Lijf & Lijn alle pijlers

Waar kopen jullie je sportkleding?

30-10-2011 16:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga pas een jaartje naar de sportschool en droeg tot nu toe geen speciale sportkleding. Vorige week heb ik toch bij H&M een sportbroek gekocht en ik merk dat dat toch veel fijner beweegt.

Ik wil er nog een sportbroek bij, misschien gewoon dezelfde bij H&M, maar voor een sportshirt kon ik daar niet slagen.



Waar kopen jullie je sportkleding? Waar is niet duur en toch van goede kwaliteit?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd mijn sportkleding in een hardloopwinkel. Je merkt wel verschil tussen h&m en goede kleding.

Je kan trouwens ook een kijkje nemen op www.wiggle.com/uk
Nee echt?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde vanmorgen op mijn werk van een collega dat zij bij de Lidl een fijne broek heeft gekocht en bij Kruidvat heb je momenteel kleding van Leontine, ook goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Huh...waar ging je in sporten dan?



Ik koop schoenen bij een sportzaak en de rest soms bij sportzaak maar vaak ook gewoon bij H&M en New Yorker
Alle reacties Link kopieren
Leontien, bij het kruidvat, echt goede spullen.
Alle reacties Link kopieren
@Ruza: in een simpele katoenen broek met elastieken band van Hans Textiel of zo.. en in een gewoon t-shirt. Ik heb trouwens wel in het begin al sportschoenen gekocht, dat vergat ik even te melden :P Dat was vrij logisch, maar ik merk dat de rest er dus ook wel toe doet.



Bedankt voor de tips Ik ga zeker even bij het Kruidvat kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:suus0105 schreef op 30 oktober 2011 @ 16:06:

Ik koop altijd mijn sportkleding in een hardloopwinkel. Je merkt wel verschil tussen h&m en goede kleding.

Je kan trouwens ook een kijkje nemen op www.wiggle.com/ukLeuk, ik ga kijken ;)
Alle reacties Link kopieren
Meestal bij Scapino. Ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven.
Alle reacties Link kopieren
Meestal bij V&D of Perry sport. Het liefst maat 176, dat scheelt in de prijs.
Alle reacties Link kopieren
Het meeste bij de Perry of bij de H&M. Ik zou er best meer aan uit willen geven, maar ik vind het prijsverschil met de betere merken gewoon veels te groot.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat we hier geen Scapino hebben..., maar Rijswijk is vlakbij, daar kan ik wel heengaan als ik elders niet slaag. V&D had ik helemaal niet aan gedacht, thnx!
Alle reacties Link kopieren
scapino
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Woon je in Amsterdam? Decathlon vind ik zelf super, echt een mega grote sportwinkel, en de goedkoopste klasse sportartikelen is erg goedkoop
Alle reacties Link kopieren
Ah ok ik zag je al helemaal in een gewone broek gaan haha. Zie bij mij op de sportschool wel eens een meisje in een harembroek met ballerina's komen
Alle reacties Link kopieren
ja k dacht ook al.. in n spijkerbroek met n gewone trui haha
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het geluk dat ik bij een sportwinkel werk en daar regelmatig wat van krijg en ook deels gesponsorde kleding draag.

In de loop der jaren ben ik begonnen met kleding van de aldi en lidl en later ook van de H&M.. Ik merk een groot verschil tussen die kleding en de kleding van duurdere merken. Ik heb ook het een en ander van de decathlon. Het haalt het niet bij 'de echte merken' maar het is ook niet slecht. En hele fijne prijzen:)
Alle reacties Link kopieren
Kleding koop ik overal, maar schoenen vind ik echt belangrijk, daarvoor ga ik naar een speciaalzaak.
Alle reacties Link kopieren
Plutosport.nl, Wehkamp.nl, Scapino.nl, VD.nl, Perrysport.nl, Nike.com



Het sport echt veeeel lekkerder in 'dryfit' kleren dan in gewoon katoen.
Alle reacties Link kopieren
Sportschoenen koop ik alleen bij een speciaalzaak waar ik ook goed advies krijg.

Mijn sportbroeken komen volgens mij allemaal van de perry (1 nike, 1 adidas, 1 weetnietmerk), al wilde ik in geval van nood nog wel eens hardlopen in een sportbroek/pyjamabroek van de HM shirtjes komen grotendeels ook de perry, maar daarvoor trek ik makkelijker een simpel ander katoenen shirtje aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik sport graag in de kleding van de h&m De dryfitvarianten vind ik het fiijnst. Het ligt ook aan het soort sport wat je doet. Bij yoga draag ik heel wat anders dan bij bodycombat. De scapino heeft ook regelmatige nike en andere merkkleding te koop voor lagere prijzen dan sportwinkels (misschein is het n vorige collectie,maar dat boeit mij zelf niet zo).
Alle reacties Link kopieren
Zat even te kijken op de website van kruidvat maar kan het niet vinden. (alleen sokken)



Hebben ze die sportkleding altijd of alleen af en toe?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Let wel op met sport kleding aldi of lidl als het om fiets ( spinning ) kleding gaat. Prijs is goed maar als je achter iemand zit met deze broek, kan je beter je ogen dicht doen. Schijnt vreselijk door.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 30 oktober 2011 @ 17:20:als je achter iemand zit met deze broek, kan je beter je ogen dicht doen. Schijnt vreselijk door.



Hehehe, ben erg van het beelddenken.

Af en toe heeft de Appie (AH) ook wel sportkleding. Zou alleen voor de t-shirts gaan (geen longsleeve). Die zitten bij mij prima!
Nee echt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 30 oktober 2011 @ 17:20:

Zat even te kijken op de website van kruidvat maar kan het niet vinden. (alleen sokken)



Hebben ze die sportkleding altijd of alleen af en toe?Heb je hier gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Mag je dingen van Appie, Lidl e.d. nog terugbrengen als het niet past?



Ik heb wel eens een broek gekocht bij Appie maar t is echt gokken met die maten.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven