Lijf & Lijn alle pijlers

ervaringen vevina creme schurende bovenbenen

06-05-2013 22:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoonlijk na vijf minuten al smetplekken tussen mijn benen, maar ik gebruik nu twee dagen Vevina en heb nergens meer last van met mijn blote benen.



Een zegen, dit spul !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Barrièrecreme
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt heel erg blij met de crème! K moet wel een redelijk dikke laag aanbrengen, maar dan kan ik eigenlijk de hele dag zonder!
quote:sophine schreef op 17 augustus 2013 @ 23:10:

BarrièrecremeToepassingen: beschermt de huid tegen irritatie door lichaamsvocht (incontinentie), voorkomt huidbeschadiging ten gevolge van incontinentie en hydrateert de zeer droge huid.



Ik ken het niet. Hoe werkt het precies?
Alle reacties Link kopieren
Barrièrecreme vormt een extra beschermend laagje op de huid. Werkt goed bij mij. Ik heb de crème van hartmann: menalind professional protect.
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelfde probleem, alleen in mijn lies.

Het begon met schuurplekken en nu is mijn huid in me lies helemaal open.

Weet iemand of daktarin ook werkt tegen die plekken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er geen schimmelzalf op doen dmw, eerder neutrale vaseline (kun je bij de apotheek kopen). Vaseline-cetomacrogol-crème FNA.



Bij mij werkt alleen wielrenbroekjes met een onderbroek van Sloggies met pijpjes met kant eronder. En een dik maandverband in ook al ben ik niet ongesteld om het vocht op te vangen zodat het niet gaat schrijnen in mijn liezen. Dan kan ik ook de hele dag voort. Ik draag tunieken en jurkjes eroverheen. Dat er af en toe wat uitpiept zal me worst wezen, beter dan helemaal open liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven