Lijf & Lijn alle pijlers

wie heeft ervaring met utrashape?

13-03-2008 15:16 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens ultrashape geprobeerd om van het plaatselijk buikvet af te komen?

graag zou ik ervaringen willen horen van anderen.

gr Bianca
Alle reacties Link kopieren
Goh, gisteren ook dat krantje gekregen met die wonderverhalen erin ;-) ? If it sounds too good to be true, it probably is.

Het lijkt mij geweldig, als ik erin zou geloven.....
Alle reacties Link kopieren
plaatselijk afvallen bestaat niet, alleen je portemonne wordt dunner
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag ervaringen willen horen en geen reactie's zoals hierboven.
Raar inderdaad dat zoveel mensen de tijd hebben om ten eerste alle topics te gaan lezen en er dan ook nog op te reageren terwijl ze géén antwoord op de gestelde vraag hebben en ook geen enkele bijdrage leveren. Verbaast me altijd weer....



Ik heb zélf geen ervaringen met Ultrashape maar een vriendin wel. Zij is enthousiast over de resultaten. Haar buikomvang is inderdaad flink afgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vikki

Bedankt voor je reactie!

Is een positief bericht hierover.
Alle reacties Link kopieren
X-D

Joh, niet zo zuur gelijk. Ik kreeg de dag voor TO haar vraag stelde toevallig net zo'n advertentiekrantje in de bus waarin dat ultrashape verhaal stond, en ik denk dan ook wel eens "als dat toch eens waar zou zijn". En ik spreek mezelf dan streng toe "Ellen, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo". Ik kan door diverse oorzaken moeilijk afvallen en ik zou óók graag willen dat het door zo'n apparaat wat makkelijker werd.



Dus mijn reactie was een knipoog-als-dames-onder-elkaar, zo van "jammer maar zo werkt het helaas niet".



Ik vind het op mijn beurt wel flauw om daar dan zo chagrijnig op te gaan zitten katten. Gelijk uitgaan van de slechtste intentie, alsof ik geen ander doel in mijn leven heb dan zeikopmerkingen op het forum te maken. Je zóu natuurlijk ook eens in overwéging kunnen nemen dat iemand iets vriendelijk bedoelde.



Weet je, ga het maar lekker doen. Geef je geld eraan uit en kom maar vertellen of het gewerkt heeft.
Alle reacties Link kopieren
Het is algemeen bekend dat plaatselijk afvallen niet bestaat, dus waarom er dan toch positieve ervaringen over willen horen?



Al zou het tijdelijk werken, op de lange termijn werkt het niet. Zo ook met die vibrerende band (weet even niet meer hoe dat heet). Na het trillen lijk je wat cm's kwijt te zijn, maar 2 uur later zitten ze er gewoon weer bij.



Maar goed, dit wil je niet horen. Je wilt iets positiefs. Sorry, heb ik niet.
Chardonnay schreef op 16 maart 2008 @ 16:36:

Het is algemeen bekend dat plaatselijk afvallen niet bestaat, dus waarom er dan toch positieve ervaringen over willen horen?



Al zou het tijdelijk werken, op de lange termijn werkt het niet. Zo ook met die vibrerende band (weet even niet meer hoe dat heet). Na het trillen lijk je wat cm's kwijt te zijn, maar 2 uur later zitten ze er gewoon weer bij.



Maar goed, dit wil je niet horen. Je wilt iets positiefs. Sorry, heb ik niet.




Volgens mij vraagt niemand om iets "positiefs", slechts om ERVARINGEN, dus zowel positief als negatief!

Als je er géén ervaringen mee hebt.....dan zou ik zeggen reageer dan niet!

Reageer dan als iemand naar MENINGEN over iets vraagt!



Maar goed, dit is nu eenmaal een ergenis van mij... al die (natuurlijk) goedbedoelde maar ongevraagde meningen over een onderwerp............
vikki schreef op 14 maart 2008 @ 17:44:

Raar inderdaad dat zoveel mensen de tijd hebben om ten eerste alle topics te gaan lezen en er dan ook nog op te reageren terwijl ze géén antwoord op de gestelde vraag hebben en ook geen enkele bijdrage leveren. Verbaast me altijd weer....



Ik heb zélf geen ervaringen met Ultrashape maar een vriendin wel. Zij is enthousiast over de resultaten. Haar buikomvang is inderdaad flink afgenomen.
Ook na nu een half jaar ongeveer nog..........
Alle reacties Link kopieren
Nou geweldig iets dus dat Ultrashape.



Doen dus, zoals Ellen ook al zegt.



Slotje?
Alle reacties Link kopieren
Als toevoeging:



Als plaatselijk afvallen nou gewoon niet bestaat (en dat bestaat dus echt niet), waarom dan toch ervaringen willen horen?



Iets wat niet kan, kan niet!
Alle reacties Link kopieren
Ow ja, nog een toevoeging (Ja ik ben op dreef), plaatselijk vet kwijt raken kan wel, maar dan moet je het weg laten zuigen.
Alle reacties Link kopieren
Vikki, ik ben helemaal met je eens!!

Ik snap ook niet waarom er zo negatief gereageerd moet worden hierop , en waarom ze hierop moeten reageren terwijl ze geen eens ervaring hiermee hebben.

Sommige hebben altijd al hun oordeel klaar!

Niet lezen dus want je hebt aan dit soort reacties helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Zucht....geef dan lekker geld uit aan iets wat niet bestaat!



Vraag het anders eens in het fitness topic...daar komen mensen die verstand van zaken hebben.
Meds is hier ook al langs geweest, en ik ben bang dat ik alleen maar hetzelfde zou zeggen ;-).



Maar goed, ook ik heb me nooit om laten praten tot een ultrashape sessie, dus ik kan je geen persoonlijke ervaringen vertellen.



Wat ik niet goed snap Kimmy, uit je vraagstelling en verdere reacties lijkt het eigenlijk zo te zijn dat jij aan de ultrashape wilt. Waarom doe je het dan niet gewoon?
Alle reacties Link kopieren
pfffffffffff om moe van te worden zeg!!
kimmy schreef op 17 maart 2008 @ 21:45:

pfffffffffff om moe van te worden zeg!!






Inderdaad!!! Teveel mensen met teveel tijd.

Reageren heeft geen zin, je hebt gelijk!
Alle reacties Link kopieren
Djiez wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie zeg. Je kan nog 100 keer uitleggen dat je iets vriendelijk bedoelt, maar jullie zullen en moeten een ander afkatten. Weetje, ga alsjeblieft ultrashapen. Ik hoop dat het je een paar duizend euro kost. Zo.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend he, de waarheid.



Aankomen doe je door te veel te eten en te weinig te bewegen, hoe denk je dat je afvalt? Juist, minder eten en meer bewegen.



Djeez, er zijn weinig dingen zo simpel in het leven. En dan nog op zoek gaan naar alternatieven..



Succes en hopelijk kost het allemaal niet te veel geld. (hardlopen is gratis, minder eten vaak ook X-D )
Alle reacties Link kopieren
Laat maar.
Alle reacties Link kopieren
Vikki, jij levert momenteel ook niet echt een bijdrage hier...

Iets waar je zelf een hekel aan hebt, toch?
Alle reacties Link kopieren
Voor alle negatievelingen hier: HET KAN WEL!!!!



Ik heb me een half jaar geleden laten behandelen. Na een maand was ik 3 cm op mijn flanken kwijt en 2 op mijn buik. Over een maand ga ik nog een keer, omdat er op mijn buik nog wel een laagje afmag.



Het is nu dus een half jaar geleden en het resultaat is er nog steeds gelukkig.



En ik ben echt niet op mij achterhoofd gevallen en weet dat je door beweging en anders eten ook afvalt, maar je vetlaagje blijft vrijwel altijd zitten en zeker op je buik. Dit was voor mij de ideale manier om dat laagje te doen slinken en dat is gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik vind het echt prima! Als het voor jullie werkt, nou dan is er verder niets aan de hand. Ik blijf liever sporten en gezond eten (is namelijk goed voor je geestelijke gesteldheid en je lichaam, en bovendien kost het niets).



TO, je leest, het werkt! Nogmaals heel veel succes met de behandeling en het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net ergens dat het meer dan duizend euro kost. Klopt dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven