of ik dat nog kan opbrengen.Enkele jaren geleden bleef hij aan smse.Heb toen een keer gekeken en bleek dat hij met een collega aan t sms was.Deze was gek op hem en hij niet op haar.Nadat ik hem er toen mee geconfronteerd had en het uitgesproken was heb ik hem een 2de kans gegeven.Nu gebeurt het dus weer met msn......wat gebeurt hierna?????
Alle reacties Link kopieren
Wat valt er hier eigenlijk nog uit te leggen dan? Als het nou om 1 verdwaalde foto gaat had hij nog met een smoes op de proppen kunnen komen, maar hij heeft er zelfs een map voor aangemaakt.
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou deze gast voor geen meter meer vertrouwen.
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Maar je moet hem er zeker mee confronteren.... Maar vertel niet meteen alles wat je weet en hebt gezien.



Begin met 'wie is ____' ofzo.

Geef hem de ruimte om zijn verhaal te doen en dat eerlijk te doen.

Zegt hij dat het gewoon een vriendin is en dat er verder niks aan de hand is dan weet je genoeg toch?



Met dat sms'en (jaren geleden) heeft hij toen iets fouts gedaan?
Alle reacties Link kopieren
hij was toen stiekem aan t sms en dat bleef maar aan de gang.Als ik toen vroeg wie is het was t een vaag antwoord.Heb toen stiekem toen hij naar toilet was in zijn gsm gekeken en bleek dat er dus smsjes van haar instonden.Heb er gelijk mee geconfronteerd en kreeg er uitleg over.Dat hij het mij wilde vertellen enz enz. Uiteindelijk heeft hij telefoon gepakt waar ik bij zat en haar gebeld en gezegd dat t afgelopen moest zijn,dat ik wist van haar smsjes.Daarna geen smsjes meer gehad.In het begin keek in zn gsm nog wel eens na maar nooit niets meer gevonden
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel meteen vertellen tijdens je confrontatie. Anders geef je hem toch nog de kans om eventueel met een mooie leugen op de proppen te komen, en je bent al boos genoeg. Ik zou er nu dan ook niet een spelletje van maken. Gewoon recht in zijn gezicht, wie is dit, waarom vraagt hij om foto's van haar en heeft ze nog een kamer over?
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Lees net je andere topic

-over zijn foto's-



heeft dit iets met elkaar te maken?
Alle reacties Link kopieren
Dit verhaal klinkt me een beetje bekend in de oren. Via een datingsite had ik contact met iemand en toen ik zijn hyves checkte bleek hij getrouwd te zijn. Deze man vroeg ook steeds om foto's, en die mocht ik dan mailen, absoluut niet via msn overdragen, maar echt via mail. Logisch ook, want als je het via de overdracht doet wordt het opgeslagen op de harde schijf van de pc, en dat kan natuurlijk niet met een vrouwtje in huis. Deze meneer heeft overigens nooit foto's van me gehad, maar wellicht wel van andere vrouwen. Ik heb zijn vrouw via hyves anoniem een mail gestuurd en daarin verteld dat haar man op een datingsite staat.
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
sourire schreef op 16 oktober 2007 @ 19:51:

Lees net je andere topic

-over zijn foto's-



heeft dit iets met elkaar te maken?
Is dat dat topic waarin ze schrijft dat ze naaktfoto's van haar vriend vond in zijn pc?
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
volgens mij zijn er duizenden van zulke sneue -sorry popje- mannen
Alle reacties Link kopieren
miss poezz schreef op 16 oktober 2007 @ 19:54:

[...]





Is dat dat topic waarin ze schrijft dat ze naaktfoto's van haar vriend vond in zijn pc?




yep

die stonden ook op de pc toch?

misschien uitwisseling van foto's
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat je hem inderdaad gewoon zo snel mogenlijk moet vertellen wat je bent tegengekomen en hoe jij je daarover voelt. Ik geloof ook niet zo dat je wat hebt aan een uitleg van zijn kant. Misschien om te horen dat hij niet vreemd gaat in de strikte zin van het woord, maar zelfs in het minst erge geval zou ik hem even goed zat zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja volgens mij ook sourire, had hij zichzelf vastgelegd in vol ornaat op de bank. Als je het mij vraagt is dit mannetje al een tijdje bezig met andere vrouwen. Zou me ook niets verbazen als hij met 1 van de dames een keer heeft afgesproken. Ik vind het heel rot voor je Popje!
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Je moet hem er mee confronteren hoor.

Dan heb je maar gesnuffelt in zijn pc, hij stond toch open!



Even offttopic.

Ik heb zelf nog contact met een jongen op msn en in het verleden heb ik hem ooit wel eens foto's van mij in bikini verzonden.

Ik was toen single dus ik had zoiets, oke....

Ik spreek hem heel soms nog wel eens op de msn en hij begint er steeds over dat hij afentoe nog wel eens naar die foto;s kijkt en het liefst een foto van me wil dat ik toples ben.

Ik ben echt niet zo gek om dat te maken en op te sturen.

Het moraal van het verhaal hij heeft ook een vriendin!!
Alle reacties Link kopieren
tsja, je kunt mij veel wijsmaken maar dit zou ik ook niet pikken....

kijk, iedereen z'n behoeftes hoor maar no way dat je gaat chatten met anderen en foto's krijgt....



zou z'n spullen vast pakken
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
De relatie beeindigen!



Zo'n man zal je zijn hele hele leven (zeer regelmatig) belazeren!

(en ik spreek uit ervaring!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven