Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

09-06-2013 18:52 3367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



Gewicht doorgeven kan op maandag en dinsdag. Wil je ook in tabel? Even je gegevens doorgeven dan word je ook opgenomen in de tabel. Als je 2 keer geen gewicht hebt doorgegeven zonder het te melden vooraf word je uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Je kunt er altijd weer in natuurlijk.

Succes allemaal!!



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



Naam Lengte Start

gewicht Streef

gewicht Huidig

gewicht Totaal af Deze week Jirelle1.74123,570122-1,5pauzepearssy1,74133,599112-21,5+0,8 Femme

Rotterdam1,7895,47081 -14,4afgemeld Suhke1,7271,96271-0,9+1,1boannan1,6990,26569,2-21pauzeeles21,80837779-40supersoul1,776965 69 -- pretzel1,6378,66265,5-13,1+0,7jufmevrouw1,7297,47295,5-1,9-0,5 happyr1,8397,18291,7-5,4-0,6 annapalona-9070--- smiley1,6487,36784,8-2,5-2,5
Alle reacties Link kopieren
Waren we er alweer aan toe? Dat ging snel! Ik ga vanaf morgen een week lang echt streng elke dag 26 punten doen + maximaal de verdiende active points en kijken wat dat voor resultaat oplevert.
Alle reacties Link kopieren
Moet er een nieuw topic aangemaakt worden als de ander 3000 reacties heeft? Ik zit nog maar een weekje op het forum dus heb er nog niet zoveel verstand van :D
Nieuw topic?? Dat gaat goed! Hopelijk iedereen een goed weekend gehad en morgen een mooie min!!
goed gedaan jo!! Lees net in t andere topic hoe het gegaan is!
Alle reacties Link kopieren
Ja tracy, bij 3000 posts een nieuw topic.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, vandaag me aangemeld voos de ww online cursus. Nu aan het uitzoeken hoe het werkt.online en morgen beginnen we. Hopelijk kan ik er snel aan wennen. Nadeel deze week is dat ik van woens tm.zond.paar dagen op vakantie ben zonder internet.dus daar moet ik nog iets op bedenken. Zou graag mee schrijven voor de stimulans en tips. Morgen nieuwe weegschaal halen dus geef dan mijn gegevens door. Onze oude is niet accuraat.
Alle reacties Link kopieren
Veel succes gordijn87! Knap van je dat je nu begint terwijl je bijna op vakantie gaat, haha. Ik kan dat dan nooit! :P
Alle reacties Link kopieren
Hihi ja tracy is beetje dubbel aan ene kant wil ik niet langer uitstellen en de actie loopt tot 15 juni en ben 16 junu pas terug dus vandaar maar is inderdaad werk en opgave. Miss stomne vraag maar is er ook een boekje.is zo (evt pdf bestand) waar ik de punten zou kunnen vinden want zit dus even zonder internet maar wil wel blijven tellen
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



Was helaas vanavond de mist in gegaan met patat
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic allemaal.



Pearssy bedankt voor het nieuwe topic!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic allemaal.



Pearssy bedankt voor het nieuwe topic!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Yeay, nieuw nieuw nieuw!



Goed gedaan @jo en een hele mooie tijd.

Benieuwd hoe het met Appeltje en Femme ging vandaag.

Ik ga deze week weer heel goed punten tellen, het was weer zo'n weekend met magnum en borrelnootjes en veel wijn.....



Allemaal een hele goede week alvast!
Alle reacties Link kopieren
Huidig gewicht: 112,7 kg ( )

Totaal afgevallen: 9,2 kg

Deze week: +0,3



Zal ongetwijfeld vocht vasthouden door de spierpijn en de patat van gisteren maar echt blij wordt ik er niet van! Ach ja, ik zag in ieder geval gisterochtend de 110 weer in beeld.
Alle reacties Link kopieren
@gordijn87, welkom! Knap idd dat je vlak voor je vakantie gaat beginnen met WW! Ik weet niet of je ook de cursus doet, anders kan je daar een boekje aanschaffen. Dit kan ook als je de cursus alleen online doet, gewoon even binnenlopen en zeggen dat je een puntengids wilt kopen. Je hoeft niet te blijven de hele avond ofzo. Even googelen waar er een cursus in de buurt wordt gegeven. Ook kan je een boekje via marktplaats bestellen, maar dan moet je wel oppassen, want er worden ook veel (ver)oude(rde) boekjes aangeboden.



Ik snap mijn lichaam echt niet meer....

De hele maand mei stil gestaan op een stabiele 73 kilo, een keer de weegschaal zien dalen, maar op het weegmoment weer die stabiele 73.

En vandaag (heb me dit weekend wel goed ingehouden met eten) 70,8!!!

Ben hier wel heeeel blij mee, en guess what, zit ik toch nu weer op het vaste gemiddelde van een 0,5 kilo per week...



Dus hier even mijn gegevens voor het geval pearssy me wil toevoegen:



Lengte: 1.63

Begingewicht: 81

Gewicht nu:70,8

Totaal afgevallen:10,2

Deze week: - 2,2

Streefgewicht:63

30 juni doel:69



Vanavond reageer ik wat uitgebreider, moet nu eerst mijn kids nar school bonjoeren en daarna zelf naar mijn werk.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Heb de Ladiesrun gister uitgelopen, maar het ging de eerste 2 km heel slecht. Na het drinken ging het beter, de laatste 2 km heb ik behoorlijk doorgelopen. 37 minuten heb ik erover gedaan.



Jammer dat ik jullie niet heb gezien Jo en Appel! Had de nummers niet bij me, maar heb wel naar jullie voornamen uitgekeken. Goed gedaan Jo! Hoe ging het met jou Appel?

Wil wel doorgaan met trainen, hoorde dat ww met de vredesloop meedoet in september.
Alle reacties Link kopieren
@Complimenten van/voor de dames van de ladies-run. Supergedaan !



@Lientje, wat een gewedlig resultaat !!



@Ik vrees voor mijn weegmoment van morgen. Ik sta nu al een week of drie rond de 89, soms weer iets erbij, dan weer iets eraf. Ik word er helemaal sjaggie van. Bedoelen ze dit nu met een plateau ?

Door blessure heb ik 6 weken niet kunnen sporten. Vanavond ga ik voorzichtig Pilates proberen (zin in !!), maar zou dat ook meespelen ? Te weinig beweging de afgelopen weken ? Ik gebruik nauwelijks mijn extra punten (ter compensatie van het niet bewegen). Nu het weekend wat extra's genomen: lees: een plakje chocoladecake gisteren (maar verder helemaal geen tussendoortje die punten kostten!) en zaterdagavond uit gaan eten, maar asperges genomen met 1 glaasje witte wijn.

Hebben jullie nog tips en tricks voor mij ?

Mijn stoelgang zit ook helemaal op slot . Nu drink ik elke ochtend al een groot glas warm water (gekookt), maar ook dat helpt niet. In de ruim vijf maanden WW heb ik dit nog niet meegemaakt.

Affijn, dus even een dipje hier !



Ben benieuwd weer naar alle resultaten. Ik hoop veel plusjes voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Pearssy bedankt voor het nieuwe topic. Super dat je het bij wil houden.



Wow, lientje, dat is een leuke binnenkomer :-D



Voor de dames die meegedaan hebben met de ladiesrun. Super gedaan. (en hoe was het met de flubberbenen? Viel vast reuze mee)



Huidig gewicht: 81.9

Totaal afgevallen: 3,1 kg

Deze week: - 0,1 kg



Dit zijn mijn resultaten van afgelopen donderdag. Ik weet dat er al meer af is, maar laat het hier toch maar staan, omdat mijn weegdag bij ww op de donderdag is.
Alle reacties Link kopieren
105,2



Valt tegen maar deze week twee keer BBQ en patat en bioscoop met lekkers, deze week er vol tegenaan en geen gemakzucht, gaat ook beter lukken want minder afspraken.

Toch bijna een kilo, gewoon alleen door het minder snoepen en er op letten.

De eerste paar dagen daar is het resultaat van, want vanaf woens waren de dagen dusdanig dat ik heb lopen verzaken.

Nu weer even in rustiger vaarwater.
Alle reacties Link kopieren
Lientje bedankt voor de tip zal eens kijken wanneer een cursus in de buurt is.ook binnen te lopen. Kon hem helaas niet vinden op de ww website.



Vandaag officiële start maar heb nog best wat vragen. Hoe doen julle het met de puntenverdelinf vanaf volgende week na mijn vakantie ga ik een weekmenu samenstellen. Dus moet het.makkelijker worden maar wat is grofweg het aantal punten dat je per dagdeel gebruikt s avonds heb je natuurlijk meer punten.nodig dan bij andere maaltijden maar is er een goede balans.



vind het echt wel spannend hoop dat het gaat resulteren in een nieuwere ik
Alle reacties Link kopieren
Voor in de tabel:



Lengte: 1.69 m

Begingewicht: 91,5 kg (januari/februari)

Gewicht nu: 86,4 kg (steeds afgevallen met tussenpozen)

Totaal afgevallen: 5,1 kg

Deze week: -0,9

Streefgewicht: 72 kg
Alle reacties Link kopieren
@ Gordijn87. Die puntenverdeling ligt geheel aan jezelf. Eet je 's avonds een prakkie met groente en een mager stukje vlees, dan kan het maar 8-10 punten zijn. Eet je pasta met gehakt en geraspte kaas, is het misschien wel 12-15 punten.



Bij mij is de verdeling grofweg 's ochtends +- 5, 's middags +- 7 en 's avonds +- 11. Soms natuurlijk ook wel wat meer en daarnaast eet ik nog tussendoortjes.



Maar is een weekmenu samenstellen niet lastig? Afwisseling is juist goed en misschien heb je wel helemaal geen trek in wat er voor die dag staat. Met de WW is het juist zo makkelijk dat alles kan en mag, zolang je de punten maar telt.
Alle reacties Link kopieren
Jemig, alweer een week voorbij...



Mijn score:

Huidig gewicht: 71,8 kg

Deze week: - 0,7 kg

Totaal: - 0,7 kg



Het gaat dus weer de goede kant op! Dankzij dat lekkere weer kan / wil ik veel sporten en bewegen. Het had alleen nog beter gekund als er geen weekend was, want dan trap ik vaak nog in een paar valkuilen. Maar de rest van mij wil wel graag weekend, dus om dat nou helemaal af te schaffen...



Hoe doen jullie het in een weekend?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer met frisse moed begonnen, vanmorgen nog niet gewogen doe ik morgen.



Ik zie al een paar mooie minnetjes.



Wat tracy al zegt gordijn, de puntendeling kun je invullen naar wat jij nodig vindt. Ik heb overdag vaak meer nodig, ik kan het vaak doen met 8 PP voor de avondmaaltijd, behalve als ik pasta of rijst eet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Hierbij mijn gegevens voor deze week:



Huidig gewicht: 77,8

Deze week: -0,6

Totaal afgevallen: -8,8



@Pearssy, bedankt voor het aanmaken van een nieuw topic en voor het zo trouw bijhouden van de tabel!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven