Lijf & Lijn alle pijlers

wie heeft ervaring met utrashape?

13-03-2008 15:16 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens ultrashape geprobeerd om van het plaatselijk buikvet af te komen?

graag zou ik ervaringen willen horen van anderen.

gr Bianca
Alle reacties Link kopieren
Goh, gisteren ook dat krantje gekregen met die wonderverhalen erin ;-) ? If it sounds too good to be true, it probably is.

Het lijkt mij geweldig, als ik erin zou geloven.....
Alle reacties Link kopieren
plaatselijk afvallen bestaat niet, alleen je portemonne wordt dunner
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag ervaringen willen horen en geen reactie's zoals hierboven.
Raar inderdaad dat zoveel mensen de tijd hebben om ten eerste alle topics te gaan lezen en er dan ook nog op te reageren terwijl ze géén antwoord op de gestelde vraag hebben en ook geen enkele bijdrage leveren. Verbaast me altijd weer....



Ik heb zélf geen ervaringen met Ultrashape maar een vriendin wel. Zij is enthousiast over de resultaten. Haar buikomvang is inderdaad flink afgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vikki

Bedankt voor je reactie!

Is een positief bericht hierover.
Alle reacties Link kopieren
X-D

Joh, niet zo zuur gelijk. Ik kreeg de dag voor TO haar vraag stelde toevallig net zo'n advertentiekrantje in de bus waarin dat ultrashape verhaal stond, en ik denk dan ook wel eens "als dat toch eens waar zou zijn". En ik spreek mezelf dan streng toe "Ellen, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo". Ik kan door diverse oorzaken moeilijk afvallen en ik zou óók graag willen dat het door zo'n apparaat wat makkelijker werd.



Dus mijn reactie was een knipoog-als-dames-onder-elkaar, zo van "jammer maar zo werkt het helaas niet".