Lijf & Lijn alle pijlers

color run 26 mei- sloterpark Amsterdam

10-04-2013 14:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Overgewaaid vanuit Amerika,geïnspireerd door het Holi festival uit India.



5 km hardlopen in een wit shirt dat aan het einde van de 5km allerlei kleuren heeft door kleurstof die je over je heen gegooid krijgt tijdens het lopen.



Wie doet er mee?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het stom.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
alsjeblieft niet
Ik kwam het ook tegen. Lijkt me leuk! Amsterdam is wat ver voor mij, maar in zwolle wordt er ook een gehouden.. misschien ga ik daar wel heen
Alle reacties Link kopieren
Wat men al niet verzint. Geef mij maar gewoon een mooi parcours dan kijk ik wel naar de nartuurlijke kleuren om me heen. Maar voor diegene die het wel leuk vinden, heel veel plezier.
ik vind het er echt super uitzien en zou graag mee willen doen, helaas werk ik dan....
Ziet er leuk uit op tv alleen vraag ik me af wat je allemaal aan zooi binnenkrijgt en wat als het regent die dag ?
Ik was verbaasd over de reclame, omdat er al een tijdje een colorrun gepland staat voor juni: http://www.coloursbythesea.nl/



Dit poeder is geheel natuurlijk waar een biologisch afbreekbare kleurstof aan is toegevoegd. Het levert absoluut geen gevaar op voor de gezondheid en het milieu. Het geeft wel een waanzinnig effect en de lopers veranderen in een kleurrijke vrolijke massa.



Bij de finish worden de deelnemers begroet door fotografen want elke deelnemer is veranderd in een levend kunstwerk. Het zal de eerste keer zijn dat deze loop in Nederland gehouden wordt. Er is geen tijdsregistratie maar alle deelnemers maken wel kans op fantastische prijzen verstrekt door veel ondernemers. Met als hoofdprijs de mooiste Colours By The Sea look competitie (dame/ heer) die achteraf naar aanleiding van de gepubliceerde foto's wordt gekozen. Dan ben jij misschien nog een jaar lang het gekleurde gezicht van Colours By The Sea!
Alle reacties Link kopieren
Goh dat wist ik niet joh, die van Vlissingen. Ik moet wel zeggen dat dat me minder trekt want is deels op het strand. Ik ben een slechte strandloper...



Het lijkt me gewoon heel grappig om eens mee te maken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij erg leuk! Ik wil graag mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij dan weer niks. Krijg je ineens zo'n dot poeder in je gezicht. Bovendien vind ik 5 km een te korte afstand om daarvoor helemaal buiten de ring te gaan.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven