Lijf & Lijn alle pijlers

Wat zou jij doen met.. 10 miljoen

29-07-2011 22:04 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon voor de fun.. Om de fantasie lekker te laten gaan even... En weg te dromen bij het idee van zo'n bedrag op je bank!



Wat zou jij doen, met 10 miljoen?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval niet iets wat bij lijf en lijn zou moeten staan... Ik zou een. Nieuw (nog veel groter) huis kopen, schoonmaakster, nanny en tuinman huren, en flink gaan shoppen. En dan weer aan het werk gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou jij doen dan?



Ik zou een mooi huis kopen, met alles erop en eraan, inclusief zwembad. Gewoon van alles genieten! En mijn familie lekker verwennen!
Als de wiedeweerga verhuizen, naar een huis met een tuin en zo weinig mogelijk buren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een groot huis kopen, een feest geven, op vakantie gaan en daar de sterren van de hemel vrijen met de hoop op een vierde kindje.
Alle reacties Link kopieren
Mooie boot kopen en mooie huis aan de kust van een bepaald stadje en dan genieten en ook een huis hier in de buurt, mooie auto en een deel besteden aan een goed doel, maar dan ook echt, dus niet uitbesteden maar echt daadwerkelijk zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeker een groter huis kopen, en een paar leuke reisjes maken. En een mooie spaarrekening. Maar ik zou denk ik minstens de helft aan een goed doel besteden (natuurlijk goed erover nadenken welk doel dan).
Alle reacties Link kopieren
Ik zit via mn telefoon, en snap niet hoe je dan iets in de goede kan zetten :'(

Kan iemand dat voor me doen?





Ik zou de schulden van mn familie en vrienden aflossen om mee te beginnen.



Voor mijn jongere (echte vrienden die ik al jaaaaren ken) het huis van hun dromen kopen zodat ze zich geen zorgen hoeven te maken over de hypotheek..



En 2 huizen voor mezelf, 1 in NL en 1 in een warm land naar keuze en dan btje heen en weer reizen haha.



Verder mn studie afmaken en daarna part time gaan werken en vooral heel veel genieten van niks doen en reizen etc



Argh, had ik maar 10 miljoen haha
Internagelaktisch
nooit meer voor 'n baas werken!!!



lekker hobbyen met m'n fotografie, wellicht reisfotoboeken uitgeven

genieten van 't leven, veel reizen, bourgondisch eten

luxe en comfort voor m'n ouders, beste vriendin en mezelf

tuinman/architect inhuren
m'n vliegbrevet halen



ik hoef geen 2e huis, laat me veel liever verwennen in luxe hotels en vooral niet regelmatig op dezelfde plaats
Alle reacties Link kopieren
Elninjoo, dat OOK gewoon doen



Een 2e huis om met je vrienden leuke weekenden te houden en vakanties haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Groot huis, enorme tuin, zwembad van minstens 25 m lang en overdekt zodat ik thuis mijn baantjes kan doen, paar mooie auto's, vrienden en familie helpen, goede doelen steunen, trustfund voor mijn dochter voor studie etc., investeren in (verhuurbaar) onroerend goed, shoppen, luxe vakanties en vooral lekker fulltime blijven werken, omdat mijn werk mijn hobby is en ik doe wat ik altijd al heb willen doen.
Alle reacties Link kopieren
10 miljoen is echt heul veul.



Mooi huis kopen (met zwembad, tuin en plek voor een hangmat) en het precies zo inrichten als ik wil.



Een paar maanden (of langer) op reis gaan met vriend.



Vaker naar Nederland gaan. Veel geven aan een vriendin met een project voor kinderen die het hard nodig hebben.



Trouwen, heel groot en al mijn vrienden en familie laten overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een huisje kopen. Maar niet meteen een duur huis, gewoon iets van twee ton ofzo.

Ik zou een cruise maken op de Oasis of the Seas.

Ik zou mijn ogen laten laseren en verder nog wat vet weg laten halen.

Mijn rijbewijs halen en een auto kopen.

Een goede pruik kopen.



En de rest op een spaarrekening zetten.
Ik zou veel gaan reizen,shoppen in wereldsteden zoals de Cote

D'Azur,maar ook geld aan mijn familie geven,leuke dingen doen

waar we van hebben gedroomd,verder omgaan met normale lui en

niet met de jet-set (geen zin daarin),stoppen met solliciteren en

sowieso verdergaan met mijn vrijwilligerswerk,mezelf blijven.



En zou het ook niet op het forum vertellen.Jullie zouden me toch

niet geloven en als opscheppsters zien...ff melig doen,grapje!

Nee,maar zou het tegen heel weinig mensen vertellen.



Oef,10 miljoen is echt veel en hebben jullie al aan die rent gedacht

die je iedere jaar daarbijkrijgt (of wordt het eens per maand op je

rekening gestoort?)
Ik zou dit huis gelijk verkopen en een ander, beter huis kopen. Met een grotere tuin zodat de hond lekker kan rennen. Een compleet nieuwe garderobe mét bijbehorende schoenen kopen. Al dan niet in Nederland.



En verder? Ik zou voor een paar mensen die ik ken het leven wat makkelijker maken met een maandelijkse toelage.



Verder weet ik het eigenlijk niet. Raar he. Ik wil op dit moment alleen maar een ander huis met een joekel van een tuin. Ok, die tuin zou ik dan wel aan laten leggen door een tuinarchitect in samenspraak met mij.

Ik denk dat vriendlief wel een nieuwe auto zal aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
Wow, 10 mio is zoveel!!! Op dit moment een groot deel aan een betrouwbare organisatie in strijd tegen de hongersnood in Afrika. Van het restant mijn hypotheek aflossen en pensioen aanvullen?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik hoef eigenlijk geen groter huis, ik zou mijn huidige huis helemaal onder handen laten nemen.

Helemaal schilderen, overal dubbel glas, nieuwe dakkappellen, dat werk, nieuwe keuken etc..

En een nieuwe grote auto zodat ik niet altijd de rolstoel van zoonlief uit elkaar moet halen en inklappen...



Een mooie reis maken met de kinderen.

Lekker shoppen met mijn zus..

(pff, 10 miljoen is wel veeeel he...)

De rest maar op de bank gewoon weer aan het werk omdat ik daar altijd graag heen ga, en dan maar eens zien...



Hmmm, ach eigenlijk ben ik zo ook wel heel tevreden als ik er goed over nadenk, ik zou met 1 miljoen ook al heel blij zijn hoor hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een huis kopen... Geen enorm huis, gewoon, een leuk huis waarin je elkaar tenminste terug kan vinden. Ik zou wel heel graag een mooi groot zwembad willen, met een grot (incl. waterval) en bubbelbad... Gedeeltelijk overdekt (of overdekbaar).



Mijn vader en moeder zouden ook een huisje krijgen. Mijn broertje een leuk appartement tegen de tijd dat hij dat wil en mijn andere broertje zou ik graag een boerderij geven met wat koeien... Mijn vriend krijgt (om te beginnen) een ferrari.



Verder zou ik mijn opleiding af maken en daarna iets oprichten waarbij ik kinderen kan helpen. Hoe ik dit vorm ga geven wil ik komende jaren achter gaan komen...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou o.a. heel arrogant briefjes van 100 euro als een bladwijzer gebruiken, vlekken er mee afvegen, neus er in snuiten, ermee betalen als ik een patatje van 1 euro 80 zou bestellen ...

Nou ja waarschijnlijk niet, maar het zou wel grappig zijn :P
Alle reacties Link kopieren
huis, zwembad, vakantie, shoppen.
Alle reacties Link kopieren
Gelijk mijn baan opzeggen ... en dan leuke opleidingen gaan volgen (voor goudsmid ofzo), meer creatief bezig zijn en vrijwilligerswerk blijven doen.

Leuk huis lekker op het platteland, maar dat hoeft ook niet gelijk een luxe villa te zijn. Ik ben namelijk niet zo'n poetser.

Lekker vaak op vakantie. Heel veel shoppen, veel sieraden.

Een mooi paard kopen, dus ook stalling en weidegang.

En nog veel meer dieren houden: geitjes, schaapjes, kippetjes, ezeltje, een soort kinderboerderij rond mijn huis.

Een soort zorgboerderij beginnen.



Geld storten aan asiels, dierenopvang, en wat andere lokale goede doelen. Geld delen met familie.

Mooie auto,

Privé bioscoop



Ik weet er wel raad mee :D
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
ik zou een fijn huis laten bouwen met alle faciliteiten voor mn hobbies.

en ik zou kleinschalige projecten gaan starten voor mensen met een verstandelijk/lichamelijke beperking.en daar ZELF toezicht op houden zodat deze mensen daadwerkelijk een fijn leven hebben en houden.

mn beste vrienden en vriendinnen zou ik ook iets moois geven.

mn beetje familie krijgt niks..... ik heb nu nl ook geen plezier van ze.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al een huis gekocht en aangezien die nog gebouwd moet worden, zou ik er aanpassingen in willen maken. Een uitbouw (ook boven als het even kan), een carport en een dakkapel. Verder zou ik stoppen met werken en als ik klaar ben met baren 1 of 2 oppaskinderen nemen om zo toch nog iets te doen.

Misschien zou ik op vakantie gaan of nog een huisje kopen aan het strand oid en die dan goed meubileren zodat ik niet veel zooi mee hoef te slepen als we daar heen gaan.



Ik zou mijn schoonouders een bedrag doen, die hebben het met een eigen zaak niet zo breed. En voor mijn dochter een erg leuke spaarrekening openen.



En als ik daar klaar mee ben, ga ik een waaier maken van 500tjes, herstel 2 waaiers, en dan met mijn man op de (nieuwe) bank hangen, ons koelte toewuiven met die waaiers.

Wil het wel door iemand laten doen, maar dan zou ik bang zijn dat diegene harder rent dan ik, met de waaier dus in zijn/haar handen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ShamRock schreef op 29 juli 2011 @ 23:06:



Leuk huis lekker op het platteland, maar dat hoeft ook niet gelijk een luxe villa te zijn. Ik ben namelijk niet zo'n poetser.Als je zo'n bedrag hebt, dan ga je toch zeker niet meer poetsen! Dan huur je iemand in om het te doen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven