Lijf & Lijn alle pijlers

Uitsteeksel uit vagina

23-08-2011 10:41 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren op het toilet toevallig iets "geks" uit m'n vagina steken. Dacht eerst dat het een stukje wc-papier was, maar niet dus.

Heb er een spiegeltje bijgepakt en m'n vagina eens goed bekeken. Nu steekt er een soort vleesstukje (het lijkt wel op een heel klein tongetje) uit m'n vagina. Ik bedoel dus echt uit de ingang van m'n vagina, dus niet plasbuis of clitoris. Het zijn ook de schaamlippen niet.



Nu kijk ik nooit zo regelmatig naar m'n eigen vagina en heb dus geen idee of anderen dit mss ook hebben. Maar ik lees op internet bij verzakkingen dat er dan een stukje blaas, endeldarm of anderen zaken uit je vagina kunnen komen.

Ik ben een veertiger, geen maagd meer. Het doet geen pijn en heb er verder ook geen last van.



Ben benieuwd of anderen hier ook "last" van hebben (gehad) of weten wat het zou kunnen zijn ?!
Heb je kinderen?



(kan het een litteken van een bevalling zijn?)
Alle reacties Link kopieren
Heb een tiener, dus bevalling is al heel lang geleden. Het is me nooit opgevallen, heb dus ook geen idee hoe lang het er al zit.



Lijkt niet op een litteken iig.
Alle reacties Link kopieren
Even naar de huisarts/ gynaecoloog? Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me een dergelijk topic herinneren van jaren geleden, ook iemand die iets geks uit haar vagina had steken.
Alle reacties Link kopieren
quote:yvonjaspers schreef op 23 augustus 2011 @ 10:47:

Ik kan me een dergelijk topic herinneren van jaren geleden, ook iemand die iets geks uit haar vagina had steken.Jaaaaaa, ik dacht, nee hoopte ook al dat iemand dat omhoog had getoverd. Goed idee, dacht ik nog, op deze druilerige dag
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Een vriendin van mij heeft een stukje vlees daar hangen. Het is een lusje, waar soms zelfs haar tampons aan blijven haken. De arts durfde een operatie niet aan maar het was niet gevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:perseph0ne schreef op 23 augustus 2011 @ 10:48:

Een vriendin heeft een stukje vlees daar hangen. Het is een lusje, waar soms zelfs haar tampons aan blijven haken. De arts durfde een operatie niet aan maar het was niet gevaarlijk.Oei, kreeg direct een AU! rilling.. lijkt me niet fijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gezocht, kan alleen dit topic vinden. Ik geloof alleen niet dat dit is wat ik bedoelde...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje geleden een cyste gehad daar, was een bolletje dat opeens naar buiten kwam. Aan geopereerd, was natuurlijk vervelend maar het zat echt in de weg. Kan het zoiets zijn?
*weggehaald want heel persoonlijk*
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het zoeken Yvon...maar dit is idd niet wat ik bedoel. Het zit gewoon vast aan/uit m'n vagina zeg maar.



Om nu meteen naar m'n huisarts te rennen vind ik ook zo wat, daarom dacht ik....ik plop het hier eens neer, wie weet hebben meer vrouwen dit.
Alle reacties Link kopieren
Niet brutaal hoor noodles. Had helemaal geen schade...geen scheur, geen knip, niets.



Bibaatje....het is niet echt een bobbeltje. Het lijkt echt op een heel klein tongetje (klinkt zo gek bij dit onderwerp, maar daar lijkt het gewoon op).



Ben een beetje bang dat het toch iets is wat eruit hangt. Mijn moeder had ook al op vrij jonge leeftijd een blaasverzakking.
ah okee, dan zal dat het niet zijn iig..

ik haal ven mijn verhaaltje weg, toch vrij persoonlijk
Alle reacties Link kopieren
http://mens-en-gezondheid ... aschaamlippenvulva.html#8
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
wanneer mag je weer voor je uitstrijkje, als dat binnenkort is, kan je het meteen vragen...

het is wellicht onschuldig, maar ik zou er toch iemand naar laten kijken...
Alle reacties Link kopieren
http://www.dokter.nl/inde ... gang-van-mijn-vagina.html



Je bent de enige niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk een papilloompje/soort wild vlees. Kan absoluut geen kwaad!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me niet teveel ongerust maken, maar wel even bij de arts langsgaan. Een tijd geleden had ik zoiets en het was onschuldig en is uit zichzelf ook weer verdwenen.



Of misschien ben je gewoon een piemel aan het groeien
Alle reacties Link kopieren
Kunnen het geen genitale wratten of wrat zijn? Die groeien toch ook wel eens als flubbertjes?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha idalee.....dat dacht ik gisteren precies hetzelfde: Het lijkt wel of ik een piemeltje krijg !!



BGB: Die sites had ik ook al gevonden. Maar duidelijk is het me nog steeds niet. Van die verzakking lijkt nog het meeste erop.



Baal een beetje dat ik niet weet hoe lang het er al zit. Het er ook totaal geen last van. Alleen wel idd (zoals ook bij die verzakking stond) een gevoel dat er nog "iets" in m'n vagina zit. Soms denk ik wel eens dat ik m'n tampon er vergeten ben uit te halen...zo'n gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Daar zal ik nog eens op zoeken Flower
Ik heb het ook hoor, een klein vlezig stukje daar. Volgens mij is het gewoon een beetje wildgroei door de hechtingen daar van om en rond de bevalling(en).

Het is soepel en zacht, doet geen pijn en zit me niet in de weg. Ik zie geen enkele reden om hiermee naar een arts te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Roos....tis idd een vlezig stukje. Maar ik heb geen hechtingen gehad daar. Nou ja....mss moet ik me ook niet druk maken, maar omdat m'n moeder ook zoiets heeft gehad ben ik beetje bang dat straks ineens m'n hele blaas eruit hangt ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat ook, bij mij was het gewoon een van de twee kleine schaamlippen. De ene was veel groter dan de andere en ook nog eens heel erg uitgelubberd. Ik weet niet hoe het komt, ik had dat al toen ik jong was.



Ik ben er zelf aan geopereerd, het was echt een ingreepje van niks.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven