Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met cryolipolyse/coolsculpting/thermo-cryolipide?

14-08-2012 22:44 71 berichten
Wie heeft hier ervaring mee? Is een methode voor figuurcorrectie dmv bevriezen van vetcellen. Schijnt een alternatief te zijn voor liposuctie.
Kan online weinig/geen ervaringen of forums vinden. Kwam deze behandeling tegen in een tijdschrift. Schijnt dat Patty Brad en Estelle Cruijff dit ook gedaan hebben.
Zoek eens een plaatje van Patty op en kijk hoe succesvol het is geweest......
Alle reacties Link kopieren
Ah, Patty Brard. Ja, dan is het goed!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Geen ervaring. Maar wel net even het filmpje bekeken. Die dingen worden op de huid gelegd en dan worden de vetcellen wel bevroren maar de huid niet.



Kweet niet, iets zegt mij dat dit onmogelijk is. Vooral ook omdat ze laten zien hoe goed het werkt op een model dat nagenoeg geen vet hééft.
Patty is iid geen goed 'voorbeeld'. Vond ook ergens dat je onder bmi van 30 moet zitten voor het beste resultaat en dat het blijvend is als je ook op gewicht blijft. Tja.. daar heeft Patty iets moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
oggut, moest de schoonheidsindustrie weer iets nieuws verzinnen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Vetcellen worden niet bevroren, de koelelementen koelen de vetcellen af tot 4 graden. Ik ben ook wel nieuwsgierig, eerlijk gezegd.



Kan er weinig over vinden, behalve schoonheidssalons die elkaar napraten.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Op Pubmed heb ik wel een aantal samenvattingen gevonden van artikelen die de werkzaamheid bevestigen. Heb niet het hele artikel gelezen, maar het lijkt op iets wat wel werkt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Waarom zijn we dan nog niet massaal onze cellen aan het koelen?
Alle reacties Link kopieren
Omdat we er niet van weten? Omdat het te duur is? We zijn toch ook niet massaal aan de liposculptuur, de botox of aan het laser ontharen (of IPL)?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Doe dit niet! Ik ben erin getrapt, drie behandelingen gedaan ( zou voldoende moeten zijn) en nul resultaat!!! Maar ben wel iets lichter...namelijk 650 euro.

Echt niet doen is weggegooid geld.
Alle reacties Link kopieren
En die bevroren/gekoelde vetcellen gaan dan gewoon op in lucht ofzo? Trap er niet in. De enige manier om vet kwijt te raken, is het te verbranden. Ofwel: de natuurlijke manier. En gewoon accepteren dat de ene mens wat ronder is gevormd dan de andere. Ik ken verschillende vrouwen met een vol figuur die bloedmooi zijn. Mét een randje vet...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben er ook wel benieuwd naar want een vriendin overweegt om dit te laten doen. Ze heeft al een consult afspraak staan dus zou graag nog wat reacties horen van de mensen zelf.

Drutenaar, mag ik vragen waar je bent geweest? En hoe dat ging?

Alvast bedankt.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:drutenaar schreef op 23 januari 2013 @ 21:58:

Doe dit niet! Ik ben erin getrapt, drie behandelingen gedaan ( zou voldoende moeten zijn) en nul resultaat!!! Maar ben wel iets lichter...namelijk 650 euro.

Echt niet doen is weggegooid geld.





Hallo Drutenaar,



Ik ben erg benieuwd waar je dit hebt laten doen? Mijn vriendin heeft namelijk al een afspraak voor consult binnenkort en zou daarna evt meteen geholpen kunnen worden. Ik ga met haar mee en wil dus graag reactie horen van andere mensen zodat zij niet een zelfde fout begaat.



Alvast dank.



groetjes
quote:pejeka schreef op 25 januari 2013 @ 12:40:

En die bevroren/gekoelde vetcellen gaan dan gewoon op in lucht ofzo? Trap er niet in. De enige manier om vet kwijt te raken, is het te verbranden. Ofwel: de natuurlijke manier. En gewoon accepteren dat de ene mens wat ronder is gevormd dan de andere. Ik ken verschillende vrouwen met een vol figuur die bloedmooi zijn. Mét een randje vet...Wat een lieve reactie. Je hebt gelijk, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Beste gracilli,



En hoe stimuleer je die vet verbranding,

Werkt het ook als je niks doet die de vet verbranding stimuleert of is dat cruciaal? Zou u mij meer info willen geven



Alvast bedankt
in de post van de spammert staat: Vervolgens dien je nog wel te zorgen dat je lijf er aan toekomt om de vrijgekomen vetten te verbranden





Dusssss het werkt alleen als je afvalt, ja logisch. Afvallen werkt altijd, je kan het ook omdraaien, als je afvalt dan heb je deze onzin niet nodig
Alle reacties Link kopieren
Valt me op dat er ineens een reactie verdwenen is van iemand die de behandeling had ondergaan en op het forum zou laten weten wat het resultaat is? Vreemd.....ik had graag geweten of het echt werkt.



Zie trouwens ook de reactie niet meer van een vrouw die een salon heeft waar de behandeling wordt gedaan.
lijkt me logisch, je mag hier niet spammen
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 april 2013 @ 18:23:

lijkt me logisch, je mag hier niet spammenEn wat is volgens jou "spam"?
Alle reacties Link kopieren
Na 1 behandeling 9 cm kwijt zijn? Sorry hoor, maar dat geloof ik echt niet.
Alle reacties Link kopieren
9 cm na één behandeling kan ook helemaal niet, zelfs niet na 3 behandelingen is mij verteld. Gaat meer om de contouren wat bij te werken. Lijkt me dus geen waarheidsgetrouw bericht. In ieder geval schieten de locaties waar je cryolipolyse kunt laten doen als paddenstoelen de grond uit en lijkt het er zowaar op dat het helpt.
Ik denk dat ze niet 9 cm bedoelt bij je buik of heupen maar overall. Mooi resultaat zou het zijn, maar ik zou willen weten of het ook lang "houdt". Dat is moeilijk te meten natuurlijk want je kent iemands eetgewoontes niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit eens een topic geplaatst over cryosauna. Is dit hetzelfde? Want bij mijn voorbeeld wordt door de kou gereset

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven